Facebook
Misja Grupa 5000+ audycji Kino Czat Kryzys? Napisz Kontest.CLUB Broń
Podpis:
Numer GG:
strona główna Kontestacji Własna broń – zdobądź pozwolenie
Dziś
21:00
The Orville, STD i inne nie-Star Treki gość: Zenon Skition (nie ten filozof
Jutro
21:00
Jan Fijor zaprasza (na żywo)
Słuchaj radia
Wydanie Główne
dziś
Kto jest najwiekszym złodziejem?
Komu zabrać, a komu dać? Uszczelnianie. Superminister nie oszczędza podatników. Rewolucja w ZUS. Rewolucja w urlopach. Rewolucja w cenach masla i cukru. 1mln mniej whisky.
Nikt nas nie uczy jak sprzedawać
wczoraj
Czy handlowiec powienien być pewny siebie
Czy handlowiec powinien byc pewny siebie? A jezeli tak, to w jakich aspektach i obszarach taka dobra pewność siebie powinna być widoczna? Odcinek kończy się zaproszeniem do udziału w...
Skorzystaj z naszych projektów:

▸ Własna broń - zdobądź pozwolenie
▸ Wolny Rynek - w liczbach
▸ Emigrujesz - posłuchaj najpierw
▸ KontestKino - filmy na wieczór
▸ Poważny kryzys - napisz
▸ Kontest.CLUB - wstąp i ucz się z nami

Audycja: Wydanie Główne 2011-05-09

Kibolski dylemat Donalda i jak rozwiązać problem śmieci

Nadający: Marcin Hugo Kosiński

Dziś dwa duże tematy i długa audycja. Zastanawiamy się, czy kibice obalą Tuska, a w drugiej godzinie omawiamy problem wieśniaków, którzy wolą podrzucać komuś śmieci, zamiast zapłacić 40 zł.
Pobierz [132,7 MB]

KOMENTARZE

lesperes 2011-05-10

Słuchając Was odnoszę wrażenie, że w Kontestacji zapanował duch anarchii. Od kiedy kibice to są fajni ludzie? Od czasu jak Tusk z nimi walczy? Ktoś w poprzedniej audycji nazwał zjawisko kibiców wojną religijną. To bardzo trafne określenie dla tych ludzi. Ciekawi mnie czy jak muzułmanie zaczną bić kogoś kogo nie lubicie to też zaczniecie z nimi sympatyzować.

Augusto_Pinochet 2011-05-10

Lesperes proszę, nie wypowiadaj się na temat zjawisk, o których wiesz jedynie z telewizji i gazet. U nas jeszcze długo, długo "eksperci" będą wypowiadać się na temat kibicowania, wiedzą o temacie całe gówno. bo dla niech temat o którym nie maja pojęcia to sposób pokazania się , a czym kontrowersyjniej się wypowiedzą - tym wzbudzą większe zainteresowanie swoją osoba. Sława!

Augusto_Pinochet 2011-05-10

Lesperes proszę nie wypowiadaj się na tematy, o których nie masz blade pojęcia a wiedzę do dyskusji czerpiesz z TV lub gazet. U nas jeszcze długo, długo "eksperci" będą wypowiadać się na temat kibicowania pomimo tego, że ich wiedza w tym temacie to cale gówno. Dla niech temat, o którym nie mają pojęcia to sposób pokazania się, a czym kontrowersyjniej się wypowiedzą - tym wzbudzą większe zainteresowanie swoją osobą.  
 
Sława!

Augusto_Pinochet 2011-05-10

Kurde, moderatorzy usuńcie "zdublowany" post wraz z tym, internet mi się zwiesił i pisałem to samo od początku.. 
 
Sława!

emace 2011-05-10

lesperes, wrażenie to może można takie odnieść. Jak sobie luźno i dla jaj o tym mówią. Wysłuchaj audycję od 56 minuty, rozmawiają z rewolucjonistą. Tam masz niczym nie splamione poglądy martina i Hugo, którzy go krytykują.

dorota 2011-05-10

lesperes, kibice w trakcie sezonu tak naprawdę napędzają kasę miasta I NIESTETY PZPN-u. Ludzie chodzący na mecze to tacy turyści. Turyści też mogą nabruździć , ale ogólnie przynoszą niezłą kasę. 
 
A jak na stadionie masz 10 000 ludzi z czego 300 osób wybiegnie na murawę a 100 będzie rzucać kamieniami, a 30 osób złapią, to chyba media jednak zafałszowują obraz kibica?

dorota 2011-05-10

c3232792.r92.cf0.rackcdn.com 
 
coś dla mateusza z kanady, bo sądził że Google jest o wiele mniej warte niż Wallmart....

dorota 2011-05-10

Wallmart jest obecnie mniej wart niż amazon i jakieś 3 razy mniej wart niż google...

dorota 2011-05-10

ps. www.tvn24.pl 
 
dzisiaj nasłano antyterrorystów na kiboli :D nie ma co, trzech policjantów z jednostki specjalnej uzbrojonych w MP5 vs. 1 koleś w samych gaciach.

Blom 2011-05-10

@lesperes masz rację. Kilka razy byłem na meczu Lecha i w życiu nie widziałem takiego zbiorowiska hołoty. Ktoś podczas audycji stwierdził że jeśli nie szukasz guza to możesz spokojnie iść z dzieckiem na mecz. Czyżby? Jak mogę iść z dzieckiem na mecz gdy podczas meczu cały stadion krzyczy "wypierdalaj" w stosunku do jednego z piłkarzy? Albo gdy krzyczą "bambus" bo w przeciwnej drużynie gra czarny? Takie środowisko ty wylęgarnia przestępców. To że kibole walczą z Tuskiem nie oznacza że należy ich popierać. Na brataniu się z tą dziczą można tylko stracić, a wizerunek takiej kontestacji zmieni się na niepoważny głos motłochu. 
 
@Augustino mówisz żeby się nie wypowiadać na tematy o których nie ma się pojęcia a sam to robisz bo niby skąd możesz wiedzieć co i ile lesperes wie o kibolach?

Blom 2011-05-10

To co mówi rewolucjonista podczas audycji to stek bzdur. To że ktoś miał ciężkie życie to ma oznaczać że trzeba wydawać co tydzień setki tysięcy zł z kieszeni podatnika by zabezpieczyć całą tą szopkę przed, w trakcie i po meczu? To zwykli bandyci którzy bez policji zdemolowali by miasto i skatowali każdego w drodze na stadion. Jeśli ktoś twierdzi że jest inaczej to niech mi to udowodni stając na stadionie Lecha, Legii czy Wisły wśród kibiców tejże drużyny z szalikiem ich rywali. Wtedy uwierzę że to kibice a nie bandycka hałastra. Bardzo proszę niech się znajdzie jeden odważny który udowodni swoje złote słowa na temat kibiców w Polsce.

Paweł 2011-05-10

@Blom: 
 
Z szalikiem drużyny przeciwnej to już byłaby czysta prowokacja, ale jak miałem kilkanaście lat, to szedłem akurat koło stadionu Lecha do kumpla kiedy natknąłem się na tłum kibiców. Myślałem, że dostanę ciężki wpierdol, bo miałem długie włosy, byłem ubrany na czarno, miałem koszulkę Dimmu Borgir z pentagramem, a panowie byli naprawdę duzi i groźnie wyglądający... a zamiast tego dostałem numer telefonu do ojca jednego z nich który był kimśtam w WKU, gdybym miał kiedyś problemy z wojskiem... :] 
 
Zaskoczenie było jak najbardziej pozytywne, więcej do czynienia z kibolami nie miałem.

Blom 2011-05-10

@Paweł 
Dla mnie to jest nielogiczne bo tak to można tłumaczyć złodzieja który obrobił bank że został sprowokowany ponieważ trzymają tam gotówkę. To że zgodnie z prawem wejdę na sektor Wisły z szalikiem Legii to już innym nie trzeba stosować się do obowiązujących zasad? Wtedy już są usprawiedliwieni w twoich oczach? Stadiony są pełne ludzi nie potrafiących respektować prawa i właśnie tam się tego uczą. 
I co niby mają długie włosy i koszulka Dimmu Borgir do kibiców? Co ma piernik do wiatraka? Niby dlaczego mieli by się ciebie czepiać?

pawelooss 2011-05-10

__ Brakuje poniedziałkowej audycji sprzed tygodnia! :> ___

JaraS 2011-05-10

@Blom 
Wejdź do kościoła w trakcie mszy, w koszulce z pentagramem i odwróconym krzyżem, a zobaczysz co się wtedy stanie.

nikodem 2011-05-10

Zadam takie filozoficzne pytanie. Czy na tym filmiku 
www.youtube.com 
kibice pokazują swoją doskonałą organizację, czy pokazują jakimi są dajązymi sobą kierować bezmózgami?

Blom 2011-05-10

@JaraS 
Niby co się stanie? Nigdy nie słyszałem by kogoś kto przyszedł do kościoła pobito, opluto czy znieważono. Podaj mi źródło twoich "rewelacji". Poza tym kościoły (w odróżnieniu od stadionów Wisły, Legii czy Lecha) nie są miejscami stanowiącymi własność publiczną, stąd przedstawiciel organizacji jaką jest Kościół ma prawo cię wyprosić jeśli uzna twoje zachowanie za niestosowne.

Blom 2011-05-10

@nikodem 
To że ktoś przez większość czasu nie popełnia przestępstw nie oznacza że bandytą nie jest.

JaraS 2011-05-10

Stadiony są wydzierżawione prywatnym podmiotom. Są też takie, które należą do klubów. Mecze to nie imprezy publiczne, a prywatne. Jak się będziesz źle zachowywał w pubie, to też możesz dostać w pape i jest to wyłącznie Twoja wina.

Blom 2011-05-10

@JaraS 
Stadiony są wydzierżawione klubom, a nie kibolom - a to właśnie oni robią burdy. 
Nie ma czegoś takiego jak "impreza publiczna", jest za to "impreza masowa" do której należą mecze piłki nożnej. 
To co piszesz jest absurdalne, wynikało by z tego że jeśli zaproszę ciebie i panaX do siebie do domu, nagle panX stwierdzi że się źle zachowujesz i cię stłucze ze w szpitalu wylądujesz to będzie wyłącznie twoja wina?  
ludzie litości czy wy w ogóle myślicie co piszecie? 
W ogóle co to ma znaczyć "jak się źle zachował"? Albo coś jest zgodne z prawem albo nie, a lincz jest również karany.

Paweł 2011-05-10

@Blom: 
 
To mają długie włosy i koszulka z pentagramem, że wcześniej mi się zdarzyło spieprzać przed ekipą dresów. Wchodzenie w szaliku różni się tym, że dajesz wyraźny sygnał, że jesteś zainteresowany konfrontacją. Jak kibice lubią się bić między sobą, to czemu chcesz im tego zabraniać

JaraS 2011-05-10

Jeżeli stłucze mnie "za darmo" to będzie to jego wina. Jeżeli będę go specjalnie prowokował, to będzie to moja wina.  
Jest jakieś prawo, które nakazuje się myć? Jeżeli taki śmierdziel przyjdzie do eleganckiej restauracji, to też nie mogą go wyprosić, bo nie łamie prawa? 
 
"Stadiony są wydzierżawione klubom, a nie kibolom - a to właśnie oni robią burdy. " 
Wszyscy kibole robią burdy, czy niewielki ich procent? Jak ktoś łamie prawo, to się go zamyka, a nie zamyka miejsce gdzie to prawo zostało złamane (w przypadku tego ostatniego zdarzenia, to nawet nie były te miejsca).

Mateusz z Kanady 2011-05-10

Re: 7; Dororta, nie bede zmienial tematu, przeczytaj sobie strone 102 twojego dokumentu i zobacz czym sie to rozni od: money.cnn.com Jak nadal uwazasz ze masz racje to na razie tyle.

Blom 2011-05-10

@Paweł 
Nigdzie nie napisałem że chce im zabraniać bicia się między sobą. Ja mówię że są to zwyrodnialcy, hołota społeczna, że ci ludzie nie respektują prawa, że podatnicy wydają rocznie miliony na ich "obsługę". Mówi się że dzięki kibolom są większe wpływy bo są wierni swoim klubą - gówno prawda, gdyby nie oni to na mecze przychodzili by normalni ludzie zamiast nich.

Blom 2011-05-10

@JaraS 
Nie prawdą jest to co piszesz, wymierzanie samowolnie komukolwiek kary jest łamaniem prawa. Aż strach pomyśleć ilu jest ludzi w Polsce którzy nie wiedzą takich podstaw! 
Jak śmierdziel przyjdzie do eleganckiej restauracji to nikt z gości nie ma prawa go wypraszać czy ubliżać. Wyprowadzić go może jedynie obsługa tam pracująca.  
Nie wiem czy wszyscy kibole robią burdy. Wiem natomiast że przejście takich kiboli przez miasto jest znacznie bardziej niebezpieczne niż przejście przez miasto wycieczki zagranicznej. Dlaczego? Bo kibole to bezmyślna dzicz.

JaraS 2011-05-10

"Nie prawdą jest to co piszesz, wymierzanie samowolnie komukolwiek kary jest łamaniem prawa. Aż strach pomyśleć ilu jest ludzi w Polsce którzy nie wiedzą takich podstaw!" 
 
Nie twierdzę, że to zgodne z prawem, ale gdybyś szedł z kobietą przez miasto, a ja szedłbym obok was i ubliżał jej od najgorszych, to muszę się liczyć z tym, że mogę dostać w pysk i nikt się nade mną nie ulituje.  
 
"Nie wiem czy wszyscy kibole robią burdy. Wiem natomiast że przejście takich kiboli przez miasto jest znacznie bardziej niebezpieczne niż przejście przez miasto wycieczki zagranicznej. Dlaczego? Bo kibole to bezmyślna dzicz." 
 
Nie wiesz, aj ja wiem, że nie. Wiem też, że wolność to odpowiedzialność za swoje czyny. Jeżeli grupa wandali dopuściła się dewastacji stadionu w Bydgoszczy, to policja powinna ich wyłapać i oddać pod oblicze sądu.  
Karanie za potencjalne czyny, czy stosowanie odpowiedzialności zbiorowej to natomiast zaprzeczenie wolności. Równie dobrze można zamknąć 38 milionów potencjalnych przestępców w Polsce. Chociaż właściwie prawo jest tak skonstruowane, że paragraf znajdzie się na każdego.

Mateusz z Kanady 2011-05-10

Re 6: 
 
Ten argument jest w nieskonczonosc cytowany przez fanow, promotorow, lobbystow itd. I zawsze jest tak samo bzdurny. Jak nie bedzie meczy to ja pieniedzy przeznaczonych na mecze nie spale tylko wydam je na kino, oboz, wycieczke itd. Net zmiana dla ekonomi = 0.  
 
 
Re 9: 
 
“dzisiaj nasłano antyterrorystów na kiboli :D nie ma co, trzech policjantów z jednostki specjalnej uzbrojonych w MP5 vs. 1 koleś w samych gaciach.” 
 
No te MP-5 dziwia. U nas ten pierwszy (i pewnie drugi) mialby shotgun. Ale w Europie (moza poza Francja) nie ma kultury shogunow.  
 
Ale tak powaznie to ilu mialo byc i co mieli miec? Bez przesady Dorota, agresywny bandyta scigany sadowym nakazem. Nie zrobili mu zadnej kszywdy, nikt go nie skopal ani nie spalowal, palca na spuscie zaden nie trzymal (chociaz kawalek zaraz po otwarciu drzwi wyciety). Na calym swiecie tak profesjonalnie aresztuje sie niebezpiecznych przestepcow z historja przemocy.

Mateusz z Kanady 2011-05-10

Re 12 i 22:  
 
“Z szalikiem drużyny przeciwnej to już byłaby czysta prowokacja,” 
 
“Jeżeli będę go specjalnie prowokował, to będzie to moja wina. “ 
 
No i co z tego? Moge sobie prowokowac ile mi sie poddoba. To sie nazywa wolnosc. Tak dlugo jak nie naruszam twojej wolnosci to gowno mnie obchodzi co nazywasz prowokacja. Islamskie zwierzeta tak samo racjonalizuja swoje zachowanie.

Mateusz z Kanady 2011-05-10

A tak generalnie apropos tego ze wiekszosc kiboli to nie ida tam na napierdziel i tylko tych paru jest niegrzecznych (no znowu prawie jak muzulmanie) to nasuwa sie stare pytanie: “jak nie jest kurwa to dlaczego pracuje w burdelu?”

Blom 2011-05-10

Tyle że ja idąc ulicą z szalikiem przeciwnej drużyny nie łamię żadnych zasad jak ma to miejsce gdy komuś ubliżam, a kibole najzwyczajniej w świecie tego nie rozumieją z powodu swej tępoty i dlatego właśnie są wrzodem na dupie dla społeczeństwa. Problem polega na tym że środowisko kibolskie jest tak zdegenerowane że nawet wyłapując sprawców tych zajść za jakiś czas i tak na ich miejsce wyrosną nowi - z tejże właśnie grupy. Nie wiem czy zamknięcie stadionów coś da. Nie powiedziałem że popieram Tuska. Mówię tyle że popieranie kiboli tylko dlatego że walczą z tym dyktatorem jest co najmniej nierozsądne. Niech oni sobie z nim walczą osobno.

JaraS 2011-05-10

"A tak generalnie apropos tego ze wiekszosc kiboli to nie ida tam na napierdziel i tylko tych paru jest niegrzecznych (no znowu prawie jak muzulmanie) to nasuwa sie stare pytanie: “jak nie jest kurwa to dlaczego pracuje w burdelu?”" 
Ile było zadym w tym sezonie w ekstraklasie?

Blom 2011-05-10

Mateuszu z Kanady powiedz mi (bo ja nigdy nie byłem w Ameryce Północnej) czy tam też na porządku dziennym jest konwój kibiców przeciwnej drużyny przez policję?

Mateusz z Kanady 2011-05-10

Blom, u nas malo kto kopie pilke ale na przyklad nie do pomyslenia jest ze po meczu odpowiednikow Arki z Lechia kazdy przystanek kolejki na trasie Gdansk Gdynia jest sumiennie zdemolowany. To po prostu sie nie zdazy ani po meczu hokeja (narodowa religja w Kanadzie), ani baseballa, ani footballa (amerykanskiego) ani koszykowki. Ludzie zwyczajnie z rodiznami i dziecmi chodza na mecze, fani przyjezdzaja za druzyna. Nie ma w ogole atmosfery agresji. Pewnie ze czasami komus cos odbije ale to sa jednostki bez zadnego poparcia wsrod “swoich”.  
 
Dla mnie to jest w ogole abstrakcja. Placa debile zeby ogladac beztalencia drukujace wynik meczu i jak sie nie podoba wydrukowany wynik to sie napierdalaja i demoluja. No przeciez takich to nalezy uspic albo przynajmneij wykastrowac. A tutaj wolnosciowcy ciesza sie za jak mieli taka czy inna koszulke, fryzure czy szalik to nawet wpierdol nie dostali. No litosci.

JaraS 2011-05-10

Ponawiam pytanie znawco bandytyzmu stadionowego:  
Ile było zadym w tym sezonie w ekstraklasie?

Blom 2011-05-10

Nie wiem i wątpię by ktokolwiek robił takie statystyki. Dziwi mnie natomiast twoje pytanie. Dlaczego ograniczasz je do ekstraklasy? To niby w pucharze polski, pucharach europejskich czy meczach reprezentacji są inni kibole? Wiem natomiast że zabezpieczanie kibiców piłki nożnej w Polsce pochłania za dużo środków z kieszeni podatnika. Gdyby to ode mnie zależało to w cenę biletu włączona była by opłata za obsługę policji.

JaraS 2011-05-10

Skoro kibice przychodzą na stadion tylko w poszukiwaniu mocnych wrażeń, to przynajmniej na co drugim meczu powinna być zadyma. Jeżeli wszyscy kibice to bandyci, to dlaczego zadymy na stadionach to rzadkość? 
 
Co do ameryki północnej. Znalezione na szybko: 
www.liveleak.com 
www.break.com

Mateusz z Kanady 2011-05-10

Re 34: 
Ponawiaj sobie ile chcesz, nie mam zielonego pojecia (dotyczy to takze obiektywnej definicji zadymy) i gowno mnie tego typu pseudo podchwytliwe pytania obchodza.  
 
Re 36:  
No i co z tego? Oczywiscie ze cos talkiego moze sie zdazyc. Nie ma rozruchow, eskortowania kibicow, nikt sie nie boi chodzic z flaga innej duzyny, zadne bandy poloficjalnie nie umawiaja sie na zbiorowe mordobicia w imieniu tych co drukuja mecze.

Blom 2011-05-10

Dlatego że na każdym meczu są setki policjantów? Wycofaj ich wszystkich to zobaczysz co będzie się działo. Przestańmy konwojować hołotę przez miasto to ujrzysz straty... a najlepiej to postaw samochód koło miejsca przez które będą przechodzić, ale pewnie to by była prowokacja z twojej strony i sam byłbyś sobie winien, co?

JaraS 2011-05-10

Policja od 2005 roku nie jest obecna na stadionach. Nie raz przechodziłem w takiej grupie i nie zdarzyło mi się nic zdemolować, nikogo pobić, czy zaczepiać. Dalej stosujcie sobie kolektywne podejście koledzy "wolnościowcy" i postulujcie sterylizację, lub uśpienie, nie raz całych rodzin, które przychodzą na mecze.  
 
"Ponawiaj sobie ile chcesz, nie mam zielonego pojecia (dotyczy to takze obiektywnej definicji zadymy) i gowno mnie tego typu pseudo podchwytliwe pytania obchodza. " 
 
Bo jesteś zwykłym trolem, wypowiadasz się na tematy, o których nie masz pojęcia. Wiesz tylko, że wszyscy kibice to zuo, trzeba ich usypiać i sterylizować.  
 
"No i co z tego? Oczywiscie ze cos talkiego moze sie zdazyc. Nie ma rozruchow, eskortowania kibicow, nikt sie nie boi chodzic z flaga innej duzyny, zadne bandy poloficjalnie nie umawiaja sie na zbiorowe mordobicia w imieniu tych co drukuja mecze." 
 
Tam może się zdarzyć, jak się zdarzy w Polsce to hołota, bandyci, degeneraci. I co Cię w ogóle obchodzi, czy ktoś się umawia na mordobicia? Ogranicza to Twoją wolność?

Blom 2011-05-10

No to brawo... pokazałeś 2 filmiki na których jacyś goście zaatakowali innych po czym dostali w mordę a reszta ich rozdzieliła. Taka jest właśnie kultura w innych krajach że nawet jeśli przygłupy przyjdą na mecz to reszta chce załagodzić sytuację. Natomiast u nas przerosło by się to w otwartą wojnę z użyciem krzesełek, barierek, butelek i agresja tylko by narastała. Tym się różnią kibice w innych krajach że tam ścierwo stanowią jednostki a u nas setki które chętnie dołącza do batalii. Pokaż mi mecz gdzie się napieprzają tłumy jak u nas, gdzie rozwalają stadion, gdzie niszczą miasto.

Blom 2011-05-10

Policja nie jest obecna na meczach? A niby kto konwojuje kibiców? Przebierańcy?

dorota 2011-05-10

Mateusz, ale jaki przestępca? Obawiam się , że większość tych zatrzymań skończy się CO NAJWYŻEJ na postawieniu zarzutów a skazać może się uda z trzech, czterech. 
 
Dowodzi tego fakt, że zatrzymano w dokładnie taki sam sposób tzw "Starucha" który nawet nie zszedl na murawę i przez megafon nawoływał kibiców Legii do powrotu na trybunę. 
 
Co innego pacjent który kopnął w plecy KOBIETĘ z kamerą, do takiego powinni strzelać bez ostrzeżenia

dorota 2011-05-10

www.tvn24.pl 
 
i to jest już po prostu kpina

dorota 2011-05-10

A taki łysy w majtkach to będzie miał potem co opowiadać kolegom, że "AT na mnie nasłali z MP5" i będzie miał większy szacun na dzielni dzięki takim pokazówkom i nic więcej.

JaraS 2011-05-10

"Policja nie jest obecna na meczach? A niby kto konwojuje kibiców? Przebierańcy?" 
Kojarzysz co to jest stadion?

Blom 2011-05-10

Popis wspaniałego zachowania kibiców: 
www.youtube.com 
ale oczywiście to zapewne jednostki krzyczą ;)

Blom 2011-05-10

a co za różnica czy są na stadionie czy czekają koło niego jeśli to kosztuje tyle samo?

Blom 2011-05-10

Policja stoi na zewnątrz i czeka w pogotowiu na burdę. Co ty myślisz że to za darmo tak sobie stoją? Jak przychodzi co to czego to wkraczają na stadion i nie opowiadaj tu pierdół.

Mateusz z Kanady 2011-05-10

Tak JaraSku, tych co twierdza ze szalik w innym koloze jest prowokacja upowazniajaca do dania w wpierdol nalezy sterylizowac albo usypiac. I to ty jestes zalosnym trolem, z jednej strony za szalik bedziesz tlukl ale oskarzony oto ze bedziesz tlukl raptem unosisz sie swietym napompowanym obuzeniem i stajesz sie jedynie pokojowym jelopem.  
 
I nie, bandy debili z wlasnej woli tlukace sie po gebach w imieniu beztalenci drukujacych wyniki nie ograniczaja mojej wolnosci. I co z tego? Nadal mam prawo podkreslania ze kibole nadaja sie najwyzej do kopania rowow i to pod scislym nadzorem po tym jak ktos pokaze im z ktorej strony lopate trzymac.

kozman 2011-05-10

do pana ktory twierdzi ze noszenie szalika drozyny przeciwnej za ktora wolno dac w gebe . Mam nadzieje ze nie pisales tego na powaznie bo musialbym stwierdzic ze nie znasz podstaw jednej z podstaw demokracji. otoz jedna z takich podtsaw jest swoboda wyrazania swoich przekonan . Szalik jest takim wyrazeniem swojego poparcia dla danej drozyny. W kazdym cywilizowanym kraju nie znaczy to ni wiecej ni mniej , tylko u nas i w innych dzikich krajach za to sie bije. Czy to ze kibicuje innej drozynie i nosze inny szalik upowaznia kogos do bicia mnie ? .Czy jak dostaniesz lnie bo nosisz adidasy a bijacy nosi nike w zwiazku z tym uznal ze swoimi adasiami go prowokujesz uznasz tez za uprawnione ?

Mateusz z Kanady 2011-05-11

No i jak tu nie sterylizowac takich: 
www.youtube.com

Blom 2011-05-11

Ja nie wiem czy to po prostu ktoś z kiboli szuka poparcia w kontestacji dla tej hołoty? Bo jeśli tak to jest to grube nieporozumienie. Wspieranie degrengolady to ostatnia rzecz jaką powinien robić inteligentny człowiek.

Mateusz z Kanady 2011-05-11

Dorota, ja do policji mam stosunek raczej seksulany, przede wszystkim dla tego ze nekaja bogu ducha winnych ludzi, lub otwarcie zachowuja sie jak ostatnie skurwysyny np: www.youtube.com ale akurat w tym filmie co pokazalas to bez zazutu profesjonalnie obezwladnili agresywnego przestepce (oczywiscie pod warunkiem ze on na prawde byl agresywnym przestepca).

Mateusz z Kanady 2011-05-11

No jarasku, pewnie z cala rodzinka kulturalnie na impreze sportowa mozna sobie przyjsc, jak widac na zalaczonym obrazku: www.youtube.com

Mateusz z Kanady 2011-05-11

Ludzie uzywajcie condonow bo to moga byc wasze dzieci: 
www.youtube.com

Mateusz z Kanady 2011-05-11

Wyjatki, jednostki, spoko 
www.youtube.com

dorota 2011-05-11

Mateusz, ten człowiek dostał zarzut wkroczenia na murawę który jest WYKROCZENIEM. Pierwszy raz w życiu spotkyam się z sytuacją, że się wysyła jednostkę specjalną do osoby podejrzanej o popełnienie wykroczenia za które grozi co najwyżej grzywna.

dorota 2011-05-11

poza tym, na pierwszym filmiku który pokazałeś ludzie leją się między sobą i są na mordobicie umówieni, więc jaki masz z tym problem?

dorota 2011-05-11

kontakt24.tvn.pl aha, i to jest ta twoja bezbłędna akcja policji, hahaha! znowu pomylili mieszkania :D

Mateusz z Kanady 2011-05-11

Dorota, dobra no ale to jest czesc informacji o ktorej nie wiedzialem. Masz racje, biorac pod uwage nowe informacje, za zwykle wykroczenie akcja SWATu to absurdalne naduzycie sily. Pomijajac nawet ze jakis debil spieprzyl adres.  
 
Z tym filmikiem jak sie umawiaja to problem mam tylko jeden i to maly. Mianowicie to ze potem za pieniadze podatnika beda ich sklejac (choc nie warto). Pogardy dla tych ofiar ustawy anytaborcyjnej mam za to bezmiar.

dorota 2011-05-11

Masz rację z tymi szpitalami, warto byłoby sprywatyzować służbę zdrowia i mieć z nimi święty spokój. 
 
Akcja przeciwko Staruchowi wyglądała tak, że wparowali do niego z jednostki specjalnej, zabrali na komisariat gdzie dostał zarzut WKROCZENIA NA MURAWĘ i po godzinie go zwolnili do domu. 
 
A ten koleś, z którym pomylili mieszkania to była równoległa akcja bo Starucha szukali w kilku miejscach. Facet pewnie wynajął mieszkanie w którym kiedyś mieszkał Staruch i to już był powód dla prokuratora żeby zrobić nalot...

JaraS 2011-05-11

@46 
Rzeczywiście straszne, przeklinają. Prawdziwi bandyci, jak 90% polskiego społeczeństwa. 
@48 
Ulicy też nie patrolują za darmo i co z tego? 
@49 
Jak wejdziesz do kościoła z workiem gówna i figurką Jezusa i zaczniesz ta figurkę w gównie to, w większości przypadków tez dostaniesz wpierdol.  
 
Wmawiasz mi, że będę kogoś bił i wyzywasz. Jak to inaczej nazwać jak nie troling? Ostatnia moja bójka odbyła się w szóstej klasie podstawówki i bynajmniej nie chodziło o szalik innego koloru. 
 
@54  
Oczywiście, że może i całe rodziny chodzą na mecze. Stadiony podzielone są na różne sektory i nikt takich akcji w sektorze rodzinnym nie zrobi. Jeżeli 100 osób na 10k robi takie akcje, to znaczy, że 1% kibiców to bandyci i ich powinna wyłapać policja. Całą reszta kibiców to normalni ludzie.

Mateusz z Kanady 2011-05-11

“Wmawiasz mi, że będę kogoś bił i wyzywasz. “ 
 
Nie wmawiam tylko cytuje, jak kazdy kibol czy tez islamski bydlak uzasadniasz pobicie prowokowaniem (patrz post 22). A potem sie obuzasz jak cie na tym zlapie. Poza tym sam zaczoles od wyzywania mnie wiec teraz nie placz.  
 
I nie nie mam ochoty brac dziecka na impreze gdzie pare tysiecy jaskiniowcow skanduje kurwami a kilkuset sie tlucze po mordach z policja . www.youtube.com www.youtube.com www.youtube.com

Blom 2011-05-11

Przeklinanie w miejscu publicznym jest wykroczeniem. Jeśli myślisz że jest to coś normalnego to jesteś w błędzie. Przepis ten powstał dlatego że społeczeństwo nie akceptuje takiego zachowania. 
 
"Ulicy też nie patrolują za darmo i co z tego?" 
To z tego że podatnik chce by policjant patrolował ulice a nie zajmował się wyrośniętymi bachorami na meczach. 
 
Znów przytaczasz ten swój słaby argument o kościele? Nikogo nigdy nie pobito w kościele więc skończ opowiadać jakieś fantastyczne farmazony.

JaraS 2011-05-11

Gdzie Cię wyzwałem? Podałem tylko fakt, że jesteś trolem. 
 
"Nie wmawiam tylko cytuje, jak kazdy kibol czy tez islamski bydlak uzasadniasz pobicie prowokowaniem (patrz post 22). A potem sie obuzasz jak cie na tym zlapie. Poza tym sam zaczoles od wyzywania mnie wiec teraz nie placz. " 
 
Każdy człowiek ma jakieś granice, po przekroczeniu których hamulce puszczają. Prowokując musisz się liczyć z tym, że komuś w końcu te hamulce puszczą. Nie jest mi żal idioty, który wjedzie w obcych barwach do młyna drużyny przeciwnej, bo sam wie co go czeka. Nie oznacza to, że ja go będę za to bił, co mi przypisujesz. 
 
"I nie nie mam ochoty brac dziecka na impreze gdzie pare tysiecy jaskiniowcow skanduje kurwami a kilkuset sie tlucze po mordach z policja ." 
 
A ktoś Cię do tego zmusza? Przeklinanie nie czyni z człowieka bandyty, a ostatni link świetnie pokazuje ile osób się awanturuje, a ile siedzi grzecznie na trybunach. Tobie nie przeszkadza to nazywać bandytami wszystkich.

JaraS 2011-05-11

@Blom 
Skończ te kolektywistyczne gadki. Kibic też jest podatnikiem i chce bezpieczeństwa tak samo na ulicy, jak i na stadionie. 
 
"Przeklinanie w miejscu publicznym jest wykroczeniem. Jeśli myślisz że jest to coś normalnego to jesteś w błędzie. Przepis ten powstał dlatego że społeczeństwo nie akceptuje takiego zachowania. " 
Przejdź się po ulicy miasta i zobaczysz jak ludzie nie życzą sobie przeklinania. Przeklina 90% społeczenstwa. 
 
"Znów przytaczasz ten swój słaby argument o kościele? Nikogo nigdy nie pobito w kościele więc skończ opowiadać jakieś fantastyczne farmazony." 
 
Może dlatego, że nikt nie urządza takich prowokacji. Idź i zrób tak, jak cię nie pobiją, to wtedy możesz powiedzieć, że to nie bandyci.

Mateusz z Kanady 2011-05-11

“Gdzie Cię wyzwałem? Podałem tylko fakt, że jesteś trolem. “ 
 
A ja tylko podalem fakt ze jestes kibolem uzasadniajacym przemoc. A potem z tego jak gnida probujesz wypelznac.  
 
You sleep with dogs you get fleas. Kibole to bydlo a ty ich bronisz jak “dobry muzulmanin”.  
 
 
“Tobie nie przeszkadza to nazywać bandytami wszystkich.” 
 
To jest oczywistym klamstwem ktore desperacko probujesz powtorzyc wystarczajaca ilosc razy w nadzieji ze wtedy stanie sie prawda.

dorota 2011-05-11

Nawet jeśli, to nie zmienia faktu, że jak akurat znajdziesz się w miejscu w którym kibole robią zadymy to możesz dostać po mordzie za niewinność 
 
Przypominam, że reporterka TVN dostała z kopa w plecy i przewrócila się razem z kamerą na twarz od jakiegoś kibola Legii.

Blom 2011-05-11

"Każdy człowiek ma jakieś granice, po przekroczeniu których hamulce puszczają." 
A potem że kibolom "puszczają hamulce" jak widzą kogoś z "barwami drużyny przeciwnej". 
Czy ty na prawdę nie widzisz tego absurdu czy po prostu udajesz? Czytając to co piszesz zmartwiłem że w społeczeństwie są tacy ludzie jak ty. Nie jestem lekarzem ale mówię tobie szczerze - to nie jest normalne.

dorota 2011-05-11

wiadomosci.gazeta.pl 
 
policyjni.gazeta.pl 
 
i dla takiej osoby nie jest istotne to, czy zadymiarzy było 100 czy 1000

Paweł 2011-05-11

@Blom, Mateusz i kto tam jeszcze 
 
Nie zgodzę się z tymi szalikami. Jeżeli ludzie z danej subkultury umówili się, że tłuką się między sobą, a znakiem rozpoznawczym jest to, że mają barwy klubowe, to czemu im bronicie? Bo nie możecie iść w szaliku Legii na stadion Lecha? Wow, cóż za ograniczenie wolności. Sorry, ale to dla mnie brzmi jak narzekania feministek, że ich nie przyjmują do klubów dla gentlemanów, albo gejów, że im KK nie chce dawać ślubów.

Blom 2011-05-11

@Paweł 
czyli jeśli jutro fani volkswagena dogadają się z fanami innych marek że będą się tłuc między sobą, a ty na następny dziń z rodziną wyjedziesz mercedesem na miasto i dostaniesz od nich wpierdol to też dla ciebie będzie wszystko OK i też nie będzie to dla ciebie ograniczenie wolności?

Blom 2011-05-11

A potem znajdzie się taki JaraS i powie że sam jesteś sobie winien bo ich sprowokowałeś. Żałosne.

JaraS 2011-05-11

Jak się pchasz gdzieś gdzie nie jesteś mile widziany, to się nie dziw, że nie zostaniesz powitany z otwartymi ramionami.

JaraS 2011-05-11

Wchodząc do młyna z szalikiem drużyny przeciwnej, to tak jakbyś wchodził z napisem "chce wpierdolu" na czole.

fuks 2011-05-11

aaAaaaaaaa 
Przyjmuję zapisy na stanowiska handlowe na stadionie narodowym. Wielkie otwarcie już w 2013 - zaraz po zakończeniu prac komisji ds afery eurofootbolowej :)

Blom 2011-05-11

"Wchodząc do młyna z szalikiem drużyny przeciwnej, to tak jakbyś wchodził z napisem "chce wpierdolu" na czole." 
Tak, masz rację, tak sobie to interpretują kibole dlatego że są bandycką hołotą, bo żaden przyzwoity człowiek by tak tego nie zinterpretował. 
 
"Jak się pchasz gdzieś gdzie nie jesteś mile widziany, to się nie dziw, że nie zostaniesz powitany z otwartymi ramionami." 
Czyli jeśli fani volkswagena stwierdzą że na ulicach poznania inne marki są niemile widziane to dla posiadacza mercedesa również ma być wszystko w porządku i jeśli odważy się wyjechać na miasto to będzie jego wina jeśli dostanie wpieprz? Dla mnie to są bandyckie zasady.

JaraS 2011-05-11

Samochód służy do przemieszczania się, po co ci szalik z barwami klubu?

Blom 2011-05-11

bo taki mam kaprys by go nosić, bo prawo mi na to pozwala, bo żadna banda przygłupów nie ma prawa mi mówić co mam na sobie nosić i gdzie.

JaraS 2011-05-11

To sobie noś. Volenti non fit iniuria.

Blom 2011-05-11

a tobie po co mercedes czy renault jak możesz jeździć volkswagenem? :)

Blom 2011-05-11

W ogóle nie rozumiesz prawa. Twoja interpretacja "Volenti non fit iniuria" powodowała by to że każda grupa osób mogła by bezkarnie cię skatować tylko dlatego że mają taki zwyczaj, a ty o tym wiedziałeś że np nie tolerują wysokich. Skończyło by się to tak że najlepiej było by nie wychodzić z domu.  
Jeśli każdy kibol myśli tak jak ty to popieram Tuska z całej siły by tą dzicz rozgonił wszelkimi środkami. Z ludźmi którzy nie rozumieją podstaw prawa nie ma sensu dyskutować.

Blom 2011-05-11

Po prostu przekonałeś mnie do tego że Tuska ma racje.

kozman 2011-05-11

Jaras zalamujesz normalnie mnie. Stadion jest miejscem publicznym i moge siedziec gdzie chce ...przynajmniej w kazdym przyzwoitym kraju tak jest. Szalik jest forma wyrazenia swojego poparcia dla konkretnej drozyny i na tym rola sie konczy. Noszac szalik Lecha ..popieram lecha ityle. Jesli ktos to interpretuje jako prowokacje to jest zwyklym debilem. Kazdy moze manifestowac swoje poparcie do kogo chce i w formach przewidzianych prawem. To ze jestem kibicem Lecha nei znaczy ze kibic innej drozyny musi mnie pobic. Przeciez kibic jest od kibicowania a nie od bicia . Dla Jarasa wyjasnie ze kibicowanie to wspieranie swojej drozyny. Mozna to robic za pomoca oklaskow , okrzykow i np szalika . W jakis sposob jaras chce wspomoc swoja drozyne bijac kibicow drozyny przeciwnej pozostaje dla mnie zagadka. Na stadion w normalnym kraju chodzi sie calymi rodzinami. Kibice obu drozyn siedza miedzy soba i zajmuja sie kibicowaniem . W kraju takim jak Polska kibice nie wiedza co to kibicowanie gdyz ich glownym zadaniem jest bicie kibicow przeciwnej drozyny . Jaras ..co rozumiesz pod pojecie sprowokowania ? To ze ubiore szalik innej drozyny np. niz ty? to prowokacja ? . Jesli tak postzregasz prowokacje to spotykajac mnie na ulicy dajesz mi 100 powodow zeby cie pobic poczawszy od koloru swoich sznurowadel na kolorze wloso konczac. Jesli sie upierasz ze to sa normalne zachowania to powinines wyjechac na jakis czas z Polski i zobaczyc jak sie kibicuje w normalnym kraju.

dorota 2011-05-11

Zgoda. Poza tym, ci sami kibole którzy się tłuką między sobą albo z policją, potrafią zaatakować przypadkowego przechodnia czy operatora kamery. Oni też prowokują? 
 
Co to w ogóle jest za argument? że jak banda kiboli przechodzi przez miasto to ja, zwykły obywatel, nie mam prawa wyjśc z domu bo jak wyjdę to być może PROWOKUJĘ, jak nie szalikiem to krótką spódniczką czy czymkolwiek innym. 
 
Jeżeli JaraS chce żyć w kraju w którym bandziorom porządni ludzie mają schodzić z drogi to ja gratuluję. 
 
Dobrego świadectwa towarzystwu kiboli nie wystawiasz takimi opiniami.

Arek 2011-05-11

Powinniście dzielić audycje do ściągania nawet jeżeli na żywo nie było przerwy. Ulżyło by to waszym serwerom, użytkownikom urządzeń mobilnych i posiadaczom 1-2 Mb/s łaczy.

Crzszman 2011-05-11

Dobre to było :) 
Oczywiście media wyolbrzymiają sprawę z kibolami, ale jeżeli już do jakiś bijatyk na stadionie dojdzie powinni być to bardzo surowo karane, żeby ludzie się w końcu nauczyli.

JaraS 2011-05-11

Przecież cały czas jest mowa o wejściu w obcych barwach do młyna drużyny przeciwnej. Mecz to prywatna impreza biletowana, gdzie organizator wyznacza Ci miejsce. Dla kibiców gości wyznaczony jest osobny sektor. Jeżeli łamiesz wytyczne organizatora, robisz to na własne ryzyko, tak samo jak przechodzisz przez ulicę na czerwonym świetle. 
 
"Poza tym, ci sami kibole którzy się tłuką między sobą albo z policją, potrafią zaatakować przypadkowego przechodnia czy operatora kamery. Oni też prowokują?" 
 
To są bandyci, a nie kibole. Miejsce takich jest w więzieniu. Nie jest winą kibiców, że bandyci są wpuszczani na stadion. 
 
Nigdy nikogo nie uderzyłem za barwy (ostatnia moja bójka w ogóle to 6 klasa szkoły podstawowej) i nie pochwalam takiego zachowania, ale żyje trochę na świecie i wiem, że akcja wywołuje reakcję. Jeżeli będziesz rozdawał parówki w naturalnym futrze pod knajpą wegetariańską, z dużym prawdopodobieństwem znajdzie się ktoś, kto będzie chciał wybić ci z głowy takie pomysły. Tak samo jak wejdziesz na sektor drużyny przeciwnej w obcych barwach. Ktoś kto świadomie naraża się na ogromne ryzyko, w sprawie, w której nie ma nic do zyskania, jest w moim odczuciu głupcem, a za głupotę się płaci. Nie jest mi żal takich osób. Nie wkłada się ręki do ognia, bo można się poparzyć.

Blom 2011-05-11

Tyle że przechodząc przez ulicę na czerwonym nie czeka na mnie zgraja bandytów chcących mnie potrącić, wręcz przeciwnie - każdy zrobi wszystko by do wypadku nie doszło. Natomiast hołota stadionowa zwana kibicami chętnie przywali w takiego pieszego który przejdzie na czerwonym świetle, tylko po to by dać mu nauczkę i dla własnej satysfakcji. Tak właśnie robią bandyci, ludzie skrzywieni psychicznie.

Blom 2011-05-11

Nie rozumiemy się JaraS. Nam nie chodzi o to że ktoś wchodzi w niebezpieczne miejsce to nie ma być zdziwiony że dostanie w pysk. Każdy wie że wrzątek parzy. To był tylko przykład obrazujący bandytyzm kiboli.  
Nam chodzi o to że na stadionach panuje anarchia i kibice notorycznie łamią prawo, ba oni sami wymyślają zasady (sprzeczne z prawem), sami je egzekwują (łamiąc prawo) i sami karzą (łamiąc prawo). Wniosek jest zatem taki że jest to banda degeneratów, najgorszy element społeczny.

Mateusz z Kanady 2011-05-12

“A ktoś Cię do tego zmusza? “ 
 
Nikt, ja chce isc z synem na mecz i pokazac mu piekna gre. Nie chce byc przy tym zmoszonym mu tlumaczyc ze te dwa sektory to dla tych co sie tluka z policja i ze to normalne ze jak sie siedzi w sektorach gdzie sie nie tluka to sie kibicuje tym co sie tluka skandujac “ty kurwo zostaw kibica”? Ja nie mam ochoty na to zeby synek wracajac za reke po meczu zadowolony z wrazen podpiewywal sobie pod nosem “zawsze i wszedzie policja jebana bedzie”. I to bynajmniej nie dlatego ze lubie policje.  
 
Ja chce przyjechac na mecz z naklejka duruzyny gosci na zdezaku i nie chce zeby mi samochod cholota zdemolowala. Zachowujecie sie jak bydlo, ustalacie i egzekfujecie bydlece normy i oczekujecie ze normalni sie do was dostosuja, bo nierobienie tego gwarantuje wpierdol, czyli bo tak. I na tym bydlecym kolektywizmie koncza sie wasze uzasadnienia.

Blom 2011-05-12

@JaraS 
Chciałbym wrócić do twojego słabego argumentu z kościołem że niby miałbym udowodnić umieszczając "figurkę w gównie". Nie będę maczał figurki w gównie bo jest to niezgodne z prawem (obraza uczuć religijnych). Tak robią tylko męty społeczne rodem z bandyckiego stadionu gdzie krzyczący na swojego przeciwnika "kurwy i świnie" pokazując w ten sposób jedynie to że są zwyrodnialcami którzy nie potrafią uszanować wolności i wyboru innych ludzi. Gdyby kibice piłki nożnej byli normalnymi ludźmi to nie zajmowali by się obrażaniem swoich przeciwników bo jest to pożałowania godne zachowanie. 
Porównanie z kościołem było by dobre gdybym miał wejść do niego będąc innowiercą. Byłem wielokrotnie w kościołach niekatolickich i jakoś nikomu to nie przeszkadzało, również wiele razy widziałem w kościołach osoby innego wyznania i również dziwnym trafem nie dostali w pysk od nikogo. A na stadionach jeśli nie masz szalika bądź koszulki danego zespołu to w najlepszym wypadku zostaniesz opluty i obrażony.

JaraS 2011-05-12

"A na stadionach jeśli nie masz szalika bądź koszulki danego zespołu to w najlepszym wypadku zostaniesz opluty i obrażony." 
 
To najlepiej pokazuje, że nigdy nie byłeś na meczu. Czym innym jest iść w gości i się zachowywać, a czym innym od wejścia robić syf i prowokować. Nie wiesz jak jest na trybunach, kto na tych trybunach się znajduje i co robi. Temat znasz najwyżej z mediów, a udajesz eksperta. Przykład jak do tematu podchodzą media, opisał bloger z Wodzisławia. Mówił o tym Hugo w audycji, możesz sobie przeczytać na korespondencie. 
 
"Gdyby kibice piłki nożnej byli normalnymi ludźmi to nie zajmowali by się obrażaniem swoich przeciwników bo jest to pożałowania godne zachowanie." 
 
O to chodzi w dopingu. Wesprzeć swoją drużynę, a przeciwników zmieszać z błotem. Odebrać im chęć do gry.  
 
Jeżeli kogoś kto przeklina uważasz za męta i degenerata, to za takich uważasz 90% polskiego społeczeństwa. Współczuje ci kiedy idziesz przez miasto i słyszysz przekleństwa, bo pewnie masz pełne gacie ze strachu 
 
Dobrze, że nie żyjesz w czasach okupacji, bo Żydzi w twojej okolicy i osoby, które im pomagają miałyby przesrane. Nie każde prawo jest dobre. Właściwie gdyby w Polsce, było dobre prawo, to Kontestacja prawdopodobnie by nie powstała. Dobrze, że tutaj trafiłeś, bo jednym z celów Kontestacji jest " tępienie ślepej, irracjonalnej wiary w państwo." Być może to radio wyleczy cię z tego i kolektywistycznego myślenia.

JaraS 2011-05-12

"Zachowujecie sie jak bydlo, ustalacie i egzekfujecie bydlece normy i oczekujecie ze normalni sie do was dostosuja, bo nierobienie tego gwarantuje wpierdol, czyli bo tak. I na tym bydlecym kolektywizmie koncza sie wasze uzasadnienia." 
 
lol I kto tu stosuje kolektywistyczne myślenie?

Blom 2011-05-12

@JaraS 
Więc przewiń sobie dyskusję do góry, tam pisałem co zastałem będąc na ostatnim meczu na jakim byłem. Twoje twierdzenie jakobym nigdy nie był na meczu jest wręcz śmieszne i jedynie pokazuje jak bardzo twoje rozumowanie jest błędne. Może na podstawie treści komentarzy jeszcze nam powiesz co jadłem tydzień temu na obiad? 
Wyrażanie swojej opinii i swojego punktu widzenia to jest dla ciebie udawanie eksperta? Jak do tego doszedłeś? 
Doping nie jest mieszaniem nikogo z błotem, może dla hołoty rzeczywiście jest, ale dla nieskrzywionego psychicznie człowieka to całkiem coś innego. 
Ja sam przeklinam, ale nie stoję na ulicy i nie wrzeszczę na gościa po drugiej stronie "kurwy i świnie", a tak robi hołota stadionowa.

Blom 2011-05-12

Dla mnie każde prawo które rozgoni ten motłoch jest dobre, tobie może wydawać się to irracjonalne bo stoisz po stronie dziczy, ale ja stadionowych przygłupów wspierać nie będę bo nie widzę w tym najmniejszego sensu. Jeśli to radio będzie wspierać bandytów to podziękuję i tyle.

Blom 2011-05-12

A co do czasów okupacji, żydów i osób im pomagających to oni nie było powodu by ich zwalczać. To właśnie hołota pokroju dzisiejszych stadionowych bojówek donosiła na nich. Kolaborantami byli właśnie tacy bandyci dla których wolność i sprawiedliwość były jedynie hasłami które kończyły się na ich interesach.

JaraS 2011-05-12

Donosili na nich ludzie, którzy traktowali obowiązujące prawo literalnie, jako świętość. Nie każdy kibic należy do bojówki. Można powiedzieć, że małą część kibiców należy do bojówek. 
 
Jak już się bawić w kolektywistyczne myślenie to równie dobrze można powiedzieć: Polacy to złodzieje, pijaki, gwałciciele i mordercy. To zdanie jest tak samo prawdziwe jak. Kibice to bandyci, dzicz, hołota.

Mateusz z Kanady 2011-05-12

Wprost przeciwnie wy jestes jak muzulamnie. Ci dziela sie na aktywnie prowdzacych swieta wojne i reszte ktora ich pasywnie wspiera i glosno manifestuje obuzenie jak ktos bierze ich pod wspolny mianownik. Tak samo jest kibolami.

JaraS 2011-05-12

Wy? Towarzyszu PRL się skończył w `89.

JaraS 2011-05-12

Jak widać niektórym nawyki zostały.

Blom 2011-05-12

@JaraS 
To co piszesz jest jakimś absurdem. Ktoś kto w II RP traktował prawo jako świętość na pewno nie był kolaborantem podczas okupacji. Było wręcz przeciwnie niż piszesz, to właśnie ci ludzie walczyli z najeźdźcą bo nie chcieli by bandyci (III Rzesza) narzucali im bandyckie zasady. Tak właśnie próbują robić kibole - chcą narzucić społeczeństwu bandyckie zasady.

JaraS 2011-05-12

Kto powiedział, że władze PRL, czy ich następcy to nie bandyci? Co ja ci chcę narzucić?

Blom 2011-05-12

Ja mówię że dla mnie nie są, choć władze PRLu po części byli. Jaki to ma związek z kibolami?

Blom 2011-05-12

Co ty i kibole chcecie nam narzucacie? No przepraszam czy ja rozmawiam ze ścianą? Dyskutujemy tu o tym prawie od samego początku.

JaraS 2011-05-12

To ja mam wrażenie, że rozmawiam ze ścianą. Idziesz na stadion i liczysz, że 10k osób dostosuje się do twojego widzi mi się? Jeżeli przeszkadzają ci przekleństwa to idź do teatru, ale ostrożnie wybierz sztukę, bo w niektórych sztukach, bandyci aktorzy też przeklinają w miejscach publicznych. Rozróby robi niewielki procent kibiców i zdarzają się sporadycznie. Nie przypominam sobie żeby taki incydent miał miejsce w tym sezonie w ekstraklasie. Sam od kilku lat chodzę na mecze i widziałem jedną taką sytuację. Jeżeli dla ciebie, to że niewielka część osób w grupie zakłóca porządek jest powodem żeby za bandytów uważać całą grupę, to równie dobrze za bandytę możesz uważać sam siebie. Do tego sprowadza się kolektywistyczne myślenie. Nie wierze, że ty nie popełniłeś nigdy żadnego wykroczenia. Być może nawet nie świadomie. Prawo w Polsce jest skonstruowane tak, że paragraf znajdzie się na każdego.

JaraS 2011-05-12

Z mojej strony eot.

Blom 2011-05-12

Żałosne, hipotetycznie wyobraź sobie sytuację gdy kryminaliści wychodzą na wolność i zabijają wszystkich na ulicach, a ty bezczelnie stwierdzisz że mam się do nich dostosować bo ich nie obchodzi moje widzi mi się. Tym co tu wypisujesz to dowód na to że kibole są bezmyślnymi, nieobliczalnymi degeneratami. Nie jesteś w stanie zrozumieć że te 10 tysięcy osób nie ma prawa dyktować innym co i jak mają robić? Trzeba zamknąć te stadiony na zawsze żeby więcej ludzi z takimi chorymi poglądami się nie lęgło.

Mateusz z Kanady 2011-05-13

“Wy? Towarzyszu PRL się skończył w `89.” 
 
Tak wy kibole, agresywne bydlo dokladnie jak PRLowscki ZMPowski aktyw czujacy sie silnie tylko w stadzie podobnie ograniczonych bydlakow. Tylko wam szaliki na chusty zamienic bedzie jak ulal.

JaraS 2011-05-13

Tym razem naprawdę ostatni. 
 
@109 
Czy wy, mieszkańcy Kanady, agresywne bydło, złodzieje i mordercy, macie moralne prawo do zabierania głosu w dyskusji? 
 
@108 
"Nie jesteś w stanie zrozumieć że te 10 tysięcy osób nie ma prawa dyktować innym co i jak mają robić?" 
 
Pisałeś, że byłeś na meczu. Do czego byłeś zmuszony? Nie ma nakazu śpiewania, przeklinania, czy noszenia barw. W zależności od tego, której drożyny jesteś kibicem, to WŁAŚCICIEL decyduje gdzie masz siedzieć. Nikt też nie karze ci na ten mecz przychodzić. Zachowujesz się jakbyś widział 50 metrów od siebie grupkę palących, szybko wbiegł między nich i darł japę, że bierne palenie etc. Odpowiedz sobie sam, kto w takiej sytuacji jest bucem. 
 
"Trzeba zamknąć te stadiony na zawsze żeby więcej ludzi z takimi chorymi poglądami się nie lęgło." 
 
Mogłeś napisać to na początku, oszczędzili byśmy sobie tej przydługiej dyskusji. Tym zdaniem pokazałeś jak zależy ci na wolności. Gdybym zniżył się do twojego poziomu i stosował ad personam, nazwałbym cię zwykłym komunistycznym ścierwem.

Blom 2011-05-13

Bucami są ci co wrzeszczą "kurwy i świnie" to chyba jasne. Ja tymczasem jestem zmuszony do słuchania tych żenujących tekstów ćwierćinteligentów. Skoro to właściciel decyduje to dlaczego na meczu reprezentacji kibole pluli na rodzinę którą ten organizator wpuścił wyznaczony sektor a kibole zaczęli ich opluwać? Tak rozumiesz wolność że możesz sobie obrażać każdego i na niego pluć? 
Na początku tej dyskusji nie byłem po żadnej ze stron, ale swoimi poglądami przekonałeś mnie że stadionowe bydło trzeba lać po mordach bo nie są w stanie pojąć swobód innych ludzi. Pisałem już o tym w 82 komentarzu, ale ty nie czytasz ich ze zrozumieniem, więc trzeba powtarzać parę razy by kibol zrozumiał. Ograniczanie wolności bandytom jest rozszerzaniem wolności normalnych ludzi.

Mac Z 2011-05-13

JaraS i dorota macie racje! 
A ty Blom to przesań tych reżimowych mediów słuchać bo jak widze strasznie ci mózg wyprały.  
 
To co mnie najbardziai irytuje na stadionach to lista symboli zakazanych, o której była mowa w audycji. Została ona stworzona pod naciskiem lewackiej organizacji.Cęzura normalnie i już. 
 
BARDZO FAJNA AYDYCJA I WIELKIE ZA NIĄ DZIĘKI!

Blom 2011-05-13

Aha czyli jeśli jutro reżimowe media będą mówiły że co dzień masz jeść to ty na znak protestu będziesz głodować? Dla twojej informacji to ja takie zdanie o kibolach mam już od lat gdy media jeszcze o tym nie mówiły i nikt nie podejmował tego tematu. Ale nie, lepiej bawić się w jasnowidza i stwierdzić że ktoś zmienił zdanie bo od tygodnia media trąbią... po co myśleć jak można coś przyjąć za pewnik bez sprawdzenia, prawda?

Mac Z 2011-05-13

@Mateusz z kanady. No tak za komuny władza też potrzebowała takich jak ty co w każdą bzcurę uwierza. Wtedy pewnie byś powtażał wszystkim że stonke to nam amerykanie zesłali. 
 
@Blum Takie zdanie masz od lat? Ciekawe ilu?Ja nie mówie, że media o tym trąbią od tygodnia tylko właśnie od lat. 
 
A tak dla zainteresowanych znanymi kibicam są Kasia Nosowska, Muniek Staszczyk, Tan gość z "Naszości", Grabarz z Pidżamy Porno i wielu innych ciakawych ludzi.

Blom 2011-05-13

Gdybyś przeczytał pierwszy komentarz jaki tu napisałem to wiedział byś że do kibiców piłki nożnej zraziłem się będąc na meczach Lecha.

Mateusz z Kanady 2011-05-13

Mac Z, przezylem w PRLu okres stonki... nie uwierzylem.  
 
A ten twoj komentarz to apropo czegos konkretnego czy tylko chciales kibolska solidarnosc podkrelic?

Mac Z 2011-05-14

@Blom No właśnie. To ty chyba jakiś mega kulturalny jesteś, że cie wulgaryzmy rażą. A jak ktoś jeszcze O ZGROZO krzyczy no to już koniec świata.A jak przybija piątkę z zawodnikami to można go już przecież swobodnie nazwać bydłem. 
 
Tak pozatym to już od dawna na meczach Lecha wulgaryzmy to rzadkość. I to w dodatku z inicjatywy samych kibiców. Jeżeli cię raża wulgaryzmy to byłeś na meczy chyba 15 lat temu. 
 
@ Mateusz z Kanady Tak apropo tego  
 
"Tak wy kibole, agresywne bydlo dokladnie jak PRLowscki ZMPowski aktyw czujacy sie silnie tylko w stadzie podobnie ograniczonych bydlakow. Tylko wam szaliki na chusty zamienic bedzie jak ulal." 
 
Niema wemnie jak to określiłeś kibolskiej solidarności tylko chęć dotarcia do prawdy i jej przekazania. Ja też amam zastrzeżenia do niektórych zachowań kibiców.

Mateusz z Kanady 2011-05-14

I co to ma wspolnego ze stonka, moja zekoma wiare w kazda bzdure i wladza mnei potrzebujaca?

Blom 2011-05-14

@Mateusz z Kanady Bo teraz nastały czasy gdy "dobrym" kontrargumentem jest to że w telewizji mówią to samo. Dla mnie ludzie posługujący się takimi pseudoargumentami są tak samo bezmyślni jak i ci których potępiają za wiarę we wszystko co powie telewizja. Jeśli jutro w TV zaczną mówić że kibole są jednak dobrzy to jestem przekonany że prędzej czy później znajdzie się grupka ludzi których głównym argumentem będzie to że telewizja na pewno kłamie więc kibole muszą być jednak źli.

Blom 2011-05-14

@Mac Z 
Najpierw przeczytaj moje dyskusję od początku bo nie chce mi się powtarzać wszystkiego od początku. Przytaczałem tu film z 2006 roku na którym to cały stadion kibiców krzyczy "kurwy i świnie" więc wcale nie jest to sprawa sprzed 15 lat. 
Od nielicznych miejsc się zaczyna - dziś stadiony, jutro normą na ulicach będzie krzyczenie wulgaryzmów na gościa po drugiej stronie ulicy, a pojutrze czymś normalnym będzie przeklinanie w szkołach, urzędach, parlamencie i telewizji - no bo przecież nikt nie musi być "mega kulturalny".

kozman 2011-05-14

Mac Z: Troche sie zgubilismy w tej konwersacji wiec chcialbym podsumowac to co piszecie z jarasem. popraw mnie jesli cos zle zrozumialem lub pzreinaczylem. Wiec waszym zdaniem idac na mecz swiadomie podejmuje ryzyko dostania po gebie , ponizenia i Boh wie jeszcze czego tak ?. Waszym zdaniem jest to norma ktora jest od lat i nei nalezy tego zmieniac , czyli jesli wybiore sie na taki mecz wiedzac jakie konsekwencje mi groza jedynym winnym tego ze dostane po gebie bede ja sam gdyz podjalem taka a nie inna decyzje . Rozumiem ze zakladajac szalik drozyny z ktora utozszamiam sie rowniez podejmue swiadome ryzyko ze dostane po gebie i rozniez jedynym winnym bede ja sam bo zrobilem to swiadomie. Jesli dobre was rozumiem uwazacie takie oto zasady stadionowe za jak najbardziej normalne i albo ktos sie dostosuje , albo po prostu neich nei chodzi na mecze tak ?. Panowie jesli dobrze zrozumialem wasz pzrekaz to przykro mi ze tak myslicie . Nie bede wam tlumaczyl juz absurdalnosci tych pogladow gdyz z betonem sie nei da rozmawiac , ale odpowiedzcie sobie na pytanie czy chcielibyscie aby ktos szanowal wasza wolnosc i jesli odpowiedzia jest TAK to czy ja nie mam tez takiego prawa

Mac Z 2011-05-14

@Blum nawet na tym filmiku nie cały stadion krzyczy wulgarnie a pozatym moge się założyć, że przez 99 procent meczu był kulturalny doping. 
 
@kozman Ja poprostu mówię, że dlatego są oddzielne sektory dla kibiców różnych dróżyn żeby każdy siadał na swoim i będzie spokój. Co w tym niby złego? Gwarantuje ci, że ja bym i tak nigdy cię nie udeżył gdybyś kołomie usiadł w innym szaliku. 
 
A tak pozatym może teraz wy się odniesiecie do FAKTU, że od wielu lat już prawie niema zadym na meczach (i to właśnie dzięki stoważyszeniom kibiców) i odnieście się też prosze to LICZNYCH zgiórek na domy dziecka czy kibiców niepełnisprawnych i opieki nad weteranami w domach starców, które też są organizowane przez kibiców. ODNIERŚCIE SIĘ PROSZĘ TEŻ DO TEGO. 
 
J niebęde się całyczas tłumaczył z oskarżeń na podstawie jednego filmiku i jednego procenta niekulturalnego dopingu podczas meczu.

Mateusz z Kanady 2011-05-15

Blom, ja wiem ze to byl argument w stylu “bo Hitler tez mial psa”, chcialem tylko zobaczyc co on powie. 
 
Mac Z,: “ODNIERŚCIE SIĘ PROSZĘ TEŻ DO TEGO. “ 
 
Odniesienie: Nic mnie to nie obchodzi, hitler jugend pomagali budowac autostrady, ZMPowcy udzielali sie na pracach spolecznych a w Stanach KKK sprzata spolecznie panstwowe drogi. Co ty ze stonka to ja tez ... nawet nie, ze stonka bylo niedorzeczne, a tutaj? Jaka roznica czy szalik, czy opaska, czy czerwony krawat czy biala kapota? Agresywne to, stadne, bez smaku i charakteru. Chyba wlasnie do tego sie sprowadza moja instynktowna niechec, reszta to tylko manifestacje sluzace jako dowod ze moj punkt widzenia jest sluszny.  
 
P.S. Dalem wiele filmikow, i takich gdzie cale sektory sie napazaja i takich gdzie cale sektory wyja, byly tez daty (tak apropo tych ostatnich paru lat pokoju)

JaraS 2011-05-15

@121 
Źle zrozumiałeś. Jeżeli idziesz na mecz i siedzisz w swoim sektorze, jest wszystko ok. Jeżeli jesteś jednak prowokatorem i wbrew woli właściciela idziesz ubrany w barwy, na sektor drużyny przeciwnej, to nie jest ok. Łamiesz tym wolę organizatora i tych, którzy zapłacili za bilet, z zastrzeżeniem, że nie życzą sobie takiej sytuacji. Innymi słowy, pierwszy dokonujesz aktu agresji. 
 
Byłem na wielu meczach, a nigdy nie dostałem w mordę, ani nikogo nie uderzyłem. Widziałem jedną awanturę, gdzie zainteresowani wybiegli bić się na płytę boiska. Ci, którzy nie chcieli brać w tym udziału, zostali na trybunach i byli bezpieczni. 
 
Problem kibiców jest wyolbrzymiany. Była Bydgoszcz, wcześniej Kowno, a co było jeszcze wcześniej? Tym czasem media zachowują się, a niektórzy jak widać to podchwytują, jakby awantury na meczach to był chleb powszedni. Co więcej, awantury przeważnie zdarzają na meczach organizowanych przez PZPN, a nie kluby, które w ostateczności są karane. Kiedy ostatnio na meczu ekstraklasy była awantura? 
 
Pokażcie mi jakąś kilkudziesięciu tysięczną grupę, gdzie nie znajdzie się 100, czy 200 debili. Dla kolektywistów jest to wystarczający powód, żeby skreślić całą grupę, a indywidualiści chcieli by, aby karać faktycznie winnych. Do tego sprowadza się cała ta dyskusja.

JaraS 2011-05-15

Jeżeli chodzi o tą awanturę, którą widziałem, to doprecyzuję, że to była jedyna jaką widziałem na żywo, od kilku lat chodząc na mecze.  
 
I jeszcze filmik poglądowy: www.youtube.com 
Gdyby kompani tego kibica stanęli w jego obronie i wywiązała się bijatyka, to oczywiście kibice byliby bandytami, co nie?

Blom 2011-05-15

@Mateusz z Kanady 
Wiem że ty wiesz :) właściwie to nie kierowałem tego do ciebie choć niby tak napisałem. 
A tak w ogóle to wiadomo że nikt z nas tu zgromadzonych nie zmieni zdania bo każdy sobie je wyrobił przez lata (a nie jak niektórzy sądzą pod wpływem ostatnich rewelacji).

kozman 2011-05-15

jaras ja sie zgodze ze nich kazdy siedzi w swoim sektorze . Nie mam z tym problemu ale nie o tym tutaj jest dyskusja. Problem polega na tym ze jak pokazaly ostatnie wydarzenia to nawet w swoim sektorze nie mozna kibicowac bezpiecznie. Pomijajac to nie podobaja mi sie spiewy o kurwach i ch.. . Nie mozna kibicowac bardziej kulturalnie ? . Przeciez na stadion przychodza dzieciaki i niekoniecznie musza to slyszec. Uwazam , ze prawo jest wystarczajaco dobre juz teraz . szkoda ze jest slabo egzekwowane. Zadyma na 1tys osob a kare dostaje 50 i to zwykle smiesznie niska. Przeciez jak kibice chca sie bic to od tego sa ustawki w lesie dla takiej dziczy. Na meczu powinno byc bezpiecznie i kulturalnie. tego wlasnie chca normalni kibice.Mysle ze swietnym rozwiazaniem bylo by wprowadzenie drakonskich kar za rozroby ..moze 10 tys na gebe . A dla klientow biegajacych z jakimis nozami czy bog wie czym oskarzenei o usilowanei zabojstwa zagrozone 25 latami. Pary by poszlo siedziec i mysle ze duzo by sie zmienilo.

Mac Z 2011-05-15

@ Matausz z Kanady 123.No z tym hitler jugent tu chyba pszesadziłeś. 
 
 
@ JaraS Dokładnie jakby staneli w jego obronie to ten cwel michnik miałby o czym pisać 
 
@ kozman 121 Nie. Nie oto mi chodziło 
 
@Blum 120 Tak oczywiście ob paru miejsc się zaczyna. To odpowiec mi na pytanie . Czy twoim zdaniem mózyka Kazika Staszewskiego ( bardzxo wulgarna) wpłynąć może w znaczny sposób na stosowanie wulgaryzmów w urzędach? Czy z tego powodu też nie chodzisz np. na koncerty gdzie jeden z wykonawców przeklina? 
 
Prawda jest taka, że ZADYM JUŻ PRAWIE WCALE NIEMA to się brzydkich słów czepiają. Ale na stadionach wólgaryzmy to też żadkość. Przez większość każdego meczu jest kulturalny doping.Więc niedługo ktoś się przyczepi do długości włosów kibiców i może za to jeszcze będą zakazy stadionowe? 
ODNIEŚCIE SIĘ PROSZĘ DO TEGO.

Mac Z 2011-05-15

@JaraS 124 Masz człkowitą rację. W 100% się z tobą zgadzam.

Mac Z 2011-05-15

A zamykanie stadionów przez tuska to niezgodne z prawem stosowanie odpowiedzialności zbiorowej. Tak więc mam nadzieja, że już niedługo ten przestampca będzie rządził i wraz ze swoimi psami medialnymi iti czy wyborczą i skończą w więzieniu.

JaraS 2011-05-15

@127 
 
". Problem polega na tym ze jak pokazaly ostatnie wydarzenia to nawet w swoim sektorze nie mozna kibicowac bezpiecznie"  
Pokaż proszę filmik, gdzie ktoś siedzący w swoim sektorze był zagrożony. 
 
"Pomijajac to nie podobaja mi sie spiewy o kurwach i ch.. . Nie mozna kibicowac bardziej kulturalnie ?" 
 
Jak napisał Mac Z, przez większość czasu na meczu jest kulturalny doping. Część czasu, stanowią wulgaryzmy. Nie wiem czy da się to wyplenić. Na pewno nie w tydzień, czy miesiąc, bo takie realia panują od bardzo dawna. We Francji, Anglii, Hiszpanii, Niemczech, nie wypleniono wulgaryzmów z trybun, więc nie wydaje mi się żeby udało się to w Polsce. Jeżeli wulgaryzmy są wystarczającym powodem do zamknięcia stadionów, to należy zamknąć także : szkoły, szpitale, urzędy, drogi, etc. 
Jeszcze jedna ciekawostka. Oglądałem ostatnio mecz Jagielonia - Legia, na którym w akcie protestu kibice siedzieli cicho. Słychać było wtedy całą gamę wulgaryzmów z płyty boiska. 
 
"Zadyma na 1tys osob a kare dostaje 50 i to zwykle smiesznie niska. Przeciez jak kibice chca sie bic to od tego sa ustawki w lesie dla takiej dziczy." 
 
Ale jaka zadyma? Kibice Legii po meczu wybiegli na płytę cieszyć się z pucharu razem z drużyną. Gdy wkroczyła policja, część wróciłą na trybuny, część przez chwilę starła się z policją. Część kibiców Lecha zaczeło niszczyć stadion, ale do konfrontacji kibiców obu drużyn nie doszło. Widocznie PZPN nie radzi sobie z organizacją takich spotkań, bo na ekstraklasie od kilku lat nie było zadymy. 
 
"Na meczu powinno byc bezpiecznie i kulturalnie. tego wlasnie chca normalni kibice." 
 
Nie odpowiada ci jakość usługi, to zrób to lepiej. Wygląda na to, że znalazłeś niszę dla siebie. Do dzieła!

kozman 2011-05-16

jaras ja nie musze nic organizowac bo to nei ja prowadze klub. Skoro sie juz za to biora niech to robia porzadnie. Filmiku ci nie wkleje gdzie sa atakowane inne sektory ale znajdz sobie pierwszy lepszy i jestem pewien ze zobaczysz latajace kzreselka i butelki lub petardy i jestem pewien ze nie laduje one we wlasnym sektorze. Pytasz jaka zadyma ? no dla mnie starcie kibicow z policja jest juz zadyma jesli dla ciebie nie to trudno. Kibice sie ze soba nie starli wlasnei dlatego ze interweniowala policja ...ciekawe jakby to wygladalo gdyby policji nie bylo.

Mateusz z Kanady 2011-05-16

Re 128; Dlaczego przesadzilem? Przesadziles, a raczej bez sensu palnoles ty o stonce, z hitler jugend nie przesadzilem tylko dalem przyklad ze robienie dobrego PR przez agresywnych standych psycholi to nic nowego, Hamas i Hizbullah jak nie zajmuja sie mordowanie to szkoly spolecznie prowadza. Prosiles o odniesie to sie odnoslem. Nic tako PRowa Maskirowka dla mnie nie znaczy.

Mateusz z Kanady 2011-05-16

“Z mojej strony eot.” 
 
Going once... 
 
“Tym razem naprawdę ostatni. “ 
 
Going twice... 
 
I dalej sie snuje jak smrod po gaciach.

Mac Z 2011-05-16

@Mateusz z Kanady Ja niewiem co cię pozbawiło myślenia. Naprawde uważasz, że ci co organizują zbiórki to dokładnie te same osoby co robią zadymy? 
Pomyśl czasem.

Mateusz z Kanady 2011-05-16

Juz to wczesniej zaadresowalem (99) nie chce mi sie powtarzac, zwlaszcza ze ty i tak wybiorczo czytasz argumenty.

Matii 2011-05-17

Jak dla mnie jesteście śmieszni . Gdyby nie ,,młyny" na stadionach było by szaro i nudno ,a itak Ci tzw. Normalni nie zapełnili by Polskie stadiony max.4000 tyś. A nie każdy co jest na młynie robi zadyme ,PAMIĘTAJCIE! 
Pozdro

Blom 2011-05-18

zapytaj się jakiegoś kibica siatkówki, koszykówki czy piłki ręcznej czy na widowni jest nudno :)

Mac Z 2011-05-20

Poprostu niamacie sie do czego przyczepić i tworzycie fikcyjne problemy.

Blom 2011-05-21

albo po prostu tobie się wydaje że te problemy są fikcją

Dodaj komentarz...

Marcin Hugo Kosiński


Libertarianin. Przedsiębiorca. Dziennikarz.

Właściciel radia KonteStacja. Od ponad 12 lat, propagator wolności słowa, nieszablonowego podejścia do własnego życia i kreatywnej edukacji.

Założyciel newslettera Ideoskop.pl mówiącego o niebabalnych pomysłach na biznes, które ktoś gdzieś wdrożył w życie oraz platformy edukacyjnej Edukatorium.pl dla osób przedsiębiorczych.

A do tego jeszcze bloger w Kosinski.IT

Prowadzi audycję na żywo Wydanie Główne od której się wszystko zaczęło. Jest wciąż główną pozycją rozgłośni. Niebanalne tematy i ciekawi goście. W poniedziałki o 21.00


Medale:

Program miesiąca
brązowy

Prowokator miesiąca
brązowy
Inne audycje tego autora:




Koniec polskich spółek w UK? (1) - 3 tygodnie temu

Za tanie linie lotnicze (8) - 4 tygodnie temu

Jak omijać kontrolę państwa (9) - 5 tygodni temu

Kto blokuje zakup kryptowalut? (5) - 6 tygodni temu

Więcej audycji...
Ile zapłacisz za nowe seriale (5) - 7 tygodni temu


Nie będę płacił za Twoje mieszkanie (19) - 2 miesiące temu


Dlaczego nie warto wracać do Polski? (8) - 3 miesiące temu


O jedna wyplatę mniej (3) - 3 miesiące temu


Wolnościowcy upadają (13) - 4 miesiące temu



W tym kraju wszyscy chcą Cię okraść (10) - 4 miesiące temu

A klientów mamy w nosie (1) - 4 miesiące temu

Za co lubię Unię Europejską (18) - 5 miesiące temu

Czy wziąłbyś order? (22) - 5 miesięcy temu



Twoje hasła są za słabe! (6) - 6 miesięcy temu

Niemcy cenzurują internet (4) - 6 miesięcy temu

Do apteki dopłyniesz wpław (7) - 6 miesięcy temu


Wywiad z terrorystą (34) - 7 miesięcy temu


Kto spekuluje masłem? (3) - 7 miesięcy temu

Czy Asbiro to sekta? (12) - 8 miesięcy temu

Czy chciałbyś tyle zarabiać? (15) - 8 miesięcy temu


Nie wolno prowadzić firmy z knajpy (5) - 8 miesięcy temu


Lewak zmusza do picia wódki (9) - 9 miesięcy temu

Trump chce zatruć płuca rodaków (15) - 9 miesięcy temu


Chcę sprzedać nerkę męża! (24) - 9 miesięcy temu

Marnowanie żywności jest opłacalne (6) - 10 miesięcy temu

No to nacjonalizujemy hazard (4) - 10 miesięcy temu

Warto być biednym (8) - 10 miesięcy temu

Czy Kościół kradnie? (5) - 10 miesięcy temu


Jednak nie zamierzał rzucić krzesłem (3) - 11 miesięcy temu


Poprzez wódkę cenzurują sklepy (8) - 11 miesięcy temu


Jednolite okradanie podatników (6) - 11 miesięcy temu


Na chuja nam dzietność? (13) - ponad rok temu







Jak spożywać piwo publicznie? (1) - ponad rok temu


Polska skazała terrorystę (6) - ponad rok temu




Człowiek, który dostał po d... (5) - ponad rok temu




Do czego prowadzi socjalizm? (5) - ponad rok temu















Bandyta, ale polski bandyta (13) - ponad rok temu

Urzędnik przy każdym dziecku (7) - ponad rok temu





Jak unikać długów? (1) - ponad rok temu

Ich firmę likwiduje się od 20 lat (10) - ponad rok temu






Bluzgi, bluzgi, bluzgi... (20) - ponad rok temu

Znamy wyniki wyborów (21) - ponad rok temu






Majonezowi mówimy NIE (16) - 2 lata temu





Koniec z handlem dziećmi (10) - 2 lata temu

Ujawniamy prawdziwego trolla (3) - 2 lata temu










"Te wybory to przełom" (24) - 3 lata temu



Po co mieszkać w Polsce? (11) - 3 lata temu

Hugo w Business Misji (6) - 3 lata temu




Jak nie płacić mandatów? (4) - 3 lata temu



Obalamy mity nt. energetyki (40) - 3 lata temu







Czy alimenty powinny istnieć? (29) - 3 lata temu









Idziemy palić opony pod sejm (9) - 3 lata temu









To mit, że trzeba płacić ZUS (10) - 3 lata temu


Możesz jeździć na gapę (10) - 3 lata temu



Korwinowsko i emigracyjnie (14) - 3 lata temu










Dlaczego tutaj jest tak drogo? (13) - 4 lata temu

Górnicy mordują ludzi (19) - 4 lata temu





Wolni ludzie się nie żenią (12) - 4 lata temu


Dlaczego lepiej być debilem? (9) - 4 lata temu



Pracuje jeden dzień w tygodniu (18) - 4 lata temu


Przepracowała 17 lat w ZUS-ie (23) - 4 lata temu


Czy Owsiak kradnie? (26) - 4 lata temu

Czy Żydzi są terrorystami? (18) - 4 lata temu






Jak zabrać 15 milionów? (42) - 4 lata temu


Jak wygrać 24 MacBooki (17) - 4 lata temu


Co powinien spalić narodowiec? (61) - 4 lata temu




Czy wolno gwałcić publicznie? (17) - 4 lata temu


Ile dałbyś za dziecko? (25) - 4 lata temu


Jak kraść? (49) - 4 lata temu


Opodatkujmy rowerzystów (29) - 4 lata temu

Ja zawsze chcę pić... (18) - 4 lata temu





Jak zabić krowę? (46) - 4 lata temu


Czy należy płacić podatki? (24) - 4 lata temu





Jak wycenić dziecko? (9) - 5 lata temu

MLM to ściema (67) - 5 lata temu





Dupy z Wykopu (40) - 5 lata temu







Czy Polacy to kapusie? (44) - 5 lata temu






Kontestatorskie życzenia (6) - 5 lata temu




Czy na taką partię czekamy? (30) - 5 lata temu











Czy rolnicy nas okradają? (43) - 5 lat temu





Jak manipulują media? (12) - 5 lat temu


Nietypowe lekarstwo na kaca (5) - 5 lat temu





Korporacje są wyzyskiwane! (23) - 6 lat temu


Wódka czy panienki? (19) - 6 lat temu


Jak nie płacić mandatów? (12) - 6 lat temu


Martin: Jak rzuciłem etat? (27) - 6 lat temu

Gdzie są nasze pieniądze? (13) - 6 lat temu

Squatter przejmuje audycję! (44) - 6 lat temu


Jak się wykańcza firmy (6) - 6 lat temu






Panie, jak protestować? (31) - 6 lat temu

ACTA samo zło (87) - 6 lat temu












ZUS jako partner biznesowy (13) - 6 lat temu

Naloty na graczy (17) - 6 lat temu


Wieczór powyborczy (61) - 6 lat temu

Wręcz przeciwny tygodnik (46) - 6 lat temu




Ile powinien zarabiać poseł? (14) - 6 lat temu


Cała prawda o szczepieniach (22) - 6 lat temu

Nie bądź Jeleniem! (12) - 6 lat temu







Przemyt to grzech! (39) - 6 lat temu

Sześciolatki do szkoły? (68) - 6 lat temu



Nowe podatki Unii Europejskiej (22) - 7 lat temu





Krągły fetyszyzm (38) - 7 lat temu






Frondo, nie idź tą drogą! (31) - 7 lat temu



Demaskujemy manipulacje TVN (31) - 7 lat temu



Bereta LIVE 2/2 (68) - 7 lat temu

Bereta LIVE 1/2 (33) - 7 lat temu




Świat wg PARP godzina druga (7) - 7 lat temu


Dziękujemy ci Platformo (27) - 7 lat temu

Czy Windows jest zbyt drogi? (56) - 7 lat temu



Ta złodziejska prywatyzacja (36) - 7 lat temu







Telewizja śniadaniowa (20) - 7 lat temu


Prawa posiadaczy broni (4) - 7 lat temu


Oszustwa na fotoradarach (6) - 7 lat temu


Jak robią nas w balona (33) - 7 lat temu




Czy media kłamią? (38) - 7 lat temu






Rób, do cholery, dzieci! (11) - 7 lat temu









Dlaczego zarabiasz tak mało? (66) - 8 lat temu

KonteStacja pisze książkę (65) - 8 lat temu










ZUS emigruje do USA (15) - 8 lat temu



Tylko tutaj nie ma cenzury (32) - 8 lat temu


Jak ukraść dziecko? (9) - 8 lat temu

cHWDP reaktywacja! (12) - 8 lat temu





Martin o PKP w TVN (4) - 8 lat temu



Krzyże w szkołach??? (23) - 8 lat temu

Wymyślamy partię idealną (5) - 8 lat temu


O buncie informatyków (8) - 8 lat temu







UE powstała! (2) - 8 lat temu

Pilot pierwszego sezonu (5) - 8 lat temu

A dzisiaj polecamy:
 align="center">
Program sponsorują:

Pracawsieci.net - - 20.00
Zarabianie przez internet - - 20.00
Tomek - - 10.00
wypożyczalnia samochodów - - 20.00
blogobiznesie.com - - 20.00
Piaskowiec - - 20.00
Posadzki - - 20.00

Możesz i ty zasponsorować >>>

Promuj radioWydrukujDaj komuś ulotkęChcesz prowadzić audycję?Kontakt