Facebook
Misja Grupa 5000+ audycji Kino Kryzys? Napisz KC 10 Kontest.CLUB Broń
Podpis:
Numer GG:
strona główna Kontestacji Własna broń – zdobądź pozwolenie
Nie
20:00
Firma na emigracji zaprasza do oglądania nagrań. Odcinek na żywo za tydzień!
Pon
21:00
Wydanie Główne
Słuchaj radia
Wydanie Główne (5)
3 dni temu
Za tanie linie lotnicze
Hugo opowiada swoich problemach z lotami. Cisza nocna na lotnisku. Zwiążki zawodowe blokują premie. Solaria zakazane! Właśność w czasach feudalnych i PRL. Debata o demokracji. Rozmowa...
Jan Fijor zaprasza (3)
wczoraj
Jan Fijor - Łączymy biznes również na Ukrainie
Janek zdaje relacje z wyjazdu ASBIRO na Białoruś jak również opowaida jak udało się połączyć dwóch Kontestatorów w jednym biznesie żywieniowym.
Skorzystaj z naszych projektów:

▸ Własna broń - zdobądź pozwolenie
▸ Wolny Rynek - w liczbach
▸ Emigrujesz - posłuchaj najpierw
▸ KontestKino - filmy na wieczór
▸ Poważny kryzys - napisz
▸ Kontest.CLUB - wstąp i ucz się z nami

Audycja: Konserwa 2011-09-13

Konserwa chaosu

Nadający: Kreator i Jabollissimus

Szatan, postmodernizm i JKM. Konserwa chaosu. Dzisiejsze menu: przystawki, czyli prezydent Obama czcący szatana. Jego wujek pijący alkohole nielegalnie w USA. Postmodernizm, czy raczej postkultura w popkulturze. Oraz schizofrenia bezobjawowa. Uwaga, jej nawroty wywołują zawroty. Na danie główne zaserwowaliśmy tekst o przeszłości i działaniach JKM, zaczerpnięty z czeluści internetu. Czy JKM jest agentem?
Pobierz [78 MB]

KOMENTARZE

Cokeman 2011-09-14

Audycja przednia. Z tym JKM polecieliście po całości na ostro. Do tego przed wyborami. Zatwardziali Korwinowcy wam tego nie wybaczą :D 
Czy planujecie pociągnięcie tematu JKM na następną audycję? 
 
Podaje linki z których pewnie korzystał Jabol 
 
frizona.pl 
republikan.blog.onet.pl 
 
23 września ma być Korwin w Łodzi 
https://www.facebook.com 
 
Chętnie bym zrobił wywiad z JKM w oparciu o tezy Jabola ale następnego dnia żenię się i nie mam czasu na pana w muszce aczkolwiek muchę następnego dnia założę. 
 
Może ktoś chętny zrobiłby wywiad z JKM i wypytał o te niuanse.  
Jest raport kontestacji odnośnie Janka Fijora to czemu Korwina nie przepytać.

Paweł Cybulski 2011-09-14

1. PRL był legalny, rację miał ten, który mówił o uznaniu przez inne kraje. Rząd na uchodźstwie w Londynie nie był uznawany, natomiast rząd PRL tak! Powstał z dwóch wielkich stronnictw PPS Józefa Piłsudskiego i PPR.  
2. Że w uchwale lustracyjnej JKM ominął wojskowych wydaje się jasne ze względu, iż jest on monarchistą. Posiadanie sprzymierzonych generałów pozwoliłoby na odrestaurowanie tronu. 
3. Że broni emerytur dla byłych funkcjonariuszy SB..., być może w ten sposób udaje się odciągnąć od aktywnego działania, na szkodę państwa. Broni agentów..., cóż z tego co pamiętam to nawet Leszek Moczulski też był TW, a należał do Solidarności Walczącej - z czego się ten człowiek utrzymywał, nie mam pojęcia. Należał także do PZPR, jak zresztą wielu ludzi dziś szanowanych np. prof. Bogusław Wolniewicz. 
4. Czy ośmiesza idee? Raczej nie, on je przekazuje dalej, pokazuje absurdy, naucza idei liberalno-konserwatywnych, próbuje zawierać porozumienia. Ale tak jak on sam powiada, że to nie on jest odpowiedzialny za fiasko wyborów tylko MY! My którzy nic nie robimy i się wyłącznie mądrujemy, zamiast działać. On sam z siebie i tak się stara, robi co w jego mocy. Zauważyłem, że w tych wyborach nie zawarł on żadnego sojuszu ani z Prawicą Marka Jurka ani UPR. Tym razem nikogo nie skłuca? 
5. Co do Senatu, to JKM kiedyś to gdzieś wyjaśniał, ale zastanawia mnie bardziej co innego. Jak Krzysiek wspomniał o studiach na UW, a potem przeniesieniu się do Paryża czyli na Sorbonę, to pachnie mi bardziej związkami z Wielkim Wschodem Francji niż agenturą. Na UW było wielu "masonów" właśnie z Loży Wschodniej, która rekrutowała się właśnie przy pomocy Wschodu na Sorbonie. 
Tak czy siak, mam wrażenie, że stoję wobec was w kontestacji:) Uważam JKM za postać bardzo ważną i potrzebną polskiej prawicy, nie tylko ze względów "edukacyjnych", ale ze względu na próbę stworzenia konserwatywno-liberalnego frontu polityki. Bo powiedzmy sobie prawdę: do tej pory ani UPR ani Marek Jurek ani kto kolwiek inny nie stworzył silnego frontu prawicowego. Mówicie, że JKM odbiera głosy prawicy, a może spójżcie z drugiej strony - to prawica odbiera głosy Korwinowi i skłuca szeroko rozumianą prawicę? Zostawiam pod logiczne zastanowienie się.  
Wszak nie słyszałem nie słysałem, żeby JKM wychwalał Jaruzelskiego, ale może mnie naprowdzicie na trop gdzie i kiedy to robił. Generał, owszem był patriotą, ale jak mówi jeden z historyków w filmie TW Generał - sowieckim. Zastanawiam się kto jednak miałby pociągnąć go do odpowiedzialności? Wałęsa? Kwaśniewski? Tusk? Przecież Ci ludzie zawdzięczają ten stan rzeczy właśnie generałowi. 
Przecież gdyby JKM był agentem, to już dawno przestałby istnieć, miałby do wyboru - albo przestaniesz gadać o tych swoich liberalizmach, wolnym rynku i przestaniesz krytykować socjalizm, albo kończysz Pan karierę. Jeszcze nie słyszałem gdziekolwiek, żeby JKM chwalił PRL! Proszę, pokażcie mi gdzie i kiedy, będę wdzięczny. Nie wygrywa wyborów bo nie jesteśmy zjednoczeni! Cały czas się ludziom wydaje, że ktoś, coś, zorganizuje wszystko za nas, a my jak chłopy pańszczyźniane przyjdziemy na gotowę czyli na pójdziemy na wybory! To tak nie działa. Ja nie mam wątpliwości, nie widzę związku JKM z działalnością agenturalną, jeśli wy takie macie, chętnie posłucham takiego wywiadu z Korwinem na ten temat. 
Pozdrawiam;)

zib 2011-09-14

Korwin sztyrlicem? ...dobre - na to bym nie wpadł. 
Żeby było na wesoło to napisałem fragment  
Ksiegi pod tytułem "WYBORY" - tekst na czasie. 
 
 
Mocno ciążyła Tadeuszowi historyja taka 
Że ponoć Gerwazy miał na niego haka 
Może były to fakty z paryskiego życia 
Pełnego upadłych kobiet, rozpusty i picia? 
A może był to dowód, pomimo ochoty 
Iż to nie on biedną Zosię miał pozbawić cnoty? 
Lecz Gerwazy milczał, wszystkim sie zdawało 
Że ABW coś wywęszy, lecz się nie udało 
 
Nie sądził też młodzieniec, że w partyjnej walce 
Również Telimena macza swoje palce 
I jako feministka szybko go obwini 
Porównując złośliwie do szowinistycznej świni 
 
Ksiądz Robak co zasłynął ze swego radyja 
Na wieść o wyborach także się uwija 
Nie tracąc motywacji zapału i ducha 
By dobić politycznie wstrętnego komucha 
 
Tymczasem nadchodziła złota polska jesień 
Wybory w październiku, a mieliśmy wrzesień 
Słońce wciąż swe promienie wysyłało z siebie  
Jadnak już coraz krócej wędrując po niebie 
 
Wojski szukał okazji, a nuż sie przydarzy 
By choć trochę podwyższyć słupki swych sondaży 
Hrabia pragnąc przekonać wiekszość do swych racji 
Zaczął publicznie krytykować wady demokracji 
I tu zaskoczenie i od życia baty 
Bo nie dopuściły go media do wspólnej debaty 
 
Podkomorzy zaś spokojnie szperał w IPN-nie 
Myśląc - cała ta debata, to oczu mydlenie  
Z niespełnionych obietnic czyż jest korzyść jaka? 
Lepiej już jest poszukać na każdego haka 
I wtedy wypłynęły z wikileaks sekrety 
Czy jeszcze coś wypłynie? Nikt nie wie niestety 
 
Wtem Asesor palnął: - Zmienić kraj myślicie? 
Wybory zmienią tylko świnie przy korycie! 
Na co Sędzia odparł: - Ci ludzie są czyści! 
A przez pana przemawia mowa nienawiśći!  
Jankiel niechaj coś powie, by nikt z nas nie bimbał! 
- Toż to, odparł Stolnik, tylko zwykły cymbał 
Wtem zjawił sie Rejent, niczym prowokator 
W prawym ręku pistolet, a w lewym ...wibrator 
Opozycja ze strachu zbladła i ze złości 
Woląc już strzelaninę niż "ten" typ miłości 
 
Domejko demaskując swe stany psychiczne 
Ochrzcił rywali mianem : karły polityczne 
Ku zdziwieniu wyborców krótką chwilę potem 
Już wszystkich dookoła zaczął mieszać z błotem 
Miejmy jednak nadzieję, że ktoś mu pomoże 
I zamiast ripostować postawi diagnozę 
 
Zaciete trwały spory, zażarte rozmowy 
Lecz czuło się już blisko kryzys finansowy 
 
...cdn?

Kreator z koczowiska :) 2011-09-14

powtarzam ' MY CYTUJEMY TEKST I ZASTANAWIAMY SIĘ NAD TYM CZY NIE MA W NIM ZIARNA PRAWDY' Jabol kilka punktów wyśmiał. Ja nawet więcej. 
 
Ja głosuję na nową prawicę wbrew działaniom Korwina i podobnie mówie ludziom którzy chcieli głosować dopóki... 
 
(JA ROBIE DUŻO KORWIN WSZYSTKO PSUJE!) 
Namówiłem niemal na 99% 10 ludzi do głosowania. 
 
*Kolega z pracy pisowiec - nie zagłosuje jak JKM zaczął pieprzyć bzdury o Powstaniu Warszawskim. Zagłosuje na PJN. 
*Kolega narodowiec - nie zagłosuje bo JKM pieprzył bzdury o obozach pracy (jest palaczem i wyśmiał wolność palenia w obozie gdzie papierosy były podłej jakości i wogóle idee porównywania względnej normalności do obozów koncentracyjnych nazistowskich bo w radzieckich jak mówił i pokazał w książce historycznej nie było papierosów prawie wcale bo były walutą wręcz!) Zagłosuje na Marka Jurka jednak jak 2 lata temu w prezydenckich. 
*Rodzina najbliższa - kuzyn by zagłosował, ale powstanie, ojciec by zagłosował dla świętego spokoju, ale powstanie i obozy. 
*Liberałka z Gliwic - nie zagłosuje bo gdzieś wyczytała jego hasła o kobietach i woli Paligłupa. 
*Sąsiad z willi - nie zagłosuje bo przeczytał o powstaniu te bzdury JKM. 
*Była (korwinistka) nie zagłosuje na JKM bo powiedział, że nie obniży podatków zupełnie bo ludzie mają latać w kosmos i na marsa bo od dobrobytu zdurnieją. (BEZ KOMENTARZA ZOSTAWIAM TAKIE RZECZY - NA TAJWANIE NIE ZDURNIELI OD DOBROBYTU) 
 
Jedyna osoba która dalej głosuje na Nową Prawicę to Ja i właściciel mieszkania, ale on nie ma telewizora i nie czyta gazet więc głosuje - bo chce niskich podatków i NIE WIE CO JKM GADA O INNYCH ISTOTNYCH RZECZACH! 
 
Gdyby każdy miał taką średnią byśmy już dawno rządzili nie tylko w Polsce ale w UE a potem byśmy puścili z torbami i dymem Bruksele i ten szklany cyrk!

Kreator z koczowiska :) 2011-09-14

Przekonajcie 10 osób i potem próbujcie ich zachęcić do głosowania po przeczytaniu mądrości JKM. Blog akurat działa zachęcająco (kumple z pracy blogiem się zainteresowali) Natomiast bzdury gadane czasem na wizji albo pisane w gazetach działają odwrotnie. 
 
PS. Co do PRL. Moja rodzina poza dziadkiem i drugim dziadkiem nie walczyła z komuną w zasadzie chciała normalnie żyć a się nie dało po prostu. Komuna wszędzie wtykała łapę jak Skarbówka dziś czy ZUS. Ale Skarbówka nie morduje przynajmniej. 
 
Watykan i Hiszpania Franco (znalazłem też, że Portugalia Salazara do 1968 też) NIE UZNAŁY PRL, więc moszna? 
Gdyby nie ruskie ścierwa by PRL rozbiło kilku partyzantów. 
Wszystkie akcje zbrojne WIN gdzie obie strony miały szansę strzelić w czasie akcji kończyły się ogromnymi stratami komuchów. 
 
1946 Atak na posterunek MO w Radomiu straty WiN i BCh (10) Straty MO (35), Straty czerwonoarmistów (20), NKWD (5) 
1947 Atak brata dziadka na katownie SB w Puławach Straty oddziału WIN (2) Straty SB (16). 
Bez wsparcia ZSRR. PRL by nie istniał ani dnia dłużej. PRL uznało ZSRR a reszta ze strachu i szkoda robiona PRL przez solidarność, partyzantów a nawet zwykłych oszustów w państwowych molochach była słuszna i zasługuje na docenienie.

Kreator z koczowiska :) 2011-09-14

Polecam książkę 'ŻOŁNIERZE WYKLĘCI' każdy kto będzie gloryfikował i bronił PRL ma litanie krytyki odemnie gwarantowaną! 
 
Kumpel ojca z Politechniki Poznańskiej nie miał w rodzinie żadnego opozycjonisty i za patrzenie na 3majową demonstracje stracił posadę. Bez komentarza zostawiam to. JKM nie był żadnym ważniakiem w PRL by się z nim ktoś cackał. Szedł na układy, żeby dali mu spokój, albo był masonem i stali za nim inni masoni. 
 
Agent a tak szuka agentów - najciemniej pod latarnią. Ale nie mówie, że jestem pewny bo nie jestem co do JKM. Szkodzi ideom konserwatywno-liberalnym. Gdyby taką charyzme miał Marek Jurek by więcej zdziałał niż JKM. 
Prawica RP zdobyła ostatnio w większych wyborach 2% a UPR 1,4% prawda? A kto dużo szumu robił? JKM - dziwne, że bez efektów. Jurek nigdzie nie był pokazywany poza jedną debatą śmieszną.

Kreator z koczowiska :) 2011-09-14

przydała by się edycja postów... 
 
OCZYWIŚCIE ZACHĘCAM DO GŁOSOWANIA DALEJ NA 'NOWĄ PRAWICĘ' I BĘDĘ PRZY OKAZJI NASZYCH DZIAŁAŃ ZACHĘCAŁ DALEJ DO GŁOSOWANIA! 
 
ALE TO ZACHĘTA WBREW TEMU CO ROBI JKM! BO ON SZKODZI NOWEJ PRAWICY! 
 
GŁOSUJCIE NA NOWĄ PRAWICĘ I NIE PATRZCIE NA TO CO MÓWI JANUSZ KORWIN MIKKE! NIE DAJCIE SIĘ SPROWOKOWAĆ MU DO WYBORÓW. 
 
...JESZCZE TYLKO 25 DNI!!

Paweł Cybulski 2011-09-14

Dziwi mnie to. Postawa kogoś kto nie zagłosuje bo uważa, że JKM się myli w sprawie powstania, obozów czy czegoś tam jeszcze. Przecież każdy na ten temat ma swoje własne zdanie. Tak jak napisałeś, narodowiec inaczej odniesie się do kwestii obozów, a PiSowiec do kwestii powstania. Czy zatem ludzie wolą stracić kolejną kadencję rządu tylko dlatego, że się nie zgadzają z tym czy tamym? Nie chodzi nam przecież o kwestie historyczne, bo to już niczego nie zmieni, chodzi nam o idee wolności, własności i sprawiedliwości! Nie obrażajmy się na kogoś bo ma inne zdanie niż my, ale pomóżmy mu w imię tych samych ideii aby je wprowadzić w życie, a kwestia podejścia do etyki obozów czy moralności powstania to inna para kaloszy..., ja będę dalej uparcie przekonywał i robił swoje;P

Paweł Cybulski 2011-09-14

Hmm, być może przynależność do SD była czymś na kształt alibi podczas uczestnictwa w prostestach - w końcu partyjniak..., może dlatego dawali mu spokój, po patrzyli i myśleli: a to nasz, to niech bierze udział w protestach. 
Poza tym, nie ma ludzi bez skazy. Nawet na Marek Jurek nie jest postacią krystaliczną, a mimo to...

Paweł Cybulski 2011-09-14

I nie zgodziłbym się z tym, że Korwin wszystko psuje. To nie prawda. Przecież tu nie chodzi o ślepą wiarę. Nie może być tak, że jak Korwin powie, że lepsze są kanapki z ogórkiem to my nie będziemy głosować bo uważamy kanapki z pomidorem. Ludzie mylą poglądy z ideami. Pan Kreator przecież też się ze wszystkim nie zgadza, a jednak namawia do głosowania na Nową Prawicę. Czemu? Przecież widziały gały co brały! Jeśli na niego głosujecie to po co wyłaniać takie domniemania czy był agentem czy nie? Przecież w ten sposób to wy mu psujecie opinie i dzielicie prawicę, a z drugiej strony zachęcacie do głosowania, a nie pomagacie. Dziwne. Osoby, które zostały przekonane w taki sposób to tylko przekonanie powierzchowne, mnie się wydaje, że potrzebujemy przekonania wewnętrznego, takich ludzi jak np. szanowny Pan Kreator, który mimo uprzedzenia do JKM głosuje, namawia, przekonuje do ideii wolności i postulatów JKM. Mimo, że się z nim we wszystkim nie zgadza. Dlaczego? Bo rozumie o czym JKM tak długo i niestrudzenie gada. Widzi różnice między ideałem, a poglądem osobistym. Jak ludzie, których tak usilnie (i czasami na granicy naszych nerwów) przekonujemy, zrozumieją idee, to sami zaczną przekonywać innych do Pana Janusza. Dajmy ludziom wędkę, a nie rybę! Nie chodzi o doraźne zastosowanie uformowanej Nowej Prawicy, tylko o to żeby ludzie zrozumieli pewne rzeczy. Tylko tyle i aż tyle. Bo jak zastosujemy to tylko doraźnie, to łaska ludu może się od nas odwrócić. A czy my szukamy łaski czy wolności? Zastanawiam się czy jakby JKM nie było to na co byśmy głosowali? Na mniejsze zło?

Ostatni Sprawiedliwy 2011-09-14

re Paweł Cybulski 
"jeśli na niego głosujecie to po co wyłaniać takie domniemania czy był agentem czy nie? Przecież w ten sposób to wy mu psujecie opinie i dzielicie prawicę, a z drugiej strony zachęcacie do głosowania, a nie pomagacie. Dziwne." 
 
cóż, podobno prawda wyzwala. Czy w imię wyższych idei należy zamiatać niewygodną prawdę (tudzież nawet poszlaki- bo ja rozumiem, że autorom tej audycji chodziło o zastanowienie się nad poszlakami a nie orzekanie wszem i wobec, że JKM był agentem i basta!) pod dywan? To oznacza życie w kłamstwie, oszukiwanie innych ludzi- to ma krótkie nóżki. A co jeżeli kiedyś wyjdzie na jaw, że jednak bezspornie JKM był agentem a Ci czy owi (nie mówię Ja, ponieważ ja JKM nie popieram a prywatnie uważam za nieszkodliwego wariata-celebrytę) bronili go wbrew rozsądkowi niczym bożka (vide działania lewactwa dotyczące różnych prominentnych postaci z historii najnowszej Polski), ba! odmawiali nawet prawa do dyskusji na ten temat (zgodnie z tym o czym pisałeś- psucie opinii i dzielenie elektoratu)? Okaże się wtedy, że wszystko to o co politycznie zabiegali i co JKM firmował swoją osobą okazuję się jednym wielkim oszustwem i hipokryzją (nie można firmować kłamstwa, tudzież przechodzić obojętnie nad poszlakami- trzeba je rozważyć i odpowiedzieć sobie co jest bardziej prawdopodobne i wyciągnąć wnioski do zastosowania w praktyce). Nie mylmy poparcia z fanatyzmem. Nie wiem jakiej jesteś proweniencji politycznej ale spodziewam się, że liberalnej. Co jak co ale zamiatanie prawdy pod dywan i bezrefleksyjność z podejściem liberalnym, wolnością osobistą i słowa średnio mi się kojarzy. Toteż bardzo dziwi mnie ten twój zarzut wobec powyższej audycji.

Filip 2011-09-14

szkoda, że nie było mnie, gdy w KS był wywiad z JKM, bo bym zadał takie pytania. Chociaż, jeśli to prawda to na pewno jest on na takie pytania przygotowany.

Ostatni Sprawiedliwy 2011-09-14

aaa jeszcze co do kwestii uznania PRL. Przez pewien czas było nawet tak, że kilka prominentnych państw jednocześnie uznawało oba rządy/państwa polskie. Generalnie z czasem większość zaczęła uznawać wyłącznie PRL. A w uznaniu chodzi właśnie o jego powszechność. Zasadniczo ta strona, która jest powszechniej uznawana jest uznawana za legalnego reprezentanta danego terytorium (uznawana za państwo). Taki np. Tajwan (czyli oficjalnie Republika Chińska) do tej pory jest uznawana za państwo (i to niekoniecznie jedyne chińskie ale generalnie; do 1971 jego przedstawiciel zasiadał nawet w RB ONZ) głównie przez małe państwa środkowoamerykańskie i pacyficzne. Rzecz w tym, że cieszy się on nieoficjalnym poparciem i protekcją USA (bo oficjalnie USA uznają jedynie CHRL, z drugiej strony odmawiają jej prawa do siłowego zjednoczenia Tajwanu z macierzą- to wydaje się schizofrenią, ale tak już bywa w SM i prawie międzynarodowym). Bez tego poparcie już dawno by Tajwanu jako samodzielnej jednostki politycznej nie było (co ciekawe np. w takiej WTO Republika Chińska/Tajwan należy jako tzw. "oddzielny Obszar Celny Tajwanu, Penghu, Kinmen i Matsu" co jest pewnym kompromisem ze względu na alergiczne reakcje CHRL). Dodatkowo Republika Chińska/Tajwan jest w o tyle dobrej sytuacji, iż ma efektywną kontrolę nad określonym terytorium (czyli głównym elementem zasadności ogłoszenia i możliwości uznania nowego państwa- co jakiś czas powraca na Tajwanie debata na tematy czy ogłosić niepodległość jako Tajwan i porzucić roszczenia do Chin kontynentalnych jako Republika Chińska). Legalny polski rząd na uchodźstwie nie był w tej komfortowej sytuacji (kurczę przydałaby się nam jakaś kolonia). A od czego w praktyce zależy uznanie państwa na arenie międzynarodowej to kiedyś będzie jeszcze okazja powiedzieć (a różni się to często od teorii owego uznania).

Filip 2011-09-14

JA powiem inaczej - nie przekonujmy nikogo do żadnej partii, a do poglądów. Każdy sam wybierze, na co głosuje (głos na PJN nie jest zły - warto rozbić PiS, by zakończyć "tę wojnę polsko-polską).

Jabollissimus 2011-09-14

Próg wyborczy. Co wybory są próby koalicji na prawicy i co wybory przychodzi JKM i rozbija je (lub jak poprzednio forsuje nazwę Liga Prawicy Rzeczpospolitej, w skrócie LPR, co kojarzyło się fatalnie). 
Kilka procent głosów, na których utrzymuje się system postkomunistyczny... 
 
W 2012 roku w Rosji będzie wewnętrzna wojna o stolec prezydencki między Miedwiediewem a Putinem. Jest to szansa, by wyrwać się z jej wpływów. Kolejne 4 lata socjalizmu, ale z budowaniem niezależności umożliwia reformy. Zależność je uniemożliwi, aż do ponownej rozbiórki. 
 
Nic nie mówię. ;P Staram się dolać oliwy do ognia. ;)

Kreator z koczowiska :) 2011-09-14

Dziadek wpłacił przed wojną dla żartu aż 10zł na komitet kolonialny który o mały włos wykupiłby od Francuzów Madagaskar! Wtedy by były jaja - takie jak z tajwanem. 
 
II RP i PRL :D jedno w Afryce a drugie na kontynencie ;D. Wreszcie byliby AFRO-POLACY :D nie byłoby problemów z murzynkiem Bambo :D jak wygląda.

Kreator z koczowiska :) 2011-09-14

alternatywna rzeczywistość. mecz II RP(woj. Madagaskarskie) kontra PRL(macierz) 
 
(komentarz lewacki a'la francja 1968) 
 
AFRO-POLSKA reprezentacja skrajnieprawicowych ENDECKICH skrzydłowych i skrajnie centrowych SANACYJNYCH oszołomów i faszystów na ataku 
VS. 
BIAŁA KOMUNISTYCZNA SIŁA partyjnego btonu na obronie i tow. Wiesław na Bramce wygłasza płomienne mowy do obrońców socjalizmu. 
 
Gościnnie na trybunach uciekinierzy z PRL. W sektorze 4F Bataliony Chłopskie Wolnego Madagaskaru, 5H Afro-AKowcy, sektor A1 najaktywniejszy w dopingowaniu miażdżenia socjalistycznej obrony to (M)WiN - madagaskarska wolność i niezawisłość :P. 
 
Po stronie gospodaży menele z Pragi, półinteligenci z Nowej huty i wymowne milczenie sektora inteligentów, ponieważ wszyscy wyjechali korzystając z wiz Madagaskarskich do kolonii i nie wrócili już do PRL...

teryasic 2011-09-14

Jak przywrócić normalność płci. 
 
Niech wszystkie dziewczynki zmienią płeć na chłopców a chłopcy na dziewczynki. I tym sposobem wrócimy do normalności.

Paweł Cybulski 2011-09-14

Zaraz zaraz. Ja wcale nie chcę zamiatać prawdy pod dywan. Cieszę się, że ktoś szuka prawdy. Jeśli osiągnie sukces i dzięki niemu będzie możliwe przeprowadzenie jakichś zmian to dla mnie wszystko jedno czy był agentem, czy będzie czy jest nim obecnie - to nie ma znaczenia. I nie mówcie mi, że jeden JKM rozbija sojusze na prawicy! W ten sposób JKM zostałby sam jak palec, a tu co mamy? Marek Jurek też jest sam, nie wiem czy UPR się do niego przyłączyło, czy też samo startuje. Podobnie jak inne małe partie np. wspomniany PJN też jest sam, bez koalicji. Za wszystko będziecie winić JKM?

Claude mOnet 2011-09-15

Audycja przednia, bardzo dobra analiza osoby JKMa - niestety większość popierających KNP o tym nie ma pojęcia, a szkoda. 
 
Kilka uściśleń: 
1. Czy Ruskie weszły by do Polski to tak na prawdę nie wiemy, bo te decyzje mogą zapaść nagle - oczywiście, to co mamy w dokumentach, że Jaruzel prosił Ruskich o wsparcie, a oni odmawiali to prawda, jednak nie przekreśla to tego że mogli jednak wejść i mu pomóc (rządził wtedy jeszcze formalnie "schorowany" na wszystko Breżniew). O tym mówił i pisał znakomity historyk prof. Paweł Wieczorkiewicz (swoją drogą zmarł tuż przed tym jak miał mówić publicznie w ogólnopolskim radiu o IIIRP i powiązaniach z Moskwą). Polecam się zapoznać z jego analizą sytuacji w 1981 roku. 
2. Jeśli chodzi o klęskę komunizmu, to przyczynił się do niej najbardziej Jaruzel, dzięki kompletnemu zrujnowaniu gospodarki Polski (pamiętam lata 80-te i puste półki sklepowe!) - reforma Wilczka to stanowczo było za mało (co by nie mówić, Gierek przy Jaruzelu był geniuszem :). Jedyne co Jaruzel dokonał to perfekcyjny zamach na społeczeństwo Polskie i rozbicie opozycji w pył. Nie wspomnieliście, że Jaruzel został doradcą obecnego prezydenta (w jakim celu? doradca gospodarczy?)... 
3. Nie powiedzieliście, że agenci WSI nie zostali ujawnieni i nie ma ich w IPNie! WSI to nie to samo co UB/SB! Panowie bądźmy ściśli! 
 
JKM myślę, że był/jest agentem, ale nie tyle GRU/KGB, co czegoś co można określić agentem międzywydziałowym (czyli Razwiedki/WSI jednocześnie). Głównym jego celem było przeprowadzenie uwłaszczenia nomenklatury po przez kanałowy wychwyt groźnych dla nomenklatury polsko-radzieckiej, radykałów i ich notoryczne ośmieszanie (co Korwin do dziś genialnie robi, jeśli tym agentem jest). 
Kiedyś Korwin chwalił się że zna osobiście i dosyć dobrze szefa jednej z dużych telewizji (jak wiemy wszyscy Ci szefowie, czyli tzw. "ich troje", byli/są agentami WSI, jeden już nie żyje). 
 
Reasumując na JKM dowodów żadnych nie mam, tylko poszlaki, więc to się nadaje tylko do teorii spiskowych... 
 
Ps. Jeśli JKM jest faktycznie agentem, Panie i Panowie: chapeau bas (aczkolwiek moralnie dla mnie byłby skończony ;)...

zib 2011-09-15

Nie no Panowie, są granice absurdu. Równie dobrze można twierdzić, że JKM jest np. świetnie zakonspirowaną kobietą, bo jest wiele poszlak np. nosi muszkę a nie krawat jak inni mężczyźni, domaga się przywilejów dla kobiet dla niepoznaki krytykując feministki i już na studiach widziano go w towarzystwie wielu innych kobiet...  
Skoro jest parę poszlak że jest agentem i mnóstwo poszlak, że nim nie jest, to nie sądzicie, że próba stawiania tezy że jest agentem jest po prostu niepoważna? 
Czyż brak dowodu na to że jest agentem, nie jest dowodem, że nim nie jest ? 
Rozumiałbym jeszcze podnoszone argumenty, gdyby np. wypłynęła informacja że są na JKM jakieś papiery i będzie sensacja, ale tak, to zwykle gdybanie, w dodatku nie do końca wiadomo czyim w końcu agentem miałby być – po prostu śmiech.  
Nie zgadzam się z twierdzeniem, że JKM szkodzi KNP, dlatego że mówiono wcześniej że szkodzi UPR, no wiec odszedł i co ? UPR stał się jakąś bezbarwną marginalna partyjką, która bez lidera o podobnej charyzmie być może nawet przestanie istnieć.

Mateusz z Kanady 2011-09-15

Dobra o co chodzi z ta legalnoscia PRLu? Bo Belize i Wybrzeze Kosci Sloniowej nie uznaly PRLu a Burkina Faso i Gujana Holendarska tak a Mozambik dopiero po odzyskaniu (na wlasne nieszczescie) niepodleglosci. No i co z tego? 
 
W polityce miedzynarodowej liczy sie sila i pragmatyzm. Wiadomo ze w Polsce nie ma klimatu na rozliczenie sie z czerwonymi (a bez wyroku i wiekszego zastanowienia mozna by z czystym sercem rozwalic pare tysiecy i kilka a kilkanascie albo kilkdziesiat wiecej po krotkim namysle). Ale zalozmy ze takowy klimat by zaistnial i to juz po rozpadku unii (i ze po tym rozpadku nie wejda Ruskie). No to wtedy mozna by ich zupelnie spokojnie rozwalic i nikt nie bedzie sie w to mieszal. Zwlaszcza jak by obcy byli zainteresowani na przyklad zakupem gazu lupkowego albo wegla (a beda). A jezeli Niepodlegle Wyspy Owcze zloza protest w ONZ to mozna ich powiadomic ze ich protest zostanie rozpatrzony, ustosunkujemy sie i za poltorej dekady damy wykretna odpowiedz. No i co?

Jabollissimus 2011-09-15

"Równie dobrze można twierdzić, że JKM jest np. świetnie zakonspirowaną kobietą" 
Równie dobrze? ;D

zib 2011-09-15

Zdaje sobie sprawe, chodziło o chwytliwy temat i teze która trzeba obalić - no to obalamy. Nawiasem mówiąc brak dowodu nie jest dowodem na jego nieistnienie, ale napisałem tak żeby wygladało przekonująco ;D

sosiu 2011-09-15

Korwin podpisal lojalke za sluzbami PRL bo sam to wielokrotnie mowil. Kazdy naukowiec wyjezdzajecy za granice byl zarejstrowany. W sumie prawie kazdy komu wydawali paszport podpisal lojalke. I co? nic no podpisal. 
 
Sam tez mowil ze Kiszczak z Jaruzelskim mieli wybor. Albo Michnik + spolka albo On + jego towarzystwo. Michnik obiecywal socjalizm z ludzka twarza a Korwin kapitalizm z zamordystwem. 
 
Wybrali to pierwsze. Podejrzenia sa ze zachod obiecal im nie tykalnosc. To ze nie mozna ich teraz ani przedtem rozliczyc to nie wina obcnych politykow ale ukladu jaki zawarli z komunistami. A umow trzeba dotrzymywac ;) i tyle. Oni nie zostana rozliczeni dopoki strona obywatelska zyje a powiedzmy siebie wprost ze oni sa juz starzy i predzej wykorkuja niz a to odpowiedza. Moze za 100 lat ktos bedzie probowal to odwrocic ale bedzie juz za pozno zeby kogos karac.  
 
I jeszcze jedno jesli chodzi o bylych SB i UB. Ja bym chcial zeby ci kolesie poszli do wiezienia za to co zrobili a nie zeby im emerytury odebrac. Ci kolesie sa w wiekszosci ustawieni wiec co im tam emerytura. Do kicia z nimi i tyle. A przeciez to Korwin mowi. Przestepcy z SB powinni siedziec. A umow trzeba dotrzymywac

Mr D 2011-09-15

Korwin podpisal lojalke za sluzbami PRL bo sam to wielokrotnie mowil. Kazdy naukowiec wyjezdzajecy za granice byl zarejstrowany. W sumie prawie kazdy komu wydawali paszport podpisal lojalke. I co? nic no podpisal. 
 
Sam tez mowil ze Kiszczak z Jaruzelskim mieli wybor. Albo Michnik + spolka albo On + jego towarzystwo. Michnik obiecywal socjalizm z ludzka twarza a Korwin kapitalizm z zamordystwem. 
 
Wybrali to pierwsze. Podejrzenia sa ze zachod obiecal im nie tykalnosc. To ze nie mozna ich teraz ani przedtem rozliczyc to nie wina obcnych politykow ale ukladu jaki zawarli z komunistami. A umow trzeba dotrzymywac ;) i tyle. Oni nie zostana rozliczeni dopoki strona obywatelska zyje a powiedzmy siebie wprost ze oni sa juz starzy i predzej wykorkuja niz a to odpowiedza. Moze za 100 lat ktos bedzie probowal to odwrocic ale bedzie juz za pozno zeby kogos karac.  
 
I jeszcze jedno jesli chodzi o bylych SB i UB. Ja bym chcial zeby ci kolesie poszli do wiezienia za to co zrobili a nie zeby im emerytury odebrac. Ci kolesie sa w wiekszosci ustawieni wiec co im tam emerytura. Do kicia z nimi i tyle. A przeciez to Korwin mowi. Przestepcy z SB powinni siedziec.  
 
A umow trzeba dotrzymywac to dobra zasada zyciowa.

Claude mOnet 2011-09-15

@sosiu 
 
Nikt (Jaruzek/Kiszczak) nic nie wybierał, nie było alternatywy takiej - przecież to jakaś kpina co piszesz! Korwin to był bardzo mały działacz w czasach Solidarności, nikt się z nim nie liczył i mało kto o nim słyszał. Teraz się robi na bohatera. Opozycjoniści nie bardzo mu ufali, skoro był w SD (tzw. masońsko-komuszej przybudówce PZPRu). 
Osobiście znam osoby, które aktywnie działały, a nie pół-gębkiem jak Korwin i siedziały/internowane były w warunkach bardzo podłych, a nie "rozrywkowych" w jakich był Korwin. 
 
@Mr D 
 
Nie chodziło w tym przypadku o wyjazd zagraniczny! Przyznał się jedynie do podpisania w latach 60-tych lojalki, że "nie będzie obalał fizycznie ustroju socjalistycznego" (chyba w '68 po wydarzeniach marcowych). 
Na wyjazdy zagraniczne to były "lojalki" na zgodę do współpracy, czyli otrzymywało się przydomek TW i wybierało się pseudonim np. "Bolek". 
Ale nie przesadzajmy, każdy mógł pojechać nawet na Zachód bez żadnych lojalek (a już po bloku wschodnim to nie było problemów dużych), tylko trzeba było długo czekać (nawet 10 lat i więcej!). 
Z opozycjonistami bywało różnie i wyjazdy mieli utrudnione, częste były przypadki wysyłania chętnych (podkreślam chętnych!), niepokornych opozycjonistów bezpowrotnie na Zachód (paszport jednostronny, który miał wpisane: "Paszport pozwala na jednokrotne przekroczenie granicy PRL")... 
 
Bądźmy ściśli i nie wprowadzajmy w błąd...

Kreator z koczowiska :) 2011-09-15

Ja mogę powiedzieć, że PRL był nielegalny i tyle. 
 
Co do rozliczania komuchów - oni nigdy nie pójdą do więzienia trzeba ich OKRAŚĆ jak Saakaszwili w Gruzji. 
 
Jak załatwił komuchów. Ustalił górny pułap emerytur na oficjalną średnią krajową. I tamtejsze partyjniaki płaczą na różnych pikietach a 99% społeczeństwa w referendum to demokratycznie poparło. Problemu nie ma. 
Oszczędności na tych najwyższych emeryturach pozwoliły zrewaloryzować (dotrzymywanie umów) zamrożone w czasie wojny Gruzińsko-Rosyjskiej emerytury. 
 
Proste? 
 
Ja mam gdzieś sądy chce by moje pieniądze w podatkach nie szły na makeup na czerwoną morde kiszczaka i haftowane husteczki do nosa Jaruzela! 
 
Demokracja jest ok ja chce referendum by zrobić górny pułap emerytury ogólnopolski. Sądzę, że nawet dość bogaci nie mają emerytury na poziomie średniej krajowej i 99% ludzi poprze taką inicjatywę. 
 
To moja osobista złośliwość i zemsta bardzo mała bo tylko finansowa za to co te szmaty robiły od upadku II RP do dzisiaj!

Kreator z koczowiska :) 2011-09-15

I NIE GADAJCIE, ŻE PRZEDSIĘBIORCY UCIERPIELI I JACYŚ PROFESOROWIE. 
Profesor przed reformą z Tibilisi miał emeryturę 500$, przedsiębiorcy podobnie 
gruziński komuch który naoszukiwał i ma tysiąc medali przodownika 2500$. Po reformie ucieli wszystko ponad 1200$ i problem znikł ;) Oszczędności posłużyły obniżaniu podatków. 
 
Wg wyliczeń Naszego Dziennika. 400 000 KOMUCHÓW POLSKICH KOSZTUJE NAS O 20 mld zł za dużo! Gdyby dostawali normalne emerytury wojskowe i cywilne 20mld do budżetu jest więcej. 
 
Umów się dotrzymuje a gdzie umowa dla przedsiębiorców, że dostaną kase z OFE i dla mnie? Skoro moja umowa jest niedotrzymywana to najpierw umowa z komuchami powinna być złamana skoro NIE STAĆ PAŃSTWA. 
DZIEKUJĘ ZDANIA NIE ZMIENIĘ JARUZEL DAWAJ KASE!!

Kreator z koczowiska :) 2011-09-15

PODKREŚLAM: Nas nie stać na utrzymywanie czerwonych dziadów w luksusach po 8000-10000zł miesięcznie. Obciąć te rozpuste soc-masońską do poziomy 3500zł i wystarczy kasa na autostrady będzie na wszystko ze szpitalami włącznie. Na obniżenie podatków może starczy jeszcze i kopnięcie w tyłek Rostkowskiego.

Kreator z koczowiska :) 2011-09-15

Na prawdę nigdzie się nie cackają z komuchami jak u nas. 
 
Czechy ustaliły przelicznik na komuszą emeryture i spadła 2 razy. 
 
Słowacja troche pobłażliwiej ale też wkońcu zrobiła porządek a podatnik się raduje, że na słowackiego komucha idzie mniej kasy. 
 
W Rumunii zdegradowano do szeregowych najgorsze szumowiny. Dodam, że w Rumunii od 1990-2006 nie było rządu, w którym nie byłoby przynajmniej 1/3 tajniaków. Wszystko kwestia siły przebicia. Tam lustracja była ogromnym problemem a jednak zrobiono więcej niż u nas na dzień dzisiejszy. 
 
Węgry dośc ostro finansowo potraktowały komuchów. Najpierw poobniżano emerytury a dopiero potem komuchy musiały odowodnić, że nie były tak złe jak się zakłada. Musieli mieć świadka, że nie gnębili tak mocno opozycji itd. 
 
MOSZNA? 
 
Nawet Serbia, Chorwacja i Słowenia jakieś represje dla komuchów mają finansowe. Tylko u nas Tusk obniżył SBckie, UBckie i komusze cywilne emeryturki o aż 500zł O MATKO CÓŻ ZA GRABIEŻ... JAK TE KOMUCHY GŁODUJĄ BO MAJĄ ŚREDNIO 6900zł zamiast 7450zł.

Voter101 2011-09-15

Kreator, widziałeś? i.imgur.com 
 
Ja się zakochałem. ;) Jak będę sobie kiedyś dom budować, to sobie koniecznie taką dziurę pierdzielnę.

Kreator z koczowiska :) 2011-09-15

Voter To jest w klimatach czarnych budowlańców z bronxu lub naszych magików po BUUUUdown'ictwie i specjalistów od machania kielnią po kursie sprzątaczki. 
 
Na budowach jak nie upilnujesz takie cuda są realne. Magia w szczytach debilizmu i brak fachowości w jednym ;D. Najbardziej mnie bawi jak wykonawcy mówią, że architekt nic nie umie zrobić... Ja z ojcem robiłem kafelkowanie, podciągi, fundamenty od garażu wolnostojącego i kawałek stropu wszystko stoi bez jednego pęknięcia, nie mówiąc o równych schodach w domu rodziców bo te oryginalne komusze z 1965 były do dupy.

pepe 2011-09-16

@Kreator z koczowiska 
"Wg wyliczeń Naszego Dziennika. 400 000 KOMUCHÓW POLSKICH KOSZTUJE NAS O 20 mld zł za dużo!"  
Szukałem tych wyliczeń i nie znalazłem, jest coś o 41tys. oficerów i 9 wronach. Może pamiętasz z którego to roku?

Kreator z koczowiska :) 2011-09-16

To było 2006 chyba pierwsze próby PIS podejścia do PRL tak finansowo i pewnie zawyżyli to nieco, ale ma te wyliczenie sens. 
 
Komuchy od powiatu w górę mają duże emerytury. 
Komuchy w służbach pracujących na rzecz państwa urzędnicy wysokiego szczebla itd. 
Komuchy z MO, ZOMO, oficerowie 
uzbiera się w całym kraju te 400 000 moim zdaniem. 
20mld / 400 000 i na 12 miesięcy wychodzi koło 3-5tys zł oszczędności na każdym. Jest to realne jak wielu milicjantów i oficerów ma emeryturki po 6-7 tys a wyżsi stopniem milicjanci, SBcy nawet do 8-9 tys nie mówię o WRONach. 
 
Nie liczcie samej emerytury każdy dostaje dodatki za medale bzdurne typu przodownik pałowania itd. (nazwy sobie wymyśliłem, ale za każdy medal którego nie anulowano te gadziny dostją po 100-1000zł nawet dodatków! 
 
Zmniejszyć im emerytury do jednego pułapu a tym mniejszym gnidom proporcjonalnie np. z 4tys -> 2tys i obciąć wszystkie bonusy za medale od PRL i jakieś gratyfikacje za wierną służbę, przodownictwo itd. 
 
Numeru sorry nie podam, wujek mi pokazywał on czyta NDz, ja aż tak katolicki nie jestem ;).

pawelooss 2011-09-17

Kreator, jako ekspert-architekt jak ocenisz jakość i możliwość ekonomiczną wybudowania miliona mieszkań z wielkiej płyty za 2000 zł / m2? Wg Ziętka to całkiem możliwe, należy tylko usunąć marże złych kapitalistów i deweloperów: www.youtube.com :D

Kreator z koczowiska :) 2011-09-17

Wielka płyta to wielki syf. 
Jak ja bym doszedł do władzy bym 
 
-wywalił 90% przepisów budowlanych  
-nakazał wydrukować kilkaset tysięcy egzemplarzy obrazkowego prawa budowlanego i reguł konserwacji zabytków z opisem stylów i jak DEBILE projektanci i budowlańcy mają konserwować te zabytki. 
-zlikwidowałbym podatki na materiały budowlane 
 
... i wtedy bez bloków można by za 1000zł /m2 kapitalistycznie budować. 
NIEMOŻLIWE? Dom 'Pana Deski' ile kosztował w stanie surowym? 15 000 - 20 000zł ? miał 60m2 o ile pamiętam niecałe to 333zł/m2 
I DON'T SEE ANY PROBLEM - by tanio budować. Jest dużo niezagospodarowanych miejsc a jak by zrównać z ziemią połowe blokowisk można by utworzyć cywilizowane miejsca pod gęstą zabudowę a'la amerykańskie przedmieścia. 
Ja twierdzę, że 2000zł to drogo jak za metr kwadratowy. 
1000zł jest realne na wolnym rynku ale bez socjalizmu, biurw, działek budowlanych i 30 innych rodzajów działek i zmowy cenowej deweloperów ustawionych w korporacjach i układach z projektantami, budowlańcami i wykonawcami. Nie żyjemy w cudownym świecie to, że mieszkanie kosztuje 5000zł za metr to nie tylko wina biurw ale całej masy żerujących na biurokracji socjalistów, cwaniaków chcących status quo i etatystów.

kla 2011-09-17

powinniśmy się witać nowym okrzykiem: "precz z korwinem"

martunia 2011-09-17

Ja mam z JKM problem taki, że co wybory marnuje potencjał prawicy która się wokół niego nabożnie gromadzi. Jego poglądy na temat kobiet, homoseksualistów czy powstania warszawskiego mnie nie interesują, może sobie podziwiać hitlera, jego sprawa, mi chodzi wyłącznie o obniżenie podatków i zlikwidowanie przymusowych haraczy, i dlatego jestem gotowa go poprzeć. Tylko, że ostatnio mam wątpliwości, bo też się zastanawiam, czy nie jest Jokerem - kartą która może być wszystkim, którą mają w rękawie ludzie, kierujący naszym nieszczęśliwym światem. Serce mnie boli jak o tym myślę, bo to co się dzieje w Polsce doprowadza mnie do rozpaczy, i bardzo chcę, żeby JKM był naprawdę wojownikiem po naszej stronie, ale to co on robi podkopuje moje zaufanie. 
Z drugiej strony, to od niego tylu ludzi nauczyło się czym jest liberalizm konserwatywny, całe pokolenie uczy się tego właśnie od niego (no bo skąd? z telewizji?) dlaczego agent miałby to robić?

zib 2011-09-18

@kla 
Nie kla, zostajemy przy "precz z komuną"

Filip 2011-09-18

bardziej spiskowo, to by brzmiało "Precz z Ozjaszem Goldbergiem!" Ale jednak pozostańmy przy "precz z komuną", bo jednak ten Korwin skłonił mnie w jakimś stopniu do wolnego rynku.

pawelooss 2011-09-18

A może Ozjasz Goldberg to taki Emmanuel Goldstein? www.youtube.com :>

Kreator z koczowiska :) 2011-09-18

niewiarygodne.pl 
 
A propos, że PRL był taki super. Pod koniec gdy był 'dobry Wilczek' i inne bzdury to jeszcze mordowano ludzi. A w latach 90 Papała i masa innych tajemniczych zniknięć. 
 
Ja chętnie bym reaktywował AK i pozamykał w piwnicach o chlebie i wodzie jak SSmanów tych komuchów by wszyscy mysleli, że to ścierwo zdechło i stąd uciekli. Ale by było super. 
 
Jak zaczną opozycje tuski i spółka zamykać do więzień wtedy też będziecie gadać, że III RP jest legalna i jest demokracja? Z progiem 5% hahaha. SUPER PO PROSTU. Polecam zainteresować się historią. Nawet w tych aktach które do dziś przetrwały jest masa o tych ścierwach nie zasługujących na życie. 
 
Z komunistami sie nie dyskutuje tylko do nich strzela. Gdyby nie było takich kolaborancików by w 1989 powieszono jak w Rumunii te gówna i teraz by się oni bali a nie wy.

Kreator z koczowiska :) 2011-09-18

Skoro nie da się ich zamknąć trzeba im zabrać emeryturki i 100% przywilejów niech żyją jak emeryt w kraju który do tego stanu doprowadzili. Równość przecież ma być. No to zrównać socjalistycznie Jaruzelskiego i całą te 400-tysięczną zgraje do 840zł na miesiąc niech przeżyją za to. A jak się nie podoba mogą na "wolnym rynku" sprzedać swoje dacze i żyć z tego co dostaną. Ja ich krzywdzić fizycznie nie zamierzam - sami się skrzywdzili będąc takim gównem.

Mateusz z Kanady 2011-09-26

“Gdyby nie ruskie ścierwa by PRL rozbiło kilku partyzantów.  
Wszystkie akcje zbrojne WIN gdzie obie strony miały szansę strzelić w czasie akcji kończyły się ogromnymi stratami komuchów. “ 
 
Niedoceniasz LWP i przeceniasz AK. Sorry. Tak, bez Ruskich komuna by upadla bo czerwoni nie mieli poparcia w spoleczenstwie i bo wiekszosc LWP przeszlaby pewnie na strone AK. Natomiast AK nigdy nie mialo sily ognia porownywlanej do LWP. Pamietaj ze regularne oddzialy LWP to byli weterani lat wojny na froncie wschdnim. To nie byly ubeckie szumowiny, milicja czy obrona terytorialna (jak to sie tam wtedy zwalo). To byly karne dobrze wyszkolone, zaprawione w bojach odzialy ktore Ruskie wykozystywaly na rownie ze swoimi gwardyjsakimi odzialami. Jest powod dla ktorego Polacy szturmowal Berlin na rowni z Ruskimi. Tak AK to na pewno wiecej niz partyzanci ale lekka piechota, nawet doskonala (pomijajac ze slabo uzbrojona i wiecznie glodna amunicji) nie ma szans przeciwko regularnym odzialom ze wsparciem artylerii, broni pancernej, lotnictwa i zapleczem logistycznym.

Ostatni Sprawiedliwy 2011-10-22

"Jest powod dla ktorego Polacy szturmowal Berlin na rowni z Ruskimi." tak, określa się go terminem "mięso armatnie". 
 
Jak już jesteśmy przy Berlinie to interesujący jest temat zawieszenia naszej flagi na, według różnych wersji: 
a) kolumnie zwycięstwa 
b) Bramie Brandenburskiej 
c) Reichstagu 
 
i rzekomych "bratobójczych" walk między żołnierzami LWP a ACz. Ja znam od mojego taty relację taką, że Polacy z LWP pierwsi zawiesili flagę (tylko nie pamiętam na którym obiekcie, ale raczej b) ale wkrótce moskale ją zdjęli, powiesili swoją i takie fotki poszły w świat. Relacja pochodzi od, w owym czasie, podoficera LWP który służył jakieś 10 lat potem z moim tatą. 
 
polecam w tym temacie dws.org.pl

Dodaj komentarz...

Kreator i Jabollissimus

Adam Kreator - konserwatywny liberał pracujący niestety na etacie. W wolnym czasie zajmuje się pomnażaniem w socjalizmie XXI wieku swojej nędzy i różnymi dziwnymi zainteresowaniami: numizmatyka, fuchy, grafika 3D, rysunki, rzeźba, malarstwo, design, stare komputery, pisanie artykułów, podróże, fotografia zabytków, konserwacja sztuki, zamki polskie, monarchiści, historia ogólnie a zwłaszcza mało znane ciekawostki które wyszukuję w książkach, internecie i wikipedii. Żeby określić dokładniej trzeba wypić z nim lampkę wina o cenie powyżej 8zł za butelkę.

Krzysztof Jabollissimus - wierszoklej (słowo "poeta" używał niejeden grafoman, on skromnie nie użyje). Węglomaz i farbiarz ("rysownik i malarz" zarezerwowane są raczej dla tych, co nieszpetnie uprawiają sztukę). Wydrzymord (zaiste, by być "wokalistą" trzeba umieć śpiewać!). By poznać fragmenty jego tfu-rczości - warto zajrzeć na stronę www.jabollissimus.pl Żeby poznać go lepiej, trzeba wypić z nim lampkę wina w cenie poniżej 8zł za butelkę.

Prowadzą audycję na żywo Konserwa Każdy jest konserwatystą, tylko jeszcze o tym nie wie. Na żywo we wtorki o 22:22 



Inne audycje tego autora:


ANP#5, [kocham Polskę], ZS 3, ZAD.1 (1) - 5 miesięcy temu






Więcej audycji...

Kryptoreklama Kaczmarskiego - 11 miesięcy temu




Liberland | Konserwa 2.0, #29 (1) - ponad rok temu






Chiny i Brexit | Konserwa 2.0, #23 (1) - ponad rok temu






TK w sejmikach | Konserwa 2.0, #17 (7) - ponad rok temu



Śródroczna szopka improwizowana (1) - ponad rok temu





Równość - sruwność. (1) - ponad rok temu

Ludobójstwo - film - ponad rok temu













Dziwna wojna - c.d. (3) - 3 lata temu

Wojna 23 sierpnia? (12) - 3 lata temu


Trzecia wojna światowa? (6) - 3 lata temu

Plotki, ploteczki (1) - 3 lata temu


Zabory Ukrainy? (6) - 3 lata temu

Kabaret z Konserwą (4) - 3 lata temu

O masonerii (15) - 4 lata temu


Pisk eunuchów: Rosjo ratuj! (25) - 4 lata temu




Czarne święta! (11) - 4 lata temu

Bierzemy to na gołą klatę! (3) - 4 lata temu

Właściciele Polski (12) - 4 lata temu


Na 11.11 - polub lewaka! (8) - 4 lata temu

Powrót emigranta - cz.1 (22) - 4 lata temu



Mrowisko masonerii (38) - 4 lata temu

Polska - Afryka Europy (13) - 4 lata temu


Litwo, Ojczyzno moja! (2) - 4 lata temu



Wlepy AgenTomasza (1) - 5 lata temu

Banksterzy nas okradną? (6) - 5 lata temu

Klasycy prawicy w konserwie! (10) - 5 lata temu

Kto gardzi Lechem Kaczyńskim? (1) - 5 lata temu




Jan Pietrzak (24) - 5 lata temu






Młodzież się organizuje! (11) - 5 lata temu

Punki i hipstery (16) - 5 lata temu

Szopka Noworoczna 2012/2013 (6) - 5 lata temu



Kornel Morawiecki w Konserwie (25) - 5 lata temu

Historia pieniądzem się toczy (18) - 5 lata temu





Kult Lecha Kaczyńskiego? (35) - 5 lat temu

Europa poza Unią? (2) - 5 lat temu





Czy Polska jest konserwatywna? (18) - 5 lat temu


Korwinowe gadanie (29) - 5 lat temu

Wielki kryzys i konkurs (7) - 5 lat temu


Kto wygrał bitwę warszawską (29) - 5 lat temu


Konserwa - pełna humoru (11) - 5 lat temu

Krzyż w PE (47) - 5 lat temu

ACTA wciąż zagraża (9) - 5 lat temu

Anegdoty z uczelni... (24) - 5 lat temu


Potrzeba nam dekomunizacji (17) - 5 lat temu

Relacje polsko-żydowskie (11) - 5 lat temu





Rozbój! VIATOLL to hell! (9) - 5 lat temu


Kłamstwo smoleńskie (71) - 6 lat temu

Konserwa - Free Trade is Fair! (19) - 6 lat temu


Głodówka przeciw dysedukacji (25) - 6 lat temu




Konserwa: rozkład systemu (11) - 6 lat temu



Konserwa pełna miłości (21) - 6 lat temu


Konserwa z nutką Naszości (9) - 6 lat temu

Konserwa protestacyjna! (28) - 6 lat temu

Konserwa w szkole (16) - 6 lat temu

Konserwa: ideologia a życie (13) - 6 lat temu


Karpiobójstwo i długi (12) - 6 lat temu


WRON won! 13 grudnia. (12) - 6 lat temu


Mały jubileusz Konserwy (13) - 6 lat temu

Konserwa: Solidarność (17) - 6 lat temu

Konserwa o 11.11.11 (20) - 6 lat temu


Precz z Halloween (69) - 6 lat temu








Konserwa chaosu (48) - 6 lat temu



Konserwa II wojenna (22) - 6 lat temu


Konserwa: Kult siły (41) - 6 lat temu

Konserwa reedukowana (6) - 6 lat temu

Konserwa... satanistyczna! (20) - 6 lat temu

Atrapa puszki od konserwy. (3) - 6 lat temu

Konserwa w pytę! Pyta.pl (7) - 6 lat temu



Konserwa o atomistyce (19) - 6 lat temu

Konserwa lwowsko-kresowa. (23) - 6 lat temu

Konserwa o sztuce (23) - 6 lat temu







Konserwa - Na razie się bawmy (27) - 7 lat temu



Maghreb i Lewant dalej kipi¹ (11) - 7 lat temu

Konserwa o pieskach, hau, hau! (10) - 7 lat temu





















Konserwa (testowa) 2 (9) - 7 lat temu

Konserwa (testowa) 1 (16) - 7 lat temu

A dzisiaj polecamy:
 align="center">
Program sponsorują:

Jaro - - 20.00
numer faksu - - 30.00
Piotr_W - - 40.00
Robert - - 77.00
Donald z Brukseli - - 200.00
czk - - 56.00
Mateusz, War of Tanks - - 100.00

Możesz i ty zasponsorować >>>

Promuj radioWydrukujDaj komuś ulotkęChcesz prowadzić audycję?Kontakt