Facebook
Misja Grupa 5000+ audycji Kino Czat Kryzys? Napisz Kontest.CLUB Broń
Podpis:
Numer GG:
strona główna Kontestacji Własna broń – zdobądź pozwolenie
Dziś
21:00
Jakie są kryptowaluty lepsze niż Bitcoin?
Jutro
21:00
Jan Fijor zaprasza (na żywo)
Słuchaj radia
Wydanie Główne
dziś
Nowy próg podatkowy
który obejmie 350 tys Polaków. Wzrost wydatków budżetowych. Zakaz palenia w filmach. Wenezuela niewypłacalna. Sądy rozpozna fake news w 24h. Cezura wraca.
Firma na emigracji (2)
przedwczoraj
Jak imigranci zmienili życie uczniów na bawarskiej prowincji.
Czyli moja opinia o niemieckim szkolnictwie i Jugendamt.
Skorzystaj z naszych projektów:

▸ Własna broń - zdobądź pozwolenie
▸ Wolny Rynek - w liczbach
▸ Emigrujesz - posłuchaj najpierw
▸ KontestKino - filmy na wieczór
▸ Poważny kryzys - napisz
▸ Kontest.CLUB - wstąp i ucz się z nami

Audycja: Konserwa 2013-03-12

Prof Wolniewicz - Precz z komuną czy z lewactwem?

Nadający: Kreator i Jabollissimus

Dzisiejsza (stodwudziesta już) konserwa to wywiad Jabollissimusa z prof. Wolniewiczem. Komuna / lewactwo chce zniszczyć Europejską Cywilizację, wyrwać wszystko co zastane w ramach 'budowania lepszego świata'. W toku wywiadu krytykujemy postmodernizm, postcywilizację, walkę z chrześcijaństwem i inne nurty lewicowe nasilające się obecnie. Zaczyna się zawsze od destrukcji, nie pozwólmy na to - bądźmy prawoskrętni, jak mówi profesor. Dziękujemy darczyńsom i prosimy o więcej :D. Zbieramy na laptop dla Jabollissimusa, by usprawnić jego wywiady przeprowadzane w czasie podróży i prace na rzecz walki z socjalizmem...
Pobierz [52,5 MB]

KOMENTARZE

Kreator z koczowiska :) 2013-03-12

Zawsze jakis lewacki błąd się wkradnie. DZIĘKUJEMY DARCZYŃCOM. Bardzo serdecznie! 
 
A uzupełniając do audycji, dostało się też Islamowi o czym nie można nie wspomnieć, więc konserwa bardzo smakowita i filozofia, i historia, i puenta :D.

Ostatni Sprawiedliwy 2013-03-13

oglądałem na yt. Świetny wywiad. Wywody prof. Wolniewicza orzeźwiające intelektualnie, niezależnie od tego czy się z nimi zgadzam ;)

Ostatni Sprawiedliwy 2013-03-13

aaa i jeszcze kropka po "prof" w tytule audycji powinna być :P

Jaroslaw 2013-03-13

Podzial swiata polityki na lewoskretny i prawoskretny jak orzekl prof. Wolniewicz jest niepelny. Lewoskretne sa aminokwasy. To sie wszystko wymieszalo.  
Trzeba rozroznic postawe konseratywna od reakcyjno-destrukcyjnej w sferze swiatopogladu, natomiast w sferze gospodarki oba skrzydla proponuja liberalizm. Mowi sie ze innej drogi nie ma.  
Tak samo jezyk konserwatysty i "lewaka" jest podoby, moze tylko nieco odmienny w tresci.  
Prof. Wolniewicz idzie za daleko, z twierdzeniem ze lewoskretnosc i prawoskretnosc sa wrodzone.

Paweł 2013-03-13

Jaroslaw, pewnie nie chodziło ci o postawę wywrotowo-destrukcyjną, a nie reakcyjno-destrukcyjną;)

Paweł 2013-03-13

(cholera, nie wiem czy poszedł komentarz, jeżeli tak to wkradło mi się niepotrzebne "nie" po słowie "pewnie") Jeszcze raz: Jarosław, pewnie chodziło ci o postawę wywrotowo-destrukcyjną, a nie reakcyjno-destrukcyjną;)

Jabollissimus 2013-03-13

Żeby nie było, że nie gadamy z marksistami... Rozmawiamy! Z byłymi!

Daniel Piesto 2013-03-13

Ale Jabol rewelacyjnie odpowiada na skądinąd bardzo ciekawe perory: "oczywiście zgadzam sięęęę" 
 
Zgodzę się z prof., że jest duża szansa na powrót społeczeństwa do wiary katolickiej, zwłaszcza w wyniku nieustającego kryzysu. Powszechnie panujący agnostycyzm nie tworzy systemu etycznego, więc rozwija się hierarchia wartości państwowej o której była mowa.

DaKar 2013-03-13

Prędzej się wykopało niż znalazło w Kontestacji ;] 
Świetny wywiad. O wiele lepszy niż z Pietrzakiem.

Ostatni Sprawiedliwy 2013-03-13

Nasunęła mi się teraz taka myśl, że mogłaby Konserwa zrobić pewną audycję. Chodzi mi konkretnie o zagraniczna inwazję na język polski, jak też kulturę. Byście zaprosili jakiegoś typa siedzącego w temacie (tak jak wtedy co był ten profesor bodajże anglista - wspaniały program to był).

Paweł 2013-03-13

Ostatni Sprawiedliwy moim zdaniem "inwazja" na język polski, kulturę itd jest normalną i pozytywną rzeczą - tak jak np dobrze jest kiedy są "mieszane" małżeństwa - różnorodność genów - z takich właśnie par rodzą się później najładniejsze dziewczyny;) Natomiast złem jest walka (tu niech każdy sobie dopowie znaczenie) z polskim językiem, kulturą itd. Pozwolę sobie wkleić link do jeszcze jednego dobrego wywiadu: www.youtube.com

Perun, Honor, Ojczyzna 2013-03-13

A propos opisu audycji: 
 
Chrześcijaństwo także było ideą wywrotową i rewolucyjną z punktu widzenia cywilizacji rzymskiej. Jakiś tam żydowski bożek miał przecież zastąpić Bogów europejskich, czczonych od tysiącleci. 
 
Po za tym chrześcijanie również chcieli zbudować "lepszy świat" w kontrze do tysiącleci europejskiego dziedzictwa kulturowego - rzymskiego, greckiego, słowiańskiego i germańskiego. 
 
Zatem, czy chrześcijanie to lewacy ? Z punktu widzenia prawowiernych Rzymian tak - obłąkani sekciarze, chcący wywrócić odwieczny porządek. 
 
Nie pamięta wół jak cielęciem był.

martunia 2013-03-13

Dzięki Jabol żeś się pofatygował do profesora, żałuję, że rozmowa nie trwała dłużej.

Paweł 2013-03-13

Perun, naciągana jest ta twoja teoria i poplątana. Coś mi się wydaje, że wywrotowa i rewolucyjna (ale destrukcyjna już nie dodałeś) cywilizacja chrześcijańska osiągnęła niemałe sukcesy... Oczywiście możesz się nie zgodzić i wcale mnie to nie zdziwi - tak jak mnie nie dziwi pisanie przez ciebie nonszalancko "żydowski bożek", w przeciwieństwie do Boga (z dużej litery) Twórcę Błyskawicy Peruna?:)

Ostatni Sprawiedliwy 2013-03-13

słowiańskie i germańskie dziedzictwo kulturowe, poważnie? Aż sobie pozwolę na zlolowanie. 
To pewnie ten typek chrobacja czy jak mu tam, co to się udzielał ze swoimi teoriami neopogańskimi. 
 
Do rzeczy, Pawle: 
Normalną (w końcu wszyscy tutaj powinni rozumieć pojęcie normy, odmienne od tego potocznego) to się zgodzę, ale pozytywną to niespecjalnie. Mnie nie chodzi o normalną wymianę kulturową ale wszechobecne wdzieranie się do życia obcej kultury i języka. Między innymi powoduje to, że młodzież przestaje umieć mówić, pisać i rozumieć po polsku. To można uznać za pozytywne jedynie chcąc wyginięcia naszego języka i kultury (żeby było jasne - nie posądzam Cię o to). Toteż nie sposób mi uznać tej inwazji za rzecz pozytywną.

Perun, Honor, Ojczyzna 2013-03-13

Ad. 14. 
 
Cywilizacja - rzymska i grecka także osiągnęły niemałe sukcesy - bez chrześcijan. 
 
Popatrz oczami obywtela Rzymu na chrześcijan: 
+ ukrzyżowany Bóg  
+bliskowschodnia mistyka pożerania ludzkiego ciała i picia ludzkiej krwi  
+ czekanie na powtórne przyjście mesjasza  
+ pacyfizm 
+ życie w komunach bez własności prywatnej 
 
- przecież to byli w jego oczach jacyś nawiedzeni popaprańcy. 
 
Gdyby nie to że Rzym przwchodził wtedy kryzys chrześcijanie zostaliby ciekawostką, a dzisiaj mielibyśmy jakieś globalne pogańskie imperium z koloniami na innych planetach.

Perun, Honor, Ojczyzna 2013-03-13

Ad 15.  
 
Ostatni nieSprawiedliwy:  
 
Wszystkie katolickie święta w Polsce to europejskie dziedzictwo niechrześcijańskie: 
 
od Narodzin Słońca w przesilenie zimowe, przez Jare Gody na Wiosnę do Dziadów jesienią. 
 
Tylko Nocy Kupały chrześcijaństwo nie dało rady strawić - zbyt pogańskie było.  
 
A teraz spójrz w lustro i powiedz LOL do siebie ;-) 
 
Wasza metoda: kłamać, kłamać, kłamać - jak bolszewicy. 
 
Kłamać rano, kłamać w południe, kłamać wieczorem, a jak kłamstwo wyjdzie na jaw to wyszydzić. 
 
Obżydliwi służalcy demona z pustyni.

Ostatni Europejczyk 2013-03-13

@16 
Perun, chrześcijaństwo wywrotowe? 
 
Powinieneś być świadomy, że katolicyzm wchłonął prawie całą kulturę i filozofię starożytną. Powiem więcej - gdyby nie kościół (mnisi przepisujący teksty), nikt nie słyszałby o mitologiach - czy to greckich, czy germańskich i celtyckich - o filozofach nie wspominając... 
 
Wiele zwyczajów pogańskich stało się też fundamentem świąt Chrześcijańskich 
 
"+ pacyfizm  
+ życie w komunach bez własności prywatnej " 
 
Pacyfizm? - W S. Rzymie naturalnym była służba chrześcijan w armii. 
 
Życie w komunach? - no daj spokój, to właśnie KK bronił prawa własności np. przed takimi heretykami jak Katarzy - prawzór komunizmu. 
 
@15 
Przesadzasz - to, że wiele wyrazów w PL ma teraz angielskie korzenie? Wystarczy przypomnieć sobie styl oratorski szlachty z czasów 1RP - łaciną jedzie na kilometr.

Kreator z koczowiska :) 2013-03-13

Rzym nie zabiło chrzśecijaństwo tylko ISLAM!. Rzym nawet po upadku sobie radził 100 lat dobrze, dopóki piraci Islamscy nie zajęli całego morza śródziemnego i nie pozbawili Rzymu dostaw z Afryki surowców...

Marius 2013-03-14

Co to za Ostatni Sprawiedliwy głupoty piszesz? 
Przecież kościół zabraniał czytania/studiowania dzieł/nauk antycznych filozofów tylko z tego powodu, że ich twórcy byli "poganami". Rzucanie tez, że bez kościoła "by się nie zachowały" przy zabranianiu ich studiowania i spaleniu wielu kopii zakrawa na zwykłe chamstwo. Toż samo medycyna musiała zahamować swój rozwój bo krojenie zwłok dla poznania budowy ludzkiego organizmu kościół uznawał za "niemoralne". Już o Kopernikach nie będę pisał. 
Skoro już często wymienia się filozofię Grecką i prawo Rzymskie za pierwszy i drugi filar cywilizacji Europejskiej to warto głośno dodać; Europa nie potrzebowała Chrystusa i jego nauk żeby je wypracować! 
A wy zawsze tworzycie wizję, że jakby nie było cywilizacji Chrześcijańskiej to goła wypalona ziemia by tylko była. 
A jak człowiek wyrzuca co mu w historii Chrześcijaństwa nie pasuje to mu serwujecie monolog jaki to Islam zły. Jakby dowody na zło Islamu były z automatu dowodami na dobro Chrześcijaństwa. 
 
Powtórzę za jednym z przedmówców; 
"Wasza metoda: kłamać, kłamać, kłamać - jak bolszewicy.  
Kłamać rano, kłamać w południe, kłamać wieczorem, a jak kłamstwo wyjdzie na jaw to wyszydzić." 
 
 
A tak odnośnie samej audycji audycji powiem; 
Brawo! Bardzo dobry wywiad. Warto rozważyć tezę o odejściu od negatywnego preczowania na rzecz pozytywnego promowania :)

Paweł 2013-03-14

ale coś lewactwem zalatuje na stronie... i to najczęściej od kolegów, co to lubią swoje imiona z angielska pisać... heheh

Ostatni Europejczyk 2013-03-14

@20 Mariusz, co to za bzdury??? 
Jakby wprost z radzieckich szkółek dla indoktrynowanych robotników. 
 
- Kopernik - sam duchowny, perfekcjonista, Wydał swoje wielkie dzieło "o obrotach dzieł niebieskich" dopiero po usilnych namowach zaprzyjaźnionych biskupów. 
 
Zwłaszcza, że sto lat przed nim podobną teorię opublikował inny katolik, który został za to w ten sposób ukarany, że został kardynałem.  
 
- Galileo - nie nie mówiłeś, ale zapewne z tym wyjedziesz - Galileusz nie mógł zostać zamknięty za tezy heliocentryczne, bowiem ta teza gościła na katolickich uniwersytetach ze sto lat przed Galileo. 
 
- Mity i Filozofia starożytna - nie wiesz co piszesz. Chrześcijanie nic nie palili, wręcz przeciwnie - każdy historyk ci to powie - gdyby nie katoliccy mnisi (z mozołem przepisujący księgi), mitologie, poezja i filozofia starożytnych by nie przetrwała. 
 
A oto te zasługi katolicyzmu, które potwierdzi ci każdy historyk: 
- uniwersytety  
- rozdział kościoła od państwa (porównaj sobie Egipt i Rzym do Europy Średniowiecznej)  
- stworzenie paradygmatów, które pozwoliły rozwinąć grecką myśl racjonalistyczną i umożliwiło rozwój nauk  
- przechowanie myśli i kultury greckiej i rzymskiej.  
- rozwinięcie prawidłowej koncepcji dobra i zła (w przeciwieństwie do buddyzmu, dla którego istnienie=zło, jak i taoizmu, gdzie dobro=byt i zło=byt,), czyli dobro=byt, zło=niebyt lub utrata formy, czyli niebyt harmonii - bez tego niemożliwa byłaby np: Fizyka  
- etyka katolicka przejęła i doskonale rozwinęła polityczną, prawną i para-ekonomiczną myśl grecką.  
- Zaciekle broniła własności prywatnej - już Św. Augustyn zwalczał anty-własnościowców jako heretyków.  
- Zakony np: cysterskie, które wprowadzały nowoczesne rozwiązania technologiczne np: w rolnictwie, winiarstwie, metalurgii, budownictwie, ziołolecznictwie itd.  
- zawsze to kościół stawał w obronie mniejszości żydowskich w średniowieczu - odsyłam do książek.  
i wiele, wiele innych.

Jaroslaw 2013-03-15

@20 
Marius, dlaczego nie podoba ci sie cywilizacja lacinska i jej uzupelniajace sie filary, oparte przede wszystkim na etyce chrzescijanskiej. Marksisci walczyli zaciekle z cywilizacja lacinska, bo nie podobalo im sie ze na rzele stoi Bog a nie pierszy sekretarz.  
Cywilizacja lacinska to rowniez silna rodzina, jako podstawowa komorka spoleczna. To tez sie nie podobalo marsistom i zdaje sie tez wspolczesnym liberalom.

Marius 2013-03-15

ad 22; 
Historię piszą zwycięzcy, a nie zwyciężeni i z całą pewnością nie każdy historyk potwierdzi mi to co piszesz. 
 
Za starożytnej Grecji nie trzeba było mnichów którzy coś przepisywali bo jak mawiali grecy "u nas każden obywatel potrafi czytać i pisać". 
 
portalwiedzy.onet.pl 
"Jego wpływy spowodowały wydanie przez Kościół katolicki, m.in. na synodzie paryskim 1210, czasowego zakazu studiowania pism Arystotelesa z zakresu filozofii przyrody. Powróciły do programu nauczania 1366, po reinterpretacji dokonanej przez św. Alberta Wielkiego i św. Tomasza z Akwinu." 
 
Na cały wiek Arystoreles poszedł w pizdu, bo był sprzeczny z dogmatami kościoła. 
 
Piszesz mi jak to się wszystko ładnie i pięknie rozwijało za kościoła. To ja się ciebie pytam; a jakim cudem kultura, sztuka i technologia rozwijała się wcześniej bez kościoła lub jakim cudem rozwijały się tam gdzie tego kościoła nie było (poza Europą)? Ano takim że nie jest on nijak do jej rozwoju potrzebny. Co chwila walisz mi tu dogmat, który z kolei ja staram się obalić; że obecność kościoła nie jest wymagana dla rozwoju Europy. Bez niego i tak będzie się rozwijać. 
Skoro myśliciele starożytni tak wiele wagi przykładali do etyki i moralności to widać jest to naturalne dla człowieka jako takiego, niezależnie od sfery wyznaniowej. 
 
ad 23; 
Mnie się nie podoba to że tek jak "oświeceni" chcą się cofnąć do rewolucji Francuskiej jako początku współczesnej Europy, tak "prawdziwa prawica"(konserwatyści) chcą się cofnąć do chrześcijaństwa zupełnie nie wiadomo czemu ignorując że coś było wcześniej. 
Ja stawiam tezę, że Europę niszczy bezmyślność i hipokryzja, a nie wyznawanie jakiejś religii. Ghandi mówił, że "Chrześcijaństwo byłoby najpiękniejszą religią na świecie, gdyby jeszcze sami chrześcijanie przestrzegali zasad swojej religii", więc szukanie rozwiązania w moralności(etyce) która nie znajduje zastosowania w życiu codziennym za głupie. 
Zbyt wielu znam moralnych ateistów (i niemoralnych chrześcijan) żeby uważać wyznanie za istotne w kwestiach etycznych. 
 
BTW; Strasznie wnerwia mnie szukanie informacji w polskich internetach. Ubogo jak cholera.

Jaroslaw 2013-03-15

@ 24 
Marius, oczywiscie istnieja ateisci, marksisci, buddysci z wlasna etyka i jest to normalne. Etyka chescijanska przynosi odkrycia z ktorymi nie mogli sobie poradzic greccy filozofowie tj. np problem winy moralnej.. 
Jesli szukasz spojnosci, pewych regul postepowania, szukasz ich w sobie, w otaczajacym swiecie i tzw. prawach zaczyna ci czegos brakowac, jakiegos elementu sprawczego i spajajacego to wszystko. Tym elementem jest stworca. 
PS. Moralnosc i etyka to nie to samo

Ostatni Europejczyk 2013-03-15

@24 
 
"Piszesz mi jak to się wszystko ładnie i pięknie rozwijało za kościoła. To ja się ciebie pytam; a jakim cudem kultura, sztuka i technologia rozwijała się wcześniej bez kościoła lub jakim cudem rozwijały się tam gdzie tego kościoła nie było (poza Europą)." 
 
Gdzie do cholery się rozwijało? W Indiach, w Islamie, w Chinach, Japonii? Gdzie, kuźwa, nastąpiła rewolucja naukowa i Przemysłowa? Gdzie poza Europą, ja się pytam. 
 
Faktem jest, że jedyną cywilizacją wierzącą w racjonalny, uporządkowany wszechświat, była po upadku Rzymu Cywilizacja Chrześcijańska. 
 
Co do Arystotelesa. Przeczytałeś uważnie tą notkę? Tu chodziło nie o Arystotelesa, leczo błędną interpretację. Potworną, smutną, odzierającą człowieka z godności ideę quasi Monizmu Przyrodniczego. Z tym trzeba było walczyć tak samo, jak później z Nazizmem i Komunizmem.  
 
"Zaprzeczenie istnieniu różnic między ludźmi, zwierzętami i przyrodą nieożywioną" 
 
Kojarzy ci się to z czymś? Coś ala np. Zastosowanie mechanizmów ewolucyjnych do historii i nauk społecznych? Społeczeństwo jako gromada zwięrząt, którymi można sterować? 
 
"Za starożytnej Grecji nie trzeba było mnichów którzy coś przepisywali bo jak mawiali grecy "u nas każden obywatel potrafi czytać i pisać". " 
 
Boże, widzisz a nie grzmisz. 
 
Super Grecy, super brak analfabetyzmu... Lecz później przyszli barbarzyńcy ( ucz się historii, ucz) i to wszystko poszło w pizduuuu... 
Kumasz? Wiesz - masowe rzezie, miasta i biblioteki płoną, najazdy wikingów i islamistów, powstania i upadki królestw - a wśród tego całego burdelu Kościół Katolicki, który jako jedyny jest zainteresowany kultywowaniem, zdobywaniem i przechowywaniem wiedzy. Może się powtórzę - gdyby nie KK, nic nie wiedzielibyśmy o np. mitologii greckiej...

Ostatni Europejczyk 2013-03-15

@23 Jarosław, nie przesadzaj z tą niechęcią liberałów do kościoła. Wręcz przeciwnie, KK to nienawidzą libertyni - pseudoliberałowie.  
 
Prawdziwi wolnościowcy, jak Toqceville, Bastiat czy Lord Acton to byli chrześcijanie. 
 
Nawet taki agnostyk i anarchista jak ROTHBARD mówił o sobie z dumą, że jest scholastykiem, i liberalizm wywodził wprost z etyki Katolickiej i myśli św. Tomasz z Akwinu. 
 
Tak samo HAYEK - mimo, iż był Ateistą, często przypominał o chrześcijańskich korzeniach indywidualizmu i z niechęcią odnosił się do takich filozofii jak Buddyzm czy Konfucjanizm - brakowało w nim bowiem Stwórcy, od którego mogłaby by pochodzić nienaruszalna etyka - fundament wolności i prawa naturalnego, uniemożliwiającego inżynierię społeczną.

Jagnella 2013-03-16

Marius propunuję Crombiego poczytać. To co wypisujesz woła o pomstę do nieba.

Jagnella 2013-03-16

Marius proponuję Crombiego poczytać. To co wypisujesz woła o pomstę do nieba.

Jaroslaw 2013-03-17

@27 
Friedrich von Hayek jest przedstawiany jako osoba pochodzenia zydowskiego w wielu zrodlach m.in. w od Marksa do Misesa Dawida Ramsay

Ostatni Europejczyk 2013-03-17

@30 oczywiście, Jaroslaw. Był Żydem - tak samo jak Rothbard i Mises -i co z tego? Chrystus też był nim - przynajmniej w połowie...

Ostatni Sprawiedliwy 2013-03-21

Chrobacji komentować nie będę ponieważ troli nie karmię :) 
 
Pawle 
nie chodzi o sensowne zapożyczenia, ale bezrefleksyjne przejmowanie obcego języka. Makaronizmy nie przeszkadzały ludziom mówić poprawnie po polsku. Inwazja angielszczyzny to czyni. 
 
Marius 
zdaje mi się, że to ty głupotę popełniłeś ponieważ nie do moich wiadomości się odnosisz ;) 
 
Jagnella 
a co dokładnie z Crombiego polecasz? Przyznam, że nie znam typa ;)

Bezimienny 2013-03-21

A propos wolności religijnej, to pragnę nadmienić, że postulowali ją protestanccy lewelerzy, oczywiście z wyłączeniem papistów, gdyż uważano ich za zwolenników tyranii.

Dodaj komentarz...

Kreator i Jabollissimus

Adam Kreator - konserwatywny liberał pracujący niestety na etacie. W wolnym czasie zajmuje się pomnażaniem w socjalizmie XXI wieku swojej nędzy i różnymi dziwnymi zainteresowaniami: numizmatyka, fuchy, grafika 3D, rysunki, rzeźba, malarstwo, design, stare komputery, pisanie artykułów, podróże, fotografia zabytków, konserwacja sztuki, zamki polskie, monarchiści, historia ogólnie a zwłaszcza mało znane ciekawostki które wyszukuję w książkach, internecie i wikipedii. Żeby określić dokładniej trzeba wypić z nim lampkę wina o cenie powyżej 8zł za butelkę.

Krzysztof Jabollissimus - wierszoklej (słowo "poeta" używał niejeden grafoman, on skromnie nie użyje). Węglomaz i farbiarz ("rysownik i malarz" zarezerwowane są raczej dla tych, co nieszpetnie uprawiają sztukę). Wydrzymord (zaiste, by być "wokalistą" trzeba umieć śpiewać!). By poznać fragmenty jego tfu-rczości - warto zajrzeć na stronę www.jabollissimus.pl Żeby poznać go lepiej, trzeba wypić z nim lampkę wina w cenie poniżej 8zł za butelkę.

Prowadzą audycję na żywo Konserwa Każdy jest konserwatystą, tylko jeszcze o tym nie wie. Na żywo we wtorki o 22:22 



Inne audycje tego autora:


ANP#5, [kocham Polskę], ZS 3, ZAD.1 (1) - 7 miesięcy temu






Więcej audycji...

Kryptoreklama Kaczmarskiego - ponad rok temu




Liberland | Konserwa 2.0, #29 (1) - ponad rok temu






Chiny i Brexit | Konserwa 2.0, #23 (1) - ponad rok temu






TK w sejmikach | Konserwa 2.0, #17 (7) - ponad rok temu



Śródroczna szopka improwizowana (1) - ponad rok temu





Równość - sruwność. (1) - ponad rok temu

Ludobójstwo - film - ponad rok temu













Dziwna wojna - c.d. (3) - 3 lata temu

Wojna 23 sierpnia? (12) - 3 lata temu


Trzecia wojna światowa? (6) - 3 lata temu

Plotki, ploteczki (1) - 3 lata temu


Zabory Ukrainy? (6) - 4 lata temu

Kabaret z Konserwą (4) - 4 lata temu

O masonerii (15) - 4 lata temu


Pisk eunuchów: Rosjo ratuj! (25) - 4 lata temu




Czarne święta! (11) - 4 lata temu

Bierzemy to na gołą klatę! (3) - 4 lata temu

Właściciele Polski (12) - 4 lata temu


Na 11.11 - polub lewaka! (8) - 4 lata temu

Powrót emigranta - cz.1 (22) - 4 lata temu



Mrowisko masonerii (38) - 5 lata temu

Polska - Afryka Europy (13) - 5 lata temu


Litwo, Ojczyzno moja! (2) - 5 lata temu



Wlepy AgenTomasza (1) - 5 lata temu

Banksterzy nas okradną? (6) - 5 lata temu

Klasycy prawicy w konserwie! (10) - 5 lata temu

Kto gardzi Lechem Kaczyńskim? (1) - 5 lata temu




Jan Pietrzak (24) - 5 lata temu






Młodzież się organizuje! (11) - 5 lata temu

Punki i hipstery (16) - 5 lata temu

Szopka Noworoczna 2012/2013 (6) - 5 lata temu



Kornel Morawiecki w Konserwie (25) - 5 lat temu






Kult Lecha Kaczyńskiego? (35) - 5 lat temu

Europa poza Unią? (2) - 5 lat temu





Czy Polska jest konserwatywna? (18) - 5 lat temu


Korwinowe gadanie (29) - 5 lat temu

Wielki kryzys i konkurs (7) - 5 lat temu


Kto wygrał bitwę warszawską (29) - 5 lat temu


Konserwa - pełna humoru (11) - 5 lat temu

Krzyż w PE (47) - 5 lat temu

ACTA wciąż zagraża (9) - 5 lat temu

Anegdoty z uczelni... (24) - 5 lat temu


Potrzeba nam dekomunizacji (17) - 6 lat temu

Relacje polsko-żydowskie (11) - 6 lat temu





Rozbój! VIATOLL to hell! (9) - 6 lat temu


Kłamstwo smoleńskie (71) - 6 lat temu

Konserwa - Free Trade is Fair! (19) - 6 lat temu


Głodówka przeciw dysedukacji (25) - 6 lat temu




Konserwa: rozkład systemu (11) - 6 lat temu



Konserwa pełna miłości (21) - 6 lat temu


Konserwa z nutką Naszości (9) - 6 lat temu

Konserwa protestacyjna! (28) - 6 lat temu

Konserwa w szkole (16) - 6 lat temu

Konserwa: ideologia a życie (13) - 6 lat temu


Karpiobójstwo i długi (12) - 6 lat temu


WRON won! 13 grudnia. (12) - 6 lat temu


Mały jubileusz Konserwy (13) - 6 lat temu

Konserwa: Solidarność (17) - 6 lat temu

Konserwa o 11.11.11 (20) - 6 lat temu


Precz z Halloween (69) - 6 lat temu








Konserwa chaosu (48) - 6 lat temu



Konserwa II wojenna (22) - 6 lat temu


Konserwa: Kult siły (41) - 6 lat temu

Konserwa reedukowana (6) - 6 lat temu

Konserwa... satanistyczna! (20) - 6 lat temu

Atrapa puszki od konserwy. (3) - 6 lat temu

Konserwa w pytę! Pyta.pl (7) - 6 lat temu



Konserwa o atomistyce (19) - 7 lat temu

Konserwa lwowsko-kresowa. (23) - 7 lat temu

Konserwa o sztuce (23) - 7 lat temu







Konserwa - Na razie się bawmy (27) - 7 lat temu



Maghreb i Lewant dalej kipi¹ (11) - 7 lat temu

Konserwa o pieskach, hau, hau! (10) - 7 lat temu





















Konserwa (testowa) 2 (9) - 7 lat temu

Konserwa (testowa) 1 (16) - 7 lat temu

A dzisiaj polecamy:
 align="center">
Program sponsorują:

Jaro - - 20.00
numer faksu - - 30.00
Piotr_W - - 40.00
Robert - - 77.00
Donald z Brukseli - - 200.00
czk - - 56.00
Mateusz, War of Tanks - - 100.00

Możesz i ty zasponsorować >>>

Promuj radioWydrukujDaj komuś ulotkęChcesz prowadzić audycję?Kontakt