Facebook
Misja Grupa 5000+ audycji Kino Czat Kryzys? Napisz Broń
Podpis:
Numer GG:
strona główna Kontestacji Własna broń – zdobądź pozwolenie
Nie
20:00
Dziś "Firma na emigracji" na żywo!
Pon
21:00
Wydanie Główne
Słuchaj radia
Państwo Piesto (2)
dziś
Nie Inwestujcie w Hiszpanii
Komentarz do filmiku Jacka Wiśniowskiego, z którym się nie zgadzam w kwestii inwestowania w nieruchomości za granicą. Delikatnie strzelając sobie w kolano polecam inwestowanie tam gdzie...
Wydanie Główne (10)
przedwczoraj
Nowy próg podatkowy
który obejmie 350 tys Polaków. Wzrost wydatków budżetowych. Zakaz palenia w filmach. Wenezuela niewypłacalna. Sąd rozpozna fake news w 24h. Cezura wraca.
Skorzystaj z naszych projektów:

▸ Własna broń - zdobądź pozwolenie
▸ Wolny Rynek - w liczbach
▸ Emigrujesz - posłuchaj najpierw
▸ KontestKino - filmy na wieczór
▸ Poważny kryzys - napisz
▸ Kontest.CLUB - wstąp i ucz się z nami

Audycja: Konserwa 2011-10-11

Konserwa wkurzona: kutas, tzn. frędzel

Nadający: Kreator i Jabollissimus

Dziś konserwa zjełczała i wraz ze słuchaczami jadem pluła. Tutaj należy wyjaśnić, że "kutas" po polsku znaczy "frędzel, element ozdobny", a "curva" pojawiło się w polszczyźnie z łaciny, znacząc tyle co "zboczona". Staropolskim słownictwem opisaliśmy nową elytę społeczeństwa. Tak, społeczeństwa, bo przecież nie narodu...
Pobierz [75,8 MB]

KOMENTARZE

dorota 2011-10-12

A to kreatorek myślał, że Korwinek wygra? haha!

Termit 2011-10-12

milcz kobieto -. -

Ostatni Sprawiedliwy 2011-10-12

dobra audycja

Cokeman 2011-10-12

Jako kolejny współprowadzący też dodam, że dobra audycja :)

teryasic 2011-10-12

Konserwa to najlepsza audycja w Kontestacji. Gdyby nie Konserwa, to już bym dawno przestał słuchać Kontestacji, bo niektórzy prowadzący potrafią być naprawdę wkurzający (zachwycając się Palikotem albo uprawiając antyklerykalizm). Można nie chodzić do kościoła, ale Kościół trzeba szanować - za 2 tysiące lat historii.

Orish 2011-10-13

W takim razie domagam się parytetów w tym szacunku! Proporcjonalnie do wieku każdej organizacji.

szesz 2011-10-13

Panowie, jak tam Wasze wątroby? :D

Cokeman 2011-10-13

teryasic 
Czy ja jako ateista ktory twierdzi ze sam KK jest winny sukcesu Palikota poprzez swoje bierne milczenie uprawiam antyklerykalizm? :D

Kreator z koczowiska :) 2011-10-13

Nie myślałem, że KNP wygra czy dostanie się do sejmu bo na to było 1% szans... 
 
Natomiast myślałem, że cokolwiek normalniejszego wejdzie. 
Choćby PJN miało szanse, ale zmarnowało 
Jurek miał też cień szans. 
 
Żaden 'lepszy' scenariusz się nie sprawdził - MAMY NAJGORSZY Z MOŻLIWYCH SEJMÓW. 5 partii bez żadnego logicznego programu. Banda wichrzycieli i cwaniaków. Wolałbym samych Pospolitych Oszustów. Przynajmniej wtedy wiem na co ich stać... Obecnie wielka niewiadoma z wskazaniem na armageddon moralne jak zaczną dofinansowywać skrobanki i antykoncepcje z MOICH PODATKÓW!

Lord Blick 2011-10-13

Konserwa zjełczała,, bo zabrakło konserwantów... Czołówka przez pół audycji wymiata... ;) Cytując kreatora "He he he..."  
1. Transeksualista jest już po zabiegu chirurgicznym, więc jaja wycieli... 
2. Jabolissimus w sukience - jestem za... ;) 
3. Lepsi zdeklarowani lewacy niż lewi przez prawo... 
4. Opodatkowanie osób duchownych : www.deon.pl 
5. Narzekanie na zwłaszcza wiejskich proboszczów istnieje, bo sporo z nich zagląda parafianom do portfeli i je analizując wyznacza konkretne stawki opłat zamiast "co łaska". Zrobili sobie ze swego stanowiska niezłe kręcenie lodów, a są nawet przypadki, że za te pieniądze korzystają z usług osób będących "w ciągłym ruchu".

Ostatni Sprawiedliwy 2011-10-13

ad opodatkowania: 
bardzo dobre źródło. Wielkie dzięki za link. 
 
ad 5: 
wszędzie są skurwysyny i ludzie porządni. Czy występowanie skurwysynów w danej grupie oznacza, że większość tej grupy to skurwysyny? 
Jedni zawsze będą wierzyć, że KK to największe zło tego świata a inni, że to jedyna ostoja dobra. Żadne z tych przekonań nie jest prawdziwe. Niestety taka już logika konfliktu, że przeciwnika odsądza się od czci i wiary stereotypizując en masse. Czyli nie jest ważne, że tylko część danej grupy to skurwysyny a reszta ludzie porządni. Ważne aby dowalić danej grupie powołując się wciąż na działania skurwysynów i ekstrapolować ich zachowania na całą grupę. W takiej walce nie ma miejsca na prawdę ;)

Claude mOnet 2011-10-13

Janusz Palikot należał lub nadal należy do organizacji CFR (Council on Foreign Relations), nie mniej wpływowej organizacji NWO niż spotkania Bilderbergu. 
 
Co do tego, że Janusz Palikot brał udział w spotkaniach Grupy Bilderberg nic nie wiem - w dokumentach sporządzanych przez maniaków-poszukiwaczy spisków i whistleblowerów nie ma go na listach. 
Zresztą od prawie 10 lat w ogóle tam Polaków się nie zaprasza, bo nie ma po co - Polska to kraj upadły, niepoważny (potwierdziliśmy to niedowiarkom z rządu światowego w kwietniu 2010 roku), który kupić można za grosze, więc już nawet agentów NWO tutaj u nas nie potrzeba... ;) 
 
Ps. Acha nadmienię, że dobrymi przyjaciółmi p.Palikota są: Andrzej Olechowski (ten z 8 razy był obecny na spotkaniach Bilderbergu) i Paweł Piskorski - byli oni też usunięci z Platformy Obywatelskiej... Jakich przekrętów trzeba dokonać, aby usunięto Ciebie z PO?

dorota 2011-10-13

Kreator, PJN jest normalniejsze? Czytałeś ich postulaty? 500 zł miesięcznie za urodzenie dziecka, to jest "normalniejsze" ? 
 
Przynajmniej połowa programu palikota jest w porządku. Jak wywalić wszystkie brednie w stylu "darmowy internet, darmowe kondony" to będzie ok. 
 
Poza tym, jakbyś przejrzał listę Palikota, a nie tylko opierał się na tvn24 to byś wiedział ilu PRZEDSIĘBIORCÓW z jego list dostało się do parlamentu.

Krzysztof 2011-10-13

Zainteresowanych zachęcam do zapoznania się z aktualną wysokością stawek ryczałtu od przychodów księży: www.mf.gov.pl (na końcu dokumentu).

dorota 2011-10-13

W opodatkowaniu duchownych chodzi o to, że: 
a) kasa zbierana na tacę / z kolędy / za sakramenty nie podlega opodatkowaniu a powinna 
b) proboszczowie mają opłacane z budżetu państwa składki ZUS 
c) kościół otrzymuje dotacje z budżetu (a nie powinien) 
 
itp itd.

Arszenik 2011-10-13

Jako wolnorynkowiec cieszę się, że jakaś grupa jest chociaż w części wolna od podatku (casus księży i parafii). Żądanie opodatkowanie dodatkowej grupy społecznej to kwintesencja socjalizmu. Mówi to deista, który wierzy w Boga, ale od instytucji kościoła stroni. Pozdrawiam.

Termit 2011-10-13

z calym szacunkiem dla Twojego Dorota marzenia o nalozeniu podatkow na kogo sie tylko da, gdyby ksieza mieli placic ZUS, to po pierwsze zostaliby prawdziwymi sw. Tomaszami z Akwinu zyjac na obierkach. A po drugie jak to sié ma chocby do misji kontestacji i doktryny liberalizmu?! Ogarnij sie dorota!

Kreator z koczowiska :) 2011-10-13

Co do przedsiębiorców może i u Paligłupa są, ale w PJN na Śląsku Górnym prawie 3/4 kandydatów jak sprawdzałem na liście z Rybnika, Żor i Katowic było przedsiębiorcami. Prawica (Marka Jurka) też sporo mających działalność. 
KNP oczywiście też, więc darujmy sobie te naiwną wiarę jaki to Palikot super dla gospodarki. 
Palikot bardziej się usuwaniem krzyża zajmuje niż PiS zostawianiem krzyża pod pałacem prezydenckim - BARDZO PRORYNKOWE DZIAŁANIE I JAKA WOLNOŚĆ NO JA PIER... TYLE WOLNOŚCI USUWANIE KRZYŻA DAJE MI, ŻE CUD TUSKOWY AMEN! 
 
Niech palikoty zajmą się gospodarką skoro tacy przedsiębiorczy... Nie zajmą się pewnie do końca kadencji mogę się założyć. 
 
W PO też podobno byli przedsiębiorcy i w PiS może mniej niż PrRP, KNP, PJN czy u Pali-czarownika i jakoś efekty rządów wiele z 'przedsiębiorczością' nie miały wspólnego. 
 
jaki wniosek.  
WEDLE MNIE RZĄD MOŻE POJECHAĆ NA WAKACJE i OGLĄDAĆ W SEJMIE PORNOLE I BYĆ ZGRAJĄ HUMANISTÓW BEZ POJĘCIA O GOSPODARCE, JEŚLI SIĘ ODWALĄ OD MOJEJ KIESZENI I KIESZENI POLAKÓW! TAKI RZĄD BY BYŁ NAJLPSZY RZĄD IDIOTÓW BEZ PRAWA WSTĘPU DO SEJMU PRZEZ 4 LATA...

Kreator z koczowiska :) 2011-10-13

Albo jesteśmy za wolnością albo cieszymy się jak neandertalczycy ogniem z namiastki normalności. 
 
Wolność = ODWALENIE SIĘ OD NASZYCH KIESZENI. Ja daje każdemu szanse ale zawiodłem się już na wszystkich którzy byli w ostatnich 4 kadencjach w sejmie i w tej też na 99% będę zawiedziony. Wolność to nie 10000 ustaw w tydzień tylko 1 dobra ustawa na miesiąc!!

lxlxlx 2011-10-13

@Kreator z koczowiska :) 
 
A, ja bym chciał, aby na kościół płacili jedynie Ci, ktrzy chcą... na razie jest inaczej. 
Ty chcesz to, a ja chce to. :)

dorota 2011-10-13

Termit, no tak, gdyby mój proboszcz musiał zrezygnować z nowych felg do swojego audi to faktycznie by musiał żyć na obierkach... 
 
I sorry, ale to że księżulek nie płaci ZUS-u to jedno, a to że z moich podatków ten jego ZUS jest opłacany to drugie.

dorota 2011-10-13

A opłacanie ZUS-u księżulkowi można bez problemu przyrównać do pobierania przez Kowalskiego zasiłku. Bo w obu przypadkach społeczeństwo robi przymusową "zrzutę" na niego.

Termit 2011-10-13

widzę że się nie zrozumieliśmy... to jakie rozwiązanie jest lepsze? zmusić księży do opłacania zusu czy wprowadzić dobrowolne składki dla kazdego obywatela?!?!?!?! Kumasz w końcu pretensje czy nie? 
 
a co do felg i audi, dla mnie ksiądź mógłby i nawet w złotej karocy jeździć gdy ja do tego nie dopłacam. I jeden szczegół, propo podatku od darowizn, taca w kościołach nie powinna być nigdy opodatkowana, bo to jest zwykłe pobieranie haraczu.

Krzysztof 2011-10-14

@Dorota 
 
a) Nie powinno być podatku dochodowego, więc także nie powinno być podatków od tacy, kolędy itp. Karta podatkowa jest czymś w rodzaju podatku pogłównego, więc zdecydowanie lepiej byłoby, gdybyśmy możliwość opodatkowania ryczałtem rozszerzyli na wszystkich obywateli. niż tę możliwość zabierali księżom, hydraulikom, fryzjerom czy komukolwiek innemu. 
 
b) Składki ZUS opłacane są z funduszu kościelnego, który miał być finansowany z dochodów z nieruchomości zagrabionych przez państwo. Trzeba teraz zweryfikować, jaka część majątku została zwrócona a jaka jeszcze nie. Najlepiej by było, aby jak najszybciej majątek został zwrócony w całości, a wtedy fundusz kościelny mógłby zostać rozwiązany. 
 
c) Dotacje właściwie ograniczają się do utrzymania zabytków.

kurczak 2011-10-14

Co do funduszu kościelnego i wcześniejszej likwidacji komisji majątkowej od KK, to państwo na tym... straci.  
Multum nieruchomości, ziemi rolnej, masa utraconych korzyści- to tak w skrócie. 
 
Taka ciekawostka: jesteśmy też następcą prawnym Rzeczypospolitej sprzed '39. O czym się mało mówi, państwo do dzisiaj nie wypłaciło odszkodowań Kościołowi katolickiemu za ówczesne wywłaszczenia. 
 
Żyjemy w złodziejskim państwie.

dorota 2011-10-14

Ciekawe jakim zabytkiem jest świątynia opatrzności bożej...

Ostatni Sprawiedliwy 2011-10-14

a coś ponad ten przykład:>? Najlepiej cała lista z wyliczeniem miliardów dotacji ;)

Tailor 2011-10-14
dorota 2011-10-14

Finansowanie nauczania religii, w tym bezpłatne udostępnienie infrastruktury (np. sal lekcyjnych). 
Dotowanie uczelni katolickich. W 2008 wyniosło ono 277 656 700 złotych, które dostało 5 uczelni niepublicznych (prywatnych) i 1 uczelnia publiczna (państwowa) – Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego[10]. 
Dotowanie wydziałów teologicznych[11][10]. 
Dotacje na budowę obiektów sakralnych, jak Świątynia Opatrzności Bożej (110 milionów złotych[12]). 
Dotacje na Fundusz Kościelny, którego celami są: częściowe lub całkowite finansowanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne dla 40% duchownych w Polsce[7] (całkowite dotyczy tylko misjonarzy i zakonnic klauzurowych; opłacane są także składki na ubezpieczenie emerytalne, rentowe i wypadkowe duchownych, niepodlegających tym ubezpieczeniom z innych tytułów, w wysokości 80%, a na członków zakonów kontemplacyjnych i misjonarzy w okresach pracy na terenach misyjnych w 100%[13]), wspomaganie kościelnej działalności charytatywnej, wspomaganie kościelnej działalności oświatowo-wychowawczej i opiekuńczo-wychowawczej, a także inicjatyw związanych ze zwalczaniem patologii społecznych oraz współdziałania w tym zakresie organów administracji rządowej z Kościołami i innymi związkami wyznaniowymi, odbudowę, remonty i konserwację obiektów sakralnych o wartości zabytkowej[14]. W 2010 przeznaczono na dotacje dla Funduszu 86,336 milionów złotych[15][14][16][17][7]. 
Utrzymywanie kapelanów w służbach mundurowych, m.in. z 96 parafii 150[18] kapelanów wojskowych w armii na etatach oficerskich, 9 kapelanów w policji (i 72 księży wolontariuszy)[19], 4 kapelanów i jednego dziekana w straży granicznej[19] oraz kapelanów państwowej straży pożarnej. Utrzymanie wojskowych ordynariatów polowych i struktur Caritas kosztuje rocznie ok. 25 mln zł[18] (w 2010 roku utrzymanie trzech ordynariatów polowych kosztowało 24,5 mln zł[7], a w 2011 ok. 24,9 mln zł, co stanowi 1‰ budżetu MON[20]). Ministerstwo Obrony Narodowej wypłaca pensje kapelanom rzędu 5-7 tys. zł, utrzymuje kościoły, pokrywa rachunki za prąd, ogrzewanie, remonty i etat organisty[18]. Kapelani są także utrzymywani w szpitalach (1,5 tys. duchownych), w sanatoriach MSWiA, w zakładach karnych, w aresztach, w PKP, na Lotnisku Okęcie w Warszawie, w klubach sportowych, harcerstwie oraz w Kancelarii Prezydenta[7]. 
Dotowanie kościelnych przedszkoli, szkół podstawowych, gimnazjów, liceów i szkół zawodowych[7]. 
Całkowita kwota[edytuj] 
 
Do 2005 roku organizacjom religijnym przekazano nieruchomości mające 97 tys. ha (w tym 39 tys. ha nieruchomości rolnych), a na mocy decyzji Komisji Majątkowych kościołom i związkom wyznaniowym przekazano nieruchomości mające 58 tys. ha. Wśród nich było 701 nieruchomości zabudowanych[21]. Roczna suma pieniędzy jaką przeznacza Polska na Kościół katolicki wynosi – według różnych szacunków – od 1 miliarda[22] do 5 miliardów złotych[23][7]. Kościół katolicki w Polsce otrzymał 750 mln zł dotacji z Unii Europejskiej[24].

adi 2011-10-14

tv.rp.pl 
migalski proponuje ponownie rozmowy na temat sojuszu prawicy wolnorynkowej, miedzy innymi ze srodowiskiem upeerowsko-kanapowskim. warto byloby sie nad tym zastanowic... gdyby juz teraz powstal taki duzy sojusz, zaczelo sie tworzyc POWAZNE struktury, to moze cos by z tego wyniklo?

Mateusz z Kanady 2011-10-14

Czytam komentarze i coraz mniej rozumiem. Zanim zaczolem je czytac to mi sie wydawalo ze opodatkowanie kosciola to temat tak oczywiscie zastepczy ze tylko wyznawcy Palifrendzla mogli ten chaczyk polknac. Al jednak wyglada na to ze jest to sprawa powazna i wymagajaca glebokiej analizy. No coz, beze mnie.  
 
P.S. Cokeman dobrze opisal Tuska w swoim Youtubie, ... a Palifredzel to taka nawazelinowana nakladka na Tuska.

Mateusz z Kanady 2011-10-14

“Można nie chodzić do kościoła, ale Kościół trzeba szanować - za 2 tysiące lat historii.” 
 
Znaczy logicznie za sto lat trzeba bedzie kosciol szanowac o 5% wiecej? To tak dziala? A jestes pewein ze to nie ma byc skala logarytmiczna?

Jabollissimus 2011-10-15

Z tego co piszesz, Doroto, nie widzę, w czym problem. Różnica pomiędzy instytucjami "cywilnymi", a kościelnymi, które tak czynią jest taka, że kościelne są kościelne. Więc what the kypba fuck? 
Problem polega chyba na tym, by uciąć keynsizm w całości, a nie odciąć od niego Kościół. 
Poza tym... kwoty... DOROTO!!!! W tym kraju przekręca się całe MILIARDY, a ty wymieniasz jakieś ŚMIESZNE miliony! 
Temat zastępczy jest tematem zastępczym!

dorota 2011-10-15

Jakbyś doczytał to roczna suma subwencji do kościoła katolickiego to nawet 5 miliardów. Doliczyć do tego resztę kościołów i masz "przekręty na miliardy". 
 
I oczywiście, że socjal trzeba odebrać wszystkim. Ale najpierw bym proponowała obciąć SUBWENCJE. (tak, na uczelnie świeckie też!)

Crzszman 2011-10-15

Kurde... Naprawdę niezła ta Konserwa. Świetna audycja.  
Co do wyborów, to na stronie KonteStacji wypowiadałem się na ten temat co najmniej 3 razy, więc może nie będę katował tego samego po raz czwarty ;)

Mateusz z Kanady 2011-10-15

Jeszcze sie zastanawiam czy przez przypadek nie jest tak ze kosciol lepiej wykozystuje pieniadze jakie dostaje od podatnika niz robi to panstwo? Ja wiem ze to nie jest obtymalne rozwiazanie ale kosciol jest nadal organizacja prywatna i jestem przekonany ze przez to marnuje mniejszy procent zrabowanych pieniedzy niz panstwo. Powtarzam, zgadzam sie ze to nie jest obtymalne rozwiazanie.  
 
Ale... no coz w Ontario sa szkoly prywatne (z reguly bardzo drogie), publiczne i rownolegle katolickie (chyba jedyny pozytek z Quebec). I szkoly katolickie sa dofinansowywane na zasadach rownych szkolom publicznym. I sa lepsze i troche bardziej konserwatywne. I mimo tego ze do wierzacych nie naleze to wole zeby moj syna siedzial w klasie z Polakami, Portugalami, Wlochami, Filipinczykami, Chinczykami z Makao i (no trudno) Chorwatami niz z .... hmmmm .... reszta. Tak samo wole zeby sie najpierw nauczyl dziesieciu przykazan a dopiero potem nakladac kondony na kij od szczotki i czytac koran.

Tailor 2011-10-16

A ja bym się bał zostawiać dziecko z klechą. Po pierwsze dlatego, że wolałbym aby pierwsze doświadczenia seksualne zdobywało w tradycyjny sposób, po drugie - jakiej moralności dzieciaka może nauczyć Jego Purpurowość Michalik, który doprowadził do zwolnienia policjanta tylko za to, że ten śmiał nie zwracać się do buca "wasza eminencjo"? Tłuste świnie za którymi idzie stado baranów. Fajnie, że Palikot ma duże poparcie, może pogoni kota tej bandzie nierobów bełkoczących trzy po trzy.

Mateusz z Kanady 2011-10-16

Ehmm, no coz,masz pierdolca mowil ci to ktos kiedys? Ja rozumiem zeby tak sie odnosic do muzlmanow albo ruskich .... ale to czegos tak nie groznego KK? 
 
P.S. A tutaj w szkolach katolickich ksieza nie ucza tylko osoby swieckie, program jest za to nieco inny (bardziej konserwatywny) i bardziej egzekwowane sa wymagania.

dorota 2011-10-16

Mateuszu, jakbyś był jednym z tych ministrantów biorących w kakao na zakrystii to byś pewnie zmienił zdanie o "nie groznym KK" :P

Jabollissimus 2011-10-16

Co media robią z mózgów...

Tailor 2011-10-16

@Jabollissimus - Właśnie od około roku mam okazję obserwować, jak zmienia się charakter mojej ciotki i wuja, gorliwych chrześcijan, którzy jakiś czas temu zaczęli słuchać Radia Maryja i oglądać telewizję Trwam. Robią się coraz bardziej agresywni, coraz więcej gadają o Żydach, komuchach, polityce, aż kipią z nienawiści i są święcie przekonani, że w końcu poznali całą prawdę o świecie, latami przed nimi ukrywaną . Wcześniej byli normalnymi chrześcijanami, modlili się, jeździli sobie do Częstochowy, pomagali ludziom... Teraz zachowują się bardziej jak sekta. A o tym jak wspaniale wychowują katolickie szkoły doskonale mówi film oparty na zeznaniach dziewczyn, które tego cudu doświadczyły - Siostry Magdalenki. Oczywiście to wroga propaganda komuchów i pedałów, jak wszystkie negatywne głosy o naszym kryształowym kościółku. Przypadek Jego Fioletowości Michalika też wyssany z dupy przez zawistników. Ech... A to jeden z szefów tego całego interesu - największej na świecie korporacji żebraczej. Oczywiście finanse kościoła pozostają tajne, bo jakby to wyglądało, że wyżebrali milion a oddali z tego na biednych 100 tysięcy? W ogóle nie rozumiem, jak inteligentni ludzie, w przypadku KK mogą pozostawać tak bezkrytyczni, jednostronni i chłoną to bogoojczyźniane bla bla bla z którego nic nie wynika. Dlatego pewnie Martin wkurza tak wielu słuchaczy, bo on też tych farmazonów nie traktuje poważnie, mimo że jest chrześcijaninem. A te dzisiejsze "mądrości" kościoła to taki sam bełkot jak to co mówili kiedyś o myciu się, które zamyka drogę do nieba. Często jest to nawet głupsze, bo wypowiedź stanowi jedynie zlepek fajnie brzmiących słów a kompletnie nic z tego nie wynika. Mądra mina, wyciągnięty paluszek, wspólny wróg, dominanta w głosie i można porwać tłum serwując mu bełkot, który dałoby się wygenerować programem typu mumbo jumbo generator.

Kreator z koczowiska :) 2011-10-16

Dowalanie się DZIECIACZKI do KK to jak lanie batem z haczykami (a la XIV wiek) szczerbatego, że ulizał nieco suchara. 
 
Doliczacie jakieś krotności do przekrętów najwyżej na miliony a Tuski i Kaczki RUCHAJĄ WAS NA MILIARDY i to wam nie przeszkadza. 
Skąd paligłup ma te kasę na startowania do sejmu i senatu takiej rzeszy ludzi. To jakoś nikogo nie zastanawia. 
Wszelkich komentarzy opluwających kościół nie komentuję. Ostatnio miałem urodziny 28 ale nigdy tak durny nie byłem jak niektórzy komentujący. 
 
Moge tylko dołączyć się do Mateusza z Kanady "Czepiacie się czegoś tak mało szkodliwego jak KK"... 
 
Jak wasz córka się wyskrobie w Biedronce za 99,99 a syn złapie hiva od jakiś bamboo co tu Palikot sprowadzi to przyznacie racje konserwatystom a nie zgrai przygłupów mieszających libertynizm z socjalizmem i MAOIZMEM! 
 
Zasady były nawet wśród plemion prymitywnych a walka z regułami, moralnością i zasadami jest szkodliwa i bezsensowna. 
Kto przetrwa kataklizm ktoś słaby psychicznie czy silny i jeszcze najlepiej z zasadami? Kto wam wbije nóż w plecy ktoś zastrzaszony i fałszywy czy ktoś kto trzyma się tego w co wierzy nawet gdy wszystko dookoła się wali. 
 
Historię polecam poznać...

Kreator z koczowiska :) 2011-10-16

PS. Zacytuje znajomego moich rodziców KAPITANA ŻEGLUGI WIELKIEJ. 
"Ludzie kurwa nie widzieli prawdziwej biedy". 
 
On pływał masowcami i kontenerowcami po krajach typu MALI, BANGLADESZ, INDIE, RPA i tam jest faktycznie źle. 
 
Jak wam się nie podoba życie obecne to do roboty się k...a weźcie zamiast pieprzyć głupoty. Palikot to czysty roszczeniowy tryb życia. Potem gówniarzeria rozbija figury zabytkowe jak w Rzymie lewacka hołota! TFU. 
 
Chcecie dobrobytu walczcie z podatkami a nie chcecie tych co nie płacą tyle co wy obciążać. Wołajcie "MY CHCEMY TAKICH PODATKÓW JAK KOŚCIÓŁ' 
zamiast 
"KOŚCIÓŁ MA PŁACIĆ TYLE CO MY BO TAK"

Kreator z koczowiska :) 2011-10-16

A tak w ogóle co będziecie mieli z tego, że kościół będzie miał dowalone podatki 'po równo'? 1zł miesięcznie? 
 
Nawet piwa z tesco lewacy mieć nie będziecie na tym interesie. Warto robić sobie z gęby holewę i to Paligłupa? 
 
Ja już mówiłem, że wolałbym by cała europa była opodatkowana jak pracownicy cywilni Watykanu (państwa kościelnego) i mieli taki wybór w ubezpieczaniu się w dowolnym miejscu i tak tanie paliwo! 
Dziwne, że KK za dużo mniejsze pieniądze remontuje zabytki, buduje nowe kościoły, kształci ludzi, pomaga biednym i wysyła pomoc do Afryki tam gdzie jej faktycznie potrzebują! 
 
Gdyby państwowe gówno instytucjonalne w Polsce i UE funkcjonowało tak sprawnie na tak ograniczonych zasobach i przy takiej nagonce negatywnej byśmy mieli po 10000km autostrad, setki szkół w małych miejscowościach w każdym kraiku tego żałosnego patologicznego skrawna upadającej cywilizacji! 
Ja wole by kościoły były silne i przejmowały rolę instytusji 'socjalnych' w całej europie zamiast zawsze nienasyconych finansowo biurw. 
 
Pozatym księża i zakonnice są z powołania ... lub z chciwości na przykład(to margines a nie reguła!). 
Biurwy zawsze są łapczywe i zawsze chcą więcej waszej kasy! Różnica jest jaskrawo oczywista. Osobiście znam 8 księży i wszyscy są mniej czy bardziej z powołania. O tych chciwych czy łapczywych na dobra doczesne słyszę tylko z opowieści i to sporadycznie!

Tailor 2011-10-16

@Kreator: Nie poważne jest nazywanie starszych od siebie 'dzieciakami', podczas kiedy sam nadużywasz caps locka i miotasz się rzucając kurwami we wpisach.  
 
Pytanie: identyfikujesz się np. kościelnym lizodupkiem Nowakiem, który po raz kolejny chce doprowadzić do odwołania koncertu muzyka, tylko dlatego, że reprezentuje on inną ideologię? Jeśli tak, to sam bardziej przypominasz lewaka, a raczej komucha rodem z PRLu, który będzie zakazywał ludziom wszystkiego co nie po linii partii - lub jak w tym przypadku kościoła. Zakłamana sekta kościelna sama jest przesiąknięta pogaństwem, z którym jednocześnie walczy. Szkoda, że od pogan wzięli tylko to co im było na rękę, co się opłacało, a nie np. tolerancję dla innej wiary, która była standardem wśród pogan.  
 
Chyba ci się tez włączył "moher mode", bo rzucasz argumentami typowymi dla tego środowiska: "A inni więcej nakradli!". Masz tez typową dla tego środowiska pogardę dla czarnych, homoseksualistów, Żydów i lewaków, co jeszcze bardziej zbliża cię do Radia Maryja.  
 
Powołujesz się też na jakiegoś kapitana żeglugi wielkiej, to nie czasem ten co ciągle dzwoni i liże tyłek ojcom w Radio Maryja? Poza tym żyjesz chyba w innym świecie, skoro pazerni kapłani to dla ciebie margines i to akurat kiedy kościół proponuje aby zlikwidować komisję majątkową, która nakradła już tyle ile się dało (robiąc przy tym wały), na rzecz 1% odpisu. Mieszkałem wiele lat na parafii, gdzie stał mały, lichy kościółek a obok niego 10 razy większa, wypasiona parafia. Za każde wymamrotanie kilku farmazonów klecha bierze po kilka stów, jeżdżą wypasionymi furami, biskupi mieszkają w pałacach, ubierają się w złote szaty, noszą złote pierścienie, ciągle łażą na jakieś bankiety przez co większość to spaślaki albo alkoholicy. Ostatnio mieliśmy tez przypadek klechy, który zatrzymany na jeździe po pijaku bił się z policjantem, wyzywał go, groził, że zniszczy... No ale to oczywiście cały czas te margines, ba - promil! 99,9999 z czarnosukienkowych to wspaniali ludzie, szkoda, że przez całe życie trafiam akurat na tych głupich, pazernych i bucowatych. Informację o "Zabytkowej" figurze to sobie chyba wyssałeś z palca. Nie pamiętam aby było coś o tym, że to zabytkowa figura, równie dobrze mogła to być zwyczajna, gipsowa Maryja. No ale tak to właśnie jest wśród katolików z rzetelnością informacji, klecha najpierw mówi, że rozbito figurkę i połamano krzyż a zaraz potem dodaje, że "zniszczono wszystko!". Zaraz się z tego zrobi "mordowanie chrześcijan" a gipsowa figurka odpustowa stanie się zabytkiem. Poza tym ten co to zrobił, powinien być uznany za przykładnego chrześcijanina, bo nie przypominam sobie aby w Biblii było coś o czczeniu Maryi, jakichś świętych, zabronione było tez tytułowanie swego guru "ojcem" (bo jeden jest Ojciec). Nie przypominam sobie aby nasz wielki rodak Lolek protestował gdy go tak tytułowali, podobnie jak nie miał nic przeciwko temu aby mu stawiać pomniki za życia, co jest już mega buractwem.

Kreator z koczowiska :) 2011-10-16

To jesteś wrogiem kościoła, religii czy czego w końcu. 
 
Nagle znasz co mówią w Radyo-Maryo, znasz co jest święte? Znawca teolog jesteś? Zbuntowany anioł palikota z Fakty i Mity??? 
 
Ja akurat RM nie słucham bo są ciekawsze stacje. Właściciel mieszkania które wynajmuje słucha i sobie z nim rozmawiam na różne tematy i jakoś jak się nie zgadzamy nie wyzywa mnie od lewaków lub faszystów. 
 
Są 2 możliwości, jeśli różne widzenie tego samego świata mamy. Albo trafiasz ty i twoi znajomi na ten margines księży, albo polegasz na opowieściach ludzi. 
Są upierdliwi polacy którzy narzekają na wszystko także na to, że tacy za dużo ktoś ma czy za nowe auto. 
 
Ale jak ktoś PRYWATNIE ma nowe auto to też chcesz mu rozwalić figury w domu? Na tym polega libertyńska wolność? Wolność tak, ale jak ktoś jest czarnym żukiem i moherem to na gilotynę. No bez jaj. 
 
Skoro jestem ten zły to chodź i mi rozwal figurę może nie mam religijnych ale mam w domu różne rzeczy kolekcjonowane. 
 
Lewicowe na ogół media podały, że zabytkowa figura, więc skoro nawet michnikowszczyzna tak twierdzi to przyjmuję to za prawdopodobne. Lewica = zaniżanie szkód w kościele wyrządzonych przez lewicę. Chyba logicznie rozumuję? 
 
Porównywanie zakazu koncertu do wejścia radosnej grupki Rzymskich lewackich czerwonoarmistów do kościoła i rozpieprzanie co im się nie podoba na ścianie czy postumencie to bardzo uprawnione porównanie. Proponuję byś szefowi auto przygniótł walcem bo to nie zabytkowe auto przecież i można tak robić jak cię zdenerwuje. 
 
Konserwatysta jak NORMALNI ludzie kiedyś - jak widzi kogoś bogatszego to chce mu dorównać UCZCIWIE nawet jak ten bogatszy to kawał cwela. Robi biznes, robi inwestycje i robi oszczędności i plany. 
Lewak jak widzi kogoś bogatszego to chce mu zabrać. Czy coś jest niejasne w rozumowaniu moim? Ty chcesz niszczyć skoro za coś normalnego i uprawnionego uznajesz niszczenie PRYWATNEJ własności. KK to taki sam właściciel jak koncern. Ja jestem wrogiem megakoncernów ale nie nawołuje do niszczenia własności TPsa czy KGHM! Wszelkie uprawianie demagogi, że nic się nie stało, że ktoś demoluje cudzą własnośc uważam za aabsurd i kończe dyskusję dalszą. Pisz co chcesz. 
 
Tak samo traktuję tych wandali jak gości co mi burdel w mieszkaniu zrobili i buchnęli aparat, 1500zł i monety leżące na widoku na stole! Znajdź usprawiedliwienie dla tych gnoi co mi na mieszkanie napadli to wtedy moge się zastanowić, ale jest jeden problem NIC TEGO NIE USPRAWIEDLIWIA. 
 
Rządaj takich niskich podatków jak kościół dla siebie zamiast niszczyć odrobinę więcej wolności podatkowej dla innych. Mnie cieszą ulgi podatkowe bo każda okazja by mniej zapłacić lewactwu i pasożytom biurokratycznym uważam za coś dobrego. A na kościół wolałbym dawać tylko na tacy, ale podatki idące z naszych kieszeni na kościół są duuuużo mniejsze niż podatki na sprzątanie śmieci, więc debatowanie na 40 ponad wpisów o tym jaki kościół jest bogaty jest śmieszne. 
KGHM też jest bogate. W siedzibie zarządu są figury z miedzi - ukradnij je przecież to takie MORALNE i SŁUSZNE. Powiedz lokalnym lewakom by weszli do KGHM bo przecież to zła korporacja pewnie też unika podatków, jest duża i ma swoje czarne żuki żerujące na biednym plebsie.

dorota 2011-10-16

To nie są ulgi podatkowe, Kreator, może to zrozumiesz. A jak nie, to pierdolnij tym pustym łbem w ołtarz zawczasu. 
 
Społeczeństwo robi zrzutę na kościół, to nie to samo co "ulga podatkowa" kiedy ktoś po prostu nie płaci podatku - tutaj wszyscy płacą za nich. 
 
A jak według ciebie model księża to jeżdżący na rowerze dominikanin to chyba już całkiem rozum postradałeś. 
 
Nie mam nic do kasy którą pazerny grubasek dostaje od wiernych - jak są tak naiwni że płacą grubą mamonę za napryskanie wodą po domu w trakcie kolędy, to ich problem. 
 
Ja po prostu nie chcę płacić MIMO WOLI na kolejne "zabytkowe gipsowe figury" (trochę wstyd, że zabytkowe figury w rzymie mają z gipsu a nie z kamienia)

dorota 2011-10-16

aha, licheń pewnie też z drobnych na tacę zbudowali, kurde.

Mateusz z Kanady 2011-10-16

Dorota, Re 39:  
“Mateuszu, jakbyś był jednym z tych ministrantów biorących w kakao na zakrystii to byś pewnie zmienił zdanie o "nie groznym KK" :P” 
 
Ciesze sie ze znowu wracamy do tematu. Fajnie zwlaszcza fajnie ze temat interesuje coraz czesciej dziewczyny.  
 
Nigdy ministrantem nie bylem. Zawsze uwazalem ze pieniadze zgarniete na kolendzie nie sa warte wstawania na masze o 6-tej rano przez caly rok. Prawie wszyscy moi koledzy byli ministrantami. Nikt tam ich w kakao nie pakowal. Z tego co sie orjentuje to tylko jednego koscielny w dupe kopnol jak sciagal wino mszalne. Natomiast owszem mialem kolege molestowanego przez ojczyma. Ten kolega byl jednym z niewielu ktorzy wlasnie na religie nie chodzili gdzyz ojczymem byl mieszkajacy samotnie dyrektor naszej szkoly i harcmistrz polski ludowej.  
 
No to wniosek z tego ze dziecko nie powinno byc ministrantem, harcerzem, wiadomo nie jeden trener tez zgwalcil wiec sport odpada. Coz, niech siedzi z ojcem na werandzie i uczy sie palic i pic. Wtedy nikt go molestowac nie bedzie.

Mateusz z Kanady 2011-10-16

Tailor, masz namiary na tego kleche co wpierdolil gliniarzowi. Chcialbym mu na tace cos poslac.

Jabollissimus 2011-10-17

"Właśnie od około roku mam okazję obserwować, jak zmienia się charakter mojej ciotki i wuja, gorliwych chrześcijan, którzy jakiś czas temu zaczęli słuchać Radia Maryja i oglądać telewizję Trwam. Robią się coraz bardziej agresywni, coraz więcej gadają o Żydach, komuchach, polityce, aż kipią z nienawiści i są święcie przekonani, że w końcu poznali całą prawdę o świecie, latami przed nimi ukrywaną." 
 
Aha, czyli jak KonteStacja tłumaczy ludziom, że żyją w fikcji - jest ok. A jak Radio Maryja - to nie jest ok? 
 
 
"największej na świecie korporacji żebraczej. Oczywiście finanse kościoła pozostają tajne" 
A więc każda firma jest "korporacją żebraczą". Każego zarobek zależy od tego, czy ktoś kupi jego produkty. 
 
 
"co jeszcze bardziej zbliża cię do Radia Maryja." 
Z twoich ust brzmi to jak komplement. ;D

Tailor 2011-10-17

>Aha, czyli jak KonteStacja tłumaczy ludziom, że żyją w fikcji - jest ok. A jak Radio Maryja - to nie jest ok?  
 
Dobre pytanie. W zasadzie to jestem chyba największym obrońcą RM wśród ludzi, których znam. Dodatkowo cenię Rydzyka bardziej niż innych księży bo on robi coś konkretnego, założył szkołę, stworzył media i społeczność... Rydzyk, jaki by nie był, jest tez dobrą przeciwwagą dla mediów prorządowych. On sam, wbrew temu co mówią żyje skromnie, szczególnie jak na standardy kościelne, ale w końcu jest zakonnikiem.  
 
Zarzuty o antysemityzm to raczej histeria tych co są w opozycji dla RM i tych kręgów - patriotyczno-narodowych.  
 
RM ma jeszcze jedną zaletę, o której wspominał np. Cezary Pazura, który miał odwagę przyznać się do słuchania tego radia. Jest to radio gadane i do tego spokojne, można się więc wyciszyć albo zasnąć nawet słuchając takiego prooooofesooooora Wooolnieeewiiicza.  
 
Co mnie drażni i odrzuca od tego radia: niesamowita wręcz jednostronność, jednomyślność tych co tam bywają i tych, którzy to radio prowadzą. Do tego kosmiczne wręcz lizusostwo, przez te 20 (czy coś koło tego) lat funkcjonowania tego radia nie pamiętam aby odbyła się jakakolwiek ostrzejsza polemika, sami klakierzy miziający się pytkami po szyjkach, ohyda. Następna sprawa, to traktowanie dorosłych ludzi jak dzieci a nastolatków jak 5 latków. Infantylne to jest po prostu, ale księża mają już taką manierę, że swoje owieczki traktują jak dzieci. Czasem kiedy się skumulują ze sobą ten infantylizm, słodkopierdzenie w stylu: "kochany ojcze, czy ja mogę proszę ojca przeprosić ojca...", błędy językowe rodem z podstawówki (z ust profesora doktora habilitowanego podwójnie zgwintowanego) i ta jednostronność - tworzy się coś na kształt kabaretu. To jest jeden z powodów dla których słucham czasem RM. 
 
To co moim zdaniem jest w RM najbardziej niebezpieczne, to: odpychanie młodych ludzi od KK i kompromitacja samego chrześcijaństwa poprzez okrutny obskurantyzm, skupienie się na chrzęscijaństwie "ludycznym", dzielenie wiernych na kato-lewicę i tych prawych, prawdziwych katolików itd. Dalej - częste manipulowanie faktami, ale bardziej na zasadzie stosowania demagogii, grania na emocjach, przejaskrawiania itp. zabiegów. Do tego podwójna moralność Kalego, nasycanie umysłów starszych ludzi głównie negatywnymi treściami i cała masa innych rzeczy, które mnie po prostu okrutnie drażnią. Podobnie jest z postawą, którą ma wielu Polaków: interesowanie się i chęć sterowania życiem innych. 
 
Co do głównego zarzutu, który padł wcześniej, że RM wzbudza w ludziach niezdrową agresję, zamyka ich w hermetycznym, toksycznym gronie. Dla mnie jest oczywiste, że tak się dzieje. Sam kościół zachowuje się podobnie - jest fałszywy - z jednej strony jednoczy ludzi, ale sączy też nieustannie jadzik i dzieli, promuje ubóstwo, wstrzemięźliwość, sam jest niesamowici pazerny i nienasycony, głosi banialuki o tym, że dobra kościelne są własnością całego kościoła, a wiadomo, że nie jest to nawet polskie, tylko watykańskie, mówi o poszanowaniu wszystkich, sam nie szanuje prawie nikogo z poza swojego grona itd. To jest zwyczajna hipokryzja i nic więcej.  
 
Pytanie: Czy RM tworzy ludzi, którym to wszystko odpowiada, czy tylko ich jednoczy i daje im media? Oczywiście jak to zwykle bywa - prawda leży po środku - jednoczy ich i dodatkowo umacnia, utwierdza w swojej postawie i promuje pewne zachowania.  
 
Poruszyłeś ciekawy temat: KonteStacja a Radia Maryja. Uważam to zestawienie za dość trafne, dla mnie te dwa środowiska są sobie dość pokrewne, wyłączając oczywiście wiele negatywnych cech o których pisałem, chociaż pewnie nie wszystkie. Jednostronność, radykalizm, sprzeciw wobec aborcji w jakiejkolwiek formie, niechęć do mainstreamu, szacunek wobec tych samych autorytetów, ci sami wrogowie... Można dodać do tego dużą hermetyczność środowiska, niechęć do różnych "zboczeńców" i "odmieńców", z lepszych rzeczy: patriotyzm, wiara, nawet sposób finansowania... Widać przecież jak jest. 
 
Dzieli na pewno zapatrywanie na socjal. Większość odbiorców RM to jednak ludzie korzystający z tego socjalu, albo osoby pracujące w państwowych firmach. O podatkach czy biznesie tam się praktycznie nie mówi.  
 
Tyle o Radiu Maryja z mojej strony. Czasem napiszę parę słów o mediach Rydzyka bardziej w pozytywnym świetle, bo za duża jest nagonka i manipulacja w tym temacie i mnie to wkurwia. Rydzyk to dla mnie ikona, coś jak puszka zupy Campbellsa Warhola.  
 
Co do Twoich argumentów: 
 
>A więc każda firma jest "korporacją żebraczą". Każego zarobek zależy od tego, czy ktoś kupi jego produkty.  
 
Z Biblii wynika, że Bogu i jego synowi niezbyt podoba się handlowanie wiarą i robienie z niej biznesu. Jeśli dodać do tego podłe udawanie biedaka, niczym pseudo kaleka udający kulawego... Jeśli mam zaakceptować jakąś zinstytucjonalizowaną wiarę, to ma to być coś więcej niż trzepanie kapuchy kosztem naiwnych i bezkrytycznych ludzi. Doktryna ma być też wierna źródłom a nie stanowić radosną twórczość. Sam określasz KK jako korporację, więc nie ma problemu, bo ja tak właśnie ich traktuję: jak McDonaldsa z upiornym clownem na czele. Obowiązku lubienia a nawet szanowania firmy nie ma. Być może Bóg patrzy na to podobnie, bo nie jest bezkrytyczny z tego co mi wiadomo, wręcz przeciwnie.

Emper 2011-10-17

Jak chcecie gdziekolwiek zajść to radzę jednak podarować sobię używanie słów "pedał" i "pedersta", bo ja osobiście wstydzę się polecić waszą audycję. To ma być wolność? Nie macie szacunku do innych ludzi.  
 
Bardziej was interesuje 2 homo u Palikota, niż 21 przedsiębiorców. To że mainstreeam się tym zainteresował to rozumiem, ale od waszej audycji oczekiwałem czegoś przeciwnego.  
 
Może gdybyście poznali osobiście kogoś homo to byście zrozumieli, że to są tacy sami ludzi, którzy się tacy urodzili i chętnie by sobie zmienili orientację, bo to nie jest wesołe jak musisz się ukrywać przed znajomymi i rodziną, a jeden z drugim nawołuje do agresji przeciw tobie.  
 
I może dlatego KNP przegrywa wybory, bo JKM już dawno się zakorzenił w ludzkich głowach jako przeciwnik kobiet, homo, niepełnosprawnych i mimo tego, że ostatnio to złagodził to nie byłem w stanie przekonać moich znajomych i rodziny do głosowania na niego właśnie przez ten brak szacunku. 
 
Głosowali na Palikota, bo potrafił ich przekonać. Tutaj możecie sobie zobaczyć dlaczego: 
 
www.tvp.pl 
 
I mimo, że większość pomysłów ma socjalistycznych to metody ma dobre i tego się trzeba od niego uczyć.

Tailor 2011-10-17

Przyłączam się do zdania Empera. Konserwa ogólnie ostatnio zbyt wulgarna się robi. Dzwoni ktoś i zaczyna kląć bez wyraźnej potrzeby... A co do homo, to ciekawe, że teraz to w sumie większą odwagę trzeba mieć aby w towarzystwie powiedzieć "homoseksualista" a nie "pedał". Jeszcze cię koledzy wezmą za homo, albo za "miłośnika homosiów"... Można nie tolerować czyjegoś zachowania, ale minimum szacunku i empatii by się zdało. Warto by było się też douczyć, że pederastia to nie to samo co homoseksualizm.

Kreator z koczowiska :) 2011-10-17

Zatem wszyscy zbulwersowani słuchacze mogą się cieszyć, bo jeśli NIErząd nic 'mądrego' nie wymyśli a homo nie będę zbyt ruchliwi na placach i w miejscach publicznych to najbliższe audycje będą pod znakiem altrnatywnych paliw, oszczędzania surowców, produkcji energii elektrycznej i cieplnej w domu, tanich domków i II RP jak by wyglądała gdyby dalej istniała...

Mateusz z Kanady 2011-10-17

@ Emper i Tailor, pedaly mi w niczym nie przeszkadzaja, bardzo czesto ich bronie przed moralizatorami natomiast wkurwia mnie (tak wkurwia a nie tlyko wkurza) jak mi ktos chce nazucic politycznie poprawna terminologje. Bo to nie pedal albo ciota tylko homoseksulaista a w zasadzie to gej blah blah blah. Zygac sie chce od tej nowomowy.  
 
Double plus un good.  
 
Dla tych ktorzy razi slowo pedal (ang faggot): www.youtube.com 
The little faggot with the earring and the makeup 
Yeah buddy, that's his own hair 
That little faggot got his own jet airplane 
That little faggot he's a millionaire

Mateusz z Kanady 2011-10-17

Sorry ucielo, tu jest nie cenzorowana wersja: www.youtube.com ale ona taka nie ladna prawda...

Mateusz z Kanady 2011-10-17

W temacie zblizonym, proponuje recenzje filmu Jesus Camp autorstwa AgenTomasza agentomasz.pl , chociaz film nie o KK to sporo sentymentow tu wyrazonych znajduje bezposrednie odniesie w owej recenzii.

Ostatni Sprawiedliwy 2011-10-18

Primo, im dalej czytałem tym bardziej rechotałem ze śmiechu. Nie róbcie tego więcej bo zejdę na zawał albo coś :D 
 
Secundo, dużo bym mógł komentować, ale... nie chce mi się. Nie czerpię też przyjemności z dalszego zaogniania dyskusji. Do dwóch wypowiedzi jednak się odniosę: 
 
1) Emper 
 
 
Co do pedała to mógłbym się nawet zgodzić, że to wulgarnie ale dzwoniący generalnie ma prawo wyrażać się jak mu się podoba. Prowadzący audycję w takim radiu jak to mogą co najwyżej dokonać korekty w udostępnianej wersji i/lub powstrzymywać dzwoniącego od słów, które uważają za nie do przyjęcia. 
 
Cóż, ja się nie tylko nie wstydzę, ja się również nie boję określać pederastów mianem pederastów. Jak ktoś chce mnie zmuszać do tzw. tolerancyjnej nowomowy to nie ma to nic wspólnego z szacunkiem wobec mojej wrednej osoby ;) Akcja wywołuje reakcję i im bardziej P E D E R A Ś C I będą uprawiać swoje niecne praktyki (nie, nie seksualne- naprawdę mam gdzieś który, któremu wsadza penisa w odbyt. Chodzi o ograniczanie wolności innych ludzi na wiele sposobów), tym silniejsza będzie na to reakcja tzw. ciemnogrodu, czyli ludzi mających odmienne poglądy ;) Na koniec radzę nie mylić wolności (wypowiedzi) z szacunkiem.  
 
2.1) Tailor 
 
 
Na początek dykteryjka: spotkałem się z sytuacją, że za naszywkę z herbem RP na plecaku, spotkały mnie wyzwiska na korytarzu uczelni wyższej, ze strony tzw. elity narodu. Byłem też ofiarą modnej ostatnio tzw. "agresji słownej" jak również ostracyzmu z tego powodu (wiele osób postronnych z tego środowiska uważało mnie najpierw za kibica, a potem za pseudokibica, wyznawcę Rydzyka a nawet nacjonalistę- abstrahując od tego, że osoby te zupełnie nie rozumiały różnicy między nacjonalistą a szowinistą (bo uważały mnie w istocie za szowinistę), mimo obligatoryjnych wykładów i ćwiczeń dot. teorii narodu). Wnioskuję po tym, że trzeba mieć odwagę aby publicznie obnosić się z symbolami RP (ciekaw jestem jak zareagują na moją zapalniczkę z takim samym motywem). O tym jak tyrania tolerancji jest promowana za publiczne pieniądze a ludzie mający odwagę myśleć i mówić inaczej niż tzw. elity są prześladowani, długo by pisać. 
Konkludując, odwagę w dzisiejszych czasach trzeba mieć na różnych polach ;) 
 
 
 
w wąski znaczeniu pederasta to dojrzały mężczyzna uprawiający seks z młodymi mężczyznami (znaczenie historyczne, nie mające już zastosowania). W szerokim, współczesnym (bo dla znaczenia słów liczy się ich obecne, powszechne, praktyczne zastosowanie a nie, za przeproszeniem "pieprzenie bzdur" dot. dawno wygasłych znaczeń) znaczeniu pederasta to jakikolwiek mężczyzna uprawiający seks z jakimikolwiek mężczyznami. Nie jest to określenie pejoratywne, ani obraźliwe (w przeciwieństwie do np.: popularnego słowa "gej", które występuje równocześnie -w zależności od nazwijmy to środowiska- w dwóch znaczeniach, opisowym i ocenno-negatywnym). To tyle gwoli "douczania się" i ścisłości znaczeniowej ;) 
 
ps. 
Jeżeli komuś nie odpowiada przekaz dzwoniącego to szczerze polecam zadzwonić i kulturalnie mu to powiedzieć. Sam tak czynię, gdy mnie coś naprawdę oburza. 
 
Najbardziej jednak żal, że zamiast ożywczej intelektualnie dyskusji na temat audycji, "dyskusja" zamieniła się w chryję z klasycznego repertuaru lewactwa: wszystkie ręce na pokład przeciwko KK. Co oczywiście ma to na celu:  
a) antagonizować ludzi do siebie, uniemożliwiając im tym samym wspólne działanie przeciwko "większemu złu"  
b) być tematem zastępczym aby nie rozmawiać o tym co ważne. 
 
Pozdrawiam słonecznie :) 
Ostatni Sprawiedliwy

Mateusz z Kanady 2011-10-18

“naprawdę mam gdzieś który, któremu wsadza penisa w odbyt” 
 
Eh, no nie moge, perelka ... wez przeczytaj to co napisales i sprobuj sie nie rechotac.

Emper 2011-10-18

NIKT WAM NICZEGO NIE NARZUCA. 
To jest moje prywatne zdanie i możecie je mieć głęboko gdzieś.  
 
Mówię tylko, że ja i większość mojego otoczenia po usłyszeniu słowa pedał po którym następuje rechot pomyśli, że cała wasza krytyka danej osoby sprowadza się do stwierdzenia: 
 
"pedał i wszysko jasne" 
 
i wyłączy radio. Szkoda, bo Osatni Sprawiedliwy, to osoba której wiedza o sytuacji na wschodzie mi osobiście impomnuje i chciałbym, żeby także inni mieli możliwość się z nią zapoznać.  
 
Niestety w związku z powyższym nie mogę. Moim zdaniem nie mówienie na homo - pedał, na metala - brudas, na dziecko - gówniarz, a na niepełnosprawnego - niedorozwój to nie jest kwestia poprawności politycznej tylko SZACUNKU.

Ostatni Sprawiedliwy 2011-10-18

Prawie skończyłem odpisywać a tu wredne kompiradło zjadło mi całą wypowiedź ]:-> Toteż odpowiem skrótowo. 
 
errata: powinny być cytaty w mojej poprzedniej wypowiedzi, ale niestety system je ukrył ;P 
 
Mateuszu 
a) lubuję się w dosadnych wypowiedziach 
b) udzielił mi się "radosny" nastrój wypowiedzi 
 
Emper 
Emper mówisz, że nie narzucasz nam niczego ale czy aby na pewno nie wpisujesz się w metodę poprawności politycznej twierdząc, że "Konserwa daleko nie zajedzie pozwalając na takie słowa", że nie polecisz jej znajomym? Szczególnie to drugie to oczywiście twoje prawo, tak samo jak prawo moje określać tzw. homoseksualistów mianem pederastów. Przykro mi, że twoi znajomi tak płytko podchodzą do sprawy. Bo w istocie nam (no dobra, przynajmniej mnie ale mam powody sądzić, że reszcie też) chodzi nie o to, że homo/pederaści są be, tylko o to że be jest ich homopropaganda i działania ograniczające wolność innych ludzi (choćby sprawa użycia słowa pederasta-przecież już wyjaśniłem, że ono jest neutralne. Czyli można mówić homoseksualista, ale pederasta już nie. Dlaczego? Bo kojarzy się ze słowem pedał? Jak bym powiedział homoseksualista a potem zarechotał to poleciłbyś audycję znajomym?; można wypowiadać się o homo pozytywnie, ale negatywnie już nie - to jest właśnie dyktat poprawności politycznej. Co jak co ale Kontestacja i jej audycje powinny być daleko od owej poprawności politycznej). Przykładów takiej cenzury jest mnóstwo. Zapadło mi szczególnie w pamięć: 
a)  
sprawa z Kanady. Były pederasta, obecnie działający na rzecz uświadomienia społeczeństwa o zagrożeniach związanych z pederastią, można powiedzieć jej przeciwnik jest ciągany po sądach za to, że mówi iż w grupie homo jest wyższe zachorowanie na choroby weneryczne, aids, częstsze samobójstwa. Z drugiej strony tzw. elity nie oburzają się gdy pederaści w swojej propagandzie uwypuklają problemy w rodzinach hetero (jak alkoholizm czy molestowanie) jednocześnie przedstawiając samych siebie jako związki idealne. Krytyka KK w związku z np.: molestowaniem jest w porządku, taka sama krytyka homo jest określana mianem mowy nienawiści (pojawiają się pomysły penalizacji wypowiedzi o homo jako o orientacji grzesznej, złej, nienaturalnej etc. Pewnego pastora ze Szwecji zdaje się, że nawet usunięto z funkcji za publiczne mówienie iż homoseksualizm/pederastia to grzech).  
b) 
Wyciszanie, negatywne komentarze prasowe dotyczące skarg mieszkańców pewnego rejonu KRK gdzie znajduje się klub nocny dla homo. Skargi dotyczyły zachowań klientów tego przybytku: zakłócanie ciszy nocnej, seks na ulicy, pijaństwo na ulicy, bójki, obelżywe słownictwo, zaśmiecanie otoczenia, wymiotowanie na chodniki, wypróżnianie się na ściany budynków etc. 
c) 
zamykanie katolickich ośrodków adopcyjnych w WB ze względu na sprzeciw instytucji je prowadzących na oddawanie dzieci do adopcji pederastom 
d) 
finansowanie z publicznych pieniędzy książeczek dla dzieci w szkołach gdzie pederastię przedstawia się jako dobrą, modną, normalną. 
 
Wniosek jest taki: o pederastach wolno (modnie jest, a nawet trzeba) mówić dobrze, o KK, rodzinach heteroseksualnych wolno, modnie jest, a nawet trzeba mówić źle. Jednak nie wolno mówić o homoseksualizmie źle. To jest właśnie homodyktat uprawiany za pomocą homopropagandy i poprawności politycznej. 
 
Jak dla mnie to niech homo sobie żyją z homo, robią w domowym zaciszu co im się żywnie podoba, ale niech nie wchodzą w moje życie z buciorami. Niech mają prawo narzekać, mówić, że homo jest OK, niech głosują sobie na homo i domagają się w sejmie zmian prawa na ich rzecz. Jednak niech nie niszczą osób, środowisk im krytycznych, przeciwnych; twierdzących, że homo NIE jest OK, domagające się nie dawania im przywilejów, nie zmieniania prawa na ich rzecz. Bo nie może być tak, że pederaści mają prawa i przywileje a reszta ludzi ma się ich słuchać jak wyroczni- to już było i źle wyszło. Ja nie mam szacunku wobec środowisk, które wchodzą mi w życie z buciorami i mam prawo dawać temu wyraz. 
 
ps. 
pięknie dziękuję za komplement dt. mojej znajomości spraw bliskowschodnich (do tuzów SM jeszcze mi dużo brakuje, ale pracuję nad tym ;) ). Bardzo cieszy mnie, że komuś podoba się to co mówię w tym zakresie. Mam nadzieję w końcu wystartować z audycją w temacie SM, więc będziesz miał wtedy okazję do jej polecenia (o homo nic nie będzie, mimo że można by te środowiska traktować w pewnych okolicznościach jako grupę nacisku istotną z punktu widzenia sm). Chyba, że moje inne poglądy dyskwalifikują takie polecenie ;P 
 
Pozdrawiam serdecznie i szacuneczek za nie zniżanie się do poziomu argumentów ad personam (co nie jest takie częste gdy dyskutuje się o KK lub homo).

Mateusz z Kanady 2011-10-19

@ Emper: 
“To jest moje prywatne zdanie i możecie je mieć głęboko gdzieś. “ 
Po pierwsze jeszcze raz apeluje: jak rozmawiamy o pedalach to nie sugerujmy zeby sobie cos gdzies wsadzac bo robi sie coraz bardziej gejowo. ;p 
 
A tak powaznie, masz racje, Ostatni Sprawiedliwy tez ma racje. Ale najwazniejszym jest tutaj chyba jednak to o co i chodzi. W sytuacji kiedy w imie politycznej poprawnosci wolnosc slowa jest regularnie ograniczana zeby nie obrazic pedalow, muzulmanow, muzynow, cyganow etc etc trzeba przede wszystkim demosntracyjnie z tej wolnosci slowa kozystac.

Dodaj komentarz...

Kreator i Jabollissimus

Adam Kreator - konserwatywny liberał pracujący niestety na etacie. W wolnym czasie zajmuje się pomnażaniem w socjalizmie XXI wieku swojej nędzy i różnymi dziwnymi zainteresowaniami: numizmatyka, fuchy, grafika 3D, rysunki, rzeźba, malarstwo, design, stare komputery, pisanie artykułów, podróże, fotografia zabytków, konserwacja sztuki, zamki polskie, monarchiści, historia ogólnie a zwłaszcza mało znane ciekawostki które wyszukuję w książkach, internecie i wikipedii. Żeby określić dokładniej trzeba wypić z nim lampkę wina o cenie powyżej 8zł za butelkę.

Krzysztof Jabollissimus - wierszoklej (słowo "poeta" używał niejeden grafoman, on skromnie nie użyje). Węglomaz i farbiarz ("rysownik i malarz" zarezerwowane są raczej dla tych, co nieszpetnie uprawiają sztukę). Wydrzymord (zaiste, by być "wokalistą" trzeba umieć śpiewać!). By poznać fragmenty jego tfu-rczości - warto zajrzeć na stronę www.jabollissimus.pl Żeby poznać go lepiej, trzeba wypić z nim lampkę wina w cenie poniżej 8zł za butelkę.

Prowadzą audycję na żywo Konserwa Każdy jest konserwatystą, tylko jeszcze o tym nie wie. Na żywo we wtorki o 22:22 



Inne audycje tego autora:


ANP#5, [kocham Polskę], ZS 3, ZAD.1 (1) - 7 miesięcy temu






Więcej audycji...

Kryptoreklama Kaczmarskiego - ponad rok temu




Liberland | Konserwa 2.0, #29 (1) - ponad rok temu






Chiny i Brexit | Konserwa 2.0, #23 (1) - ponad rok temu






TK w sejmikach | Konserwa 2.0, #17 (7) - ponad rok temu



Śródroczna szopka improwizowana (1) - ponad rok temu





Równość - sruwność. (1) - ponad rok temu

Ludobójstwo - film - ponad rok temu













Dziwna wojna - c.d. (3) - 3 lata temu

Wojna 23 sierpnia? (12) - 3 lata temu


Trzecia wojna światowa? (6) - 3 lata temu

Plotki, ploteczki (1) - 3 lata temu


Zabory Ukrainy? (6) - 4 lata temu

Kabaret z Konserwą (4) - 4 lata temu

O masonerii (15) - 4 lata temu


Pisk eunuchów: Rosjo ratuj! (25) - 4 lata temu




Czarne święta! (11) - 4 lata temu

Bierzemy to na gołą klatę! (3) - 4 lata temu

Właściciele Polski (12) - 4 lata temu


Na 11.11 - polub lewaka! (8) - 4 lata temu

Powrót emigranta - cz.1 (22) - 4 lata temu



Mrowisko masonerii (38) - 5 lata temu

Polska - Afryka Europy (13) - 5 lata temu


Litwo, Ojczyzno moja! (2) - 5 lata temu



Wlepy AgenTomasza (1) - 5 lata temu

Banksterzy nas okradną? (6) - 5 lata temu

Klasycy prawicy w konserwie! (10) - 5 lata temu

Kto gardzi Lechem Kaczyńskim? (1) - 5 lata temu




Jan Pietrzak (24) - 5 lata temu






Młodzież się organizuje! (11) - 5 lata temu

Punki i hipstery (16) - 5 lata temu

Szopka Noworoczna 2012/2013 (6) - 5 lat temu



Kornel Morawiecki w Konserwie (25) - 5 lat temu






Kult Lecha Kaczyńskiego? (35) - 5 lat temu

Europa poza Unią? (2) - 5 lat temu





Czy Polska jest konserwatywna? (19) - 5 lat temu


Korwinowe gadanie (29) - 5 lat temu

Wielki kryzys i konkurs (7) - 5 lat temu


Kto wygrał bitwę warszawską (29) - 5 lat temu


Konserwa - pełna humoru (11) - 5 lat temu

Krzyż w PE (47) - 5 lat temu

ACTA wciąż zagraża (9) - 5 lat temu

Anegdoty z uczelni... (24) - 5 lat temu


Potrzeba nam dekomunizacji (17) - 6 lat temu

Relacje polsko-żydowskie (11) - 6 lat temu





Rozbój! VIATOLL to hell! (9) - 6 lat temu


Kłamstwo smoleńskie (71) - 6 lat temu

Konserwa - Free Trade is Fair! (19) - 6 lat temu


Głodówka przeciw dysedukacji (25) - 6 lat temu




Konserwa: rozkład systemu (11) - 6 lat temu



Konserwa pełna miłości (21) - 6 lat temu


Konserwa z nutką Naszości (9) - 6 lat temu

Konserwa protestacyjna! (28) - 6 lat temu

Konserwa w szkole (16) - 6 lat temu

Konserwa: ideologia a życie (13) - 6 lat temu


Karpiobójstwo i długi (12) - 6 lat temu


WRON won! 13 grudnia. (12) - 6 lat temu


Mały jubileusz Konserwy (13) - 6 lat temu

Konserwa: Solidarność (17) - 6 lat temu

Konserwa o 11.11.11 (20) - 6 lat temu


Precz z Halloween (69) - 6 lat temu








Konserwa chaosu (48) - 6 lat temu



Konserwa II wojenna (22) - 6 lat temu


Konserwa: Kult siły (41) - 6 lat temu

Konserwa reedukowana (6) - 6 lat temu

Konserwa... satanistyczna! (20) - 6 lat temu

Atrapa puszki od konserwy. (3) - 6 lat temu

Konserwa w pytę! Pyta.pl (7) - 6 lat temu



Konserwa o atomistyce (19) - 7 lat temu

Konserwa lwowsko-kresowa. (23) - 7 lat temu

Konserwa o sztuce (23) - 7 lat temu







Konserwa - Na razie się bawmy (27) - 7 lat temu



Maghreb i Lewant dalej kipi¹ (11) - 7 lat temu

Konserwa o pieskach, hau, hau! (10) - 7 lat temu





















Konserwa (testowa) 2 (9) - 7 lat temu

Konserwa (testowa) 1 (16) - 7 lat temu

A dzisiaj polecamy:
 align="center">
Program sponsorują:

Jaro - - 20.00
numer faksu - - 30.00
Piotr_W - - 40.00
Robert - - 77.00
Donald z Brukseli - - 200.00
czk - - 56.00
Mateusz, War of Tanks - - 100.00

Możesz i ty zasponsorować >>>

Promuj radioWydrukujDaj komuś ulotkęChcesz prowadzić audycję?Kontakt