Facebook
Misja Grupa 5000+ audycji Kino Czat Kryzys? Napisz Broń
Podpis:
Numer GG:
KonteStacja.com - radio ludzi wolnych Wspieraj KonteStację i dołącz do Kontest.CLUB
Dziś
21:00
Jan Fijor zaprasza
Nie
20:00
Firma na emigracji
Słuchaj radia
Wydanie Główne (2)
wczoraj
Czy istnieją niezależne media?
Kto finansuje TV i portale internetowe? Pozwolenie na magnes. Kto będzie naprawiał drogi? Art. 13 czyli "podatek od linków". Martin Lechowicz wraca!
Jan Fijor zaprasza (18)
7 dni temu
Jan Fijor - A to lewak jeden
Porozmawiajmy o bogactwie i bogatych ludziach. Janek odpowiada na zawistny komentarz.
Skorzystaj z naszych projektów:

▸ Kontest.CLUB - wspieraj KonteStację
▸ Własna broń - zdobądź pozwolenie
▸ Wolny Rynek - w liczbach
▸ Emigrujesz - posłuchaj najpierw
▸ KontestKino - filmy na wieczór
▸ Poważny kryzys - napisz

Audycja: Proste zwierciadło 2012-08-21

Janusz Korwin-Mikke: „Koniec Unii - nowe szanse Polski”

Nadający: Krzysztof Maczyński

Odcinek specjalny z KontestCampu 4. Pan Janusz najpierw występuje z wykładem, a potem dostaje pytania, na które odpowiada.

KOMENTARZE

soki 2012-08-21

W końcu :)

krk 2012-08-21

Dziękujemy. Równo 3 tygodnie.

Elosław 2012-08-21

спасибо

Radek Olszak 2012-08-21

Wszystko było dobrze dopóki ludzie miałcy umysłowo(Mariusy różne) nie zaczeli atakować Korwina. To przystoi zapraszać gościa na grilla a później go kamienować? 
Kilka razy już Korwin odpowiadał już wam na tezy zaszczepione wam przez Hugo i Martina i trudno Korwin nie jest i nie będzie Martinem. Korwin jest Korwinem a nie wydmuszką polityczną stworzoną przez Tymochowicza. Poszukajcie innego lidera. Tylko nie Mariusa czy innego młodego któremu brak logiki.

AKG 2012-08-21

Spory off- top - kiedy pojawi się dawno już temu zapowiedziany wywiad z prezesem UOKiK Małgorzatą Krasnodębską - Tomkiel?

martunia 2012-08-21

dobra rozmowa. ale cieszę się, że nie we wszystkim się zgadzam z JKM, daje mi to poczucie, że jednak mam własne zdanie a nie cudze - zapożyczone

Krzysztof z Bielska-Białej vel ByteEater 2012-08-21

Heh, drugą pozycję (po Janie Fijorze zapraszającym) przyznał dziś tej audycji ów osławiony algorytm do kafelków. Dziwne rzeczy się dzieją w wakacje, zaiste… ;-) 
 
Linków tym razem нет. Chyba że sobie jakieś konkretne życzycie. 
 
@Radek Olszak (4): Marius też jest dziennikarzem KonteStacji. Dobrze się rozmawia o czymś, gdy jest ogień, linia dzieląca sporne kwestie, a nie jedynie potulne przytakiwanie i poklask. Panu Januszowi się to wyraźnie podobało. A wieczorem, po zakończeniu wykładów, zasiadł w wesołym gronie i widziałem, że za najlepszego kompana bierze właśnie Mariusa. Co ten zresztą później sam potwierdził swoim wpisem na Facebooku: www.facebook.com Ja zaś (choć mnie nie znasz, więc pozostaje Ci to przed sobą określić samemu, czy wierzysz) nie z czczej kurtuazji, lecz szczerze się wypowiadałem, gdy w audycji dziękowałem JKM za jego goszczenie w Kontestacji. A naprawdę nie trzeba być zapatrzonym w Hugona i Martina (bo i mało kto jest, a jeśli już, to głównie młodsi od tam obecnych (oprócz Natana Kosińskiego) fani Martina uczęszczający do gimnazjów) tak, jak wielu partyjniaków w JKM, żeby wpaść na te pytania - ludzie myślą (wbrew pozorom także poza KNP) i dochodzą do nich niezależnie. Znam i cenię wielu ludzi w tej partii, ale to jest jedna rzecz, której nie cierpię, a już dawno zauważyłem, że często występuje - wyniosłość, uważanie się za kwintesencję i złoty pępek polskiego środowiska wolnościowców, któremu albo się podlega formalnie, albo, będąc wprawdzie niezależną jednostką lub organizacją, wiernie służy, obficie chwaląc oczywiście wodza, albo się jest zdrajcą i sabotażystą sprawy wolności. Przez to jesteście wiecznie jojczącym na nieprzychylność marginesem, którego wspomnienie zamyka wiele drzwi, a Palikota otwiera - i to wcale nie dlatego, że człowiek za tymi drzwiami jest z gruntu nieskłonny do przyznania racji naszej (w większości wspólnej wszakże!) stronie. 
 
@AKG (5): Nie było takiego odcinka, ani nie był zapowiadany. Może chodziło Ci o Annę Streżyńską? Będzie, po odratowaniu…

Marek 2012-08-22

Mój starszy komentarz: 
k (w komentarzach :P) 
 
Ten atak trochę chamskim tonem zamiast zadawania pytań to rozgrzeszanie się ludzi z ślepej wiary w Korwina (jak ja mogłem być tak głupi) zamiast spojrzenia na to wszystko realistycznie. Większość osób szydzących (nierzadko całkiem słusznie) z Korwina nie ma żadnej charyzmy a ich zapał do pracy ogranicza się do wytykania co inni spieprzyli. 
 
Podejście ataku z wielu stron (nczas, Korwin, Michalkiewicz, Ziemkiewicz, kontestacja) pasuje mi. Jest np. fijor.com i mnóstwo książek ludzi nie do końca zgadzających się ze sobą, ale ogólnie będących prawicą.

Marek 2012-08-22

W 2012 roku tak dużo jest wyborów, że wszystkie rządy będą drukować, jak ma walnąć to 2013+.

Mateusz_Imperialista_Zionista_Kolonialista 2012-08-22

Wielkie dzieki za wywiad. Z prawdziwa przyjemnoscia przesluchalem. Pointa o podludziach testujacych marksizm bezcenna ... lekko mnie zatkalo.

Nieprzygoda 2012-08-22

@ Mateusz - zgadzam, się, to było mocne! 
 
Dzięki za wrzucenie. :)

Krzysiek 2012-08-22

Niestety Pan Korwin raczej nie zdobędzie tych swoich wymarzonych 15% poparcia jak dalej będzie dzielił ludzi na tych którzy go popierają, czyli "elitę" i resztę idiotów, lemingów, POlaczków, czyli podludzi. Naśladowanie metod zdobywania poparcia wśród ludzi z Hitlera zbyt dobrze nie świadczy o osobach które to robią. ;-((( Obrażanie wszystkich na około i wyzywanie ich od idiotów nigdy nie może dać dobrych wyników. Ale najlepsze było kiedy JKM powiedział że w Polsce ma więcej zwolenników niż Ron Paul w USA. Hahaha nieźle się uśmiałem. Dr Paul w przeciwieństwie do Korwina nikogo nie obraża i jakoś ma sporo i z każdym rokiem przybywa jego zwolenników czego nie można powiedzieć w przypadku JKM i KNP. Korwin przyciąga tyle samo osób do siebie ile odpycha i wychodzi to na 0 lub lekko na plus. Wszyscy którzy odchodzą jednak mają już w sobie zaszczepione wartości wolnościowe, ale nie zgadzają się z metodami stosowanymi przez prezesa KNP.  
 
Ja uważam że Korwinowi to naprawdę nie zależy na zdobyciu władzy, ponieważ by się wtedy inaczej zachowywał jemu chodzi jedynie na wzbudzeniu sensacji i tym samym na zwiększenie zainteresowania jego publikacjami z których się utrzymuje i to mu w zupełności wystarczy, ale gdyby tak wybuchła rewolucja i oddała mu władzę to z pewnością by nie odmówił.

Mateusz_Imperialista_Zionista_Kolonialista 2012-08-23

@ Krzysiek masz racje JKM jest zupelnie inny niz Ronek. JKM jest uczciwy, owszem lekko nawiedzony ale uczciwy i bardzo konsekwentny. On sie nie podlizuje sie lemingom, nie ceni sobie popracia choloty ze srodowisk typu Stormfront, nie sciaga federalnych dotacji do swojego dystryktu zeby kupic poparcie lokalnych zwiazkowcow. JKM takze generalnie nie cholduje teorjom spiskowym w stylu tego ze np panstwo wymyslilo AIDS i celowo kreuje epidemie. Tak te wszystkie cechy odrozniaja go od taniego hipokryty i populisty jakim jest Ron Paul.  
 
Slusznie zreszta JKM zauwazyl ze Ronek zawsze moze liczyc na miejsce przed kamerami nienawidzacych republikanow lewackich mediow.... 
 
Argumentu o skutecznosci retoryki Hitlera wyraznie nie zrozumiales, moze warto zebys go jeszcze raz przesluchal.  
 
Poza tym prosze zwroc uwage ze JKM, jak na poczatku zaznaczyl, byl miedzy swoimi wiec nie dziwi ze mowil o lemingach i baranach. Tak, owszem trzeba starac sie zdobyc poparcie tych lemingow i baranow zeby wygrac wybory, ale miedzy soba mozna sie zgodzic ze to jednak lemingi i barany.

Barrett 2012-08-23

12. Korwin stosuję taktykę polityczną, która się nie sprawdza dzisiaj. Jak sam mówi - ona ma się sprawdzić jutro, kiedy nadejdzie w końcu kryzys o roboczej nazwie "Gigantyczny Rozpierdol". Nie tylko kryzys walutowy Euro, ale także kryzys emerytur państwowych oraz składkowych funduszów emerytalnych w USA.  
 
Szykuje się przejebana dekada mili państwo. A przerażony i przymierający głodem tłum może dać się przekonać do charyzmatycznego polityka - jak pokazuje historia. Dlatego po tym wiele wyjaśniającym wywiadzie poniekąd rozumiem medialny język JKM. 
 
Wciąż nie padła odpowiedź na moje pytanie: o ile konkretnie należy podnieść podatki, aby ludzie się nie otłuścili? Jestem trochę rozczarowany. Bo wcześniej pan Janusz mówił, że trzeba podnieść znacznie, a teraz, że tylko troszeczkę. Ile to jest to troszeczkę? 
 
36 minuta: 
www.youtube.com 
 
Byte Eaterze: czy mogę prosić o linka do wywiadu na ten temat?

CD 2012-08-23

Z mojego punktu widzenia rady w stylu "zmień Pan retorykę" są po prostu śmieszne. Zabawne to, gdy jest kilku wolnościowych publicystów i gdy któryś z nich staje się popularny właśnie dlatego, że ma taką retorykę a nie inną to ktoś się wyrywa z takimi radami. Macie przecież Michalkiewicza, który jest mniej ostry w słowach. Kto jest bardziej znany? Michalkiewicz, czy Korwin? 
 
Inna sprawa, że Korwin nie ma szans na zdobycie większego poparcia, bo branie przykładu z Hitlera w jakiejkolwiek sprawie to polityczne samobójstwo. 
 
Albo ktoś jest publicystą albo politykiem. JKM z całą pewnością politykiem nie jest. 
 
A tak na zakończenie - Kontestacja ma dużo lepsze perspektywy rozwoju niż KNP i fakt, że jedno jest radiem a drugie "partią polityczną" nie ma znaczenia, bo tak naprawdę KNP to zaplecze medialne Korwina a nie partia. Można więc te 2 byty ze sobą porównywać.

Krzysiek 2012-08-23

A na drzewach zamiast liści będą wisieć korwiniści !!! 
 
Bardzo trafne spostrzeżenie. Czerpanie z filozofii Nietzschego przez Korwina świadczy o nim już wystarczająco. Nadludzie za których się uważają korwiniści są godni pożałowania i litości.  
 
Co do skamlenia że Paul ma więcej czasu antenowego w lewackich mediach niż Korwin świadczy o tym że Ron nikogo nie obraża w przeciwieństwie do waszego nadczłowieka który najpierw osmaruje media równo gównem a później ujada że nie chcą go pokazywać w telewizji.  
 
"ale miedzy soba mozna sie zgodzic ze to jednak lemingi i barany." 
 
Sam jesteś leming i baran jeśli uważasz że masz prawo oczerniać i ubliżać ludziom nawet ich nie znając.  
 
" JKM jest zupelnie inny niz Ronek. JKM jest uczciwy..."  
 
Czyli Paul wg ciebie jest oszustem jeśli tak to po co KNP brało udział w manifestacji poparcia dla RP w Polsce podczas wizyty Romneya. Może tylko dlatego że chciało się dorwać w kamer wykorzystując popularność Rona. Dr Ron Paul po tylu latach polityki ma przygotowany plan obcięcia wydatków o trylion dolarów w ciągu roku a Korwin co ma? Napisany na kolanie program który można o kant tyłka rozbić. Nie bądźcie śmieszni porównując tych dwóch panów. Paul jest jednym z nas czyli zwykłym człowiekiem w przeciwieństwie do waszego nadczłowieka, który powinien siedzieć w więzieniu razem z breivikiem kolejnym nadczłowiekiem decydującym kto ma żyć a kto ma umrzeć. Z Korwina jest taki liberał jak z Tuska. Nie można być pół liberałem czyli tzw. konserwatywnym-liberałem, albo się jest za wolnością czyli samodecydowaniem człowieka o swoim życiu w tym z kim chce być, albo nie.

Mateusz_Imperialista_Zionista_Kolonialista 2012-08-23

“A na drzewach zamiast liści będą wisieć korwiniści !!! “ 
Sorry wywiad z Kardaszewskim byl w poprzedniej audycji.  
 
“... nadludzie bla bla bla...” 
No wlasnie ci nadludzie chca dac ludziom wybor zmosic ich do ponoszenia konsekwencji wlasnych decyzji - cos czego odmawia im kazda inna sila polityczna ktora chce lemingow prowadzic za reke i uchronic ich przed konsekwencjami wlasnego dzialania. Kto tu ma pogarde dla ludzi? Ten co mowi “jestecie lemingami bo pozwalacie innym za siebie decydowac” czy ten co mowi “wcale nie jestecie lemingami ale to my bedziemy za was decydowac”?  
 
Sztucznie sie podniecasz i na sile wciskasz karkolomne analogie.  
 
“Co do skamlenia że Paul ma więcej czasu antenowego w lewackich mediach niż Korwin “ 
Masz problemy ze zrzumieniem? Chodzi o to ze Ronek moze liczyc na wiecej pozytywnego komentarza niz kazdy liczacy sie republikanin (moze poza nania Bloombergiem)... Jak sadzisz tak jest dla tego ze media w Stanach sa wolnosciowe czy moze z innego powodu? Czy ty w ogole sledzisz amerykasnkie media? Ciebie nie zastanawia w ogole ze te same lewackie wiernopoddancze w stosunku do Ogabe media natychmiast podkladaja Ronkowi mikrofon pod jego zgrzybiala morde jak ten chce po raz kolejny wylac wiadro pomyj na republikanow i zganic amerykanski imperialism?  
 
“Sam jesteś leming i baran jeśli uważasz że masz prawo oczerniać i ubliżać ludziom nawet ich nie znając. “ 
Oczywiscie ze mam do tego prawo i wcale nie czyni mnie ani lemingiem ani nie lemingiem. Znowu na sile kojazysz pierniki z wiatrakami. Jeszcze raz zebys zrozumial: oczernianie i ublizanie nie czyni kogos lemingiem, nie oczernianie i nie ublizanie nie czyni kogos lemingiem. Co najwyzej czyni lub nie cyzni kogos chamem, ale cham moze byc albo i nie lemingiem. Zrozumiales?  
 
I tak np, elektorat PO czy SLD to przewaznie lemingi, oni tak bardzo chca byc mlodymi wyksztalconymi z duzych osrodkow ze wszystko zrobia zeby nalezec.  
 
“Czyli Paul wg ciebie jest oszustem jeśli tak to po co KNP brało udział w manifestacji poparcia dla RP w Polsce podczas wizyty Romneya. “ 
Znowu nie logiczny argument. Tak Ronek jest oszustem i tania kurwa. I pozostanie oszustem i tania kurwa niezaleznie od tego ile razy JKM go poprze.  
 
“Może tylko dlatego że chciało się dorwać w kamer wykorzystując popularność Rona. “ 
Bardzo mozliwe, a moze JKM tak samo jak ty ma urojenia w stosunku do Ronka. I co z tego? Jak to zmienia fakt ze Ronek jest hipokryta? 
 
“Dr Ron Paul po tylu latach polityki ma przygotowany plan obcięcia wydatków o trylion dolarów w ciągu roku a Korwin co ma?” 
Eh not jak Ronek ma plan to super. Kiedy bedzie jego realizcja? Znaczy nie pytac sie. Wazne ze ma plan. Ok spoko.  
A slyszales o jego planie bycia jeszcze wiekszym eunuchem w polityce miedzynarodowej niz Ogabe? Tez ambitny. 
 
“Paul jest jednym z nas czyli zwykłym człowiekiem”  
Znaczy ty tez glosujesz przeciwko kazdemu budzetowi ale mimo tego do kazdego budzetu zglaszasz poprawki w temacie zwiekszenia dotacji do twojego dystryktu? Ostatnim razem zrobilo to tylko czterech republikanow w tym Ronek. Cala reszta powstrzymala sie od tak ostentacyjnego kupczenia ale nie twoje bozyszcze. 
A wiesz o tym ze mimo tego ze Ronek rutynowo krzyczy na Big Pharma, Big Insurance, Big Banking to co wybory bierze od nich dotacje?  
A slyszales o kolesiu ktory nazywa sie T. Boone Pickens? Sprawdz co Ronek ma z nim wspolnego i czy moze on dotuje rozwoj alternatywnych zrodel enmergii za pieniadze podatnika. 
 
“waszego nadczłowieka” 
Jakiego “waszego”? Zetrzyj sobie piane z buzi, dobrze.  
Zaszufladkowales mnie jako Korwiniste – bo nie czytasz uwaznie moich komentarzy (swiadczy to o tobie). Zgadzam sie wielu tezach z JKM, w wielu dla niego waznych sie nie zgadzam (rozliczanie czerwonych, nigdy z krolami nie bedziem w aliansach itd) ale na pewno nie kwalifikuje sie jako Korwinista. Mam do niego szacunek za uczciwosc i konsekwencje co nie znaczy ze sie z nim w 100% zgadzam w kazdej tezie. Jasne?  
 
“który powinien siedzieć w więzieniu razem z breivikiem kolejnym nadczłowiekiem decydującym kto ma żyć a kto ma umrzeć.” 
No mozesz sobie mazyc ale fakty niestety sa troche inne, to wlasnie Rona popieraja np David Duke, Jared Taylor czy Don Black. Znasz te nazwiska? Nie? To sprawdz kim oni sa.  
 
A czytales jego oslawione newslettery? Np te gdzie ostrzega ludzi ze rzad wymyslil AIDS zeby to czy tamto? Albo te gdzie przestrzega przed wojna rasowa (Brevik jak w morde strzelil). Moze warto? www.tnr.com 
 
“Nie można być pół liberałem czyli tzw. konserwatywnym-liberałem, albo się jest za wolnością czyli samodecydowaniem człowieka o swoim życiu w tym z kim chce być, albo nie..” 
Powiedzial doktrynal libertrianin dajac kolejny dowod na to ze doktrynalowie libertarianie nie sa warci pierda na wietrze i nigdy nic nie osiagna.

LIGHTOWSKI 2012-08-24

Jak często powtarza i jak widać skutecznie stosuje Kamil Cebulski: "po czynach ich poznacie" ;)

Krzysiek 2012-08-24

"A czytales jego oslawione newslettery?" 
 
www.youtube.com 
 
Ron Paul nie jest święty i w przeszłości czyli jakieś 20 lat temu !!!!! miał tak samo cięty język jak obecnie JKM, ale ludzie się zmieniają i dostrzegają swój błąd. RP w przeszłości był np. za karą śmierci lecz obecnie zmienił o tym zdanie ponieważ może dochodzić do wielu nadużyć i niesprawiedliwych wyroków  
 
www.youtube.com 
 
RP się zmienił na lepsze niestety JKM na gorsze i nawet ludzie z KNP chyba nie wiedzą kiedy mówi prawdę a kiedy tani chłam dla publiki.  
 
" Sorry wywiad z Kardaszewskim byl w poprzedniej audycji. " 
 
Wybacz lecz ja w pierwszym komentarzu pisałem spokojnie bez obrażania to dopiero ty w swojej odpowiedzi zacząłeś jeździć po dr RP więc zostałem zmuszony do użycia tak prymitywnych argumentów/wpisów.  
 
Jeśli uważasz że Ron Paul się nie nadaje to kogo byś wybrał na prezydenta USA :  
a) B. Obama 
b) M.Romney  
c) G.Johnson  
d) ktoś inny : ............... 
 
Przez takie wywyższanie się korwinistów i innych popierających jego poglądy stają się niestrawne dla zwykłych obywateli, którzy nie mają czasu siedzieć w internecie i uczyć się od nowa historii.  
 
" “Sam jesteś leming i baran jeśli uważasz że masz prawo oczerniać i ubliżać ludziom nawet ich nie znając. “  
Oczywiscie ze mam do tego prawo..."  
 
Jeśli sądzisz że masz do tego prawo to niech ci będzie tylko się za kilka lat nie zdziw jak zostaniesz sam jak palec uważając się za najmądrzejszego i wiedzącego najlepiej.  
 
To mój ostatni komentarz pod tą audycją. Nie wiem może to co piszesz to po prostu trolling. Myślałem, że Kontestacji słuchają bardziej rozsądni ludzie, którzy mają trochę klasy ale cóż jak widać chyba się pomyliłem bynajmniej w twoim przypadku.

Krzysztof z Bielska-Białej vel ByteEater 2012-08-24

Chłopaki, trochę mniej nadymania się na siebie nawzajem. :-D 
 
A ja tam Rona Paula bardzo lubię. Chętnie zaprosiłbym go jako gościa do audycji, gdybym miał możliwość. Może w przyszłym roku. :-)

Mateusz_Imperialista_Zionista_Kolonialista 2012-08-24

“Ron Paul nie jest święty i w przeszłości czyli jakieś 20 lat temu !!!!! “: 
Sorry ale jak od roku 1978 do 1996 ktos konsekwentnie sypie takie kwiatki to pozwol ze bede sceptyczny. Poza tym, kwestje dotacji, czy finansowania kampanii wyborczej, czy przyjazni z wyzej wymienionymi osobami sa nadal aktualne. Moga sypac przykladami z rekawa w nieskonczonosc, np o tym jak niedawno jako jedyny glosowal przeciwko uchonorowaniu chinskiego opozycjonisty noblisty bo nie wypada mieszac sie w cudze sprawy a chwile potem rzucal gromy na Rumunie i Izrael (ktorego zreszta serdecznie nienawidzi i za owa nienawisc szalenie kocha go rebiata z Strorfrontu) albo o tym ze... a w cholere po co sie wysilac jak nie masz ochoty odniesc sie do konkretow juz podanych.  
 
“... dopiero ty w swojej odpowiedzi zacząłeś jeździć po dr RP więc zostałem zmuszony do użycia tak prymitywnych argumentów/wpisów. “ 
Hmmm ja twierdze (podajac liczne przyklady do ktorych sie nie odniosles) ze Ron Paul jest hipokryta. I to cie zmosza do wieszania Korwinistow mimo tego ze ja Korwinista nie jestem... no dobra nie drazmy tego dalej. 
 
“Jeśli uważasz że Ron Paul się nie nadaje to kogo byś wybrał na prezydenta USA : “ 
Z obecnych kandydatow oczywiscie Romeny – na bezrybiu itd. On nie byl moim kandydatem w prawyborach – byl nim Rick Perry. Ale coz, prawybory sa po to zeby wybierac swoich a wybory sa po to zeby niszczyc przeciwnika (pamietaj jednomandatowe okregi wyborcze). Gdybym glosowal w Ameryce to zatykajac nos i nie patrzac w lustro glosowal bym na Romney. Znacznie bardziej podoba mi sie Ryan chociaz tez oczywiscie mam zastrzezenia ale licze ze on moze byc skutecznym politykiem. Ryan tez nie byl zreszta najlepszym wyborem na vice-prezydenta ale nie jest zly. Wolabym Marco Rubio, albo Boby Jindal, albo Chris Christie, albo, no wlasnie (UWAGA) Rand Paul. Tak czy inaczej nie moge doczekac sie debaty pomiedzy Ryanem a Bidenem.  
 
Romney jest choragiewka ale poniewaz wiatr wieje z prawa to on bedzie mniej wiecej w zgodzie z kongeresem (znacznie bardziej wolnosciowym niz poprzednie) wspolpracowal i sadze za da rade odepchnac Obamacare. Potrzebuja tylko 50 senatorow (przeszlo przez reconciliation, pojdzie w cholere przez reconciliation). I to bedzie realna wygrana.  
 
Natomiast wolabym Obame jako prezydenta niz Ronka. Powaznie, jego polityka zagraniczna jest dla mnie absolutnie nie do przyjecia, uwazam ja za jednoznacznie samobojcza. Jego polityka to oddanie Japonii, Filipin i Wietnamu na laske Chin, zjednoczona komunistyczna Korea, kompletna marginalizacja Europy Wschodniej. Rozszerzenie sie wplywow Putinistanu, i wojna atomowa na Bliskim Wschodzie.  
 
Ale wrocmy do niszczenia wroga i skutecznosci politykow. To sa dwa koncepty ktore wydaja sie zupelnie obce libertarianom. Wy za wszelka cene chcecie na hurra poniesc kleske w samobojczej szarzy. Pamietasz wybory do senatu w Minesocie dwa lata temu? Pamietasz jak Ogabe dostal 60-tego senatora zeby przepchac Obamacare? Co robili wtedy libertarianie glosowali na swego pionka. I senatorem na skutek wielu oszostw i matactw roznica okolo trzystu glosow zostal Al Franken. Brawo, confuckingratulations! 
 
Ja chce wygrac. Rozumiecie to panstwo libertarianie? Ja nie chce warjata ktory ma plan (ja tez mam plan zwiazany z Charisma Carpenter, Christina Hendriks i Beyonce, paroma szkrzynkami dobrej whisky, podrasowanym Mercury 49 coupe itd, plan swietny, no i co z tego?) ja chce pragmatyka ktory kazde rozdanie wykozystuje bezblednie i na maksa. Ja chce Ronalda Reagana, Maggie Tatcher czy z obecnych politykow Stephena Harpera. Na Harpera u nas libertarianie jednoznacznie psy wieszaja, a co sami zrobili? Gowno. A on wyciagnal nas z Kyoto, zniosl rejestr dlugiej broni planej, zniosl panstwowy monopol na posrednictwo w handlu zbozem itd, poszukaj Tygodnia w Sieci z przed paru miesiecy tam wiecej detali podalem. To sa realne wygrane dla wolnosci, wygrane ktorych rozhisteryzowani libertarianie by nigdy nie odniesli.  
 
“Przez takie wywyższanie się korwinistów i innych popierających jego poglądy stają się niestrawne dla zwykłych obywateli, którzy nie mają czasu siedzieć w internecie i uczyć się od nowa historii. “ 
Na prawde przez wywyzszanie sie? Nie dla tego ze dowiaduja sie ze there is no such thing as a free lunch?  
 
To jak ludzie sa tacy madrzy to powiedz prosze jak czesto ci madrzy ludzie sobie demokratycznie wybieraja madrych przywodcow? Prosze wal smialo. Jak sadzisz masz wiecej przykladow na swiatlosc elektoratu czy ja na jego skrajny debilizm, ignorancje i egoizm?

Mateusz_Imperialista_Zionista_Kolonialista 2012-08-24

“Jeśli sądzisz że masz do tego prawo to niech ci będzie tylko się za kilka lat nie zdziw jak zostaniesz sam jak palec uważając się za najmądrzejszego i wiedzącego najlepiej.  
 
To mój ostatni komentarz pod tą audycją. Nie wiem może to co piszesz to po prostu trolling. Myślałem, że Kontestacji słuchają bardziej rozsądni ludzie, którzy mają trochę klasy ale cóż jak widać chyba się pomyliłem bynajmniej w twoim przypadku.” 
 
No skoro tak mnie pod wlos glaszczesz to w odpowiedzi pojade klasykiem.  
 
“Widze ksztalt rzeczy w ich sensie istotnym 
I to mnie czyni wielkim oraz jednokrotnym 
W odroznieniu od was ktorzy Panstwo wybaczą 
Jestescie wierszem idioty odbitym na powielaczu” 
 
No, teraz dopiero mozesz sie nabzdyczyc.

MArcin 2012-08-24

Panie Korwin-Mikke, co pan pieprzysz o tym, że prawa należy przestrzegać "bo jest prawem"! Poczytaj sobie pan trochę nowoczesnej filozofii prawa albo przynajmniej takiej z czasów powojennych, w szczególności polecam poznanie czym jest reguła Radbrucha! A później pan dopiero filozofuj.

Jaroslaw 2012-08-25

"Prawa komunistycznego trzeba przestrzegac nawet jesli bylo zle" Prawo dla ludzi, czy tez odwrotnie 
Jak zwykle chaos, i to mowi czlowiek ktory na dziennikarstwie zjadl zeby. Wie chlopina jak ustawic, bo nie raz tracal sie z komunistami kieliszkiem.  
 
Cos tam bylo tez ze wysoka umieralnosc noworodkow jest dobra. 
 
Boze uchron nas przed takimi ludzmi u wladzy. Jacku Kardaszewski na pomoc !! 
 
Gdzie jest milosc ? Jest tylko agresja do swiata, a moze to socjopatia. Brak empatii, nalogowe lganie ..

Marek 2012-08-26

Jak widać ludzie słuchający Kontestacji mają nie po kolei w głowie. RP i JKM mają strategie. Te strategie sprawiają wrażenie dziwnych lub niezwiązanych z libertarianizmem, ale to raczej wrażenie: 
- strategia RP to atak na warfare state i słusznie, Social Security zostawia sobie na później 
- JKM udaje agresywnego, główna jego działalność to publicystyka, tak długo jak niespecjalnie się liczy lub jest zapraszany, atakuje biurokrację i redystrybucję, ZUS zostawia na później 
 
Nie ma co się pluć co do różnic. RP np. atakuje wszystkie bazy wojskowe, ale mówi (co większość ignoruje/pomija), że nie jest za wycofaniem się zewsząd, po prostu chce aby taka np. Korea płaciła USA za ochronę a nie zgarniała ją za darmo tylko dlatego, że nikt z Republikan nie ma jaj, żeby przyznać, że USA jest bankrutem. JKM i RP mogą się trochę różnić style, ale podawanie tu jakichś newsletterów jest niepoważne, to podobna historia co JKM i rzekomy atak na niepełnosprawną dziewczynkę. 
 
JKM i RP wykorzystują każdą dostępną minutę w TV wg swoich strategii, czy one są efektywne to każdy sam może sobie ocenić. 
 
BTW życzę powodzenia Izraelowi jak USA zbankrutuje, a Izrael zbierze rezultaty skłócania każdego państwa obok siebie przez 50 lat.

Max 2012-08-26

Korwin Mikke najchętniej uniewinnił by wszystkich zbrodniarzy wojennych... bo działali godnie z prawem... co za paranoja...

Krzysztof z Bielska-Białej vel ByteEater 2012-08-26

@Max (26): Ostracyzm społeczny (dawniej równoznaczny z banicją dla większości, a dla szlachty z samotnym zamknięciem w swej rezydencji, jeśli nie chcą się przeprowadzić) jest wystarczającą karą. Oni nie są już niebezpieczni - to Żydzi chcieli pokazówki, więc ją wymogli na Amerykanach. Wymyślanie przepisów działających wstecz dla określenia sankcji za coś nawet ewidentnie niemoralnego jest wymysłem lewackim.

Marek 2012-08-27

I dobrze Korwin mówi, bo "zbrodnia ludobójstwa" to coś co wymyślono w Norymberdze. Wystarczyło skazać za 1M morderstw czy ile tam wychodziło, ekspresem na stryczek i po sprawie. Ale to był pokaz komiczno-pokazowy - Amerykanie co zignorowali doniesienia o Auschwitz rozliczają Niemców ze strasznych horrorów, które się tam odbyły. Domyślać się można, że góra została pokazowo skazana, aby żaden położony niżej w hierarchii nie miał ochoty podnosić głowy. 
 
Gdyby mieli te same kryteria ludobójstwa stosować do wujka Stalina to dawno temu już powinien być wisielcem. 
 
@26/Max ty kochasz reprezentować cudze poglądy z błędem i wyprowadzać z tego sprzeczność/absurd. Wypadałoby jednak reprezentować te poglądy bez fałszerstw po drodze.

Godfather 2012-08-28

Jak śpiewał Hans z 5 2 i Luxtorpedy: 
"Jakoś nie chce mi sie wierzyć że doktyryna czy idea może być bardziej święta niż życie człowieka" 
 
W związku ze zdaniem wypowiedzianym przez pana Janusza o selekcji naturalnej - mogę śmiało powiedzieć, że nigdy na niego nie zagłosuję. Ja i wiele innych rozsądnych osób.  
 
TERAZ RATUJEMY ZA DUŻO NOWORODKÓW?! Taka kwestia nie powinna być w ogóle podnoszona. Powinna być podnoszona taka kwestia jak prywatyzacja służby zdrowia etc. ale nigdy w takim kontekście. Przy prywatyzacji szpitali - zawsze obowiązek ratowania życia przez nie. Przy czym pewien jestem, ze w wolnorynkowym systemie służby zdrowia śmiertelność noworodków by nie spadła - ewentualnie ich rodzice potem płacili by za te leczenie jak w starym dobrym systemie USA. Obowiązek ratowania życia to jednak podstawa. 
 
Kolejną rzeczą z jaką się nie zgadzam jest podejście w kontekście prawo-moralność. Idąc tokiem rozumowania pana Janusza zbrodniarze hitlerowscy nie powinni być sądzeni (jak w Norymberdze), gdyż działali zgodnie z prawem hitlerowskim.

Godfather 2012-08-28

PS: nie, "nie spadła" - a podniosła się :)

Mateusz_Imperialista_Zionista_Kolonialista 2012-09-01

re 25: No patrzcie panstwo Paulbot i Izraela nienawidzi. No kto by pomyslal?

Edon 2013-02-21

Głupi był ten tekst o Żydach na początku.

Dodaj komentarz...

Krzysztof Maczyński

Krzysztof Maczyński vel ByteEater z Bielska-Białej – interdyscyplinarny freelancer, z wykształcenia informatyk, zarabia na życie w większości programowaniem i prowadzeniem szkoleń, a w mniejszości, jak chcecie wiedzieć, to się zapytajcie .

Oddolny aktywista i lider regionalnych wolnościowców, dziennikarz KonteStacji, prowadzi audycje Epicentrum oraz Proste zwierciadło, członek Stowarzyszenia Libertariańskiego.

Sam do siebie odnosi takie m.in. paradoksalne określenia, jak biblijny katolik, geek lubiący poznawać ludzi, buntowniczy tradycjonalista, logiczny marzyciel i anarchokapitalista.



W audycji Proste zwierciadło chodzi, jak sama nazwa wskazuje, o niewykrzywiony obraz rzeczywistości, poglądów i działań ludzi oraz ich przyczyn. Prowadzący rozmawia, często z niebanalnymi gośćmi, a także ze słuchaczami, o wolności, polityce, rynku, zmienianiu świata oraz siebie, o ideach i motywacjach, są analizy, opinie, debaty. Wszystko jest możliwe, zwłaszcza to, czego się nie spodziewaliście usłyszeć w misyjnej audycji!

Konto bitcoin autora, na które możecie go docenić dowolnymi wpłatami: 1Kkjzpc2NZVeJLKPPwGFBb4H1geLEqMwj1.

Medale:

Prowokator miesiąca
brązowy
Inne audycje tego autora:


Karta smoleńska - 7 tygodni temu

Bo okładka była za symetryczna (5) - 3 miesiące temu


Relatywistyczne skrócenie męskości (5) - 4 miesiące temu



Więcej audycji...

Marks miał rację! (2) - 7 miesięcy temu


Aborcja do lat 12, od 12 lat eutanazja (47) - 9 miesięcy temu

Bądź twórczy, przymieraj głodem (11) - 10 miesięcy temu



Wanderlust i nasz gust - 11 miesięcy temu


Egzotyczny kraj: Finlandia (2) - ponad rok temu



Walentynkowo o płci i seksie (12) - ponad rok temu






Czy Hugo jest oszustem? (12) - ponad rok temu

Polemika z Albertem Jayem Nockiem (2) - ponad rok temu

Prasówka z dobrych źródeł (2) - ponad rok temu


Wróżenie ze szklanej kuli (4) - ponad rok temu



Odcinek piekielny (6) - 2 lata temu

Trudne rozmowy na temat aborcji (16) - 2 lata temu


Politycy i pedofilia (5) - 2 lata temu
















Jak bardzo Nowoczesna? (4) - 3 lata temu





Jak Żydzi robią biznes (5) - 3 lata temu




O Liberlandzie prawie wszystko (4) - 3 lata temu





Prohibicja to śmierć (7) - 3 lata temu








Anarchia! (14) - 4 lata temu







Policjantka lubi gaz (1) - 4 lata temu





Kto gardzi Lechem Kaczyńskim? (11) - 5 lat temu

PrzeGoście (23) - 6 lat temu
















A dzisiaj polecamy:
 align="center">
Program sponsorują:

Kordian - - 15.00
scav - - 35.00
Mgd - - 10.00
Magda - - 10.00
Mgd - - 10.00
Mgd - - 10.00
Mgd - - 10.00

Możesz i ty zasponsorować >>>

Promuj radioWydrukujDaj komuś ulotkęChcesz prowadzić audycję?Kontakt