Facebook
Podpis:
Numer GG:
KonteStacja.com - radio ludzi wolnych Cyber Forces
Dziś
21:00
„Luźne Gatki” z ByteEaterem
Pon
21:00
Wydanie Główne
Słuchaj radia
Wydanie Główne
wczoraj
Czy coś nam grozi za wyjście do knajpy?
OtwieraMY biznesy vs sanepid. Mapa. Niespodziewane naloty. Czy można nagrywać interwencję? Mandaty płatne z góry. Przegrana i bany Trumpa. Perler wciąż bez hostingu. Koszty są niezbędne...
Spisek szlachetnych
wczoraj
5 rzeczy, które są źle nazywane w Kościele katolickim
Czym się różni dziewicze poczęcie od niepokalanego poczęcia? Dlaczego „grzech pierworodny” to niefortunne tłumaczenie „peccatum originale”? Czy Ofiara mszy świętej się powtarza na każdej...
Skorzystaj z naszych projektów:

▸ Wolny Rynek - w liczbach
▸ Emigrujesz - posłuchaj najpierw
▸ KontestKino - filmy na wieczór
▸ Poważny kryzys - napisz

Audycja: 2013-05-26

Musicforlife PL z piwnicy PLUS

Nadający:

Socjaliści to roboty bez uczuć.

KOMENTARZE

Kamil 2013-05-26

Gratuluję świetnego programu. Chciałbym tylko zwrócić uwagę na Twój trochę niezgrabny nawyk powtarzania wyrażenia "na koniec dnia". Takie bezpośrednie przełożenie idiomu "at the end of the day" nie jest chyba poprawne. Powinno być "koniec końców" albo "w ostatecznym rozrachunku".  
 
Ale na koniec dnia to nie ma znaczenia ;)

Ostatni Europejczyk 2013-05-26

Spokojnie, nie ma szans. Max Kolonko już go wyprzedził. I ciebie też :(. Jego ostatni filmik - ponad milion odsłon.  
 
I dobrze - jest prawie że wolnościowy.

Nowos 2013-05-26

Mam to samo, zawsze sam kontra wszyscy :p  
Tylko , że na koniec wielce ambitnej dyskusji nie słyszę : 
"dobrze ze państwo zajmuje się tymi ludźmi bo ja mam to z głowy", tylko zostaje na etapie: 
"bez państwa nikt nie będzie pomagał biednym" albo 
"jak to ! , jednostki będą wybierać komu pomóc?!"  
A gdy zobrazuję , że państwo to nie wszechwładny potwór spaghetti tylko te same złe decydujące o innych jednostki finansujące się z ich pieniędzy i pokaże , że ci sami ludzie co głosują na większe wydatki socjalne mogą z tych pieniędzy pomóc osobiście z o wiele lepszym skutkiem , to zapada cisza, a po niej każdy myśli swoje , jakby nic nie zostało powiedziane . 
 
Albo dochodzą do wniosku , że nie mogę mieć racji , no bo przecież wszędzie mówią co innego.  
Taki los wolnościowca w XXI wieku...

xfly 2013-05-26

U mnie w rodzinie kuzyn miał wypadek (stracił sobie nogi); rodzina i przyjaciele przygotowali koncert charytatywny, uderzyli do fundacji i mediów. I udało się zebrać pieniądze na profesjonalne protezy. Ludzie są hojni i wspomagają finansowo.

Ostatni Europejczyk 2013-05-27

A tak przyszło mi coś do głowy. Po cholerę wy dyskutujecie na te tematy? Znacie kogokolwiek, kogo dałoby się w ten sposób przekonać? Pewnie nie. A wiecie dlaczego? 
 
1 - nie jesteście autorytetami. Więc z definicji wasza opinia niewiele znaczy. 
2 - gdybyście to wy mieli rację, oznaczałoby to, że oni się mylą. Czyli że są gorsi, głupsi i musieliby wam przyznać rację. A to się nigdy nie stanie. 
 
To nie jest ich wina. Mnie samego też nikt by w ten sposób nie przekonał do wolnego rynku. Bo dyskusja z definicji to walka, a nie poszukiwanie prawdy. Chodzi o starcie przeciwnika z powierzchni ziemi, a nie przekonanie kogokolwiek. 
 
Słowem... Bad Way.

wierny słuchacz 2013-05-27

Kolejna okazja by pomóc: www.piotrekradon.pl  
Wydaje się, że Piotrek ma poglądy zbliżone do naszych.

wierny słuchacz 2013-05-27

Na KontestCampach baardzo fajnie ( :

Faraday007 2013-05-28

@5 Masz rację co do tego że w dyskusji nie można kogoś przekonać. W ogóle nie można przekonać kogoś o ustalonych poglądach za pomocą argumentów, bo jest ze swoją postawą emocjonalnie związany. Polecam przeczytać "Człowiek:Istota społeczna" autorstwa Aronsona. 
 
Po co prowadzić jakiekolwiek dyskusje? 
Rzeczywiście jest tak że jak są dwie strony to nie ma głębszego sensu, ale jak jest choć jeden obserwator o niewyrobionej opinii to mamy walkę o jego "duszę". Nawet jeżeli oni nie są żadnymi autorytetami t przekonany sam później sobie takich znajdzie, aby podkreślić w swojej psychice, że tak to ona ma rację i się dobrze z tym poczuć. 
 
To mi przypomina świetną scenę z filmu "Thank You for Smoking" :https://www.youtube.com 
 
Nawet jeżeli nie ma tego obserwatora to wciąż ma to taki sens że się "trenuje wystąpienie". Można mieć po swojej stronie logikę, wiedzę, zdrowy rozsądek itd. jeżeli się zastanawiasz, za dużo (po prostu za wolno myślisz), nie okazujesz pewności siebie i zaangażowania to przegrasz. 
Nigdy nie zapomnę jak w drugiej klasie podstawówki dyskutowałem, a właściwie starałem się wytłumaczyć koledze że na księżycu nie może być wody w postaci płynnej. Nie tylko nie dało rady, ale przegrałem na oczach całej klasy, bo mi "ręce opadły".

Ostatni Europejczyk 2013-05-28

@8 Wiesz co, to ma sens, co mówisz. Sam zauważyłem, że wiele można się dowiedzieć z np. Dyskusji w komentarzach na kontestacji.  
Jednak jest chyba jeszcze inna droga, by przekonywać Ludzi. Mówić im, że mają rację, ale w trochę inny sposób, niż myśleli. Innymi słowy rozwijać ich argumenty w odpowiednim kierunku... 
 
Ale to oczywiście niemożliwe w dyskusji. Raczej to przyczynek do tworzenia np: Stron o wolnym rynku dla Katolików czy Protestantów osobno.

Jacek W. 2013-05-28

1. Większość moich znajomych nie interesuje się polityką w takim zakresie jak ja, więc nie są aż tak po jednej, albo drugiej stronie. bardzie taki mainstream, więc jest pole do "podciągnięcia" ich w moją stronę ;-) 
 
2. stety niestety pomaga nam rząd i to państwo. sam widzę jak wracają od czasu do czasu dyskusje sprzed kilka lat: "miałeś rację", a mówią tak dlatego, że odczuli jakiś aspekt na swojej skórze (akcja w skarbówce, w zusie itd.) tak więc chyba warto siać, nie wszędzie wyrośnie, ale gdzieś z pewnością. 
 
ale faktycznie np. hipernarodowców, twardych lewaków ciężko przekonać do wolnego rynku....

Nowos 2013-05-28

@ Ostatni Europejczyk: 
 
A ja znam takich co się da przekonać , nawet osoby definiujące siebie jako komunistę parę lat temu zmieniają teraz poglądy pod wpływem faktów i logiki. Może nie pod czas dyskusji, ale potem każdy swoje przemyśli.  
 
Sorry ale nie trafiają do mnie te argumenty. Chyba każdy normalny człowiek , wie, że życie to nieustanne pasmo bycia gorszym i głupszym od kogoś w jakiejś dziedzinie . Nie chodzi w cale o autorytety, tylko o mówienie czegoś innego niż większość i innego niż intuicja podpowiada. Czas autorytetów minął .  
 
Po za tym, sprawia mi to przyjemność :->

Faraday007 2013-05-28

@9 
Zauważ że swoim wcześniejszym komentarzem rozwinąłem Twój pogląd ("Masz rację co do tego że...") w odpowiednim kierunku, a Ty odpowiedziałeś: "Wiesz co, to ma sens, co mówisz." . Wykonałem Twoją receptę na przekonanie kogoś i się udało! 
Podświadomość jest fascynująca i czasem ciekawe rzeczy z niej wypływają. :) 
 
To że zostałeś przekonany do "mojej" myśli nie jest zasługą żadnych umiejętności, ja wcale nie planowałem jak Ciebie podejść i w magiczny sposób nie przewidziałem co się stanie. Tak naprawdę to Ty sam siebie przekonałeś. 
W momencie kiedy przeczytałeś mój komentarz i zamiast myśleć jak zdyskredytować to co piszę zacząłeś "słuchać", czyli zastanawiać się czemu ja uważam tak , a nie inaczej. To w tym momencie przestała to być dyskusja , bo wyszedłeś z roli dyskutującego i stajesz tym wątpiącym w siebie obserwatorem którym pisałem wcześniej. 
Tak naprawdę sam siebie przekonałeś bo to Ty włożyłeś wysiłek i emocjonalne zaangażowanie w to aby zrozumieć. Nie można przekonać kogoś wprost jeżeli on nie chcę być przekonany. 
 
Tutaj muszę się odnieść do @11i do tego co napisał: "Chyba każdy normalny człowiek , wie, że życie to nieustanne pasmo bycia gorszym i głupszym od kogoś w jakiejś dziedzinie." 
Z tym nie mogę się zgodzić, bo ludzie tak funkcjonują, że dla nich naturalne jest myślenie o sobie dobrze i konsekwencją jest to że chcą mieć rację. Teraz żeby się temu przeciwstawić te jednostki muszą być na wystarczającym poziomie rozwoju emocjonalnego (polecam przeczytać "inteligencje emocjonalną" Golemana). Wolnościowcy są właśnie o tyle niezwykłymi ludźmi że musieli (w większości) osiągnąć ten poziom żeby rozbić w sobie ten beton którym zalał nas socjalistyczny świat. 
 
P.S. 
@9 Są drogi przekonywania ludzi nie w prost, ale socjaliści mają w nich zbyt wielką przewagę. Wątpię żeby nam się na coś zdały.

Ostatni Europejczyk 2013-05-28

@11 Nowos 
 
Bycie gorszym i głupszym od kogoś... tak. Ale dlaczego gorszym i głupszym od kogoś z najbliższego otoczenia? 
 
Chociaż... Mam nadzieję, że masz rację. Dla nas wszystkich byłoby lepiej, gdybyś ją miał. 
 
PS: Czas autorytetów minął? A skąd więc te tłumy na spotkaniach z Ronem Paulem w USA? Skąd te tłumy na watykańskich placach? I skąd to uwielbienie do Misesa i Rothbarda, które często można zauważyć na chociażby mises.pl?

Ostatni Europejczyk 2013-05-28

@12 
Ty geniuszu psychomanipulacji... 
 
A tak serio, ja się tu w ogóle nie nastawiałem na dyskusję. Ty po prostu napisałeś to, co zgadzało się z moim wcześniejszym doświadczeniem. 
Po prostu nie byłem emocjonalnie przywiązany do mojej tezy. Zwłaszcza, że nikogo tu nie traktuję jako wroga. To raczej była sytuacja w stylu "burza mózgów", by znaleźć lepszy opis rzeczywistości...

Faraday007 2013-05-28

@14 
Ja właśnie o tym pisałem że się nie nastawiłeś na dyskusję i żaden ze mnie geniusz (tak wiem że użyłeś ironii), tylko przeczytałem kilka książek . Przedstawiłem Ci tam wynikający z nich model opisu rzeczywistości który potwierdzają badania naukowe.

Ostatni Europejczyk 2013-05-28

@15 Przepraszam za ironię. A tak w ogóle twój post był bardzo ciekawy. Zazwyczaj twoje posty są warte przeczytania. Tą książkę, którą poleciłeś... Dopisałem do swojej listy pozycji obowiązkowych. Dzięki.

Nowos 2013-05-29

@13 
 
Niestety, jest to zdecydowana mniejszość na spotkaniach z Ronem, a Rothbarda i Missesa to tylko my czytamy :p . Swoją drogą to nie widzialem jeszcze nikogo czytającego tych panów kto nie był by już przekonany :-> . Nie mówię , że na nikogo autorytety już nie działają, ale straciły na znaczeniu , tak jak jednostki straciły znaczenie na rzecz kolektywu.

Ostatni Europejczyk 2013-05-29

@17 
Zdecydowana mniejszość libertarian, czy ludzi w ogóle?  
Tak naprawdę autorytety istnieją nadal i mają się dobrze. Tylko że szybciej następuje ich rotacja. 
 
Przykład? Max Kolonko, Boston Masaczjusets!!! W ciągu kilku miesięcy stał się ikoną internetu i autorytetem dla internautów. Tak samo jest z korwinistami. Ten podziw dla PANA JANUSZA... koniecznie pana.  
 
Autorytet to coś, co tworzy się dynamicznie i gwałtownie w ludzkim umyśle.Ty także możesz nim być, wystarczy że komuś zaimponujesz. Mi na przykład zaimponował kiedyś Thomas Woods.I stał się autorytetem. Przynajmniej czasowo.

Ostatni Europejczyk 2013-05-29

@17 hej, chyba na coś wpadłem. Ludziom trzeba przede wszystkim zaimponować. Tak jak zrobił to Nigel Farage - wykazał się krasomówstwem, a nie logiką... i już. Lub ten drugi anglik, grubszy i też z UKIP... Filmik z jego wystąpieniem, gdzie mówi o politykach i bankach, obejrzało już w polskim internecie ponad milion ludzi. Komentarze normalne... TEN PAN NA PREZYDENTA!!! 
A uwierz mi, nie byli to libertarianie.

Nowos 2013-05-29

Nigel , Korwin , Ron , każdy z nich właśnie logiką i faktami operuje, a to , że umieją to mówić prosto i przekonująco, z emocjonalnym ładunkiem to dodatkowy talent, który pewnie ćwiczyli w dyskusjach :p 
 
Więc idźcie i uczcie się ładnie mówić o wolnym rynku Kontestariusze !

Ostatni Europejczyk 2013-05-29

@20 
No dobrze, a więc po co ta cała szopka, którą wokół siebie budują? Ron na przykład - lekarz, walczył w Wietnamie. Ulubieniec weteranów, jedyny nieprzekupny, obrońca konstytucji? 
Lub Korwin - mistrz cybernetyk, genialny brydżysta i niezły szachista itd... 
Nie mówiąc już o Nigelu - zwyczajny przedsiębiorca, głos ludu, lubi piwo jak każdy...

RADesign 2013-05-30

toś się obudził, Ostatni Europejczyku. 
retoryka była podstawą polityki od czasów tak dawnych, że najstarsi korwiniści nie pamiętają ;) 
 
dodatkowo są plusy za rzeczy za które się nie odpowiada - czyli wygląd i przyjemna barwa i ton głosu. 
resztę można wyćwiczyć. 
 
nie ma co porównywać Nigela do Korwina. oboje mówią logicznie, ale na tym się kończy. Korwin niestety zbyt często bełkocze, traci panowanie nad sobą i dryfuje w idiotyczne dygresje.zbyt często robi wrażenie agresywnego buca. 
 
Nigel zanim zacznie mówić - od razu wie dokąd zmierza jego pointa. I to widać. Nie zbacza w dygresje, idzie od argumentu do argumentu, umiejętnie stosuje figury retoryczne, widać, że po prostu ćwiczył i pracował nad sobą. 
Nie przekracza pewnej granicy agresji i wypada na słusznie wzburzonego i zdecydowanego, a przy tym kulturalnego i dowcipnego. 
Tak to już jest, że same chęci nie wystarczą, nad swoim warsztatem jako polityka, też trzeba pracować.

Grzegorz 2013-05-30

Nie no, beznadziejnie jest na kontestcampach: 
- wydasz mnóstwo pieniędzy na piwo 
- ludzie mają strasznie dziwne, wolnościowe poglądy, będziesz gadał z nimi do rana, nie wyśpisz się 
- dodatkowo, ja przy ognisku tak darłem morde, że się rozchorowałem 
Same problemy, ale pewnie przyjadę znowu ;)

Ostatni Europejczyk 2013-05-30

@22 
Ależ RADesign. Masz rację. 
 
Nikt w to nigdy nie wątpił.  
 
Dyskusja była o tym, co bardziej wpływa na ludzi - logika i argumenty, czy emocjonalna otoczka. Bo wiesz, ja na początku zachwyciłem się przede wszystkim "odwagą" Nigela, a nie jego argumentami - które są szczerze powiedziawszy z lekka naciągane.

Dodaj komentarz...


Po samobójczej śmierci Jacka Wrocka prowadzenia studia podjął się Leszek Neymno. "10% odcinków ma dotyczyć seksu analnego" - mówi testament Jacka.

Jego audycja to 3:21 Raport

Medale:

Rozrywacz miesiąca
złoty!

Program miesiąca
brązowy
Inne audycje tego autora:

Jestem w lesie (9) - 7 lat temu

Taśmy prawdy (5) - 7 lat temu

Sposób na drzwi (2) - 7 lat temu


Śmierć Trynkiewicza (2) - 7 lat temu

Tęczowy wyścig zbrojeń (1) - 7 lat temu

Spowiedź pastafarianina (5) - 7 lat temu

Więcej audycji...
1000 lat świetlnych (2) - 7 lat temu

Porno posłów (+18) (2) - 7 lat temu

10 x Australia (część 1) (10) - 7 lat temu

Złoty Skur*ysyn (1) - 7 lat temu

Dylemat patelni (5) - 7 lat temu

Ogłoszenie (12) - 7 lat temu

Agencik Tomasz (9) - 7 lat temu

Syndrom Senyszyn (6) - 7 lat temu

Coming out narodowca (10) - 7 lat temu

The Walking Wyborca PO (5) - 7 lat temu


Photoshop w służbie prawdy (8) - 7 lat temu

Lapsus językowy (12) - 7 lat temu

Demokracja zmienna jest (6) - 7 lat temu

SKRAJNA "PRAWICA" mówi... (7) - 7 lat temu

SKRAJNA? LEWICA mówi... (6) - 7 lat temu

South Park masakruje lewaków (19) - 7 lat temu

Imagine there is no "Imagine" (60) - 7 lat temu

Warszawa maszeruje RELACJA (10) - 7 lat temu


I Bóg stworzył kobietę (13) - 8 lat temu

Are you my nigga? (26) - 8 lat temu


Won od naszych działek! PLUS (25) - 8 lat temu

Won od naszych działek! (7) - 8 lat temu

Hejter w domu PLUS (19) - 8 lat temu

Hejter w domu (20) - 8 lat temu

Jestę wolnościowcę PLUS (9) - 8 lat temu

Jestę wolnościowcę (36) - 8 lat temu

Musicforlife PL z piwnicy PLUS (24) - 8 lat temu

Musicforlife PL z piwnicy (5) - 8 lat temu

Tu jest Polska PLUS! (9) - 8 lat temu

Tu jest Polska! (14) - 8 lat temu

Uczynek mobilizujący PLUS (9) - 8 lat temu

Uczynek mobilizujący (24) - 8 lat temu

Rybnik troluje Polskę PLUS (9) - 8 lat temu

Rybnik troluje Polskę (18) - 8 lat temu

Startup smoleński PLUS (14) - 8 lat temu

Startup SMOLEŃSKI (12) - 8 lat temu

Globalne Ociplenie PLUS (6) - 8 lat temu

Globalne Ociplenie 2013 (17) - 8 lat temu

Zapominają po kupie PLUS (19) - 8 lat temu

Zapominają po kupie (14) - 8 lat temu



Spowiedź Korwi*eba PLUS (61) - 8 lat temu

Spowiedź Korwi*eba (46) - 8 lat temu

300 mld Donalda (6) - 8 lat temu

Harlem Shake w Polsce - 8 lat temu




Pieprzona hipokryzja - 8 lat temu

30 filmów o WIELKIM Bracie (2) - 8 lat temu

Lenin w Heyah - Prolog - 8 lat temu

Oto słowo nie-boże - 8 lat temu

Nie jesteś Bogiem - 8 lat temu

A co z biednymi? (1) - 8 lat temu

Szczuka kocha Zawiszę (1) - 8 lat temu

Marsz do lasu - 8 lat temu

Europa gnije - 8 lat temu


RESTECP Polacy - 9 lat temu

Śpiący Królewicz nie śpi (2) - 9 lat temu

Tankujesz pedałujesz (1) - 9 lat temu

A dzisiaj polecamy:
 align="center">
Program sponsorują:

Na makaron i pizze - - 50.00
dominik - - 100.00
Jacek tak trzymać - - 50.00
gman - - 20.00
na pomnik dla Zośki - - 50.00
Aliktus - - 20.00
Przemek z Poznania - - 100.00

Możesz i ty zasponsorować >>>

Promuj radioWydrukujDaj komuś ulotkęChcesz prowadzić audycję?Kontakt