|
|
|
Konstestatorzy dają pół miliona
Dzisiaj kontynuujemy temat gospodarstwa.
KOMENTARZE
2
2012-10-25
O ile się nie mylę dopłaty wyniosłyby ok 1 milion zł rocznie przy powierzchni 500ha.
3
2012-10-25
A może taki model:
4
2012-10-25
A może taki model:
5
2012-10-25
Cudowny odcinek !
6
2012-10-25
# 5
7
2012-10-25
Brac ! ale nie opierac wszystkiego na dotacjach bo wchodzac w uklady z panstwem mozna poplynac
8
2012-10-25
Tak naprawde to nie ma co brac pod uwage glosow krzykaczy tylko
10
2012-10-25
Brac poki daja, w ten sposob ZSRE szybciej upadnie a my jeszcze troche skorzystamy :)
11
2012-10-25
Zgadzam się z 7#, brać dotacje, ale tragedią byłoby opierać na nich cały biznes.
12
2012-10-25
Wklejam te linki o wycofywaniu się UE z biopaliw, o których pisałem tydzień temu:
13
2012-10-25
wyplata raz na 3 miesiace, lub staly przelew, dotacje sa raz w roku
14
2012-10-25
Zrobimy osobna strone gospodarska, powiadomie o tym w audycji i na fijor.com
15
2012-10-25
Technicznie: Barrett, serwer nie może być zajęty w 100%. To tylko podstawowy serwer, u nas jest kilka serwerów. Było dużo więcej ludzi niż na tym jednym serwerze.
16
2012-10-25
GPC88
17
2012-10-25
jan M Fijor
18
2012-10-25
Branie dotacji to nie jest żadna hipokryzja, podobnie jak nie jest hipokryzja unikanie płacenia wyższych podatków niż potrzeba (rozumny człowiek ma wręcz moralny obowiązek unikania wyższych podatków przez różne ulgi, zwolnienia, itd itp). Jan jest z jednej strony rabowany przez państwo ze swoich pieniędzy - i to jak rozumiem jest wg. krzykaczy ok, ale dotacji wziąć nie może (nie ukradnie przecież, państwo samo daje) - bo hipokryzja. Co innego gdyby Jan zdobył jakąś władzę i mógł znieść te kretyńskie dotacje, oraz zmniejszyć rabowanie podatników dla tego celu... gdyby wtedy tego nie zrobił, moglibyśmy go nazywać hipokrytą (a nawet gorzej). Trochę pomyślunku ludzie.
19
2012-10-25
"słuchaj, my nie jesteśmy audycją fizjologiczną, że jak komuś się chce to musi zrobić" - Janek mistrz! :)
20
2012-10-25
Poza aspektem moralnym dotacji jest jeszcze kwestia pewnej formy zniewolenia tzn. biorąc dotację zobowiązujemy się do przestrzegania pewnych reguł w rolnictwie. Wiele z nich jest pro środowiskowych i udowodnionych naukowo, np. nie wolno zasilać gleby nawozami w okresie od 1.12 do 1.03 ze względu na silne wymywanie azotu z gleby do wód gruntowych. Natomiast gorsze są obostrzenia biurwokratyczne, np. coroczne wypełnianie papierków, które są tak rozpieprzone, że w zasadzie dzięki nim powstał nowy zawód: doradca rolno-środowiskowy. On nie doradza- on wypełnia za nas wnioski o dotacje a my mu płacimy za usługę. Poza tym łatwo się od "darmowych" pieniędzy uzależnić- i myślę, że o to chodzi unijnym biurwokratom- mogą przyjechać na gospodarstwo i zawsze znajdą jakieś uchybienia, do których się mogą przyczepić i oni decydują ile procent dopłat za karę zabiorą i na ile czasu!!!
21
2012-10-26
18. Paweł, Verde
22
2012-10-26
Janku bierz dotację jestem za Tobą!
23
2012-10-26
Barrett po co trollujesz? Przecież sam mówiłeś, że nie masz grosza przy duszy - więc nie wchodzisz w ten biznes, a widzę że masz najwięcej do powiedzenia.
24
2012-10-26
"Jeżeli złodziej wam pieniądze ukradnie i powie do was, że wam te pieniądze odda pod warunkiem, że zrobicie coś dla niego, np. pomalujecie dom lub nago przebiegniecie Marszałkowską w Warszawie to już nie jest to obrona przed złodziejem, ani odbieranie swojej własności tylko dostarczanie dla niego usługi. W takim układzie tylko złodziej jest zadowolony, gdyż ma to co chciał (np. statystyki pomocy potrzebującym), a wy robicie za frajera i racjonalizujecie sobie to tym, że odebraliście pieniądze, może i tak, ale odebranie pieniędzy na warunkach stawianych przez złodzieja to nie jest odebranie pieniędzy, tylko dostarczanie mu usługi!" - K. Cebulski
25
2012-10-26
Zgadzam sie z EvilClown, w kazdym temacie Barret sapie cos o tych dotacjach - nie chcesz nie bierz, martw sie o siebie.
26
2012-10-26
Walka z dotacjami na zasadzie "nie biore" jest nieco utopijna, nie sądzicie? Walczyć z tym trzeba od drugiej strony. "nie dawać" zamiast "nie brać". Oboje - Janek i Kamil mają racje. Jednak mi bliżej do Janka.
27
2012-10-26
Ponieważ Janek zahaczy o jedną moją wypowiedź to się odniosę do tego.
28
2012-10-26
@Janek
29
2012-10-26
Janek popełnił błąd gdy zaczął się usprawiedliwiać że dobrze jest wziąć tą dotacje. Podziwiam Kamila który nie dał się Jankowi i był trwały w swoich przekonaniach.
30
2012-10-26
Janek na wiecznym propsie!!! ;)) jak zwykle
31
2012-10-26
"jakoś Duch Św i ludzie pomagają..." ;))))
32
2012-10-26
polskiepiekielko.pl - to ten portal
33
2012-10-26
@kozieglowy, te koło Poznania czy Częstochowy?
34
2012-10-26
Biłabym brawa uznania gdyby teraz Janek powiedział:
35
2012-10-26
@Marishka, ja również mam nadzieje, że ten pomysł to tylko rodzaj testu mający pokazać na ile silne są wartości wolnościowe słuchaczy.
36
2012-10-26
Nie wiem czemu dziwicie sie Jankowi ze popiera dotacje - przeciez w 2 audycje temu sam mowil ze bierze dotacje z Unii na grunt, to co ma teraz to pietnowac? Wyszedlby wtedy na hipokryte.
39
2012-10-26
@36 :-)))))))))))))))))))
40
2012-10-26
# 36
41
2012-10-26
@39 Gdzie ja niby jestem przeciwko Jankowi? Sam wiele razy pisalem ze pobieram dotacje z ziem ktore mam w Polsce i traktuje to jak odbieranie tego co mi wczesniej ZSRE ukradlo
42
2012-10-27
Nie wiem czy tylko ja jestem wyczulony na subtelne poczucie humoru Janka? :D Rozwalają mnie jego teksty (np. "najwazniejsze żeby mieć blachę z głowy", "ale to my bedziemy okradac" itd:P).
43
2012-10-27
BLACHA - zachowujesz się jak bezczelny prostak - mówić Ci spokojnie że teraz nie czas na głupoty, a ty na chama, bo musisz swoje powiedzieć !!! Zebyś chociaż coś mądrego powiedział... ale nie; zupełnie jak upośledzony umysłowo - musi powiedzieć, musi !
44
2012-10-27
Mój ojciec nazywa ten proces "dojeniem Brukselki".
45
2012-10-27
A według mnie, to się nazywa redukowanie dysonansu poznawczego.
46
2012-10-27
44: Idas
47
2012-10-27
p.Janie okreslaj sie pan sam
48
2012-10-27
ehh ktos by musial wkoncu ta sytuacje zajaja zlapac i ustalic pare regol bo tak jak kazdy dorzuci swoje 3 grosze to uzbieramy tylko na wodke
49
2012-10-27
Nie zgadzam się z Jankiem.
50
2012-10-27
Wzięcie dotacji ma dobre i złe strony i to z moralnego punktu widzenia.
51
2012-10-27
Ciężko się nie zgodzić z cytatem przytoczonym w @24.
52
2012-10-27
OscaR
53
2012-10-28
Audycja "Jak nauczyć się pracowitości", ok. 30 minuty:
54
2012-10-28
I drugi cytat, audycja "Jak nauczyć się pracowitości", ok. 33 minuty:
55
2012-10-28
I drugi cytat, audycja "Jak nauczyć się pracowitości", ok. 33 minuty:
56
2012-10-28
57
2012-10-28
PANIE I PANOWIE, TO NIE SĄ DOTACJE UNIJNE.do ziemi, to są dopłaty do ziemi rolnej. W obecnych warunkach gospodarczych prowadzenie gospodarstwa jest nieoplacalne, stad dla wyrownania szans (z innymi galeziami gospodarki), rolnik uprawniony jest do rekompensaty za to, ze stosuje sie do zalecewn. Niestosowanie sie do zalecen CAP (wspolnej polityki rolnej) rozlozy kazde gospodarstwo. To jest forma redystrybucji, ale odwrotnej. Inne galezie gospodarki otrzymaly przywileje, wiec zeby nie krzywdzic malorolnych, daje sie im rekompensaty..
58
2012-10-28
# 53
59
2012-10-28
# 57
60
2012-10-28
Czuje po prostu niesmak i tyle!
61
2012-10-28
@57
62
2012-10-28
Janku.Pomijając ideologię. Dla mnie, rachunek jest prosty: biznes ma być opłacalny bez żadnych dotacji. Jeżeli nie wychodzimy na plus bez dotacji to pójdziemy z torbami jak nam te dotacje cofną w ramach kryzysu albo wstrzymają bo nie spełniamy jakiejś normy.
63
2012-10-28
Widzę tutaj akcję pod tytułem: "kupmy sobie ziemię której nigdy nie będziemy mogli sprzedać". Do tego Janek nie chce spółki akcyjnej więc pozbycie się udziałów w tym "interesie" byłoby praktycznie niemożliwe.
64
2012-10-28
@Libertador. Masz świętą rację. Chociaż żaden biznes nie ma gwarancji powodzenia. zawze jest ryzyko.
65
2012-10-28
Przepraszam za błędy, ale w trakcie poprawiania, notka się umieściła na liście. No, więc jeśli ktoś chce, to ja chętnie pomogę (doradzę) jak stworzyć gospodarstwo. Pogadamy we środę.
66
2012-10-28
Branie dotacji nie jest niemoralne. Fijor pobierajcy dotacje (lub Kamil korzystajacy z darmowych drog, szpitali itd.), nie jest winny zwiekszaniu poziomu przemocy w spoleczenstwie.
67
2012-10-28
" biorąc pod uwagę ilość głosów krytycznych pod adresem mojego pomysłu, wycofuję się z niego. Być może lepiej będzie jeśli każdy będzie podążał swoją drogą."
68
2012-10-28
@67 - SKŁ
69
2012-10-28
Odpowiedź na komentarz #52
70
2012-10-28
Rozumiem Janka bo często używa się argumentu "lepiej żebybm ja to zrobił niż ktoś z ulicy" niestety ten argument nie zaprzecza temu że babrzesz się w układzie i po pierwsze tracisz na wiarygodności po drugie jesteś w pewien sposób zależny od ludzi z którymi nie chcesz mieć nic wspólnego. Natomiast swoich ideałów nie można narzucać innym. Każdy powinien wybierać indywidualnie...
71
2012-10-28
Troche nie rozumiem.
72
2012-10-28
SKŁ: Zostaliśmy okrzyknięci Piłatami, razem z Marishką, Łukaszem, Tomkiewiczem itd...?
73
2012-10-28
@68 Łukasz:
74
2012-10-28
Mam nadzieje ze ten biznes wypali! To moze byc najwieksze przedsiewziecie naszego radia!
75
2012-10-28
@73 SKŁ:
76
2012-10-28
Barret:
77
2012-10-29
Witam Cię Jerzy,
78
2012-10-29
Trochę późno odsłuchałem audycji i przyznam, że nie przeczytałem wszystkich komentarzy (prawdę mówiąc nawet nie zbliżyłem się do ich połowy).
79
2012-10-29
Jesli faktycznie Janek wycofuje sie z pomyslu to bedzie to zaiste sukces krytykow dotacji. Taki mianowicie, ze bezinteresownie ucieli leb dobrze zapowiadajacemu sie projektowi (w ktorym nie mieli zamiaru uczestniczyc w wiekszosci) w imie czystosci zasad Janka. A Janek, tak jak przedtem (czego nie ukrywal), bedzie bral dotacje na swoje prywatne grunty. Paranoja.
80
2012-10-29
MDK:
81
2012-10-29
@Verde : dokladnie!
82
2012-10-29
OscaR : Nie do końca bym się zgodził.
83
2012-10-29
Verde
84
2012-10-29
Powiem tak - nikt nie jest czysty do konca w sprawie "nie brania"
85
2012-10-30
84:
86
2012-10-30
84:
87
2012-10-30
MDK: W przypadku dotacji też dobrowolnie oddaje dłużnik (czyli państwo) i to dla wybranego wierzyciela i też zaznacza że te pieniądze pieniądze są od państwa.
88
2012-10-30
Jestem za konsekwencją.
89
2012-10-30
Niestety mam wrażenie, że tego typu pomysły zyskują zwolenników
90
2012-10-30
@Jed- nie chodzi o to by odpuścić pomysł zupelnie, bo pomysł na ten biznes polega na tym by właśnie doić dotacje! Jed co ty
91
2012-10-30
Dzień dobry "Podróżnikom Życia" i tym odwrotnym też,
92
2012-10-30
Jed nie być zadowolona z taka obrota sprawy. Jed nie lubić łatwa kasa.
93
2012-10-30
Czy ktoś już ma dostęp do nagrania z Panem Fijorem w TV?
94
2012-10-30
Ja tylko czekam az jakis frustrat Jankowi wygarnie ze "wspolpracowal" z SB
95
2012-10-31
Coś ciekawego znalazłem tutaj:
96
2012-10-31
Janek dawaj dawaj do 100 !!! ;)))
97
2012-10-31
A co powiecie aby kazdy kto sie wypowiada na temat doplat podal kwote z jaka chce wejsc.Bo nagle sie okaze ze najwieksze zamieszanie robia ludzie chcacy wplacic 100 zł !
98
2012-10-31
gku
99
2012-10-31
no i seteczka pękła ;)
100
2012-10-31
Janek kurde bla bla dzisiaj na poważnie :)
101
2012-11-01
Barrett, czy mógłbyś wydalić z siebie choć jedną spójną myśl? Chciałbym się odnieść do tego, co masz do powiedzenia (tym bardziej, że, jak zauważyłem: odniosłeś się do mojego wpisu), ale brak mi talentu do rozszyfrowywania Twojego rozwolnienia myślowego... np: " Im więcej ludzi sprzeciwi się dotacjom, tym w gorszej kondycji będzie odpowiedzialny za te dotacje urząd - o jeden cios mniej wyprowadzony przez biurwoland." - już widzę spanikowanych urzędników, którzy garściami wciskają pieniądze z całych sił opierającym się rolnikom...
102
2012-11-02
Można se takie coś poczytać o dotacjach unijnych.
103
2012-11-02
Kiedy bedzie audycja z tego tygodnia?
104
2012-11-02
@103 GPC88:
105
2012-11-04
Janku i Kamilu.
106
2012-11-04
Janku i Kamilu.
107
2012-11-05
Siemaneczko,
108
2012-11-05
każdy pomysł dobry, aby był skuteczny!
110
2016-11-15
Odgrzewam temat i troszkę obalam przekonanie większości, że dotacja wypacza biznes. Stworzyłam serwis [url=https://gielda-rolna.com/]giełda Rolna[/url] dzięki dotacji i nie uważam tego za złodziejstwo |
Jan Fijor
Medale:
Jan Fijor - Syndrom Korwina (9) - 6 dni temu
Jan Fijor - Mordujecie dzieci (43) - 3 tygodnie temu
Jan Fijor - Totalitaryzmek (19) - 4 tygodnie temu
Jan Fijor - Najprzyjaźniejsze miasta (8) - 5 tygodnie temu
Jan Fijor - Na policji mnie trzymali (10) - 5 tygodnie temu
Jan Fijor - Ofiary śmiertelne regulacji (13) - 6 tygodni temu
Jan Fijor - Co chwila leci w dół (28) - 8 tygodni temu
Program sponsorują:
Super Szkolenia
- - 20.00 |
Chętniej bym przyłączył się do aukcji koktajl ale znicz też może być :)
Jak dla mnie kradzież pieniędzy kradzionych to dobry pomysł. Biznes w końcu nie jest oparty na dotacjach (bo poradzi sobie bez nich), jedynie będzie dodatkowym kapitałem który rozpędzi go. Pieniądze to nie wszystko ale biznesu nie robi się dla idei...