Facebook
Misja Grupa 5000+ audycji Kino Czat Kryzys? Napisz Broń
Podpis:
Numer GG:
strona główna Kontestacji Własna broń – zdobądź pozwolenie
Dziś
21:00
Jan Fijor zaprasza (na żywo)
Nie
20:00
Dziś "Firma na emigracji" na żywo!
Słuchaj radia
Wydanie Główne (4)
wczoraj
Nowy próg podatkowy
który obejmie 350 tys Polaków. Wzrost wydatków budżetowych. Zakaz palenia w filmach. Wenezuela niewypłacalna. Sąd rozpozna fake news w 24h. Cezura wraca.
Świat Kamila C. | Biznes | Wywiady
wczoraj
Marek Wzorek - Organizacje Turkusowe w praktyce
Przedsiębiorca, prezes zarządu firmy Igus. Zajmują się sprzedażą produktów z tworzyw sztucznych. Firma igus istnieje w Polsce od 1997 roku. Polski oddział zatrudnia dziewięćdziesiąt osób....
Skorzystaj z naszych projektów:

▸ Własna broń - zdobądź pozwolenie
▸ Wolny Rynek - w liczbach
▸ Emigrujesz - posłuchaj najpierw
▸ KontestKino - filmy na wieczór
▸ Poważny kryzys - napisz
▸ Kontest.CLUB - wstąp i ucz się z nami

Audycja: Konserwa 2012-02-21

Konserwa o aborcji, eugenice i cywilizacji śmierci

Nadający: Kreator i Jabollissimus

Nie ma żadnych usprawiedliwień dla aborcji! Było się nie gzić z byle kim, a nie - potem mordować niewinną osobę! O historii i współczesnym kontekście cywilizacji śmierci. Czyli o cywilizacji schyłku opanowanej przez ideologie lewicowe i eugeniczne.
Pobierz [44,5 MB]

KOMENTARZE

Mateusz z Kanady 2012-02-22

Z przyjemnoscia przesluchalem. moze nie ze wszystkim sie zgadzam ale ta audycja, jka i wiele innych stanowi zdrowa odskocznie od swiata podlych kompromisow. Dzieki.

Łukasz 2012-02-22

WASP = White Anglo-Saxon Protestant 
PIIGS = Portugal, Italy, Ireland, Greece and Spain.

Филипп 2012-02-22

Szkoda, ze przez problemy techniczne wcięło pól audycji.

Jabollissimus 2012-02-22

Dzięki, Mateuszu, za słowa uznania. 
 
Dzięki, Łukaszu, za poprawkę! PIGS trudno znaleźć w literaturze, zatem brałem to przy zachwianiu pamięci na tzw. logikę. ;) 
 
Filippie, niestety, technika wczoraj bardzo nas zawiodła. Nie spodziewałem się, że wyjdzie aż tak krótko. Zobaczymy, może uda się namówić Kreatora na jakie Post Scriptum, czy też raczej Post Fonia(?). ;)

Jabollissimus 2012-02-22

No i trochu internetowej reklamy. Jeśli ktoś życzy sobie przypejsić - to zapraszam: https://www.facebook.com

Pawinho 2012-02-22

Dlaczego zakładka Konserwy na głownej stronie Kontestacji jest zawsze gdzies w dole. 
Nawet jak audycja jest świeżutka? 
Trzy gorne pozycje sa zarezerwowane ?

Bezimienny 2012-02-22

Największym grzechem jest bluźnierstwo przeciw Duchowi Świętemu, a nie zabójstwo.

Jabollissimus 2012-02-22

Bezimienny, racja. Staramy się dotrzeć argumentacją nawet do ateistów, stąd też mogą się jawić nieścisłości. ;)

nikodem 2012-02-22

Pozwolę sobie na niepoprawny politycznie komentarz.  
Otóż zmuszanie ludzi, żeby nie przerywali niechcianej ciąży i wychowali dziecko to pierwszy krok w stronę socjalizmu. Dalej jest już wymaganie od wszystkich wokół, żeby sponsorowali takie dziecko, a podatki w stylu ‘bykowe’ to już socjalizm w czystej postaci.

Jabollissimus 2012-02-22

Nikodemie, było się nie dymać z byle kim. Za swoje czyny, trzeba ponosić ODPOWIEDZIALNOŚĆ. 
Z innej strony: twoja firma ma poważnego konkurenta. Zabijesz go? Zabójstwo jest zabójstwem niezależnie od wieku.

Mateusz z Kanady 2012-02-22

Bezimienny, nie prowokuj bo swedzi mnie zeby powiedziec cos co urazi twoje uczucia (Muzulmanie tez sobie nie zycza zeby im przypominac ze Allah to Szatan a Mohammed to jego dildo) ;p

Mateusz z Kanady 2012-02-22

A ja swojego czasu tak lubilem sie bzykac z kim popadnie ... i nie zaluje ani troche, kazdemu polecam.

nikodem 2012-02-22

Jeśli ktoś napisał wiersz, zażądasz, aby nie chował go w szufladzie? 
Jeśli ktoś zrobi samolot z papieru, zabronisz mu rzucić nim w kierunku śmietnika? 
Jeśli ktoś posadził drzewo, zabronisz mu je ściąć? 
Jeśli ktoś hoduje kurczaki, zabronisz mu robienia z nich rosołu? 
Nie rozumiem czemu wtrącasz się, co ludzie robią ze swoimi, własnymi dziećmi. 
Obcych tknąć nie wolno, w tym się zgadzamy.

Termit 2012-02-22

lol. Można zabić swoje dziecko bo jest swoje? Dżizas co ja czytam?!

Филипп 2012-02-22

Mateusz gorzej jak się jakimś syfem zarazisz lub niechcący spłodzisz dziecko, ale o ile ktoś nie wierzy w Boga i nie jest w małżeństwie to nie widzę w tym zła. Ale chcącemu nie dzieje się krzywda, jak masz nie farta to sam sobie jesteś winny za swoją nierozwagę i to nie upoważnia cię do zabójstwa.  
Co do bluźnienia to robiąc to byłbyś po prostu nie rozważny, bo co jak byś w przyszłości uwierzył w Boga?? Tracisz na zawsze szanse.  
Myślę, że o ile ma istnieć państwo to lepiej niech chroni dzieci i zwierzęta, bo to nie przedmioty czyli nie własność, gorzej z tym, jak to egzekwować

Marcin 2012-02-22

Kreator jak ktos Ci zgwalci dziewczyne (czego Ci nie zycze) to tez bedziesz wolal przeciwko aborcji i bedziesz wychowywac dzidziusia gwalciciela? 
 
Albo jak Twoja dziewczyna bedzie miala wybor albo urodzi albo umrze to rozumiem ze poslesz ja na smierc?

Drakens 2012-02-22

Nikodem, a co powiesz na to, że kobieta może zabić (aborcja), według prawa, moje dziecko??

Drakens 2012-02-22

Marcin, temat gwałtu jest ciężkim orzechem, piszę to szczerze, to naprawdę straszn, sytuacja o której pisze. 
 
Jednak to jest człowiek, niezależny samoistny człowiek w łonie matki, to sprawa zasad moralnych, to kosztuje fakt! 
 
Jestem przeciw aborcji, bo to zamordowanie człowieka. Zupełnie niewinnego, bezbronnego człowieka. 
 
Nie jestem katolikiem, chrześcijaninem, nie jestem religiny, ale mam sumienie i logiczne myślenie.

Drakens 2012-02-22

Inna sprawa, to konsekwencje aborcji dla matki i rodziny. Wierzcie mi, że nie są to błache sprawy. 
 
To ściąga na rodzinę straszne konsekwencje psychologiczne, zły los, nie ważne w co wierzysz. Wiem, że tak jest. 
 
Możecie mnie wyśmieć, nie będę tego uzasadniać, tu potrzeba pewnej otwartości i wrażliwości.

Jabollissimus 2012-02-22

Nikodem, o tym właśnie mówimy, traktujesz LUDZI jak rzeczy. Rzecz można wyrzucić, zniszczyć. Człowieka zabić nie wolno. Bo to ów człowiek jest właścicielem swego życia, a nie ty. Dlatego do dzieci nie można zastosować praw własności (w pełni), co nawet libertarianin Rothbard zauważył. 
Mateuszu, twój styl życia, w zasadzie twoja sprawa. Mówię o kwestii odpowiedzialności. ;) Jak ktoś biega po dyskach w wiadomym celu i złapie syfa - pretensje może mieć tylko do siebie. Jak zrobi dzieciaka - pretensje powinien mieć do siebie, a nie do dzieciaka. Miał/miała wybór.

Mateusz z Kanady 2012-02-22

“Mateusz gorzej jak się jakimś syfem zarazisz lub niechcący spłodzisz dziecko, “ 
Dlatego nalezy sie zabezpieczac. Be aware, fuck with care. 
 
“ale o ile ktoś nie wierzy w Boga i nie jest w małżeństwie to nie widzę w tym zła. “ 
Zgoda.  
 
“Ale chcącemu nie dzieje się krzywda, jak masz nie farta to sam sobie jesteś winny za swoją nierozwagę i to nie upoważnia cię do zabójstwa. “ 
Drobne pytanie czy jak ktos zamorduje kobiete w ciazy to tak samo jak by zamordowal matke z czteroletnim dajmy na to dzieckiem? A jak by ona nosiala blizniaki? To potrojne morderstwo? I wlasnie dla tego ze ucziciwa odpowiedz na to pytanie jest: “nie no wiecej niz jeden ale mniej niz trzy”, obie strony w debacie klamia wiec nie mam ochoty po raz tysieczny o tym dyskutowac.  
 
“Co do bluźnienia to robiąc to byłbyś po prostu nie rozważny, bo co jak byś w przyszłości uwierzył w Boga?? Tracisz na zawsze szanse. “ 
Wiesz nie powiem co mi moze possac taka bozia, ktora zapeza sie jak gowniaz i nie moze przymrozyc oka jak nikt nie zostal skrzywdzony.  
 
Nie prowokuj bo przyjemnosci samej w sobie z obrazania uczuc religjnych katolikow, czy generalnie chrzescijan, czy jeszcze generalniej ludzi wierzacych nie mam... chyba ze mi chca tego zabronic, wtedy dla zasady bluznie, bo to wlasnie wolnosc slowa jest swietoscia. 
 
“Myślę, że o ile ma istnieć państwo to lepiej niech chroni dzieci i zwierzęta, bo to nie przedmioty czyli nie własność, gorzej z tym, jak to egzekwować” 
Niby zgoda, ale nie lubie jak dzieci i zwierzeta sa podciagane pod wspolny mianownik....

nikodem 2012-02-22

Normalni, odpowiedzialni ludzie nie potrzebują aborcji. A na temat, czy prawo powinno być tworzone dla ludzi normalnych, czy dla tego jednego patologicznego procenta, była cała audycja (zdaje się Lewatywa u Martina).  
 
I jeszcze jedno filozoficzne pytanie. Czy człowiek zabijający własne dziecko zasługuje na to, żeby zostawić po sobie potomstwo? Ludzie wychowujący z przymusu niechciane dziecko, sprawiają, że to dziecko stanie się dokładnie takie samo jak jego rodzice, czyli patologia się rozszerza. Natomiast morderca własnego dziecka sam pozbawia się potomstwa, więc patologia zanika.  
 
 
Żeby nie było niejasności. Nie popieram aborcji i brzydzę się eugeniką taką, o której była mowa w audycji. Nie bronię też żadnego poglądu. Po prostu chciałem otworzyć wam oczy na inne punkty widzenia.

Mateusz z Kanady 2012-02-22

@Jabollissimus: W kwesji pieprzenia sie z kim popadnie. Oczywiscie ze konsekwencje ponosza pieprzace sie ososby. I co z tego? Jak jezdze szybko samochodem albo ide na szlak gdzie ostrzegaja przed niedzwiedziami to tez ja ponosze konsekwencje ... wcale nie znaczy ze nie warto. I tak dlatego nalezy sie zabezpieczac, zapinac pasy i nosic do lasu karabin anie odmawiac sobie zycia w ciaglym strachu ze cos moze sie wydazyc czego nie planowalismy.

Drakens 2012-02-22

Piszę z pamięci, na gorąco, więc przepraszam za ewentualne pomyłki i błędy: 
 
o powstaniu kontrewolucyjnym w Vandei jest świetny szkic Pawła Jasienicy "Rozważania o wojnie domowej" szkic z lat 70-siątych, bardzo inteligenynie i wrażliwie napisany, polecam; 
 
o eugenice: Tomasz Witkowski, Zakazana Psychologia część I. 
Wstrząsająca książka. 
 
Co do Szwecji to zgadzając się z prowadzącymi, wskazuję jednak na klimat - mało słońca - co jest przyczyną depresji i emigracji. 
Jak się spojrzy na zachorowania na depresje to czym bardziej na południe Europy to mniej, czym bardziej na północ tym więcej. W Gracji choruje niecały 1 % społeczeństwa, w Szwecji 30 kilka procent. W Polsce też nie jest najlepiej :) 
 
Więc socjalizm może i dołuje, ale jak słoneczko świeci, to na życie ma się chęć i na seks :)

nikodem 2012-02-22

@17 Drakens 
Dlatego uważam też, że do aborcji potrzebna jest jednoczesna zgoda obojga rodziców. W przypadku gwałtu kobieta sama decyduje, skoro gwałciciel się nie pytał... 
 
@20 Jabollissimus 
Ludzie to nie przedmioty, ale dzieci nie są samodzielne, trzeba ubrać i dać jeść. Jak wymusić na rodzicach tą odpowiedzialność? Albo dlaczego odpowiedzialność za dzieci bezrobotnego dziecioroba ma ponosić ktoś inny?

Drakens 2012-02-22

Co do psów rasowych, to fakt, zgodzę się z prowadzącymi.  
 
Miałem 3 wyżły (z rodowodami), po kolei. Bardzo inteligentne i super myśliwskie psy, ale diabelnie wrażliwe na choroby i wypadki (tak, mają coś takiego w sobie, że biegną przed siebie nie zważając na nic, na pełną parę, najwyżej warczą na smochód, ale z samochodem w zdeżeniu nie mają szans). 
 
Miałem też kundle - dwa. Nic ich nie rusza, ani choroby, ani wypadki, choć są mniej inteligentne, nie złapią myszy w garażu ani ptaka w ogródku (jak wyżeł).

Drakens 2012-02-22

Nikodem, idąc twoim tokiem rozumowania, trzeba by się spytać jednak gwałciciela, przecież czasem jest znany. To jego dziecko. 
 
Generalnie się nie zgadzam, z powodów wyłuszczonych powyżej. Człowiek to człowiek, nie morduj człowieka, jest ważniejszą zasadą etyczną niż jakieś sprawy ekonomiczne, to że dziecko trzeba ubrać bo niesamodzielne itd. 
 
Nie przecze, że w niektóych sytuacjach jest to trudne. Ale etyka to nie łatwizna, to pewne fundamentalne zasady. 
 
Ja w swoim sumieniu nie potrafię przejść nad morderstwem niewinnego dziecka do porządku dziennego. 
 
A swoją drogą, większość aborcji w Polsce jest dokonywana na zasadzie, bo małżeństwo (dobrze sytuowane) ma już dwójkę dzieci, dziewczynkę i chłopca. Ale jak powiedziałem wcześniej, nie ma czego zazdrościć tym ludziom, ponoszą okrutne konsekwencje swego bestialstwa później. 
 
Jednak coś jest zakodowane w naszej podświadmości, archetypach, w genach, że mimo, że ktoś lekko podchodzi do aborcji to jak jej dokona to wraca do niego po kilku latach w postaci koszmaru, który się ciągnie bardzo długo. 
Ten ostani pogląd możecie wszyscy wyśmiać, bo nie przedstawie dowodów, ale tak jest.

Drakens 2012-02-22

Świetna audycja, jak każda Konserwa. 
 
Doceniam Was chłopaki, dawajcie dalej.  
 
W tym zwariowanym współczesney świecie potrzeba jak tlenu fundamentalnie normalnych zasad. 
 
Precz z komuną! Niech zczeźnie, na pohybel komunie!!!!!!!!!!!!!!

Kreator z koczowiska :) 2012-02-22

Przede wszystkim co do aborcji w wyniku gwałtu nawet Ron Paul nie ma jednoznacznego stanowiska na ten temat (jest bardzo prolife) a część konserwatystów się spierała już w XIX wieku o to. W tradycji jest to bekart a bękarty to coś złego. Pozatym kobieta nie miała wyboru jak w przypadku seksu przypadkowego ale dobrowolnego, więc może kobieta powinna decydować czy chce urodzić i tylko ona, bo wcześniej nie miała prawa wyboru. Kwestia interpretowania wolności/nietykalności/moralności. Zależy w którą stronę przeważy takie są opinie. 
 
Ale normalnie w realiach współczesnych rozumując i mojego otoczenia... 
Ja swoją dziewczynę uczyłem kiedyś jak wbić nóż w nogę by bolało napastnika (kolega wojskowy to opisywał dokładnie ze szczegółami mi kiedyś więc podzieliłem się tą wiedzą. 
A kiedyś nauczę ją strzelać więc szanse, że będzie ofiarą gwałtu są dużo mniejsze. 
Pozatym wg statystyk kobiety posiadające samochód są 10 razy rzadziej ofiarami gwałtu przynajmniej w USA :). Tak sobie teraz żartuje, ale temat jest jak najbardziej poważny a za gwałty powinno się karać z megasurowością jak w późnym średniowieczu i renesansie (fujara gwoździem do mostu i jajca albo stos)

Drakens 2012-02-22

Mateusz z Kanady 
no cóż, nie odmawiać sobie życia, popieram :)

Corvin 2012-02-22

Konserwa, to ostatnia audycja trzymająca poziom w tym radiu. Jesteście solą kontestacji ;)

Drakens 2012-02-23

Kreator, Ron Paul nie ma jednoznacznego stanowiska, benkarty...? 
 
Daj spokój, jak ty byś był benkartem, to co...? 
 
Życie to gra, może przyszliśmy na świat bo pigułka nie zadziałała... Tego się nie dowiesz. Zapytasz się rodziców, jak są mądrzy, to cię okamią. To już nie ważne. Isniejemy i mamy prawo żyć.  
 
Żeby było jasne, jestem za karą śmierci (inaczej niż jan JŚ Jan Paweł II) oczywiście za morderstwo z premedytacją bez okoliczności łagodzących, udowodnioną sądownie ponad wszelką wątpliwość, po apelacji, prawie łaski itd. 
 
Ale my tu mówimy o dzieciach, czemu po urodzeniu człowiek ma być chroniony, a przed (mimo że jest w stanie przeżyć w inkubatorze np.) nie? 
 
Lewica zrobiła nam sieczkę w głowie. 
 
Logika, sumienie... Logika i sumienie! 
 
Zawsze mie zastanawiało czemu przeciwnicy kary śmierci i obrońcy zwierząt bywają jednocześnie zwolenikami aborcji? 
 
Jakby jakieś elity, manipulujące resztą, zrobiły sobie ponury żart: wmówić można ludziom wszystko, najbardziej niedorzeczną niedorzeczność, że mysz zasługuje na życie i psychopatyczny cyniczny morderca, a dziecko nie.

Drakens 2012-02-23

Corvin popieram!

Drakens 2012-02-23

Może się zbynio dziś udzielam, ale jeszcze dopowiem. 
 
Jego Świątobliwość Jan Paweł II, którego z rozmaitych względów bardzo cenię osobiście (szczególnie za daleko, najdalej w histori kościoła kat., posunięty ekumenizm, bardzo szczery, emocjonalny i ludzki), był przeciwnikiem kary śmierci, ale sam określał to jako swoje zdanie prywatne (nie wypowiedź ex catedra). 
 
(K. Wojtyła był, jako filozof, chrześcijańskim personalistą i stąd się brał ten jego pogląd) 
 
Ale podpisał Katechizm Kościoła Katolickiego, gdzie kara śmieci jest dopuszczalna przez kościół kat. moralnie. O czym już lewica raczej nie mówi. :) 
 
Kościł katolicki przez całe swoje istnienie dopuszczał moralnie istnienie kary śmierci i nie wycofał się z tego współcześnie. Zresztą głupio by to wyszło gdyby się nagle wycofał :) 
 
Co mnie cieszy. 
 
Ale to tak na marginesie, bo nie dotyczy to bezpośrednio aborcji.

Kreator z koczowiska :) 2012-02-23

Drakens chyba nie zrozumiałeś. Jestem przeciwnikiem aborcji, 
 
ale 
 
w przypadku gwałtu nie wiem jak osobiście bym się zachował. Poza tym (w moim pojęciu osoby opiniogennej) autorytety medyczne i jednocześnie polityczne jak chociażby Ron Paul (lekarz przeciwnik aborcji) nie mają jednoznacznego zdania, bo jest to wyjątkowa i ekstremalna sytuacja. W takim przypadku można się spierać - W INNYCH NIE! 
 
Co do zagrożenia życia: 
W konserwatywnych ... konserwatywnych środowiskach kiedyś przed I i II wojną światową (na logikę właśnie się powołując) uważano, że matka żywa urodzi kolejne dzieci a jeśli ciąża zagraża życiu matki w danym momencie, lekarz musi z kobietą ustalić co dalej i też decyzja nie jest jednoznacznie godna potępienia lub aprobaty. 
 
Ale w cywilizacji śmierci i walce z tą cywilizacją chodzi o aborcje na życzenie i z błahych powodów a takich aborcji jest 99,9%. 
Co więcej w Polsce też są sporadycznie wykonywane aborcje na ofiarach gwałtu czy przypadki ekstremalnego zagrożenia życia. Sądzę, że taki zgniły kompromis (na tle euro-socjalizmu i pełnej akceptacji masowego mordowania dzieci) nie jest aż tak tragiczny, co NIE ZNACZY DOBRY. 
 
Ale k...a nie porównujmy 501 aborcji w skali 40 milionowego kraju z milionami aborcji legalnie lewicowo dokonywanymi na zachodzie i wschodzie. Trzeba odpowiadać za swoje czyny. Kwestia odpowiadania swoje czyny a za nieswoje i niezawinione (jak gwałt i choroba lub ciąża zagrażająca życiu matki 0,01%?).  
 
Przypadków dyskusyjnych jest właśnie kilkaset a nie miliony. I nie powinno się ich rozpatrywać razem z powszechną akceptacja mordowania bez żadnego sensownego powodu! 
-Na zachodzie i w USA do klinik aborcyjnych idzie gówniara, która wpadła ze swoim boyfriendem na obozie w Montanie i nie chce swojej kariery chearleaderki zaprzepaścić albo murzynka z Bronksu, która woli się bawić w piątki wieczorem zamiast wreszcie dojrzeć jak się puszcza na lewo i prawo, więc bądźmy poważni po prostu.

Mateusz z Kanady 2012-02-23

Kreator, z calym szacunkiem dla tego twojego wojskowego to kosa w noge dziala tylko jak on chwyci od tylu. Przy szamotaninie twarza w twarz najlepiej po flakach i to wbic gleboko i strac sie rozciac. Nic tam twardego wiec sie ostrze nie zaczepi ani nie zlamie a cialo ludzkie jest zaprogramowane zeby natychmiast panikowac jak je metal tnie. Ludzie bardziej instynktownie panikuja jak dostaja nozem niz jak ktos ich postrzeli. Wiec chwyta sie taki za flaki i zapomina o bozym swiecie, a poniewaz rece ma zejete to wlasnie dostep do tchawicy sie otworzyl... dobry noz tnie i wbija, nalezy go nosic tak by zawsze byl pod reka... i nigdy w torebce.

Pawinho 2012-02-23

Precz z Komuna!!! 
Dziekuje chłopaki za audycje a w szczegolnosci za temat jaki podjeliscie. 
Żyjemy w dziwnych czasach..... 
Jest takie srodowisko ktore walczy o rownosc,sprawiedlisowsc etc. 
Pikietuja,blokuje drogi w imie ochrony flory i fauny. 
Ogradza sie miejsca gdzie zasadzono nowe drzewo,krzak czy nawet wbija sie tabliczke nie deptac zieleni w miejscu gdzie dopiero trawnik powstaje i na pierwsze źdźbło trawy bedzie trzeba czekac. 
To samo srodowisko staje na stanowisku aby dawac matce nie ograniczone prawo decydowania o dziecku które rozwija sie w jej łonie. 
Dziwna niekonsekwencja. 
Dziwne czasy 
ale rzeczy trzeba nazywac po imieniu  
zamiast słowa aborcja używałbym poprostu pozbawienie zycia nie narodzonego dziecka  
....Dziwne czasy .... 
prostytutka pobierajaca kase za uwiecznienie jej aktu seksualnego nazywana jest gwiazda filmow dla dorosłych ,kurwa prawie jak Clint Eastwood bo on tez grywał w filmach dla dorosłych a nie w kinie familijnym 
a dwudziestokilkuletnia samotna matke ktora urodzil dwojke dzieci jak ludzi nazwa???puszczalska,kurwiszon????? 
 
Z Bogiem!!!!

Филипп 2012-02-23

Wiecie co, to byłby doby pomysł audycje o światopoglądzie, gdy w kontestacji jest właściwie sama ekonomia i polityka. Tak, by się to od reszty odróżniało.

Nieprzygoda 2012-02-23

Fakt, Konserwa się wyróżnia (w pozytywnym sensie) :) i audycje światopoglądowe są jednymi z ciekawszych... 
 
Jabolissimus, co miałeś na myśli z tym "jest cywilizacja bizantyjska i łacińska i ta nasza, lepsza"? Jakie są zasadnicze różnice wg Ciebie? 
 
Co do tematu to generalnie się zgadzam, (ale uwzględniając wyjątek ciąży w wyniku gwałtu albo realnego zagrożenia życia matki). Mam tylko małą wątpliwość dot. tego, co powiedzieliście o średniowieczu - że wtedy moralność była większa, bo dzięki "zaspokajanie chuci poza domem" unikano części niechcianych ciąż - no ale przecież te prostytutki to również kobiety, pewnie starały się zabezpieczać ale na pewno nie działało to w 100%.Na podstawie książek osadzonych w tamtych realiach można odnieść wrażenie, że do jednego z głównych zadań takiej burdelmamy należało sprawne usuwanie niechcianych ciąż... Więc mówienie, że w ten sposób zapobiegano "rzezi niewiniątek" wydaje się lekką hipokryzją, czyż nie? :) 
 
Swoją drogą tzw. argumenty lewicy za pełną dopuszczalnością aborcji są taaak naciągane, że aż trudno uwierzyć, że poglądy pro-choice zyskały poparcie na całym świecie. "Nie mówmy o zabijaniu, tylko o usuwaniu, bo nie człowiek" "dlaczego?" "bo to jeszcze płód/zarodek" "i co to zmienia, że inaczej się nazywa? to nie człowiek, tylko noworodek/przedszkolak/nastolatek?" "ależ oczywiście, że nie!" "więc dlaczego nie człowiek?" bo to jeszcze płód/zarodek"....Itd... 
 
A co do pomysłów Obamy, to ostatnie dwie audycje AT przekonały mnie do przestawienia Baracka z "po prostu głupi" do "jednak zły". :( 
 
Pozdrawiam

Crzszman 2012-02-23

Ej, dobra ta konserwa. Aż tak bardzo bym tego socjalizmu nie demonizował. Oczywiście- plugastwo największe w świecie, ale to ludzie skurwysyny są. A że system pozwala im się realizować, to mają jeszcze lepiej ;)

Филипп 2012-02-23

Naszedł mi na myśl jeszcze jeden temat audycji: rzeczpospolita krakowska i inne wolnorynkowe państwa w przeszłości. A drugi to protesty, które odniosły pozytywny skutek i jak wywalczyć wolność.

Mateusz z Kanady 2012-02-23

@Pawinho 
 
Po kolei, czy uwazasz ze zamordowanie kobiety w ciazy powinno byc karane jako podwojne morderstwo? A jak nosila blizniaki to potrojne? Czyli ktos kto zamordowal kobiete ktora nowsila blizniaki popelnil gorsze przestepstwo i powinien dostac wieksza kare niz ktos ko zamordowal kobiete ktora nosila tylko jedno dziecko. Potwierdz prosze bo z twojej logiki tak wynika.  
 
Panienka ktora daje tylka na ekranie nikogo nie kszywdzi. Jak jej prywatna instytucja daje nagrode za najlepsza scene w tym roku z owczarkiem niemieckim na plecach (to tylko przyklad bo niewiem jakie sa kategorje porno oskarow) to nic ci do tego bo ona ... no wlasnie ... nikogo nie krzywdzi. Nazywaj se ja kurwa ile chcesz, sadze ze ona sie tym za bardzo nie przejmie.  
 
Ze Clint Eastwood co? Ze w Uszatku i Teletubisiach nie gral to zle? www.youtube.com 
 
“a dwudziestokilkuletnia samotna matke ktora urodzil dwojke dzieci jak ludzi nazwa???puszczalska,kurwiszon????? “ 
 
1. Wez to przeczytaj i odkoduj.  
 
2. A jezeli chodzi o ta samotna matke – ideal lewackiego modelu rodziny to ja prosze zeby on swoje pociechy na swoja rachunek wychowywala a nie podatnika doila.

Mateusz z Kanady 2012-02-23

“A co do pomysłów Obamy, to ostatnie dwie audycje AT przekonały mnie do przestawienia Baracka z "po prostu głupi" do "jednak zły". :( “ 
 
Zly do szpiku kosci i bardzo niebezpieczny bo ma dyktatorskie zapedy i jak tylko moze zadzi dekretami pomijajac kongres.

Drakens 2012-02-24

@Kreator z koczowiska  
 
poruszyłeś temat, faktycznie, pominięty w audycji i w komentarzach: 
aborcja z powodu zagrożenia życia matki; 
 
w tym przypadku uważam, że matka ma prawo zadecydować jak sama rozeznaje w swoim sumieniu, bo jej życie nie jest mniej ważne od życia dziecka, nie musi rodzić kosztem swojej śmierci. 
 
Tak więc tu pełna zgoda z Tobą.

Drakens 2012-02-24

Jest jeszcze problem etyczny eutanazji. 
 
Osobiście ważam, że człowiek ma prawo popełnić samobójstwo. 
Choć oczywiście nie zachęcam do tego. Ale bywają poważne przyczyny, które mogą to uzasadnić. 
Weźmy np. pana Michała Wołodyjowskiego (postać literacka) lub bohaterskiego partyzanta o pseudonimie Ogień, który próbował popełnić samobójstwo walcząc z komuną. 
 
Natomiast co do prawnie zalegalizowanej eutanazji, to boję się nadużycia tego prawa.

Domino Jahaś 2012-02-24

Zasada podwójnego skutku: 
www.opoka.org.pl 
 
Uciążliwa terapia: 
www.mp.pl 
 
Inne zagadnienia: 
mateusz.pl 
mateusz.pl 
www.przk.pl

Jabollissimus 2012-02-24

Chętnie bym poodpowiadał na wiele wątków, ale mam dużo pracy. Wybaczcie! Obiecuję, że będziemy do tematu wracać w czasie Konserwy.

Pawinho 2012-02-24

Mateusz z Kanady 
 
1.nie moge nic odkodowac 
2.co do kar za zamordowanie kobiety w zaawansowanej ciazy to sadze ze juz teraz wyroki sa surowsze niz "zwykle" 
3.Co do panienki i krzywdzenia..to ja mowie o potocznym nazywaniu kobieta, ty o porno biznesie a temat dotyczy aborcji....chyba ze nie te strony ci sie otworzyly 
4. "A jezeli chodzi o ta samotna matke – ideal lewackiego modelu rodziny to ja prosze zeby [b]on[/b] swoje pociechy na [b]swoja[/b]rachunek wychowywala a nie podatnika [b]doila[/b]"...........on-model,ona-samotna matka a moze on-ojciec....nie rozumiem

Pawinho 2012-02-24

Mateusz z Kanady 
 
1.nie moge nic odkodowac 
2.co do kar za zamordowanie kobiety w zaawansowanej ciazy to sadze ze juz teraz wyroki sa surowsze niz "zwykle" 
3.Co do panienki i krzywdzenia..to ja mowie o potocznym nazywaniu kobieta, ty o porno biznesie a temat dotyczy aborcji....chyba ze nie te strony ci sie otworzyly 
4. "A jezeli chodzi o ta samotna matke – ideal lewackiego modelu rodziny to ja prosze zeby on swoje pociechy na bswoja rachunek wychowywala a nie podatnika doila"...........on-model,ona-samotna matka a moze on-ojciec....nie rozumiem..i tak nie na temat.

Mateusz z Kanady 2012-02-24

1. Szkoda, sensu to co napisales nie mialo wiec sie nie czepiaj ze cos nie na temat odpowiedzialem.  
 
2. Omijasz pytanie. Wyraznie niewygodne. 
 
3. i 4, Patrz punkt 1.

Jaskiniowiec 2012-02-25

"PIIGS = Portugal, Italy, Ireland, Greece and Spain" 
 
Ale to raczej w kontekście dzisiejszego kryzysu ekonomicznego w Europie, a nie historii USA.

Jabollissimus 2012-02-25

PIGS (Poles, Italians, Greek, Slavs)

Mateusz z Kanady 2012-02-25

Pale Ide Golic Sobie

jalowiec 2012-02-25

Ja również dziękuje za audycję. Od dzisiaj jestem fanem konserwy:)

Ostatni Sprawiedliwy 2012-02-26

"plemiona prymitywne[...]amoralne" lol, znaczy się nie miały etyki? Ano oczywiście, że miały. Tyle tylko, że ich moralność nie jest koherentna z naszą. To nie powód do uznawania ich za niemoralnych prymitywów, natomiast można jako niemoralnych prymitywów w porównaniu do Nas (analizując ich zachowanie naszymi normami). 
 
Co do aborcji: 
- na życzenie nie z powodów już opisanych 
- dzieci poczęte z gwałtów: decyzja zgwałconej, aborcja dopuszczalna 
- zagrożenie życia matki: decyzja matki, j/w 
- eutanazja nie, z powodów ogólnie znanych (mi.in. nadużycia) 
 
O tej "dobrej szlachcie" to generalnie pierdolenie, ale to inna para kaloszy. 
 
O eugenice polecam Eugenika: w imie postepu 2010; Reżyseria: Grzegorz Braun. Wspaniały dokument. Słyszę, że Jabol też poleca ;) 
 
Eugenika to pomysł XX wieczny a nie XIX wieczny, bo eugenika to nie tylko idea (już u Platona obecna) ale techniczne, naukowe, administracyjne działania mające ideę realizować. 
Moi drodzy, eugenika nazywa się obecnie genetyką ;) 
 
Wilhelm II Hohenzollern stawał w obronie murzynów? Proszę o jakiś link potwierdzający bo ja go znam z tzw. mowy huńskiej i średnio mi to pasuje. 
 
Ciekawostka: badania "na żywca" na jeńcach wojennych i zesłanych do obozów koncentracyjnych i zagłady w postaci topienia w lodowatej lodzie doprowadził do przełomu w dziedzinie ratowania osób, które wpadły do zimnej wody i, które doznały hipotermii (głównie lotnicy i marynarze). Nie pierwszy to raz kiedy medycyna idzie do przodu za pomocą brutalnych eksperymentów na ludziach (gustowali w tym również Grecy aleksandryjscy). 
 
Pytanie ile procent owych emigrujących Szwedów to Szwedzi a ile procent to potomkowie turbaniarzy ;)

Drakens 2012-02-26

Ostanio słyszałem w radio - Polskie Radio Program I - audycje o depresji, w Polsce choruje na nią ok. 10 % społeczeństwa.  
 
Prawdziwe to dane czy nie - nie wiem. Ale wyglądają dość prawdopodobnie.  
 
To brak słońca, moim zdaniem. Przez pół roku w Polse jest normalnie, a przez pół roku trwa zima i noc. 
Co znajduje odzwierciedlenie również w dawnych wierzeniach naszych przodków: od 1 listopada (Dziady) do Świąt Wielkanocy (Dziady Wiosenne) był czas obcowania ze zmarłymi, pora wilkołaków itd. Potem budziło się życie, czas na bara-bara itd. aż do końca października... 
 
Jak ktoś ma jakiegoś gena połodniowego (miałem przodków Węgrów m. in.) to ciężko to znosi. Wojciech Cejrowski miał przodków Hiszpanów i pół roku (tę bez słońca w Polsce) siedzi w Ameryce Południowej - pozazdrościć :)

Jabollissimus 2012-02-26

Słowa "niemoralny" i "amoralny" mają inne znaczenia. 
Gdzie mówimy o "dobrej" szlachcie? Porównujemy elitarność dawną (z którą wiązały się konkretne obowiązki) z (j)elitarnością obecną. 
Wilhelm co, gdzie? Znowu odpowiadasz na swoje wyobrażenia? ;>

Jabollissimus 2012-02-26

W Szwecji jest gorzej pod względem tych chorób, niżby wynikało z samego braku słońca.

Ostatni Sprawiedliwy 2012-02-27

Jabolu 
Nie odnosisz się (jak często zresztą) do meritum tego co napisałem. Dalej twierdzę, że plemiona prymitywne nie były amoralne, ani niemoralne. Miały moralność, swoją moralność, inną od naszej. Można twierdzić, że były niemoralne gdy wychodzi się z naszej moralności i do niej porównuje ich. Nie można jednak uczciwie twierdzić, że nie posiadały żadnej moralności lub były amoralne - to jest po prostu nieprawda. 
 
W audycji mówicie ;) Stawiacie tezę, że szlachta była dobra. Nie, nie była. Szlachta wykorzystywała chłopów za pomocą usankcjonowanego prawnie systemu para niewolniczego. Obowiązki miała i jak to z obowiązkami ludzi bywa różnie się z nich wywiązywała. Nieuprawnione jest twierdzenie, że szlachta jako całość czyniła (domyślnie "samo") dobro. Chwała Bogu czasy szlachetnie urodzonych (i ich obowiązków) już minęły. Nie interesuje mnie pojęcie elitarności, nie o nim mówiłem i nie do niego się odnosiłem dlatego proszę mi tutaj nie stosować erystycznych zagrywek. 
Wilhelm II, znowu nie wiesz co mówisz na antenie? Twierdziłeś, że stawał w obronie Hotentotów. To ja się domagam dowodu bo zupełnie nie wierzę, że ten wytwór pruskiego militaryzmu był zdolny do brania w obronę murzynów. 
Mniej jaboli, Jabol ;)

Ostatni Sprawiedliwy 2012-02-27

mały edit "Nie można jednak uczciwie twierdzić, że nie posiadały żadnej moralności lub były amoralne - to jest po prostu nieprawda." to to samo hehe. Powinno być:...że były z zasady niemoralne lub amoralne... 
 
Drakens 
Słońce słońcem, ale to samo nie wystarczy za wytłumaczenie. Liczą się też warunki życiowe i osobiste wydarzenia, które moim zdaniem głównie warunkują depresję.

Nieprzygoda 2012-02-28

Jaki dziś temat?

Jabollissimus 2012-02-28

OS, pij i pal mniej. ;) 
 
Dziś się tematycznie prawdopodobnie zorganizujemy. ;)

Ostatni Sprawiedliwy 2012-02-28

palę mniej, ale czasy są depresyjne to piję więcej :)

Dodaj komentarz...

Kreator i Jabollissimus

Adam Kreator - konserwatywny liberał pracujący niestety na etacie. W wolnym czasie zajmuje się pomnażaniem w socjalizmie XXI wieku swojej nędzy i różnymi dziwnymi zainteresowaniami: numizmatyka, fuchy, grafika 3D, rysunki, rzeźba, malarstwo, design, stare komputery, pisanie artykułów, podróże, fotografia zabytków, konserwacja sztuki, zamki polskie, monarchiści, historia ogólnie a zwłaszcza mało znane ciekawostki które wyszukuję w książkach, internecie i wikipedii. Żeby określić dokładniej trzeba wypić z nim lampkę wina o cenie powyżej 8zł za butelkę.

Krzysztof Jabollissimus - wierszoklej (słowo "poeta" używał niejeden grafoman, on skromnie nie użyje). Węglomaz i farbiarz ("rysownik i malarz" zarezerwowane są raczej dla tych, co nieszpetnie uprawiają sztukę). Wydrzymord (zaiste, by być "wokalistą" trzeba umieć śpiewać!). By poznać fragmenty jego tfu-rczości - warto zajrzeć na stronę www.jabollissimus.pl Żeby poznać go lepiej, trzeba wypić z nim lampkę wina w cenie poniżej 8zł za butelkę.

Prowadzą audycję na żywo Konserwa Każdy jest konserwatystą, tylko jeszcze o tym nie wie. Na żywo we wtorki o 22:22 



Inne audycje tego autora:


ANP#5, [kocham Polskę], ZS 3, ZAD.1 (1) - 7 miesięcy temu






Więcej audycji...

Kryptoreklama Kaczmarskiego - ponad rok temu




Liberland | Konserwa 2.0, #29 (1) - ponad rok temu






Chiny i Brexit | Konserwa 2.0, #23 (1) - ponad rok temu






TK w sejmikach | Konserwa 2.0, #17 (7) - ponad rok temu



Śródroczna szopka improwizowana (1) - ponad rok temu





Równość - sruwność. (1) - ponad rok temu

Ludobójstwo - film - ponad rok temu













Dziwna wojna - c.d. (3) - 3 lata temu

Wojna 23 sierpnia? (12) - 3 lata temu


Trzecia wojna światowa? (6) - 3 lata temu

Plotki, ploteczki (1) - 3 lata temu


Zabory Ukrainy? (6) - 4 lata temu

Kabaret z Konserwą (4) - 4 lata temu

O masonerii (15) - 4 lata temu


Pisk eunuchów: Rosjo ratuj! (25) - 4 lata temu




Czarne święta! (11) - 4 lata temu

Bierzemy to na gołą klatę! (3) - 4 lata temu

Właściciele Polski (12) - 4 lata temu


Na 11.11 - polub lewaka! (8) - 4 lata temu

Powrót emigranta - cz.1 (22) - 4 lata temu



Mrowisko masonerii (38) - 5 lata temu

Polska - Afryka Europy (13) - 5 lata temu


Litwo, Ojczyzno moja! (2) - 5 lata temu



Wlepy AgenTomasza (1) - 5 lata temu

Banksterzy nas okradną? (6) - 5 lata temu

Klasycy prawicy w konserwie! (10) - 5 lata temu

Kto gardzi Lechem Kaczyńskim? (1) - 5 lata temu




Jan Pietrzak (24) - 5 lata temu






Młodzież się organizuje! (11) - 5 lata temu

Punki i hipstery (16) - 5 lata temu

Szopka Noworoczna 2012/2013 (6) - 5 lat temu



Kornel Morawiecki w Konserwie (25) - 5 lat temu






Kult Lecha Kaczyńskiego? (35) - 5 lat temu

Europa poza Unią? (2) - 5 lat temu





Czy Polska jest konserwatywna? (18) - 5 lat temu


Korwinowe gadanie (29) - 5 lat temu

Wielki kryzys i konkurs (7) - 5 lat temu


Kto wygrał bitwę warszawską (29) - 5 lat temu


Konserwa - pełna humoru (11) - 5 lat temu

Krzyż w PE (47) - 5 lat temu

ACTA wciąż zagraża (9) - 5 lat temu

Anegdoty z uczelni... (24) - 5 lat temu


Potrzeba nam dekomunizacji (17) - 6 lat temu

Relacje polsko-żydowskie (11) - 6 lat temu





Rozbój! VIATOLL to hell! (9) - 6 lat temu


Kłamstwo smoleńskie (71) - 6 lat temu

Konserwa - Free Trade is Fair! (19) - 6 lat temu


Głodówka przeciw dysedukacji (25) - 6 lat temu




Konserwa: rozkład systemu (11) - 6 lat temu



Konserwa pełna miłości (21) - 6 lat temu


Konserwa z nutką Naszości (9) - 6 lat temu

Konserwa protestacyjna! (28) - 6 lat temu

Konserwa w szkole (16) - 6 lat temu

Konserwa: ideologia a życie (13) - 6 lat temu


Karpiobójstwo i długi (12) - 6 lat temu


WRON won! 13 grudnia. (12) - 6 lat temu


Mały jubileusz Konserwy (13) - 6 lat temu

Konserwa: Solidarność (17) - 6 lat temu

Konserwa o 11.11.11 (20) - 6 lat temu


Precz z Halloween (69) - 6 lat temu








Konserwa chaosu (48) - 6 lat temu



Konserwa II wojenna (22) - 6 lat temu


Konserwa: Kult siły (41) - 6 lat temu

Konserwa reedukowana (6) - 6 lat temu

Konserwa... satanistyczna! (20) - 6 lat temu

Atrapa puszki od konserwy. (3) - 6 lat temu

Konserwa w pytę! Pyta.pl (7) - 6 lat temu



Konserwa o atomistyce (19) - 7 lat temu

Konserwa lwowsko-kresowa. (23) - 7 lat temu

Konserwa o sztuce (23) - 7 lat temu







Konserwa - Na razie się bawmy (27) - 7 lat temu



Maghreb i Lewant dalej kipi¹ (11) - 7 lat temu

Konserwa o pieskach, hau, hau! (10) - 7 lat temu





















Konserwa (testowa) 2 (9) - 7 lat temu

Konserwa (testowa) 1 (16) - 7 lat temu

A dzisiaj polecamy:
 align="center">
Program sponsorują:

Jaro - - 20.00
numer faksu - - 30.00
Piotr_W - - 40.00
Robert - - 77.00
Donald z Brukseli - - 200.00
czk - - 56.00
Mateusz, War of Tanks - - 100.00

Możesz i ty zasponsorować >>>

Promuj radioWydrukujDaj komuś ulotkęChcesz prowadzić audycję?Kontakt