Facebook
Misja Grupa 5000+ audycji Kino Czat Kryzys? Napisz Broń
Podpis:
Numer GG:
KonteStacja.com - radio ludzi wolnych Wspieraj KonteStację i dołącz do Kontest.CLUB
Dziś
21:00
Jan Fijor zaprasza
Nie
20:00
Firma na emigracji
Słuchaj radia
Wydanie Główne (2)
wczoraj
Czy istnieją niezależne media?
Kto finansuje TV i portale internetowe? Pozwolenie na magnes. Kto będzie naprawiał drogi? Art. 13 czyli "podatek od linków". Martin Lechowicz wraca!
Jan Fijor zaprasza (18)
7 dni temu
Jan Fijor - A to lewak jeden
Porozmawiajmy o bogactwie i bogatych ludziach. Janek odpowiada na zawistny komentarz.
Skorzystaj z naszych projektów:

▸ Kontest.CLUB - wspieraj KonteStację
▸ Własna broń - zdobądź pozwolenie
▸ Wolny Rynek - w liczbach
▸ Emigrujesz - posłuchaj najpierw
▸ KontestKino - filmy na wieczór
▸ Poważny kryzys - napisz

Audycja: Proste zwierciadło 2016-03-18

Quomodo (jakim sposobem) odsunąć rząd od władzy?

Nadający: Krzysztof Maczyński

Konfederata Wojciech Leszczyński, marszałek Sejmu Walnego, o wolnorynkowej gospodarce, alternatywnej historii i szlachetnym narodzie prawdziwych Polaków

KOMENTARZE

Jacek 2016-03-18

Świetny odcinek, chciałbym abyś zaprosił gościa ponownie i opowiedział dokładnie o strukturze państwa według gościa. . Jest to dla mnie nowość . Być może jest to jakaś alternatywa lub wręcz szansa dla Polski.  
Moim zdaniem wielu dzwoniacych słuchaczy nie pozwoliła rozwiać iprzekazania idei  
Pozdrawiam serdecznie  
Jacek  
Ps gdzie są obiecane adresy internetowe  

moro_ns 2016-03-18

https://www.facebook.com 
W/w link powinien sporo, jeśli nie wszystko tłumaczyć.

fuks 2016-03-19

ostrzegam! audycja może powodować raka! 
 
Sam temat atrakcyjny i pewnie ciekawy, im więcej samorządności tym lepiej.  
Tym niemniej kolejni zabierający głos słuchacze i polemika gościa, powodują powstanie na mojej twarzy wyrazu politowania zmieszanego z zawstydzeniem. O tempora, o mores! Waszmościowie! :) dumę mylicie z pychą! i w braku szacunku do mojego czasu paplacie połowę audycji o etymologii Meszka/Mieszka/Mieśka/Meśka. I piję w tym miejscu równo do obu stron! bo kto poważny zadaje się z niepoważnym? 
 
Największy z rodu Fuksów, Dumny Polak i Patriota, Czystej Krwi Polsce Do 5 Pokolenia, tfu!

wuala 2016-03-19

Jak że ciekawa i interesująca była to audycja na prawdę sporo się dowiedziałem Pan Leszczyński bardzo dobitnie wyraża swoje zdanie i jest konkretny. Musimy się dowiadywać i PYTAĆ kim są ludzie którzy nami rządzą i doprowadzić do tego żeby każdy był rozliczany nie zależnie jaką funkcje pełni w społeczeństwie. 
Panie Marszałku prowadzący ByteEater w tej jak i poprzedniej audycji był wspomniany Jacek Bartosiak czy przewidziana jest jego wizyta i udział w audycji>?

Krzysztof z Bielska-Białej vel ByteEater 2016-03-22

@Jacek, a co sądzisz o Europie tysiąca Liechtensteinów i o projekcie EPPA? Co prawda bez szlacheckiej otoczki, ale za to jeszcze bardziej wolnościowe. 
 
@moro_ns, thx za link. 
 
@fuks, napiszę wprost: przesadzasz, i to o czterocyfrową ilość procent, z tą połową audycji. Pozwoliłem gościowi swobodnie to rozwinąć, wiedząc, że pasjonuje się historią, i że lasując jej alternatywne wersje, nieraz zdarza mu się powiedzieć coś kontrowersyjnego, co rozgrzewa słuchaczy. A ten odcinek bardzo mocno na ogół z Was działał w ten sposób – może jesteś akurat wyjątkiem, no zdarza się, i to nic złego; przy innych odcinkach pewnie kto inny, a nie Ty, będzie wyjątkowo nieusatysfakcjonowany. 
 
@wuala, Bartosiaka przedostatnio wspomniałem, szanując wiedzę, ale krytykując postawę, z perspektywy etycznej i wolnościowej (przypominam: jawi się on zwolennikiem oceniania polityków jedynie za skuteczność, a nie za moralność ich działań, przez co pewne zasady dotyczyłyby tylko nas, śmiertelników, i pozbawione słuszności byłyby nasze pretensje, tudzież postulaty obalenia polityków za ich zbrodnie, czy też bądź oddolnych działań zmierzających do umniejszenia ich władzy (bezpośrednio lub za pośrednictwem innych wił politycznych, wewnętrznych i (zwłaszcza, bo o geopolityce mowa) zewnętrznych)). Chciałem go zaprosić, ale po gościach lepszych, w tym też merytorycznie, i także znanych (choć w nieco mniejszym stopniu wśród odbiorców ograniczających się do masowego przekazu; Bartosiaka, co jest dla mnie trochę podejrzane, mocno lansuje mainstream od pewnego czasu). Tych lepszych gości nadal planuję mieć, a Bartosiaka raczej już nie, bo dowiedziałem się, że inny prowadzący jest z nim umówiony (choć nie ustalili jeszcze terminu).

wuala 2016-03-22

Fakt, Bartosiaka dość dużo w radiu i tv w końcu to EKSPERT Narodowego centrum studiów strategicznych czasami mam wrażenie że próbuje mi się wcisnąć kit bo Pan Jacek w 95% powtarza to co mówił do tej pory i nie które jego wypowiedzi są sprzeczne. Podam przykład; 
Polska jest fatalnie położona geograficznie ponieważ żołnierzom o wiele wygodniej maszerować nizinami niż terenami górskimi. 
Jesteśmy w tzw Crash Zoneie, jeśli coś ma sie wydarzyć to właśnie u nas. 
2. Polska jest położona w fenomenalnym miejscu z perspektywy Chińczyków którzy podobno palą się do współpracy właśnie z nami (Hub służący do dystrybucji na inne kraje) . 
W czyim interesie może być coraz częstsze pod progowe przekonywanie nas że lepiej w kontekście przyszłości postawić na Chiny niż na Usa.  
No i od najmłodszych lat źe patrzymy na mapę bo powinniśmy to robić tak jak elity w Pekinie, Usa czy Rosji

autsayder 2016-03-22

Ten filmik wiele wyjaśnia kim jest Leszczyński: https://www.youtube.com

fuks 2016-03-23

@Byte możlwe, że nieprecyzyjnie się wyraziłem, a częściowo celowo uwypukliłem, próbując zrzucić gości z tronów, na których siedzą i spoglądają na słuchaczy - takie odniosłem wrażenie.  
 
Z Twojej strony audycja była poprowadzona jak zwykle na najwyższym poziomie. Te gorsze odczucia są niestety zasługą gości audycji.  
 
Jeszcze raz powtórzę - temat ciekawy, chętnie podzieliłbym się nim ze znajomymi, jednak nie zrobię tego, gdyż potrafię przewidzieć ich reakcję - zresztą podobną do mojej. Jacyś faceci rozmawiają o nazwiskach, tytułach, pochodzeniach, wymowie, o wielu rzeczach miast o temacie sejmików.  
Tak, celowo poprzedni komentarz podkoloryzowałem, ale nie aż tak bardzo - wysłuchałem całej audycji i udział wątków pobocznych pozostaje really duży. 
 
Z audycji jest usatysfakcjonowany! wkurzyło mnie po prostu, że jakaś ciekawa, badź co bądź wolnościowa inicjatywa rozbija (potyka) się o ambicje :/

Krzysztof z Bielska-Białej vel ByteEater 2016-03-23

> wkurzyło mnie po prostu, że jakaś ciekawa, badź co bądź wolnościowa inicjatywa rozbija (potyka) się o ambicje :/ 
Tak jest często, zauważyłeś? To ludzkie, bo każdy ma jakieś ułomności, i jeśli nie będzie (sam lub z pomocą dobrze dobranych współpracowników, przy czym ta druga opcja jest efektywniejsza) uważny, żeby je wychwycić, i zdeterminowany, żeby ich wpływ na swoje działania minimalizować, to skutek będzie właśnie taki, że choćby się napracowało nad beczką miodu, pojawi się w niej domieszka dziegciu. To jest wręcz samonapędzający się mechanizm autosabotażu, i widać to znakomicie np. u JKM. A sam przyznam, że też nie jestem od tego wolny (choć doskonalę się i dążę do eliminacji).

autsayder 2016-03-23

Panowie, nie znacie tego faceta i łapiecie się na kilka chwytliwych hasełek jak kiedyś na Wałęsę. W audycji ludzie, którzy dzwonili podali samą prawdę. Leszczyński jest przewodniczącym PISowskiego klubu Gazety Polskiej, za komuny był TW- facet jest nawet na liście Wildsteina. Poza tym to co on mówi odbiega znacznie od tego co robi- jego sejmiki to partia wodzowska a on jest nieusuwalny ze stanowiska podczas gdy przed rozbiorami marszałków obierano na każdym sejmiku od nowa. Poza tym wywala z obrad każdego, kto nie podziela jego zdania. Do tego chce obalić papieża i stworzyć "Imperium Wenedów" w któym on będzie królem. Na koniec najciekawsze chyba dla was- gospodarczo Leszczyński jest na lewo od PIS, chciałby dawać 3500 zł na dziecko: https://www.youtube.com

fuks 2016-03-23

zauważyłem, masz rację, dotyka ten problem wielu różnych inicjatyw, zapewne w pewnym zakresie także podejmowanych przeze mnie. Tym niemniej od siebie i swojego środowiska zawsze wymagał będę więcej. 
Dlatego podtrzymam clou swojej opinii, podkreślając, że w dużej mierze nie liczy się jak jest (czyli że to tylko łyżeczka dziegciu), liczy się jak wygląda, że jest (łyżka miodu :p ).

Paweł 2016-03-23

Dzięki za zaproszenie gościa; szkoda, że fajfusowaty sposób prowadzenia audycji i te dziwne typki na telefonach trochę popsuły odsłuch:(

Ksgs 2016-03-24

Jacek Bartosiak ma status senior fellow w Potomac Foundation. Pisze o tym w swoim bio na jacekbartosiak.pl. Ja to rozumiem tak, że junior tylko by robił co mu kazano albo uczył sie od starszych, a senior to już taki zaufany, potencjalny współdecydent. Kupiony. Już coś "razem ukradli", sprawdzil się a jakby podskoczył to mogą go wysadzić. 
 
A ta fundacja to jacyś cichociemni: www.thepotomacfoundation.org www.abovetopsecret.com Ponoć finansują ich Boeing (czyli duży gracz w armii i służbach specjalnych USA), Open Society Fund (George Soros), Smith Richardson Foundation (ci finansują też Council on Foreign Relations...). 
 
Dużo się od niego dowiedziałem. Ale trzeba brać poprawkę, że gra na siebie i na Potomac Foundation, która doradza armii i rządowi USA. Ich interesy wcale nie muszą być zbieżne z interesem ludzi mieszkających aktualnie i w przyszłości w Polsce ;). Facet mówi, że obrona terytorialna jest do bani, że mamy kumplować się z Rumunią a Wyszehrad nam się nie przyda. Niby prawi o konieczności posiadania różnych opcji i prowadzenia samodzielnej, na miarę i możliwości, polityki, ale na koniec dnia wychodzi że mamy grać pod USA. No i faktycznie mocno eksponuje ekonomiczny wątek Chiński, co niby sto i w sprzeczności z reprezentowaniem interesów USA. Ale nie do końca, bo w niektórych jego wystąpieniach czuć powtarzający się motyw rozczarowania do polityki USA na Pacyfiku jako zbyt agresywnej zamiast dogadania się celem handlowania i pilnowania spokoju razem w ramach nowego, bipolarnego paradygmatu. We łbie się od tego kręci. A może po prostu "USA" i "Chiny" nic nie znaczy albo nie znaczy tego co mi się wydaje :). A może to parcie na Chiny to przez jego koneksje z Radosławem Pyfflem z Centrum Studiów Polska-Azja, który promuje ostro handel Polska-Chiny? 
 
Ciekawe rzeczy o Bartosiaku i okolicach możecie znaleźć w odpowiedzi na mój komentarz, który częściowo tutaj powieliłem, w artykule Tradera21 independenttrader.pl

Jaroslaw 2016-03-26

Jak odsunac rzad od wladzy.. 
Przestac placic podatki .. ??? Gdyby wszyscy omijali McDonaldsa z daleka to niechybie amerykanskie papierowe jedzenie musialoby zniknac z danego kraju.. 
 
Audycji jeszcze nie sluchalem. Podobal mi sie twoj material o ukrainie..

Piotr 2016-03-26

@10autsayder 
Może o tym nie wiesz, ale państwo płaci teraz dużo więcej na jedno dziecko niż te marne co tu powiedzieć 3500zł. Tyle, że te są to różnego rodzaju dopłaty na pośredników pomiędzy dzieckiem a rodzicem. Na zwykłe państwowe przedszkole gminie jest zwracane około 1500 zł miesięcznie za jedno dziecko z budżetu centralnego (a sama gmina normalnie to wszystko finansuje) i dodatkowo te wszystkie wydawnictwa malowanek i zabawek też otrzymują dofinansowanie. A te wszystkie instytucje okołoszkolne gdyby były prowadzone przez prywatne osoby na 100% robiły by to kilkakrotnie oszczędniej i w lepszej jakości niż jest to teraz. 
Z własnego otoczenia mam przykład państwowej patologii: matce dziewięciorga dzieci je zabrano i kobieta, która otrzymała opiekę nad jedną zdrową dziewczynką 3-4 letnią otrzymuje około 2600 zł miesięcznie za opiekę. Z tym że tych pieniędzy nie można dać tej matce.

autsayder 2016-03-27

Piotrze- co z tego, że dasz 2600 zł tej konkretnej matce skoro ona te pieniądze przepije a dzieci i tak będą głodne? Tutaj żadne rozdawnictwo "państwowych" pieniędzy niczego nie rozwiązuje. Tym bardziej, że żeby da 500 trzeba zabrać 700 a ile trzeba zabrać by dać 3500? Ten chory program 500+ prowadzi tylko do zwiększenia ilości pieniędzy przepływającej przez budżet... no i zapewne kilku nierobów, meneli i cyganów faktycznie zrobi dzieciaka dla tych pieniędzy... Dzieciaka, który jak jego rodzice będzie dożywotnim klientem socjalu bo tego się nauczy od małego.

autsayder 2016-04-14

To ten sam Leszczyński, który chciał podszyć się pod Pobudkę Brauna? Przecież to zwykły oszust. Dlaczego go propagujecie?

Krzysztof z Bielska-Białej vel ByteEater 2016-04-19

@Jaroslaw 
Polecam posłuchać wcześniejszych w takim razie, bo o Ukrainie już kilka razy było. A ten odcinek skomentować ponownie po posłuchaniu :-). 
Co do przestania płacenia podatków, to popieram, ale musiałoby to zrobić wystarczająco wielu ludzi naraz. 
 
@autsayder 
Wygląda na to, że tak: https://www.pobudka.org To nowsze działanie, gdyby było starsze niż odcinek, i wiedziałbym o nim, prawdopodobnie zadałbym pytanie. A, no i oczywiście obecność u mnie w roli gościa nie oznacza poparcia (choć wiem, że są media, w których tak właśnie jest), po prostu uznałem, że warto posłuchać, co ma do powiedzenia, a czy to, co robi, i w jaki sposób, jest skuteczne i godziwe, niech każdy oceni sam.

Dodaj komentarz...

Krzysztof Maczyński

Krzysztof Maczyński vel ByteEater z Bielska-Białej – interdyscyplinarny freelancer, z wykształcenia informatyk, zarabia na życie w większości programowaniem i prowadzeniem szkoleń, a w mniejszości, jak chcecie wiedzieć, to się zapytajcie .

Oddolny aktywista i lider regionalnych wolnościowców, dziennikarz KonteStacji, prowadzi audycje Epicentrum oraz Proste zwierciadło, członek Stowarzyszenia Libertariańskiego.

Sam do siebie odnosi takie m.in. paradoksalne określenia, jak biblijny katolik, geek lubiący poznawać ludzi, buntowniczy tradycjonalista, logiczny marzyciel i anarchokapitalista.



W audycji Proste zwierciadło chodzi, jak sama nazwa wskazuje, o niewykrzywiony obraz rzeczywistości, poglądów i działań ludzi oraz ich przyczyn. Prowadzący rozmawia, często z niebanalnymi gośćmi, a także ze słuchaczami, o wolności, polityce, rynku, zmienianiu świata oraz siebie, o ideach i motywacjach, są analizy, opinie, debaty. Wszystko jest możliwe, zwłaszcza to, czego się nie spodziewaliście usłyszeć w misyjnej audycji!

Konto bitcoin autora, na które możecie go docenić dowolnymi wpłatami: 1Kkjzpc2NZVeJLKPPwGFBb4H1geLEqMwj1.

Medale:

Prowokator miesiąca
brązowy
Inne audycje tego autora:


Karta smoleńska - 7 tygodni temu

Bo okładka była za symetryczna (5) - 3 miesiące temu


Relatywistyczne skrócenie męskości (5) - 4 miesiące temu



Więcej audycji...

Marks miał rację! (2) - 7 miesięcy temu


Aborcja do lat 12, od 12 lat eutanazja (47) - 9 miesięcy temu

Bądź twórczy, przymieraj głodem (11) - 10 miesięcy temu



Wanderlust i nasz gust - 11 miesięcy temu


Egzotyczny kraj: Finlandia (2) - ponad rok temu



Walentynkowo o płci i seksie (12) - ponad rok temu






Czy Hugo jest oszustem? (12) - ponad rok temu

Polemika z Albertem Jayem Nockiem (2) - ponad rok temu

Prasówka z dobrych źródeł (2) - ponad rok temu


Wróżenie ze szklanej kuli (4) - ponad rok temu



Odcinek piekielny (6) - 2 lata temu

Trudne rozmowy na temat aborcji (16) - 2 lata temu


Politycy i pedofilia (5) - 2 lata temu
















Jak bardzo Nowoczesna? (4) - 3 lata temu





Jak Żydzi robią biznes (5) - 3 lata temu




O Liberlandzie prawie wszystko (4) - 3 lata temu





Prohibicja to śmierć (7) - 3 lata temu








Anarchia! (14) - 4 lata temu







Policjantka lubi gaz (1) - 4 lata temu





Kto gardzi Lechem Kaczyńskim? (11) - 5 lat temu

PrzeGoście (23) - 6 lat temu
















A dzisiaj polecamy:
 align="center">
Program sponsorują:

Kordian - - 15.00
scav - - 35.00
Mgd - - 10.00
Magda - - 10.00
Mgd - - 10.00
Mgd - - 10.00
Mgd - - 10.00

Możesz i ty zasponsorować >>>

Promuj radioWydrukujDaj komuś ulotkęChcesz prowadzić audycję?Kontakt