Facebook
Podpis:
Numer GG:
KonteStacja.com - radio ludzi wolnych Cyber Forces
Dziś
21:00
audycja odwołana
Pon
21:00
Wydanie Główne
Słuchaj radia
Wydanie Główne
wczoraj
90% Kontestacji będzie zaorane
O przebudowie strony i nowych możliwościach nadawania video. Nowi goście. Jakie jest miejsce KS? Polacy nie wierzą w podatek cukrowy. Kary za brak płacy minimalnej w transporcie. Kobiety...
Myśleć jak przedsiębiorca
przedwczoraj
HISTORIA PEWNEGO SUKCESU.
„Zamiast gadać o faktach, opowiadaj ludziom historie! Fakty nikogo nie interesują, to historie sprzedają.” Tak uczył mnie dawno temu jeden z moich mentorów. W związku z tym chciałbym...
Skorzystaj z naszych projektów:

▸ Wolny Rynek - w liczbach
▸ Emigrujesz - posłuchaj najpierw
▸ KontestKino - filmy na wieczór
▸ Poważny kryzys - napisz

Audycja: 2013-03-11

Spowiedź Korwi*eba PLUS

Nadający:

Skąd się wziął gość z piwnicy i o co mu chodzi?

KOMENTARZE

DaKar 2013-03-11

Odnośnie Twojego głosu to jest on podobny do głosu Michała Witkowskiego ;) 
(polecam jego audiobooki, które sam czyta)

DaKar 2013-03-11

ps. ciekawy film i audycja. Oby tak dalej!

Marcin 2013-03-11

Popieram. Próbuję ludziom tłumaczyć i jakoś nie idzie np. niby najprostsza sprawa: 
Prywatni pracodawcy płaca mniej kobietą( np 15%): 
moja odpowiedz : Płacą tyle ile muszą jeśli ten sam pracownik by pracował zamiast za 2500 to 2000 to by obniżył. Jeśli kobiety zarabiają 15% mniej za ta samą prace niż mężczyźni to każdy prywaciarz(właściciel firmy) nie wiele myśląc zwolnił by facetów zatrudnij kobiety i ma 15% w kieszenie ja bym tak zrobił. Jeśli o mnie chodzi ja raczej był bym skłonny trochę więcej zapłacił kobiecie(w ramach wystroju wnętrza warsztatu) bo milszy dla mnie widok. Przecież nikt nie kupuje 15% droższych bułek bo robił je facet piekarnie z samymi kobietami powinny wymieść konkurencyjnie te z facetami. 
I taka argumentacja nie przekonuje prostszego przykładu nie widzę.

Ostatni Sprawiedliwy 2013-03-11

już bez defekacji to znacznie lepiej 
powinno być "od pucybuta do milionera" a nie odwrotnie :P Później natomiast zostało dobrze powtórzone (pod koniec) 
Niezła audycja. Liczę na usłyszenie o pomysłach na sprzedanie liberalizmu Polakom. A jeżeli chodzi o odpowiedź na pytanie: myślę, że jest szansa na sprzedanie części idei takich jak zniesienie niepotrzebnych ograniczeń przy prowadzeniu firmy, część postulatów państwa minimum, wzmocnienie samorządu.

Martin 2013-03-11

Dobry, kurde, początek!

kniakus 2013-03-11

Tak trzymać. Bardzo fajna audycja.

Ostatni Europejczyk 2013-03-11

Popieram, bardzo mądrze gadasz!!! Myślałeś kiedyś o Sarmatyzmie?

Ostatni Europejczyk 2013-03-11

Aha, propos szans... Zastanawiało mnie zawsze, w jaki sposób takie ruchy jak Endecja na początku XX wieku były w stanie zdobyć tak duże poparcie wśród np Chłopstwa. Przecież byli chłopi pańszczyźniani mieli jeszcze gorszy "bagaż" doświadczeń niż współcześni Polacy. A mimo to...

@4 2013-03-11

Mam coś do dodania. Też byłem bardzo sceptyczny wobec Korwina, z jego wypowiedziami w stylu "żetony z kolejek w lodziarniach są dobrą walutą, bo można zapłacić nimi dziwce, żeby zrobiła mi loda" (cytat z jego audycji), dopóki nie usłyszałem jego wykładu z Kontest Campu (zwróćcie uwagę na tytuł): 
 
"Koniec Unii - nowe szanse dla Polski". 
 
www.kontestacja.com 
 
Korwin po prostu gościem, który uważa, że koncepcja wolności gospodarczej jest obecnie cholernie trudna w realizacji. I będzie łatwiej o poparcie podczas zapaści gospodarczej, dzięki której ciemny lud w końcu przejrzy na oczy i nastąpi zmiana kierunku dzięki kolejnej historycznej nauczce.  
 
W czasie zapaści nikt nie będzie się przejmował inwalidami, roszczeniami gejów czy Hitlerem. Mam nadzieję, że wtedy demokratyczna większość wydobiędzie z siebie gromkie "Korwin mówił o tym już 50 lat temu".

martunia 2013-03-11

fajne ale po co na żywo? typ ludzi którzy wydzwaniają od audycji to niestety ludzie którzy niemal nigdy nie mają nic do powiedzenia

Marius 2013-03-11

Heh, a ja się zastanawiałem skąd taka kreatywność przy tworzeniu filmików, a to doświadczenie z reklamy wtedy wychodziło :]

darek 2013-03-11

Według mnie trzeba spojrzeć na dotychczasowe przedsięwzięcia, co było sukcesem, a co nie. 
 
1.Działalność Korwina - teoretycznie to porażka, ale spoglądałbym na to tak tragicznie. Ron Paul też kandydował na prezydenta ileśtamtam razy i przegrał. Gdyby Korwina nie było, to byłaby trochę umysłowa pustynia. 
 
2.Płyta dla Posła - teoretycznie sukces, bo zebrano pieniądze, ale porażka, bo nic to nie dało praktycznego. 
 
3.Demontracje Akta - porażka. 
 
Wzglądne sukcesy to według mnie działania takie jak : 
 
1.Działalność wydawnicza pana Fijora. 
2.Działalność ASBIRO i Kontestkampy. 
3.Kontestacja. 
 
W sumie to widać, że dobrze działają często inicjatywy komercyjne. Dla przykładu ASBIRO to biznes, ale jednocześnie propagowanie wolnego rynku. 
Dobrze, aby więcej było takich komercyjnych przedsięwzięć, które jednocześnie służą wolności.

Wolny Strzelec 2013-03-11

Zapowiada się świetna audycja. Fajnie że dołączyłeś do Kontestacji. Gratulacje!

Ostatni Europejczyk 2013-03-11

@9 
Ludność podejmie w końcu, sama z siebie dobrą decyzję? Daj spokój, chyba am w to nie wierzysz. Oczywiście, w czasie kryzysu zaraz pojawi się jakiś silny przywódca, ale to będzie ktoś w stylu Roosvelta czy Hitlera... np. Kaczor.

Barrett 2013-03-11

Takiego vbloga bardzo brakowało odkąd Martin przestał nagrywać kilkuminutówki. 
 
@darek 
 
Płyta dla posła dała nam wiedzę, kto świadomie niszczy gospodarkę, a kto jest pożytecznym idiotą.

Kasia Te 2013-03-11

Fajna audycja!  
Bardzo ambitny pomysł, mi się wydaje, że w Polsce ludzie są tak bardzo zahukani, że w ogóle nie mają pojęcia nawet co to znaczy 'cel' 'sukces' 'szczęście' i inne podstawowe zwroty określające naszą kondycję. www.youtube.com 'a pana hobby jakie jest?' ... :(

Grabix 2013-03-11

Powiedziałeś przez pomyłkę "Od milionera do pucybuta w wersji Polskiej" :D Hm... a może to jest rozwiązanie, może zamiast pokazywać jak fajny jest wolny rynek, trzeba pokazywać jak do dupy jest jego brak - Polacy lubią narzekać... no ale to już robią. 
 
Chcesz to tłumaczyć dziadkom?!! 
"Nowa naukowa prawda nie triumfuje poprzez przekonywanie jej oponentów i sprawianie by zobaczyli światło, ale bardziej ponieważ jej oponenci w końcu umierają, a wyrasta nowe pokolenie, które jest z nią zapoznane." - Max Planck 
Może skupmy się na edukacji młodych? Wiesz czym oni się teraz karmią, nie? Tym, że korporacje to takie zło. 
Chociaż w wypadku dzisiejszej młodzieży, zadanie jest trudniejsze. Test Windy zamienia się na Test Memu, albo Test Demotywatora. 
 
Wielu wolnościowców się z tobą nie zgodzi. Ty chcesz ruszyć tępe masy emocjami. Wielu powie, że nie na tym polega wolność. I w sumie mają rację. Choć ja mogę zgodzić się, że może potrzebujemy czegoś co zadziała względnie szybko. Ale docelowo i tak trzeba w tych ludziach zbudować Rozumienie i Świadomość. Trzeba im wytłumaczyć, czym wolność jest i że jest krucha, że przyjdą kłamcy, którzy powiedzą ci, że dadzą ci coś za darmo. Nie w tym to w następnym pokoleniu. To musi być wiedza i zrozumienie wolności, przekazywana z pokolenia na pokolenie, zrozumiała, pewna, nieodwołalna. Inaczej? - spójrz na dzisiejsze Stany... 
(To jest w sumie taki ich "Od milionera do pucybuta" :P ) 
 
Mit wolności w Polsce? Nie wiem, wolność Polakom kojarzy się tylko z walką. Walka o wolność! Trzeba im jeszcze wytłumaczyć, że jest też coś takiego jak Praca o wolność. Że jak już masz ten swój kraj, jak już pozabijałeś tych wszystkich Niemców, to teraz trzeba PRACOWAĆ dla dobra kraju, a nie liczyć, że to kraj ci da, skoro już jest wolny... 
Gdzieś mi chodzi po głowie, żeby zbudować i postawić w publicznym miejscu Pomnik Nieznanego Przedsiębiorcy - taki wyłysiały, ze zmartwieniem patrzy w jakieś papiery, bo mu znowu jakiś urząd coś dowalił :) Pod spodem podpis "Pomnik Nieznanego Przedsiębiorcy - współczesnego bohatera". Ale pomnik to droga rzecz, a miejsce na pomnik to chyba już w ogóle problem.

Adam 2013-03-11

Warto się zastanowić kto popiera wolny rynek, a kto zwalcza. 
 
Zwalczają: 
- politycy - socjalizm to więcej kasy, którą można zarządzać i robić ludziom dobrze (zwłaszcza sobie) 
- media - publiczne bo płaci państwo i stracili by pracę; prywatne bo reklamy w czasie kamanii wyborczych i od dużych korporacji, które stać na te reklamy 
- korporacje (im większe tym bardziej) - bo bronią dostępu do swojego rynku przed konkurencją (zależy im na koncesjach i wysokich kosztach wejścia na rynek w ich dziedzinie), poza tym chętnie współpracują z politykami 
- pracownicy budżetówki - bo stracili by pracę bądź musieli by ją zmienić aby uczciwie zarobić 
- osoby korzystający z pieniędzy państwowych (dotacje państwowe/UE, zasiłki, opieka zdrowotna/społeczna, działalność samorządów) 
 
Jak widać politycy, media i korporacje są ściśle powiązane i jest to trudny przeciwnik. Nie sposób traktować tych grup oddzielnie , gdyż mają wspólne interesy i działają na zasadzie symbiozy. 
Politycy ustalają prawo w zamian władza i kasa, media dają władzę nad ludem poddanych w zamian dostają prawo i kasę, a korporacje dają kasę w zamian mają prawo i reklamę. 
 
Kto jest za / Kto może być za wolnym rynkiem? 
- przedsiębiorcy (firmy jednoosobowe, małe firmy) 
- pracownicy sektora prywatnego pracujący w małych firmach szczególnie młodzi którym daleko do emerytury 
- idealiści promujący te idee 
 
Myślę że problem może polegać na pytaniach jakie ludziom zadajemy, bo jak gada się o służbie zdrowia to wiadomo że każdy by chciał, żeby wyglądała jak najlepiej, każdy by chciał żeby nie było kolejek, żeby był specjalistyczny sprzęt i wykwalifikowany personel, a jeśli to wszystko za darmo to już w ogóle super. 
Problem w tym że nas jako społeczeństwo nie stać aby taki standard darmowej opieki medycznej utrzymywać. 
 
Więc może podejść od strony obciążeń podatkowych regulacji i ucisku państwa. 
Państwo bez pieniędzy i tak by musiało wprowadzać wolny rynek i ograniczać wydatki. 
 
I tu pojawia się kolejny problem - możliwość zadłużania państwa. 
Puki tego nie zlikwidujemy nie ma co marzyć o wolności w Polsce. 
 
To jest to co trzeba zrobić na początek - jak mówisz komuś że jest zadłużony na 20 tyś zł to patrzy jak na wariata - ludzie mogą poprzeć zakaz zadłużania państwa. 
Jakby to nastąpiło to kolejnym krokiem jest likwidacja ograniczeń przedsiębiorczości i podatków. 
Wydatki państwa będą musiały być ograniczane w konsekwencji, a nie jako przyczyna. 
To że wymyślimy ograniczenie wydatków państwa nie sprawi że państwo nie wyda tych pieniędzy na coś innego. Jak dasz politykowi kasę to musi ją na coś wydać. 
 
Powodzenia - audycja zapowiada się ciekawie.

Grabix 2013-03-11

@9 (bo żeś się nie podpisał)... "ciemny lud" nie "przejrzy na oczy", bo "ciemny lud" będzie biegał w panice wymachując rękami w poszukiwaniu nowej mamy jak się to państwo zawali. Znajdą sobie jakiegoś przywódcę, ale kto to będzie zależy od... no właśnie chuj wie! nie wiadomo kogo wybiorą! Może Korwina, może Hitlera, ... a może to nawet prawie to samo (jak go nieraz słucham to się boję co by zrobił jakby miał władzę absolutną). 
 
Nie, nikt nie powie "Korwin mówił o tym już 50 lat temu", bo do tego musieliby wiedzieć i pamiętać co powiedział. A pamiętają, że nie lubił inwalidów i lubił Hitlera, albo jakoś tak. 
 
Załamanie się państwa może być jakąś nadzieją, ale dopiero PO TYM jak "sprzedamy" ten "mit" "wolności"... 
(sorry "wolności" miało być bez znaków cudzysłowu ;P) 
 
Jeżeli system załamie się teraz, to najprawdopodobniej powstanie jakaś dyktatura socjalistyczna. Bo ludzie nie myślą, że państwo jest złe, bo tłamsi przedsiębiorczość i nie pozwala na wolny rynek, tylko że jest złe, bo nie daje nam tego co powinno dawać. Poza tym UE nam pewnie pomoże i wszyscy stworzymy wspólny, piękny kołchoz pracy.

sprae 2013-03-11

Podoba mi się twoja twórczość. 
Reszta wyjdzie w praniu. Ale nie ma się co nastawiać, bo się można sfrustrować.

Grabix 2013-03-11

Przy okazji jest taka akcja www.przedsiebiorcytworza.pl która ma poprawić wizerunek przedsiębiorców w Polsce i pomóc w usuwaniu przeszkód. Jest finansowana z Unii Europejskiej i działa okropnie... zrobili tę badziewną stroną, z której nic nie wynika, nawet nigdzie tam nie napisali, że przedsiębiorcy tworzą MIEJSCA PRACY, a to przecież chyba najbardziej obchodzi przeciętnych obywateli. A nie... coś tam kiedyś zrobili... tylko, że dla dzieci... że niby jak dziecko mówi, to to jest proste jak dla dziecka i wszyscy zrozumieją? No ja nie rozumiem tych wywodów www.youtube.com jeszcze bardziej abstrakcyjnie wytłumaczone jest to www.youtube.com - powinni powiedzieć po prostu, że to jest wartość tego co zostało wyprodukowane, czyli o ile się zwiększyło bogactwo społeczeństwa. Oni z tego robią reklamy, tzn. to się tam nieraz pojawia ludziom przed filmikiem na YT. 
Płacą za to z pieniędzy z Unii. Może ktoś komunikatywny by do nich zagadał i ich przekonał - kontestacja zrobiłaby jakąś sensowną reklamę, która coś tłumaczy a oni sfinansowaliby emisję tego na YouTube czy może gdzieś indziej, co? Tak ja wiem, że to brzmi jak coś co się nie uda, bo oni będą za bardzo sztywni, żeby w ogóle z nimi rozmawiać ;-( ... chlip

sprae 2013-03-11

Eureka! 
Trzeba zacząć świętować przegrane Libertarianizmu ;-)

Jacek W. 2013-03-12

Dzięki na pomysły i komentarze. Wierzcie bądź nie, ale notuję co ciekawsze :-) Jednak cały czas to działania taktyczne. Potrzebne, ale ja się zastanawiam, czy da się wypracować, nie wiem jak to nazwać, ideę wolności dedykowaną dla Polaków? 
 
Znowu nawiązanie do marketingu: 
Coca-Cola to nie napój orzeźwiający. Dzisiaj Coca-Cola to radość. 
Nike to nie buty. Tylko motywacja - Just do it - zrób coś, zacznij biegać, uprawiać sport. 
Apple to nie komputery, czy telefony, ale styl życia. 
 
Wolność to nie prywatne szpitale, ale .... no właśnie co? 
 
Wyższy poziom rozkminki... Szukamy. 
 
 
W związku z Korwinem. Zastanawiam się bardzo poważnie nad jednym projektem (taktycznym), ale nie mam pojęcia, czy jest sens... Co myślicie? 
 
Otóż on teraz startuje do Sentatu. Głosowanie uzupełniające będzie 21 grudnia. Do tej pory takie wybory nigdy mu się nie udały, mimo że frekwencja jest niska. 
 
Pomysł jest taki: 
akcja: beka wyborcza. 
zrobić filmik, a potem memy, obrazki, fejsbuki itd. i celowo, przewrotnie mówić do młodych ludzi: zróbmy bekę i wprowadźmy korwina do parlamentu. 
 
ogólnie cel uświęca środki. Korwin w parlamencie to dostęp do TV. Walić merytorykę i zrobić coś takiego. zażre?

Martin 2013-03-12

Hm, może. Jakby przekonać kilku większych blogerów, żeby wspólnie akcję robili i powtarzali wszyscy u siebie jedno hasło. 
 
Może by się nawet dali przekonać. Tak faktycznie tylko i wyłącznie dla jaj. Albo dla eksperymentu i jaj. Tylko trzeba wspólne elementy opracować (hasło, obrazek, logo, takie tam, sam wiesz najlepiej). Np. "Korwin dla beki" czy jakieś-tam lepsze. 
 
Ja dołączę, ale nie zorganizuję, bo nie mam czasu. 
 
Barrett - jakie ja kilkuminutówki robiłem?

Faraday007 2013-03-12

Podobała mi się audycja. Myślę że głos masz całkiem niezły i dobrze że się wkręcasz w temat, takich rzeczy słucha się ciekawiej. Może nawet plusy powinny być 30 min. 
 
Jeżeli chodzi o mit wolności to w współczesnym świecie jeszcze nikomu się nie udało zawrócić kraju z drogi socjalizmu. Chyba że dokonując przewrotu. 
Życzę powodzenia, bo tego typu działania nawet jeżeli nie "nawrócą" całego kraju to może chociaż część. To może nawet ta garstka ludzi do której dotrzesz wykorzysta tą wiedzę i idee żeby poprawić swoje życie. 
Nie ma sensu zastanawianie się, czy ten cel jest osiągalny. 
 
@24 Myślę że wizerunkowi Korwina i tak już nic nie zaszkodzi, więc warto spróbować.

Emper 2013-03-12

Pozytywny przekaz wolności, który przekazuje moje przekonania?  
Ja to widzę mniej więcej tak: 
 
www.youtube.com 
(Po angielsku z Free State Project ;)

Ostatni Europejczyk 2013-03-12

@25 - oczywiście masz rację, ale to nie chodzi o 100 czy nawet 51 % ludzi. Wystarczy 15 - 20 %. 
Świat nie jest zmieniany przez masy, lecz przez dobrze zorganizowane mniejszości.

Magic 2013-03-12

Hasło: Głosuj na Korwina - będą jaja + obrazek pisanki z muszką

Barrett 2013-03-12

Martin robiłeś takie 9 months ago: 
 
www.youtube.com

Magic 2013-03-12

A odnośnie strategii: 
Mieliśmy kilka pozytywnych historii/narracji/symboli: 
- Nie lękajcie się wypowiedziane przez JP II 
- Polskiego turystę/handlarza który podbijał świat i handlował na łużku polowym, później w szczękach itd 
Teraz jednak mamy jedynie symbole negatywne jak krzywizna banana, optimus czy Amber gold, oraz "na wyspy wiej" 
Oraz pozytywne tyle że pejoratywne: Polska to jednak dziki kraj 
 
Ja bym jednak widział inne wolnościowe i pozytywne hasło: 
 
To jest kraj dla odważnych.

Ostatni Europejczyk 2013-03-12

@23 
Wolność to.... możliwość dążenia do piękna dnia jutrzejszego? 
Wolność to... swoboda kreowania swych wizji i marzeń? 
Wolność to... pełnia władzy nad swym życiem? 
Wolność to... istota człowieczeństwa? 
 
Nic innego nie przychodzi do głowy. Zbyt abstrakcyjne. Niestety to właśnie wolność jest tym czymś, do czego się trzeba odwoływać. Ale to w naszym społeczeństwie niemożliwe. 
 
Propos pomysłu - ciekawy, chociaż bałbym się Korwina w TV.

wierny słuchacz 2013-03-12

Z Senatu jeszcze dostęp do telewizji nie jest tak duży - ale to zawsze postęp

Grabix 2013-03-12

@Jacek W. a czemu Coca-Cola to radość, a nie orzeźwienie? Czemu Nike to motywacja a nie komfort? Czy nie jest po prostu tak, że ktoś wybrał coś co się pozytywnie kojarzy i powtarzał te dwa słowa na raz tyle razy aż się wtarło w mózg? Więc to może być cokolwiek. Tak jak Coca-Cola: "Wolność to radość", czemu nie... to kwestia żeby ludzie w to uwierzyli. 
 
Co do pomysłu z Korwinem, to ciekawe, tylko żeby to nie waliło viralem na kilometr :P No i pewnie wszystko będzie działać fajnie, dopóki ktoś z wykopu nie da linka do tutejszych komentarzy. Ach te dzisiejsze konspiracje na forach publicznych :D 
 
Ja miałbym nawet ciekawy pomysł, ale nie wiem czy Korwin w Senacie czy w TV to dobry pomysł. On już kiedyś był w sejmie i jakoś głośno o jego zasługach (były jakieś fajne?) nie jest :P A jak zrobić coś głupiego (a to tak mało prawdopodobne?) a szczególnie jak będzie miało wyraźne konsekwencje, to może zniszczyć jeszcze bardziej wizerunek wolnościowców. 
 
@30 - "To jest kraj dla odważnych." - to chyba byś musiał ich importować :D 
Może to jest też jakiś pomysł, pokazywać ludziom jak wyglądają reje podatkowe czy coś (a jak wyglądają?).

Grabix 2013-03-12

A może jakby pokazać w jakichś takich urywkach i porównać życie człowieka, który korzysta z różnych socjali, do dorosłego człowieka, którzy żyje na utrzymaniu rodziców, i po prostu wiedzie takie żałosne życie i jeszcze rodzice czasami mu mówią jak ma żyć czy coś. I pokazać innego człowieka, który jest samodzielny, takiego luźnego odważnego człowieka, idzie przez życie i że sam płaci za lekarzy, za szłoby dzieci i taki uśmiechnięty i zadowolony/dumny ze swoich własnych osiągnięć? 
 
Hasło - "Życie jest dla odważnych" 
(powiedziane z taką pewnością, lekką euforią, uśmiechem w głosie i pozytywnym spojrzeniem w przyszłość) 
 
Ot taka reklamówka wolności :)

Grabix 2013-03-12

ekhm.... "szkoły"... miało być "szkoły" a nie "szłoby" ... eh...

Ostatni Europejczyk 2013-03-12

@34 
Tych chcesz ludzi przekonać czy obrazić?

Faraday007 2013-03-13

@34 
To się nie ma prawa udać.

Magic 2013-03-13

@37 
To zróbmy to

Filozofus 2013-03-13

Gratuluje wbicia się audycji na pierwsze miejsce widać ta nauka marketingu w twoim przypadku nie poszła na marne :) 
 
Ja jednak takich zdolności nie mam i odruchowo pokręciłem głowa jak wspomniałeś coś o przekonywaniu do wolnego rynku rodziców. Ludzie, którzy większość swojego życia przeżyli w PRLu i maja państwo głęboko zakorzenione w duszy i sercu już się nie zmienią.

Ostatni Sprawiedliwy 2013-03-13

taką mam refleksję: jak chcecie przechrzcić ludzi na liberalizm to zacznijcie od najmłodszych. Gdzieś tak za dwadzieścia, czterdzieści lat przyniesie to znaczące efekty. W ten sposób lewactwo doprowadziło do tzw. rewolucji kulturowej. Po prostu przejęli edukację i urobili sobie nowych wyznawców. Później pojawiły się tzw. autorytety, ludzie z profesurami, twórcy mediów... Problem w tym, że kontroli nad edukacją nie zdobędziecie (zwłaszcza, że chcecie jej prywatyzacji), ale akcje edukacyjne stworzyć wasze środowisko z pewnością by mogło.

Jacek W. 2013-03-13

@40 
dlatego warto wspierać akcję instytutu misesa: 
mises.pl

Ostatni Sprawiedliwy 2013-03-13

wiedziałem, że potraficie :D

Perun, Honor, Ojczyzna 2013-03-13

POLSKA = WOLNOŚĆ  
 
Aby stworzyć mit wolności trzeba przypomnieć POLAKOM czym jest prawdziwa POLSKA. 
 
POLSKA to jest WOLNOŚĆ. 
 
POLSKA w kontrze przeciwko zamordyzmowi - polski patriota musi być wolnościowcom. 
 
POLSKA = WOLNOŚĆ 
 
www.youtube.com  
 
Przewinąć do 12:27 - opis jak wypromować wolność w Polsce.

Barrett 2013-03-13

Co do pomysłu "beka wyborcza": 
 
Nie możemy zapominać, że nasz kraj jest generalnie krajem starych idiotów, do czego doprowadziła polityka emerytur.  
 
Nie zaszkodzi, aby Jacek zrobił akcję "beka wyborcza" i ci w średnim wieku / starsi, połechtani komuną ludzie (których jest demokratyczna większość) zobaczyli Korwina w swoim szklanym pudełeczku - tak dla elementarnej wiedzy. Starsi ludzie też mogą być przydatni dla wolnościowców podczas np. kryzysu militarnego (na wspomnienie którego większość ucieka z trwogą w oczach lub bezmyślnie wierzy w wieczny pókój na świecie, zamiast spokojnie przyjąć do wiadomości, że Titanic tonie).  
 
Jako ruch wolnościowy jesteśmy najsilniejsi od ćwierćwiecza. Teraz albo nigdy dla Korwina dla antenie.

Barrett 2013-03-13

Czy ktokolwiek wie, czy można głosować na Korwina bez meldunku w wyborach do senatu, tak jak tutaj stoi? 
 
www.glosujbezmeldunku.pl 
 
Jesli tak, możnaby zorganizować niezły trolling w Rybniku z tak niską frekwencją ;).

Jezier z zadupia 2013-03-13

@23 
 
Coca-Cola to nie napój orzeźwiający. Dzisiaj Coca-Cola to radość.  
Nike to nie buty. Tylko motywacja - Just do it - zrób coś, zacznij biegać, uprawiać sport.  
Apple to nie komputery, czy telefony, ale styl życia.  
 
Wolność to nie prywatne szpitale, ale .... no właśnie  
 
 
Wolność to... kuźnia w której sam będziesz decydował co i z kim wykonasz, 
 
niee ... 
 
wolność to... chodzenie własnymi drogami  
 
Tyle mi do głowy przychodzi

Ostatni Europejczyk 2013-03-13

@43 - ciekawa gadka, trzeba przyznać, że nieźle peroruje - dziw, przecież to katolik.... 
Szkoda, że zabrakło tam takich wyrazów jak "biurokraci", "niemiłosierny haracz" itd. Zbyt ogólne.  
 
Ale NARRACJA jest świetna - to jest właśnie problemem wolnościowców, że mówią o niezmiennych prawach rynku, prawdach filozoficznych i układzie świata, zamiast sprzedawać ludziom wolność pod postacią baśni, opowieści itd...  
Narracja jest dla ludzi znacznie bardziej zrozumiała - od razu daje jasną wizję dobra i zła, bohaterów i antybohaterów, utraconego raju i nadzieję pozytywnego zakończenia. Angażuje też emocjonalnie. 
 
Np. Napiszmy coś o kochających wolność polakach, którzy w realiach W.R. dorabiają się i są bogacą, jednak zostaje im to zabrane przez zawistnych polityków i urzędasów, chcących dorobić się na cudzej pracy... I że te szpitale i pomoc socjalna to tylko taki pic, by oszukać masy... 
 
Może to jest jakiś pomysł.

Perun, Honor, Ojczyzna 2013-03-13

Ad. 47.  
 
Kowalskiego miałem okazje poznać jeszcze za czasów PJKM na konwencji w Warszawie, tak się złożyło że startowaliśmy z listy Korwina do Sejmu. 
 
Z tego co wiem, to jest Polakiem deklarującym wyznanie katolickie a nie katolikiem mówiącym po polsku. Niby to samo , ale akcenty są zupełnie gdzie indziej.  
 
Najpierw jest POLSKA jako WOLNOŚĆ, a potem religia.  
 
A charyzmę ma. Jeszcze wiele dobrego zrobi dla POLSKI i WOLNOŚCI.

Grabix 2013-03-13

@46, "Wolność to... chodzenie własnymi drogami" - no to brzmi! To brzmi trochę jak marzenie, jak taki przyjemny sen, jak wiosna... to jest dobre. Wolność to chodzenie własnymi drogami! 
I można pod to śpiewać piosenkę Martina https://vimeo.com/46176778 , ale nie koniecznie trzeba. 
 
@47, no dobra historia, jakby ktoś umiał napisać, znaczy pewnie lepiej film zrobić. (BTW, co to jest W.R., bo nie kojarzę). 
Tu jest - być może - ciekawy artykuł www.cracked.com o tym jak filmy wpływają na ludzi. Ale warto dojść do ostatniego punktu: "#1 Everything in Your Brain Is a Story", gdzie autor sugeruje, że mózg ludzki traktuje wszystko jak historię, że musisz mieć rozpoczęcie, złych gości, dobrych bohaterów, rozwinięcie akcji i w końcu zakończenie. Wszystko inne nie ekscytuje ludzi. Takie sobie coś :)

wierny słuchacz 2013-03-14

Też mi się podoba ta gadka Kowalskiego - w podobnym tonie ten fragment z Kontestacji: www.youtube.com

Jezier z zadupia 2013-03-14

Wolność jest jak szeroko pasmowy internet LTE nic cie ie ogranicza możesz osiągnąć to co tylko zechcesz  
 
Podczas reklamy mi wpadło :E

K.prez.S 2013-03-14

UWAGA, UWAGA, ZAPODAJĘ HASŁO! 
 
Wolność to ty. Pokochaj siebie.

BielskaWykałaczka 2013-03-14

18 minut to zbyt mało jak na tak ciekawego i mądrego człowieka. 
Nie mogę się doczekać audycji na żywo.

Antoni od zaopatrywania dentystów. 2013-03-15

Jacek! Gdy popatrzyłem na Twoje produkcje piwniczne to wydało mi się to trochę niesmaczne. Możesz mnie nazwać - starym pierdzielem bo mam 66 lat. Chociaż nie mam tak głębokiej wiedzy o szkole austriackiej, ale jestem praktykiem, bo prowadzę ten sam biznes od 24 lat. Nie tylko obchodzi mnie to co koło mojego nosa, ale też zastanawiam się co zrobić,żeby zaczęło dziać się lepiej. Pojechałem do Józefowa oddać swój głos bo liczyłem,że Korwin wejdzie do sejmu i chociaż zabrzmi trochę inny głos niż ten hedonistów i cwaniaków wydających bez opamiętania cudze pieniądze. Nawet chciałem stworzyć na antenie Kontestacji taką audycję, w której nie tyle będziemy walić w te wykreowane pseudo-autorytety, ale spróbować stworzyć siłę przeciwstawiającą się temu dobrze zorganizowanemu systemowi służalców i beneficjentom tej kloaki. Chodzi o dotarcie do rzesz ludzi. Robi to Kamil, Hugo, Martin, Janek, także Doxa - Słomski. Połączmy się!!!

Adam 2013-03-15

ludzie mają z wolnym rynkiem taki problem, że myślą że jak nie będzie opieki państwa to sobie nie poradzą sami i zginą bez opieki szpitala bez emerytury 
 
Trzeba ludzi podbudować - bo mają słabe poczucie swojej wartości 
Korwiniści też jak wypisują na forach to mi się nie dobrze robi - tacy sfrustrowani ludzie co muszą się podbudowywać wyzwiskami i jeżdżeniem po reszcie społeczeństwa z powodu ich poglądów 
 
rozwiązaniem jest podbudowywanie ludzi - trzeba uświadamiać że mogą dokonywać wielkich rzeczy 
że mogą zwyciężać 
 
że mogą mimo państwa a nie dzięki państwu realizować swoje marzenia i pomysły 
 
"Polska to kraj zwycięstwa i wolności" - to moja propozycja hasła

Adam 2013-03-15

A ja myślę że ludzie po prostu boją się głosować na wolny rynek. 
Boją się, że nie dadzą sobie rady bez państwowej opieki, bez szpitala, emerytury szkoły itd. 
Boja się że nie będzie ich na to wszystko stać - bo teraz jest źle jak mają wszystko "za darmo", to myślą że jak będą mieli sami płacić to zaczną umierać na ulicach bo nie będzie ich na nic stać. 
 
Trzeba podbudować w ludziach wiarę we własne siły i możliwości. 
 
Moje hasła: 
"Polska - kraj zwycięstwa i wolności" (chyba sam w to nie wierzę, ale to pokazuje jak bardzo tego potrzebujemy) 
"Polska - nasze życie w naszych rękach" (tu niebezpieczeństwo podłapania hasła przez jakieś ruchy związkowe)

Jezier z zadupia 2013-03-16

travel all over the world 
conquer The highest Mountains 
be free 
 
; ]

Ostatni Europejczyk 2013-03-17

@49 Grabix 
 
Nie chodziło mi pisanie baśni i przygód w dosłownym znaczeniu tego słowa.  
 
Chodziło mi o to, że przy najbliższej rozmowie z przyjaciółmi czy sympatykami, albo podczas zjazdu windą czy jakiegoś przemówienia lub wykładu w jakimś liceum ala Korwin... 
 
Zamiast jąkać się o krzywej Laffera, Hazzlicie, micie zbitej szyby czy innych nudnych pierdołach... 
 
Powiedzieć coś takiego;  
 
"Ja wierzę, że Polacy to wspaniały naród - przecież zaraz po 89 w kilka miesięcy udało im się stworzyć od zera kilkaset tysięcy prywatnych firm. Gdyby tym z NRD udało się to powtórzyć w choć 10% - posikaliby się ze szczęścia. No ale niestety nie udało im się - i to mimo miliardów wpakowanych tam przez RFN. 
Pomyśl, jak bogaty mógłby być ten naród, gdyby nie ci urzędnicy i politycy - obecne państwo zabiera przeciętnej rodzinie 80% dochodów. Niby na szkoły i szpitale - ale to taki pic. Jeśli te dobrodziejstwa są takie wspaniałe - to dlaczego są przymusowe? No ale gdyby wszystko było w rękach zwykłych ludzi, a nie biurw i polityków - oni straciliby koryto. Dlatego wolą wdeptywać ten naród w błoto." 
 
Może to nie jest idealne ( na pewno nie jest) - nie jestem marketingowcem. Ale podstawowe zasady są chyba zachowane - źli bohaterowie, obietnica raju, szczypta narodowej dumy.. 
 
Przy okazji: ZMIANA SŁOWNIKA WOLNOŚCIOWCA 
 
prywatyzacja - oddanie szpitali i szkół w ręce zwykłych ludzi 
 
co o tym myślicie?

Ostatni Europejczyk 2013-03-17

@49 
 
WR - Wolny Rynek oczywiście!!!

hamulec socjalizmu 2013-03-18

Nie studiowałem ekonomii, ale to właśnie dzięki mojej mentalności oraz Korwinowi zainteresowałem się wolnościową stroną mocy i trzyma mnie aż do dnia dzisiejszego. 
Co do filmików z YT, czy wiesz jak działa na ludzi i podwyższa im ciśnienie jeden z nich pt "Tankujesz pedałujesz"? :) 
Trzymaj tak dalej!

Dodaj komentarz...


Po samobójczej śmierci Jacka Wrocka prowadzenia studia podjął się Leszek Neymno. "10% odcinków ma dotyczyć seksu analnego" - mówi testament Jacka.

Jego audycja to 3:21 Raport

Medale:

Rozrywacz miesiąca
złoty!

Program miesiąca
brązowy
Inne audycje tego autora:

Jestem w lesie (9) - 7 lat temu

Taśmy prawdy (5) - 7 lat temu

Sposób na drzwi (2) - 7 lat temu


Śmierć Trynkiewicza (2) - 7 lat temu

Tęczowy wyścig zbrojeń (1) - 7 lat temu

Spowiedź pastafarianina (5) - 7 lat temu

Więcej audycji...
1000 lat świetlnych (2) - 7 lat temu

Porno posłów (+18) (2) - 7 lat temu

10 x Australia (część 1) (10) - 7 lat temu

Złoty Skur*ysyn (1) - 7 lat temu

Dylemat patelni (5) - 7 lat temu

Ogłoszenie (12) - 7 lat temu

Agencik Tomasz (9) - 7 lat temu

Syndrom Senyszyn (6) - 7 lat temu

Coming out narodowca (10) - 7 lat temu

The Walking Wyborca PO (5) - 7 lat temu


Photoshop w służbie prawdy (8) - 7 lat temu

Lapsus językowy (12) - 7 lat temu

Demokracja zmienna jest (6) - 7 lat temu

SKRAJNA "PRAWICA" mówi... (7) - 7 lat temu

SKRAJNA? LEWICA mówi... (6) - 7 lat temu

South Park masakruje lewaków (19) - 7 lat temu

Imagine there is no "Imagine" (60) - 7 lat temu

Warszawa maszeruje RELACJA (10) - 7 lat temu


I Bóg stworzył kobietę (13) - 7 lat temu

Are you my nigga? (26) - 7 lat temu


Won od naszych działek! PLUS (25) - 8 lat temu

Won od naszych działek! (7) - 8 lat temu

Hejter w domu PLUS (19) - 8 lat temu

Hejter w domu (20) - 8 lat temu

Jestę wolnościowcę PLUS (9) - 8 lat temu

Jestę wolnościowcę (36) - 8 lat temu

Musicforlife PL z piwnicy PLUS (24) - 8 lat temu

Musicforlife PL z piwnicy (5) - 8 lat temu

Tu jest Polska PLUS! (9) - 8 lat temu

Tu jest Polska! (14) - 8 lat temu

Uczynek mobilizujący PLUS (9) - 8 lat temu

Uczynek mobilizujący (24) - 8 lat temu

Rybnik troluje Polskę PLUS (9) - 8 lat temu

Rybnik troluje Polskę (18) - 8 lat temu

Startup smoleński PLUS (14) - 8 lat temu

Startup SMOLEŃSKI (12) - 8 lat temu

Globalne Ociplenie PLUS (6) - 8 lat temu

Globalne Ociplenie 2013 (17) - 8 lat temu

Zapominają po kupie PLUS (19) - 8 lat temu

Zapominają po kupie (14) - 8 lat temu



Spowiedź Korwi*eba PLUS (61) - 8 lat temu

Spowiedź Korwi*eba (46) - 8 lat temu

300 mld Donalda (6) - 8 lat temu

Harlem Shake w Polsce - 8 lat temu




Pieprzona hipokryzja - 8 lat temu

30 filmów o WIELKIM Bracie (2) - 8 lat temu

Lenin w Heyah - Prolog - 8 lat temu

Oto słowo nie-boże - 8 lat temu

Nie jesteś Bogiem - 8 lat temu

A co z biednymi? (1) - 8 lat temu

Szczuka kocha Zawiszę (1) - 8 lat temu

Marsz do lasu - 8 lat temu

Europa gnije - 8 lat temu


RESTECP Polacy - 8 lat temu

Śpiący Królewicz nie śpi (2) - 8 lat temu

Tankujesz pedałujesz (1) - 8 lat temu

A dzisiaj polecamy:
 align="center">
Program sponsorują:

Na makaron i pizze - - 50.00
dominik - - 100.00
Jacek tak trzymać - - 50.00
gman - - 20.00
na pomnik dla Zośki - - 50.00
Aliktus - - 20.00
Przemek z Poznania - - 100.00

Możesz i ty zasponsorować >>>

Promuj radioWydrukujDaj komuś ulotkęChcesz prowadzić audycję?Kontakt