Facebook
Misja Grupa 5000+ audycji Kino Czat Kryzys? Napisz Broń
Podpis:
Numer GG:
strona główna Kontestacji Własna broń – zdobądź pozwolenie
Nie
20:00
Dziś "Firma na emigracji" na żywo!
Pon
21:00
Wydanie Główne
Słuchaj radia
Wydanie Główne (5)
przedwczoraj
Nowy próg podatkowy
który obejmie 350 tys Polaków. Wzrost wydatków budżetowych. Zakaz palenia w filmach. Wenezuela niewypłacalna. Sąd rozpozna fake news w 24h. Cezura wraca.
Świat Kamila C. | Biznes | Wywiady
przedwczoraj
Marek Wzorek - Organizacje Turkusowe w praktyce
Przedsiębiorca, prezes zarządu firmy Igus. Zajmują się sprzedażą produktów z tworzyw sztucznych. Firma igus istnieje w Polsce od 1997 roku. Polski oddział zatrudnia dziewięćdziesiąt osób....
Skorzystaj z naszych projektów:

▸ Własna broń - zdobądź pozwolenie
▸ Wolny Rynek - w liczbach
▸ Emigrujesz - posłuchaj najpierw
▸ KontestKino - filmy na wieczór
▸ Poważny kryzys - napisz
▸ Kontest.CLUB - wstąp i ucz się z nami

Audycja: Jan Fijor zaprasza 2014-06-27

Jan Fijor - Jak kupić właściciela domu?

Nadający: Jan Fijor

Odpowiadamy na maile. Dokłądniej Janek to robi i opowiada o rynku nieruchomosci i swojej pracy jako sprzedawca.
Pobierz [56 MB]

KOMENTARZE

Tomasz 2014-06-27

co to za dziecko, co potrafi wyżebrać tylko 300zł?  
takie to tylko do szkoły się nadają...

jan M Fijor 2014-06-27

Sorry, w żebractwie jestem słaby. Chociaż miałem znajomego żebraka w Chicago, ktoremu czasem coś rzuciłem. A widywałem go często. pewnego dnia nie wziął ode mnie kasy,tłumacząc że on ma więcej ode mnie. Podobno zbierał 200-300 dolców dziennie. 5-6 godzin. Tax free. 
 
pozdr 
.

Krzysiek 2014-06-27

Hah, Janek brawo z tym czerwcem. Mnie zona polonistka szkoli i z tym czerwcem tlumaczyla, ze to jest tak: 
1 czerwiec byl w roku 0 jak sie zaczal kalendarz, 2 czerwiec byl w roku 1. 
25 czerwiec bylby w roku 24 :) 
 
Stad mowimy 25 czerwca, co oznacza dzien w miesiacu.

Krzysztof z Bielska-Białej vel ByteEater 2014-06-27

25 czerwca to skrót od 25 dzień czerwca. A roku 0 nie było, po -1 był od razu 1 (jak widać, Dionizjusz Mały takich matematycznych nowinek jak zero nie ogarniał). No i ten miesiąc (choć nie pod polską nazwą czerwiec) wyróżniano już przed naszą erą. Ale też prawda, że kiedyś był pierwszy czerwiec np. w Twoim życiu.

Tomasz 2014-06-27

Janku, to co zrobił ten żebrak, nazywa się chyba: szacunek ludzi ulicy :)

kobza 2014-06-28

Podkur...co poniektórych tutaj - so sorry, ale to tak abyście nie mieli wątpliwości co do "kapitalizmu" w Polsce.  
 
https://www.youtube.com 
 
Ustrój kapitalistyczny został wprowadzony do Polski uchwałą z 1988 r przez uwaga uwaga.... PZPR, tzw ustawy Wilczka. PZPR wcielił do polskiego prawodastwa kodeks handlowy z 1934 r. G. Soros polecił aparatczykom partyjnym przestawienie gospodarki z centralnie planowanej na wolnorynkową.

soki 2014-06-28

W Polsce nie ma i nie było wolnego rynku (no podobno przez rok coś tam było) a to co mamy to jakiś mutant socjalistyczny. Mówiąc, że w Polsce jest wolny rynek to jak jak mówić, że w Polsce mamy szybką kolej - są szyny(tak jak we Francji i Japonii), o dziwo nawet pociągi pendolino, więc mamy szybką kolej tak jak Francja czy Japonia... bzdury... Nie ma czegoś takiego jak połowiczny wolny rynek lub inne częściowe wolne rynki jest wolny rynek albo go nie ma. W Polsce go nie ma i nie było.

jan M Fijor 2014-06-28

@kobza Trafiłaś kulą w płot. Prof. Kieżun jest czystej wody etatystą i jego twierdzenia o tym, że nie ma wolnego rynku są równie niewiarygodne, jak twierdzenia tych, którzy uważają, że u nas jest wolny rynek.  
 
Ukłony

darek 2014-06-28

Belka nie chce jawnie drukowac pieniądza jawnie, bo ma poczucie przyzwoitości ? 
Czyli sprawdza się słynna maksyma (Pascala czy kogośtam ) : hipokryzja jest hołdem, który występek składa cnocie.

Ninja 2014-06-29

offtopic: po pierwsze korwin nie mówił że kobiety są głupie 
po drugie mówi się "czerwca" bo nie masz 25 czerwców tylko masz jeden czerwiec dla tego 25 czerwca. 
"jestem niepełnosprawny językowo" - no nie ma się czym chwalić ;-)

kobza 2014-07-01

Panie Janie czyli fakty podawane przez prof. Kieżunia nie są wiarygodne, bo on jest "etatystą"? Czyli etatysta nie może dokonać oceny stanu gospodarczego, ani historycznych uwarunkowań?

jan M Fijor 2014-07-01

@kobza. Etatysta może dokonywać oceny, ale nie zrobi tego prawidłowo, bo zakłada, że państwa działa lepiej niż rynek. Gdy tymczasem jest odwrotnie, co dowodzi błędności idei etatyzmu.  
 
Ukłony

kobza 2014-07-02

Pan miesza ocenę z zestawieniem faktów. Prof Kieżuń nigdzie nie twierdzi, że państwo działa lepiej. Wg chodzi Panu o sam fakt, że prof jest pracownikiem naukowym, a to zakłada etatyzm? Czyli pracownik naukowy o ile nie urąbie się po łokcie to jest niewiarygodny? Nie docenia Pan potęgi nauki, upierając się, że jedynie przedsiębiorca może mieć cokolwiek do powiedzenia - problem w tym, że najczęściej przedsiębiorcy najmniej do powiedzenia mają, w makroekonomii w szczególności, nie mają ani czasu, ni siły wychylać nos spod własnego biznesu.  
 
Wg wychodzi Pan z jakąś ideą etatyzmu tak jakby na świecie elitą byli przedsiębiorcy - a reszta to ludzkie odpady, bo się im etaciku zachciewa. Wg pomija Pan, że ten rozrastający się korporacjonizm wychodzi własnie od przedsiębiorców.

kobza 2014-07-02

Korporacje działają w interesie samych przedsiębiorców, skąd w takim razie ten etatyzm?  
Pozdrawiam

jan M Fijor 2014-07-02

@kobza Etatyzm nie pochodzi od etatu, lecz od państwa. Po angielsku statism. Przedsiębiorca to pracownik prywatny. prof. Kieżun własnie jest zdania, że państwo pełni funkcje gospodarcze lepiej niż sektor prywatny. jeśli chcesz się czegoś dowiedzieć na ten temat przeczytaj Rothbarda - Interwencjonizm. Pamiętaj, że w socjalizmie było samo państwo, działało bez przeszkód, a mimo to skończyło się katastrofą. Kiedy już przeczytasz Rothbarda, zadzwoń do mnie, i wtedy pogadamy. Narazie jesteś niegotowa do dyskusji. Upierasz się przy swoim NIE! Najgorsze, że zawsze po tej samej socjalistycznej stronie. Lubię contrarian, ale ty jesteś ignorantką, która. polega na swojej intuicji. Pamiętaj, że ekonomia nie jest nauką intuicyjną, lecz aprioryczną. . Ukłony

kobza 2014-07-02

Aposterioryczną jak już!!! Ekonomia to nauka społeczna, nie ograniczna!  
 
Szanownie Panie Janku - jeśli bierze się Pan za terminy filozoficzne, to proszę najpierw zapoznać się z ich treścią - odsyłam do słownika filozoficznego.  
 
Proszę o cytat gdzie prof. Kieżuń tak twierdzi - zdrowa logika obala twierdzenie, że państwo działa lepiej, bo państwo jest do zapewnienia warunków działania wolnego rynku, a tzn, ze swą funkcję także posiada. Z Rothbardem się nie zgodzę, gdyż on postuluje pełny wolny rynek, utopijny pomysł państw-miast, gdzie ludność będzie pod pełną kontrolą korporacji. Z deszczu pod rynne. Pełna prywatyzacja także nie jest dobra, gdyż jest wiele tego przykładów - np wodociągi w Boliwii, jakość wody pitnej w Londynie (wodociągi sprywatyzowane, brak bieżących inwestycji). Uważa Pan, że do infrastruktury wg możliwy jest wprowadzony mechanizm wolnorynkowy? No to mamy to w Polsce, sprzedana TP SA i ceny są jednymi z nawyższych w Europie, Tauron - co powinno być w rękach państwa, dla samego bezpieczeństwa energetycznego. Jakoś państwa wysokorozwinięte dobrze to wiedzą i nikt nie postuluje, aby sprywatyzować rynek telekomunikacyjny w USA czy we Francji.  
 
Pan wg jest za sprywatyzowaniem nawet lasów, kopalń, całego przemysłu, finansów - czyli w praktyce, wystawmy się bezpośrednie działanie innych państwa, tak aby przejęli te szczątki jakiejkolwiek autonomii w dziedzinie bezpieczeństwa wewnętrznego kraju. A to że rząd jest nieskuteczna i to kupa sprzedajnych szuj - to jest inny temat. Wie Pan, jakoś mieszkańcy Izreala zębami walczyli o własną państwowość, a taki Rothbard będzie snuł swoje teoretyczne wizje na temat wolnego rynku.

Marcin 2014-07-02

@ kobza  
1/ nie wiem czy ja dobrze Ciebie zrozumiałem , ale podajesz , że sprywatyzowana Tpsa ma bardzo wysokie ceny ? 
- jezeli tak ( chyba że źle Ciebie zrozumiałem ) to nadmieniam , że Tp sa nie zostala sprywartyzowana tylko zamieniona z właściciela państwowego na innego właściciela Państwowego - to nie byla prywatyzacja 
 
pozdrawiam ciepło 
Marcin

Marcin 2014-07-02

@ kobza  
Tauron 
chyba trochę sie mylisz, Tauron nie jest spółką prywatną 
30% - ma Państwo 
10% - ma KGHM  
a)masz racje że Tpsa i Tauron mają wysokie ceny na uslugi 
b) nie masz racji że powyższe spólki są sprywatyzowane - one są mieszaniną własności państwowej i prywatnej 
c) pkt b jest przykladem etatyzmu w gospodarce , który jest bliżej komunizmowi niż wolnemu rynkowi 
 
Ja nie znam , (może mało wiem ) przyklady gdzie państwo działa lepiej niż wolny rynek , ale mam na myśli wolny rynek a nie himery wynikle z połaczenia państswa i częściowo kapitału prywatnego 
pozdrawiam cieplo 
Marcin

kobza 2014-07-02

Nie mniej jednak Marcin praktycznie w całości tepsa jest sprzedana, a że właścicielem jest inne państwo? pogratulować naszemu mądremu rządowi za taką akcje. I sobie, że na to pozwalamy. Tepsa w rękach Francuzów może być odsprzedana dalej na wolnym rynku. Wg jak można sprzedać tak strategiczny dla bezpieczeństwa kraju podmiot? 
 
Jeszcze raz powtórzę - nie twierdzę, że państwo działa lepiej - uwazam, że państwo ma swą funkcję i jest konieczne. Państwo stwarza warunki dla bezpieczeństwa tego wolnego rynku. Bez państwa wolny rynek zamienia się we własną karykaturę - czyli dominację podmiotów najsilniejszych. Państwo bez wolnego rynku przeradza się w totalitaryzm. Ale sam wolny rynek także się w totalitaryzm przeradza gdy jest wyjęty spod całkowitej prawnej kontroli. Singapur jest dobrym przykładem współdziałania państwa i rynku - tam za przekręty gospodarcze dostaje się czapę i dobrze!

kobza 2014-07-02

Tak mnie naszło, że obecnie mamy nowy rodzaj socjalizmów, ale socjalizmów zafundowanych nam przez korporacje. Prawna kontrola państwa nie jest w stanie zaradzić ich dominacji, gdyż korporacje tworzą kartele, lobbują na rzecz określonych ustaw i w zasadzie krok za krokiem przejmują sobie rynki państwowe. Tych najemnych polityków idzie najszybciej przekupić - Piłsudski wróc!!!

Marcin 2014-07-03

@ kobza 
piszesz sprzeczności  
 
16) -Pełna prywatyzacja także nie jest dobra, gdyż jest wiele tego przykładów - np wodociągi w Boliwii, jakość wody pitnej w Londynie (wodociągi sprywatyzowane, brak bieżących inwestycji). Uważa Pan, że do infrastruktury wg możliwy jest wprowadzony mechanizm wolnorynkowy No to mamy to w Polsce, sprzedana TP SA i ceny są jednymi z nawyższych w Europie,  
 
odpisuje Ci 
że Tp sa nie zostala sprywartyzowana ale sprzedana/ zamieniona z właściciela państwowego na innego właściciela Państwowego - to nie byla prywatyzacja . 
Nie każda sprzedaż jest prywatyzacją . 
 
na to Ty 
Nie mniej jednak Marcin praktycznie w całości tepsa jest sprzedana, a że właścicielem jest inne państwo? pogratulować naszemu mądremu rządowi za taką akcje. I sobie, że na to pozwalamy. Tepsa w rękach Francuzów może być odsprzedana dalej na wolnym rynku. Wg jak można sprzedać tak strategiczny dla bezpieczeństwa kraju podmiot?  
 
Domniemywam, że mylisz pojęcia albo odwracasz kota ogonem( czyżby zamierzony sofizmat ????) 
s p r z e d a ż firmy państwowej ( tpsa) innej firmie państwowej (orange) nie jest p r y w a t y z a c j ą w myśl ASE ( co podajesz jako argument w Swoim poście) - nie ma to nic wspólnego z wolnym rynkiem - co też napisałaś w swoim poście )  
Trudno sie z Tobą dyskutuje jeżeli udawadniasz swoją tezę nieprawdziwymi argumentami. 
Podsumowując : 
a) twoja teza: pełna prywatyzacja jest nie dobra  
b) twój argument (fałszywy)- szprzedaż/ prywatyzacja TEpsy  
Fakty: tepsa- orange - dalej jest państwowa  
c) jw dotyczy Taurona  
 
Twój wywód dobitnie pokazał i potwierdził ( mimo że chciałaś pokazać wadliwość wolnego rynku ) prawdziwość ASE , że etatyzm jest zły dla ludzi ( konsumentów )  
 
 
pozdrawiam ciepło 
Marcin

Cezary 2014-07-03

Kamil - zawsze w audycji, w której jesteś słychać jakieś dziwne piski w tle. Poprawcie to, bo to mega drażniące :)

kobza 2014-07-03

@Marcin - no przecież napisałam za drugim razem, że tepsa została sprzedana - a że nabywcą jest inne państwo - a co to za różnica dla polskiego odbiorcy? Napisałam, że dalej tepse na wolnym rynku mogą odsprzedać komu chcą Francuzi. Nic ponad to. Tyle o wolnym rynku i tepsie.  
 
Jeszcze raz przeczytaj to co napisałam - uważam, że pełna prywatyzacja nie jest dobra o ile w grę wchodzi infrastruktura strategiczna dla bezpieczeństwa kraju. Nie napisałam, że jest absolutnie zła.  
 
Próbuję tutaj tylko napisać tyle, że trzeba zachować ZŁOTY ŚRODEK pomiędzy dominacją rynku a państwa. Ok, może zbyt skupiam się na chłostaniu przedsiębiorców, w tym korporacji, czym wkurzam Pana Janka, ale nie to jest moją intencją. Rządów wręcz nienawidzę, szczególnie polskiego, ale zdaję sobie sprawę np z potrzeby istnienia prawa, prawodawczych czynników, bezpieczeństwa, służb porządkowych, zarządzanie infrastrukturą itd, Może i brzmię jak lewak, ale chcę zrozumieć prawdziwe mechanizmy państwowo-rynkowe, a nie skupiać się na propagandzie, czy na jakichś modnych teoryjaach na temat rynków itd. 
Co do ASE, to sorry, ale ichnie założenia są pełne wad logicznych, ale są też tak dobre elementy.

Krzysztof z Bielska-Białej vel ByteEater 2014-07-04

kobza, czy spotkałaś się i przemyślałaś gruntownie tezę i przykłady na nią, że szkodliwość korporacji wynika z ich układów z państwem? Sama piszesz, że lobbują, i to źle. Ale gdyby był wolny rynek, wykluczone byłyby regulacje, które ktoś mógłby chcieć wylobbować.

robsonic 2014-07-04

Witam, 
 
O co chodzi dokladnie z ta banka spekulacyjna odnosnie nieruchomosci w UK? Czyzby za duzo ludzi, a za malo norek do zamieszkania? W telewizji angielskiej trabia (strasza), ze Key Rate 0.5% Banku Centralnego Anglii moze wzrosnac do 5% w kolejnych 3 latach. No coz, slyszac takie informacje raczej szukalbym drugiego dna. Jesli nawet bylaby to prawda to bylby to wielki krach, gdyz duza czesc kredytobiorcow nie da rady utrzymac swoich nieruchomosci przy tak niekorzystnym oprocentowaniu. Sa oczywiscie oferty FIX rate, ale tylko na 2-3 lata. Niby ceny nieruchomosci dookola wzrastaja, ja jakos tego szczegolnie nie widze a sledze rynek od 4-5 lat zarowno w UK jak i w Polsce. Wlasnie sprzedalismy mieszkanie i kupilismy tutaj dom (za 2-3 tygodnie przeprowadzka). Wszystko odbywa sie zgodnie z planem, aczkolwiek haracze, ktore trzeba placic agencjom i prawnikom sa poprostu niebywale. Niestety w Anglii nie mozna samemu sprzedac nieruchomosci na przyklad wystawiajac na Ebay-u, bo jest to nielegalne. Trzeba niestey przymusowo oplacic darmozjadow, ktorzy nie wykonuja swojej pracy nalezycie. To tylko na papierze tak wyglada, ze niby oni sie wszystkim zajmuja, lecz w praktyce sam swoja nieruchomosc sprzedalem. Ciagle trzeba dzwonic do prawnikow i ponaglac ich. Mielismy 2 ogladajacych i w obu przypadkach nikt z agencji sie nie pojawil. Agencja dodatkowo probowala zanizyc cene nieruchomosci, tak zeby sie szybko sprzedala (nie liczac sie ze strata finansowa sprzedawcy). A ja im udowodnilem, ze sprzedam za cene taka jaka chce i sprzedalem w ciagu 2 tygodni na przekor ich durnowatym radom. Tutaj sa jakies idiotyczne zasady wycen nieruchomosci. Ceny mieszkan sie wycenia na podstawie sprzedazy innych podobnych w okolicy.???!!! Bzdura kompletna. Ja na przyklad mimo iz kupilem nowe mieszkanie 4 lata temu i nic nie trzeba bylo robic oprocz wstawienia mebli zrobilem remont znacznie podwyzszajac standart. Dla agencji to nie mialo zadnego znaczenia. Smiech. To tak jakby wyceniac te sama kwota ten sam model samochodu niezaleznie od wieku i przebiegu!. No coz takie sa realia w UK. Zawsze radze kierowac sie swoimi instynktami i nie sluchac tych bredni, ktore nam sie wciska zewszad. Bo to im bardziej zalezy na szybkiej sprzedazy oczywiscie naszym kosztem. Tak samo prawnicy biora kase doslownie za nic. Malo tego w naszym przypadku kasuja nas podwojnie, za sprzedaz osobno i za kupno nastepnej nieruchomosci osobno.. Zero targowania sie i miauczenie do sluchawki i marudzenie, ze sie taniej nie da... Ohh ten biznes..Pozdrawiam.

jan M Fijor 2014-07-04

@robsonic spróbujemy o tym porozmawiać w którejś z kolejnyhch audycji. W następną środę będę w USA na Freedom fest, więc może już wtedy. pozdrawiam .

Dodaj komentarz...

Jan Fijor

Współzałożyciel szkoły biznesu ASBIRO, przedsiębiorca i podróżnik, który w czasie stanu wojennego wyemigrował do Stanów Zjednoczonych, gdzie spędził 17 lat. Były barman, pośrednik nieruchomości, agent ubezpieczeniowy i makler. Obecnie, oprócz działalności w szkole ASBIRO, zajmuje się publicystyką oraz jest właścicielem wydawnictwa Fijorr Publishing.

Prowadzi audycję na żywo Jan Fijor zaprasza w którym przedstawia punkt widzenia przedsiębiorcy. W środy o 21.00

Medale:

Prowokator miesiąca
złoty!
Inne audycje tego autora:

Jan Fijor - Trump coś kręci (21) - 2 tygodnie temu

Jan Fijor - Czytamy Misesa (7) - 4 tygodnie temu

Jan Fijor - Zarobki i molestowanie (63) - 5 tygodni temu

Jan Fijor - Wolność (103) - 8 tygodni temu


Jan Fijor - Maile o start-upach (3) - 2 miesiące temu

Jan Fijor - Doradzamy biznesplanom (5) - 3 miesiące temu

Więcej audycji...


Jan Fijor - Gdzie poszedł handel (1) - 4 miesiące temu

Jan Fijor - Jak Trump kupował tanio (38) - 4 miesiące temu

Jan Fijor - Samoloty, Białoruś i UK (10) - 4 miesiące temu

Ryanair i LOT to naciągacze (20) - 4 miesiące temu

Jan Fijor - Imigranci (20) - 5 miesiące temu


Jan Fijor - Co tam Panie w Ameryce? (3) - 5 miesięcy temu

Jan Fijor - USA, ekonomia i listy (5) - 6 miesięcy temu

Jan Fijor - Przeprowadzka do Chicago (29) - 6 miesięcy temu




Jan Fijor - Delta? Nie latam (7) - 7 miesięcy temu






Jan Fijor - Roboty kradną pracę? (24) - 9 miesięcy temu


Jan Fijor - A narzekam sobie dzisiaj (19) - 10 miesięcy temu


Jan Fijor - Najbogatsi ludzie rotują (15) - 10 miesięcy temu

Jan Fijor - O lewackim Hollywood (6) - 10 miesięcy temu

Jan Fijor - Spotkam się z Trumpem (23) - 11 miesięcy temu

Jan Fijor - Nowe obywatelstwo Janka (6) - 11 miesięcy temu

Jan Fijor - Milion plus (17) - 11 miesięcy temu

Jan Fijor - Powrót z Białorusi (3) - 11 miesięcy temu

Jan Fijor - Wolny monopol (22) - ponad rok temu

Jan Fijor - Prezydenci USA (13) - ponad rok temu




Jan Fijor - Telenovela (7) - ponad rok temu

Jan Fijor - Raport z Liberlandu (19) - ponad rok temu




Jan Fijor - Oszukańczy Wolontariusz (18) - ponad rok temu


Jan Fijor - Trumpy i Hilarie (3) - ponad rok temu

Jan Fijor - Trumpy i Hilarie (7) - ponad rok temu

Wielki szwindel na mieszkaniach (19) - ponad rok temu

Jan Fijor - O palancie z Kontestacji (35) - ponad rok temu

Jan Fijor - Szarańcza w Malawi (20) - ponad rok temu



Jan Fijor - To Polacy Panie Kolonko (21) - ponad rok temu





Jan Fijor - TRUMP (34) - ponad rok temu

Dlaczego Janek nie kupił złota? (22) - ponad rok temu


Jan Fijor - Jak znaleźć sponsora (9) - ponad rok temu




Jan Fijor - Skok na OFE 2.0 (29) - ponad rok temu


Jan Fijor - Pranie pieniędzy na dom (34) - ponad rok temu

Jan Fijor - Jak w grudniu 81 (40) - ponad rok temu


Jan Fijor - Illinois vs Oklahoma (20) - ponad rok temu



Komu Kaczyński zrobi dobrze? (23) - 2 lata temu





Jan Fijor - Silk Road (14) - 2 lata temu

Obsługa klienta wg Janka (19) - 2 lata temu



Bierzcie zasiłki (31) - 2 lata temu











Jan Fijor - Pomysły na biznes (7) - 3 lata temu


Jan Fijor - o tematach z debaty (18) - 3 lata temu


Jan Fijor - Wybory (19) - 3 lata temu


Nie ma gotówki i nie będzie (24) - 3 lata temu



Jan Fijor - Jak umarł Tuwim (11) - 3 lata temu


Jan Fijor - O pisaniu książek (30) - 3 lata temu


Jan Fijor - Franek (14) - 3 lata temu


Jan Fijor - Putin Austriakiem? (18) - 3 lata temu

Jan Fijor - Lekcja historii (14) - 3 lata temu




Jan Fijor - Motywy (30) - 3 lata temu


Jan Fijor - O wizycie Stockmana (16) - 3 lata temu

Jan Fijor - Złoto (9) - 3 lata temu




Prywatyzacja wg Janka Fijora (14) - 3 lata temu


Kierowcy LPG są dyskryminowani (13) - 3 lata temu





Wolny rynek — wprowadzenie (38) - 4 lata temu





Jan Fijor - Buthan (17) - 4 lata temu




Jan Fijor - Emp@tia (5) - 4 lata temu


Jan Fijor - Łukraina (18) - 4 lata temu


Nakręcony prywatyzacją (52) - 4 lata temu


Słuchacz w długach (30) - 4 lata temu

Jan FIjor - Rock and Roll (15) - 4 lata temu

Jan Fijor - Dyskryminacja (27) - 4 lata temu



Bitcoin to tylko zabawka! (87) - 4 lata temu

Bardzo smutny Janek (47) - 4 lata temu

Wywiad z Markiem Klugmannem (40) - 4 lata temu

Rzecz o kontroli czynszów (14) - 4 lata temu

Janek zbankrutował (20) - 4 lata temu


Blacha wie co mówi (37) - 4 lata temu

Fijor idzie w politykę (37) - 4 lata temu

Ostro (63) - 4 lata temu



Banki, samochody, podręczniki (28) - 4 lata temu


Służba zdrowia za oceanem (22) - 4 lata temu

Czy okienko blokuje kolejkę? (65) - 4 lata temu

Czy istnieje strata społeczna? (24) - 4 lata temu


Czy alkoholik jest racjonalny? (61) - 4 lata temu


Czym jeździ milioner? (21) - 5 lata temu

Jan Fijor - Jak wybieram akcje (15) - 5 lata temu


Jan Fijor - Emeryty (40) - 5 lata temu

Jan Fijor- Zmęczenie bogactwem (28) - 5 lata temu


Jan Fijor - Kto mi wisi? (58) - 5 lata temu

Na co nam służby specjalne? (17) - 5 lata temu


Jan Fijor - Geje są jak SB (50) - 5 lata temu

Jan Fijor - O dwóch burakach (20) - 5 lata temu

Jan Fijor - Długi (117) - 5 lata temu


Bogaty może dłużej (48) - 5 lata temu


Komentarze pomysłów na biznes (32) - 5 lata temu

Co Janek zrobił z ogórkami? (37) - 5 lata temu




Jan Fijor - SKOK (15) - 5 lat temu



Jan Fijor - Rozmowy na Jetlagu (19) - 5 lat temu


Jan Fijor - Ja się wycofuję (20) - 5 lat temu


Robimy gospodarstwo? (70) - 5 lat temu



Jan Fijor - Wyjazdy (53) - 5 lat temu





Jan Fijor - Broni Amber Gold (78) - 5 lat temu


Jan Fijor - W kraju dziadów (27) - 5 lat temu




Jan Fijor - Oba maży da (30) - 6 lat temu

Jan Fijor - Karty kredytowe (19) - 6 lat temu



Jan Fijor - pośrednicy (23) - 6 lat temu


Czy celnicy to kretyni? (23) - 6 lat temu

Jan Fijor - Unikać euro i eko (26) - 6 lat temu

Jan Fijor - Knajpy w Zakopanym (29) - 6 lat temu




Jan Fijor - Powrót z Azji (15) - 6 lat temu



Jan Fijor - dochód pasywny? (21) - 6 lat temu


Jan Fijor - Putinizacja (38) - 6 lat temu

Jan Fijor - To już 6,12 (26) - 6 lat temu










Jak sprzedawać dom? (20) - 6 lat temu

Boeing, monopol i korupcja (52) - 6 lat temu


Oburzeni (11) - 6 lat temu


Książki ekonomiczne (21) - 6 lat temu

Podatek Buffeta (8) - 6 lat temu

Dlaczego nas nie lubią? (31) - 6 lat temu

Portugalia (17) - 6 lat temu

Wy ćwoki (15) - 6 lat temu

Jan Fijor: Czy brać kredyt? (4) - 6 lat temu






Przygody Janka w Rosji (10) - 6 lat temu

Co tam w Norwegii słychać (38) - 7 lat temu



Jan Fijor o gejowych (50) - 7 lat temu

Jan Fijor o pracy po maturze (39) - 7 lat temu


Co boli Janka F.? (14) - 7 lat temu


Fijor zatrzymany w Kolumbii (11) - 7 lat temu


Kto to jest biedny człowiek (18) - 7 lat temu

Kto to jest człowiek biedny (6) - 7 lat temu


Żona milionera (10) - 7 lat temu





Afryka Afryka (27) - 7 lat temu

Czego nie wiem Janek Fijor (9) - 7 lat temu


Janek o szpitalach (7) - 7 lat temu



Dalsze relacje z Kaliforni (17) - 7 lat temu

Fijor w Californi (17) - 7 lat temu


Prawo spadkowe (6) - 7 lat temu

Się SANEPIDowi oberwało (9) - 7 lat temu




O wyborach w ameryce (21) - 7 lat temu





O gatunkach, które wymierają (14) - 7 lat temu




O "wygranych" na loterii (15) - 7 lat temu

Służba zdrowia ciąg dalszy (26) - 7 lat temu











Państwowe akcje (20) - 8 lat temu


Ubezpieczalnia pilotów TV (2) - 8 lat temu

Jan Fijor o USA (33) - 8 lat temu






A dzisiaj polecamy:
 align="center">
Program sponsorują:

Panel-pol - - 20.00
Wypożyczalnia samochodów - - 30.00
najlepszy ranking - - 20.00
Montaż Anten Warszawa - - 20.00
klimatyzacja centrum - - 20.00
Montaż Anten Warszawa - - 20.00
Przeprowadzki Międzynarodowe - - 25.00

Możesz i ty zasponsorować >>>

Promuj radioWydrukujDaj komuś ulotkęChcesz prowadzić audycję?Kontakt