Facebook
Misja Grupa 5000+ audycji Kino Czat Kryzys? Napisz
Podpis:
Numer GG:
KonteStacja.com - radio ludzi wolnych Cyber Forces
Dziś
21:00
w tym tygodniu, jak u Kononowicza: „żeby nie było niczego”
Jutro
21:00
Jan Fijor zaprasza
Słuchaj radia
Wydanie Główne
dziś
Flaszka prawem, nie towarem
O szalonych pomysłach na ograniczenie spożycia alkoholu. Zielona Strafa już nie będzie taka sama. Szewc chce taniego czynszu. Kto żyje najdłużej na emeryturze? Pomoc dla Afryki. Cejrowski...
Jan Fijor zaprasza (7)
5 dni temu
Apokalipsa banksterów i prepping finansowy
A wcześniej o rynku szkoleń, rynkach finansowych i złocie
Skorzystaj z naszych projektów:

▸ Wolny Rynek - w liczbach
▸ Emigrujesz - posłuchaj najpierw
▸ KontestKino - filmy na wieczór
▸ Poważny kryzys - napisz

Audycja: 2011-05-19

Oskarżasz Czeczenów - licz się z konsekwencjami.

Nadający:

Dziś o różnych spojrzeniach na Czeczenów, którzy żyją na koszt polskich podatników. A na koniec historyjka o złych i dobrych politykach.

KOMENTARZE

Mateusz z Kanady 2011-05-20

Powod dla ktorego gosciu chowa swoje imie jest prawdopodobnie dla tego ze Czeczenskie bydlo z przyjemnoscia by go zabilo jak wielokrotnie zrobili to z innymi ktorzy doposcili sie “bluznierstwa” wobec tej pseudo religji.  
 
Prawo jest debilne, mozna obrazac. Jezeli prawda nie jest obrona to prawo jest bezprawiem i brawa dla sedziego ze olal.

Becia 2011-05-20

Nawoływanie do nienawiści, to coś więcej niż obrażanie. Hitler nawoływał do nienawiści wobec Żydów i jak to się skończyło? Czy Hitlera też należałoby uniewinnić? Może nasz oskarżony nie powiedział wprost, że idźcie i zabijajcie Czeczenów, choć kto wie, może i tak było, ale nie ma filmików, więc nie można tego zweryfikować, ale zdecydowanie innych do Czeczenów zniechęcał. W czasach, kiedy w Polsce mamy paranoje na punkcie pedofilów, rzucanie słów, że Czeczeni, to wyznawcy pedofila pozostawiają wiele do życzenia. Mi się ten wyrok nie spodobał głównie dlatego, że sędzia wg mnie ewidentnie był uprzedzony do rasy czeczeńskiej. Mogę się oczywiście mylić, ale czuję, że coś na rzeczy było. Czy gdyby papieża ktoś nazwał pedofilem, bo przytulał dużo dzieci, to też byś się cieszył, że sędzia olał sprawę? Albo ciebie by ktoś tak nazwał, gdy byś się bawił ze swoimi dziećmi w parku? Też byś się cieszył, że sędzia olał sprawę?

TUL 2011-05-20

Becia, a te tematy których nie zdążyłaś podjąć o tych kibolach, to jeszcze będą?

TUL 2011-05-20

A niby Polacy to za socjalem nie jadą. Jak się potrafią zachowywać za granicą, to już inna para kaloszy. 
 
Była jakiś czas temu afera, jacyś Holendrzy zrobili tą piosenkę o autobusiku pełnym pracujących u nich Polaków, że tylko szczają gdzie popadnie itd. Wszyscy się bulwersowali, jak to tak można. Więc jednak boli takie coś :)

mil 2011-05-20

Beciu, ale co w tym obraźliwego - przecież oni, formalnie rzecz biorąc, SĄ wyznawcami pedofila - skoro Mahomet jako 53-latek sypiał z 9-letnią Aiszą, to na dzisiejsze standardy był pedofilem. Chyba jest różnica między przytulaniem dzieci w parku a konsumowaniem małżeństwa, więc Twoje porównania z tego posta są troszeczkę "od czapy". A co do całego filmu to nie wiem, bo nie oglądałem - jeżeli nie ma w nim nic kontrowersyjnego poza tymi fragmentami, które były w uzasadnieniu wyroku to nie widzę w tym nic za co można by karać człowieka. 
 
Co do przekonań sędziego (czy tam sędzi), to myślę, że masz rację. Jak czytałem to uzasadnienie wyroku, jeden fragment mnie rozbawił. Facet powiedział coś w stylu, że "Czeczeni uwielbiają wyciągać sobie wszy z włosów", a w uzasadnieniu wyroku stwierdzono, że nie ma w tym nic obraźliwego, bo dbanie o higienę jest w naszej kulturze cenione. 
 
Swoją drogą, parę odcinków temu sama stwierdziłaś, że dałabyś łagodniejszy wyrok komuś tam kto by zabił czarownicę za uprawianie czarnej magii tylko dlatego, że jesteś chrześcijanką czy katoliczką, więc nie rozumiem Twoich zastrzeżeń. Sama nie jesteś lepsza od tego sędziego - po prostu sędzia to człowiek, a człowiek zawsze postrzega świat w jakiś tam sposób, więc nigdy nie jest obiektywny.

mil 2011-05-20

Ok, przepraszam, wstawiłem komentarz przed przesłuchaniem audycji. :P Ale ta data jest jakaś lipna od czerwca 2010 do sierpnia 2011 - czyli jeszcze kilka miesięcy. :P 
 
Ok, wiadomo, że filmiki były obraźliwe - tylko że tutaj pojawia się pytanie, czy jeżeli prawo jest złe, to trzeba go przestrzegać, czy starać się robić tak, żeby było normalniej? Moim zdaniem - to drugie.

chrobacja.narod.ru 2011-05-20

Po tej audycji zacząłem uważać, że Martin i Becia są kryptofaszystami. Jeżeli ktoś jest obrażony to nich wytoczy proces cywilny, a nie podpiera się faszystowskimi paragrafami kneblującymi ludziom usta. Takie paragrafy są dobre w kraju totalitarnym. Gdy stwierdzę, "że żydzi/Żydzi/ rządzą w MFW, Banku Światowym i FED" to jest to obraźliwe i zachęcające do nienawiści ? Zaczynam żałować, że was wspierałem pieniędzmi.

TUL 2011-05-20

Pani Basia jak zwykle komplikuje temat: www.youtube.com 
 
;-)

chrobacja.narod.ru 2011-05-20

Po tej audycji zacząłem uważać, że Martin i Becia są kryptofaszystami. Jeżeli ktoś jest obrażony to nich wytoczy proces cywilny, a nie podpiera się faszystowskimi paragrafami kneblującymi ludziom usta. Takie paragrafy są dobre w kraju totalitarnym. Gdy stwierdzę, "że żydzi/Żydzi/ rządzą w MFW, Banku Światowym i FED" to jest to obraźliwe i zachęcające do nienawiści ?

Mac Z 2011-05-21

Oj Becia Czeczenów nie znasz. W Radomiu kiedyś było morderstwo jednego Czeczena w ośrodku dla uchodżców i okazało się, że właśnie Czeczeni go zajeb... 
A ty się dziwisz , że jakby mogli donosić.

Mac Z 2011-05-21

@Mateusz z Kanady Masz tendencje do nazywania pewnych gróp bydłem. Ja też mam zastrzeżenia to Czeczenów Żydów ale nie nazywam żadnej grupy z tego powodu w taki sposób.

Mateusz z Kanady 2011-05-21

Beciu,  
 
Nawolywanie do nienawisci nie jest niczym konkretnym i staje sie nawolywaniem do nienawisci jak biurwa stwierdzi ze tak. Ta sama biurwiarska uznanowosc wystarczy zeby sie pozbyc tego prawa. Ale brnijmy dalej.  
 
W Kanadzie, Holandi, Austri, UK, USA i widze ze teraz Polsce jak ktos sie skrzywi w kierunku mniejszosci uprzywilejownaych (so to typowo muzulmanie, homoseksulisci, muzyni) to trafia przed sad za nianawisc. Czyli panstwo rosci sobie prawo do regulowania ludzkich uczuc. To jest absurd i brutalne gwalcenie wolnosci slowa w imie poprawnosci politycznej. Jak by ktos nakrecil taki sam film o PGRowacach nic by mu nie bylo.  
 
Nie mozna nawolywac do przemocy, zgoda, nie mozna falszywie oczerniac, spoko. I na tym koniec limitow wolnosci slowa.  
 
Mozna nienawidizec.  
 
Martin nienawidzi biurw i wielokrotnie promuje robienie im problemow (i chwala mu za to), czy powinien siedziec?  
 
Mowisz ze Hitler nawolywal do nienawisci do Zydow. No, tak i nawolywal i mial do tego swiete prawo. Tak samo mial prawo organizowac bojkoty ekonomiczne i nie wposzczac ich na swoj prywatny teren. I na tym koniec. Niestety zamiast tego Hitler stworzyl panstwo w ktorym miedzy innymi on decydowal co mozna mowic a co nie i zabral sie, przy uzyciu panstwa za regulacje censure i przemoc.  
 
Czeczeni to wyznawcy pedofila. Takze zlodzieja, mordercy (masowego) i klamcy. To sa fakty. Nie mozesz oczekiwac ze ktos bedzie cenzurowany bo fakty sa dla innego niewygodne i narazaja go na pogarde.  
 
I wedlug mnie na przyklad za to ze muzulmanie wierza ze w nagrode za samobojstwo dostana 72 dziewice zasluguja na pogarde. I mam prawo to mowic. Jak sie ktos ze mana nie zgadza to prosze bardzo, moze twierdzic ze ja na pogarde zasluguje bo ... no nie wiem, ... bo nie jestem wystarczajaco wysublimowana ciota. On ma prawo do pogardy wobec mnie tak samo jak jam am prawo do pogrardy wobec niego i obydwoje mozemy nawolywac do pogardy wobec drugiego.  
 
I zeby bylo po rowno: tak samo mam prawo do publicznego twierdzenia ze ci co wierza ze sw Jerzy zabil smoka powinni udac sie do psychiatry.  
 
Sorry, wolnosc slowa przestaje byc wolnoscia jak biurwa decuduje w ktorym momencie posunelismy sie za daleko w obrazaniu cudzych uczuc.  
 
O i porzy okazji gdyby papierza ktos nazwal pedofilem to bym sie nie cieszyl bo to oszczerstwo. Chyba ze papiez jest pedofilem, wtedy jak najbardziej sam bym krzyczal. Zaznaczam ze jestem gleboko wierzacym ateista i naprawde nie przeszkadza mi, jezeli w rekacji na moje slowa Jezus sie w grobie przewraca.  
 
Ja tez pedofilem nie jestem, wiec jak by mnie ktos oto oskarzyl to bym bral go do sadu o pomowienie. Natomiast nie bralbym do sadu kogos kto publicznie twierdzi ze Polacy chleja za dwoch, slabo pracuja i sa zbyt czesto patologicznie agresywni. To jest opinia do ktorej kazdy ma prawo.

Mateusz z Kanady 2011-05-21

Mac Z, nie mosisz sie winic ze nie jestes taki jak ja. Nos swoj wlansy krzyz i uzywaj terminow na jakie masz ochote. A jak cie razi moja forma to nie marnuj czasu, nie czytaj co pisze i wlacz se Teletubisie.

Liberty Fuhrer 2011-05-21

Ja chciałbym tylko powiedzieć że wychodzi że Martin jest lekko mówiąc hipokrytą, ja jakoś nie mogę zrozumieć jak sędzia wydał wyrok według ciebie to mówisz że powinna się liczyć sprawiedliwość a nie prawo, ale jak sędzia wyda wyrok niezgodny z prawem bo według niego niesprawiedliwe by było karać za coś takiego to już Martin twierdzisz że sędzia powinien przestrzegać prawa a nie sprawiedliwości. Sorry ale dla mnie to hipokryzja, osobiście zgadzam się z wyrokiem bo jeżeli coś jest faktem i można to udowodnić to nie jest to obraza.

Emil 2011-05-21

Hmmm ale idąc tym tokiem rozumowania (o obrazę), patrząc tylko na fakt obrażania a nie na prawdę, Martin powinien być skazany za nazwanie polityków złodziejami, czy dowolnym innym określeniem, bo co z tego że oni nimi są skoro Martin ich obraził?

Gizmooo 2011-05-21

po 1 z jakiej racji uchodźca ma dostawać zasiłek? 
skoro już łaskawie ktoś zgodził przyjąć do siebie takiego czy innego człowieka to niech na siebie ten przyjęty zarabia a nie jak pasożyt żyje kosztem ludzi którzy wyciągnęli do niego rękę 
 
po 2 kwestia prawa, sprawiedliwości a prawdy  
te sprawy nie zawsze idą ze sobą w parze jeśli ktoś powie prawde która jest przykra ALE OBIEKTYWNA to z jakiej racji ma być karany jeśli powiesz brzydkiej dziewczynie że jest brzydka to z jakiej racji masz być ukarany przeciez każdy widzi ze jest paskudna, jeśli powiesz komuś kto śmierdzi ze cuchnie i każesz mu się odsunąć to wszyscy do okoła czują to samo i nikt temu nie zaprzeczy a w świetle prawa możesz zostać oskarżony o znieważenie i zapłacić grzywne to jest chore!!! 
 
co innego pomówienie jeśli powiesz komuś że jest złodziejem pomimo ze nie jest i co więcej będziesz propagował wśród ludzi to rzeczywiscie zasługujesz na sprawiedliwą kare 
 
więc jeśli to co ten człowiek przedstawił w tych filmikach jest obiektywnie prawdziwe to z jakiej racji ma być za to karany?? 
oczywiście wszystkie przekłamania i inwektywy powinny być potraktowane w odpowiedni sposób ale ja tam nie widze nawoływania do nienawiści 
 
wg mnie jest to przedstawienie konkretnej rzeczywistosci zabarwione momentami w sposób subiektywny ale nie na tyle żeby wypaczyć rzeczywisty obraz zaistniałej sytuacji 
 
nawiązując do tego co powiedził Marius 
kwestia 1: dlaczego istnieje stereotyp ze czeczena sie nie zatrudnia... dobrze wiemy że stereotypy są często krzwdzące jednak nie biorą się z powietrza widocznie ludzi którym zdarzyło się zatrudnić Czeczena nie mają dobrych wspomien po nawiazanej "współpracy" a że Czeczeni żyją w konkretnych skupiskach i moga pracować tylko w określonej okolicy to ludzie z tych rejonów nie mają trudności z zasięgnięciem opinii sąsiada i stereotyp się utrwala (co więcej sami Czeczeni im w tym pomagają) 
 
po 2 Czeczeni (i inni uchodźcy ze wschodu [oprócz Wietnamczyków]) traktują Polskę jako przystanek w drodze na zachód chcą wyciągnąć stąd ile mogą i urwać się dalej do zachodniej Europy wcale nie zalezy im na nawiązaniu dobrych stosunków z miejscową ludnością są więc roszczeniowi i często zachowuja się tak jakby im się wszystko nalezało bo są pokrzywdzonymi ofiarami politycznych zamieszek. 
 
Żeby nie było ja nie jestem przeciwnikiem pomocy osobom potrzebującym i pokrzywdzonym ale niech to działa na zasadzie akcja reakcja: "Kto nie pracuje niechaj nie je!"

Gizmooo 2011-05-21

A propo Czeczenów to jest jeden Czeczen któremu należy sie wielki szacun :D 
 
Mamed Khalidov 
 
najlepszy zawodnik MMA reprezentujący Polskę :D

TUL 2011-05-22

Gizmooo jak najbardziej, ale jemu te filmiki o których mówiła Becia też by się raczej nie spodobały, mógłby nawet za takie coś anakondę komuś założyć :)

Mac Z 2011-05-22

@Mateusz z Kanady Ja zwyczjnie uważam, że np. gdyby ten gość podpisał swój filmik "Czeczenka jeżdzi taksówką. Potrzebny jej zasiłek dla uchodżców?" to by była jakaś dyskusja a tytół "Stara CZeczeniara", czy coś takiego, nikogo nie przekona prucz przekonanych. Ważne by wygrać dyskusję argumentami a nie biadoleniem. Ty również nazywając wszystkich innych i inaczej myślących "bydłem" wyłącznie się kompromitujesz.

Mac Z 2011-05-22

A za tych czeczenów z łomży to się już chyba ktoś wzioł. 
www.newsweek.pl 
Ciekawe gdzie ich teraz przeniosą

Mateusz z Kanady 2011-05-23

Mac Z, jak mam wyrazniej podkreslic ze nie interesuje mnie twoje zdanie na temat tonu moich wypowiedzi?

Mac Z 2011-05-23

@ Mateusz z Kanady. Stań na rękach.

Mateusz z Kanady 2011-05-23

,,I,,

Dodaj komentarz...


Lubi pomagać ludziom.
Lubi gotować.
Lubi podróżować.
Lubi czytać.
Lubi dzielić się swoją wiedzą z innymi.
Lubi jak ludzie proszą mnie o pomoc.

Prowadzi audycję sądową Prawniczek

Inne audycje tego autora:






Odcinek o Niemcach (14) - 7 lat temu

Odcinek o Tańcu (8) - 7 lat temu

Więcej audycji...
Odcinek kuchenny (13) - 7 lat temu



Czym jest małżeństwo? (32) - 7 lat temu





Inwigilacja czy coś więcej (8) - 7 lat temu








Bezdomni przedsiębiorcy (3) - 8 lat temu

Jak uciszyć sąsiada? (11) - 8 lat temu


Dlaczego nie lubimy Greenpeace (76) - 8 lat temu



Cała prawda o radarach (7) - 8 lat temu




Komisyjnii mordercy (2) - 8 lat temu



Ślub za zgodą psychiatry (3) - 8 lat temu


Prawniczek o Grecji (13) - 8 lat temu



Czego nie lubią sędziowie? (13) - 8 lat temu








A dzisiaj polecamy:
 align="center">
Program sponsorują:

Sklepikon.net - - 25.00
Mateusz z Kanady - - 100.00
Marcin z Jarocina - - 20.00
Voter101 - - 10.00
Marcin z Jarocina - - 20.00
Od Grzegorza - good job! - - 40.00
Czewez - - 50.00

Możesz i ty zasponsorować >>>

Promuj radioWydrukujDaj komuś ulotkęChcesz prowadzić audycję?Kontakt