Facebook
Podpis:
Numer GG:
KonteStacja.com - radio ludzi wolnych Cyber Forces
Nie
20:00
Firma na emigracji
Pon
21:00
Wydanie Główne
Słuchaj radia
Wydanie Główne (6)
przedwczoraj
Unikaj szpitali
Zaczyna brakować miejsc dla chorych. Nielogiczne zakazy. Czerwona vs żółta strefa. Zamknięte szkoły. Nadawanie nielegalne? Jawne zarobki w TVP? Nowy pomysł na ławki. Bieszczady bez 5G....
Świat Kamila C. | Biznes | Wywiady
wczoraj
Analiza rynku nieruchomości - Maciej bis |#560
Maciej Bis Analityk rynku nieruchomości. Posiada doświadczenie psychologiczne. Przez 6 lat pracował jako trener umiejętności psychospołecznych. Obecnie pomaga klientom zarobić i...
Skorzystaj z naszych projektów:

▸ Wolny Rynek - w liczbach
▸ Emigrujesz - posłuchaj najpierw
▸ KontestKino - filmy na wieczór
▸ Poważny kryzys - napisz

Audycja: 2013-10-20

O karierze, gwiazdach i depresji

Nadający:

Krawiec planuje zostać gwiazdą, ale jak zwykle mu nie wychodzi, robi się więc z lekka depresyjnie, a więc jest i trochę o samej depresji.

KOMENTARZE

Rafiał 2013-10-20

Po wielkości pliku widać, że będzie czego słuchać :> Łiii już mi się majtki pocą!

szaman 2013-10-20

tego nie da się słuchać, Wałęsa przynajmniej bywa zabawny...Kontestacja przechodzi kryzys?

Tailor 2013-10-20

Trochę nie byłem w formie tym razem, stąd słabszy odcinek, no ale przynajmniej długi.. Trochę też używki za bardzo zmąciły umysł. Jednak nie powinno się nadawać pod wpływem. Ale jako, że gadanina bardzo luźna i wielotemtyczna, w sam raz nadaje się do słuchania podczas jogingu, w trakcie spaceru, można też sobie błogo zasnąć ze słuchawkami na uszach, albo pracować skupiając się bardziej na robocie ;) Następnym razem postaram się lepiej przygotować i bardziej przyłożyć do nadawania!

Tailor 2013-10-20

Przy okazji - jeśli macie jakieś propozycje tematów na przyszłość, to walcie śmiało. Na razie wiem, że słuchacze wysoko cenią odcinek o wolności i policji. To te z pierwszej serii, bardzo leciwe, ale faktycznie niezłe Loremy. Może faktycznie powinno być mniej głupawego pajacowania, więcej informacji, dyskusji na jakieś konkretne tematy. To właśnie "informacyjność" dostała w sondzie ocenę "niedostateczną". Tak czy siak warto spróbować zmienić nieco formułę, nawet dla testu, tak też uczynię. Z drugiej strony chciałem, aby to była audycja bardzo luźna, "imprezowa", weekendowa, niezobowiązująca, aby słuchacze mogli się zrelaksować i odstresować po mądrzejszych audycjach. Ważny tez jest element "społecznościowy". Trzeba zatem znaleźć odpowiedni (kurde) balans.

Филипп 2013-10-20

Dobry odcinek, długawy ale ciężko powiedzieć czy to wada czy zaleta.

Филипп 2013-10-20

Tailor dobra formuła była jak był poważniejszy podcast + godzina ze słuchaczami, albo dobre były odcinki śmieszne z przygotowanymi materiałami. Co do tematów to myślę, że takie, w jakich czujesz, że masz coś do powiedzenia, ciekawe też jak by wyglądała twoja audycja z gościem. Pozdro

adamwroo 2013-10-20

@Tailor 
Spokojnie Krawiec, to był tylko jeden negatywny (no i mało konstruktywny) komentarz. 
Mi się tam audycja podobała, idealna do posłuchania w niedzielę na lekkim kacu. 
 
Jeżeli chodzi o elementy głupio-mądre w audycji, to rzeczywiście może części 'głupiej' jest ciut za dużo. 
Co do sugestii nt. tematów audycji, to opierając się na archiwalnych odcinkach Lorem ipsum (przyznam, że nie znałem Cię wcześniej, a samej Kontestacji słucham od jakiś 6 miesięcy), najbardziej podobało mi się jak było kilka ciekawostek i one były punktem wyjścia do przebiegu audycji.

Jacek_vel_Blacha 2013-10-20

@Tailor 
 
Proszę bardzo oto moje propozycje tematów :  
 
1. " Jak wyobrażacie sobie żonę Krawca ? Kim jest Pani Krawcowa ?" Temat dobry na wielokrotne manipulacje głosem i podpuszczanie słuchaczy kim ów kobieta mogła by być.Temat z założenia mega jajcarski. 
 
2. " Kto rzadzi w Polsce ? " Raczej tematyka poważna ale też zakręty w stronę reptilian możliwe oraz watki około spiskowe .Duża ilość jingli by pasowała do tego tematu jako sugestia tego kto tak na prawdę rzadzi w Polsce  
 
3." Filmy , ksiażki ,gry .....a może nawet działa sztuki porszajace tematykę wolności " Tematyka typowo kulturalna i raczej wymagajaca przygotowania od prowadzacego , zdecydowanie poważna ale myślę ,że jinglami mógłbyś przysłodzić trochę ,poluzować klimat gdyby był zbyt sztywny . 
 
4." Co najbardziej zwracało moja uwagę w sklepie z zabawkami ? Czyli wolny wybór jak byłem / byłam dzieckiem " Lekko sentymentalnie , lekko filozoficznie a głównie o kwestii wolnego wyboru , wolnego wyboru dziś gdy jestem dorosły i wyboru kiedyś jak byłem / byłam dzieckiem . 
 
5." Współcześni magicy - czyli o ludziach jacy byli lub sa w stanie uwieść tłumy ludzi za swoja idea , za swoim produktem , za swoim spojrzeniem na życie itd " Mocno filozoficznie i mocno kulturalne - zdecydowanie bardziej serio niż żartobliwie . 
 
To moje propozycje na poczatek. :-)

Jacek_vel_Blacha 2013-10-20

@Филипп  
 
Zgadzam się warto by audycje trochę uporzadkować np: w taki sposób by pierwsza częścia bez udziału słuchaczy ich sprowokować , rozruszać a w drugiej części już wspólnie z słuchaczami "dolewać oliwy do ognia" podsycać i podkreślać wypowiedzi dzwoniacych albo wręcz je krytykować by dzwonili ponownie , by inni dzwonili chcac dać odpór krytyce .  
To tylko moja skromna opinia ,zdaje sobie sprawę ,że takie coś wymaga przygotowania i nastroju by podtrzymać dynamikę audycji .

Suszarka 2013-10-20

Wszystko było w porządku. Audycje prowadzone pod wpływem używek należy słuchać pod wpływem tychże. Najlepiej tych samych. I wtedy będzie git. Musisz wtedy tylko wcześniej dać znać słuchaczom, że np: Na jutrzejszą audycję proszę przygotować sobie suszone pomidory, albo sok z gumi-jagód itp...

Tomasz 2013-10-20

dla mnie długość nie ma znaczenia,  
liczy się technika :) której Krawcowi nie brak, śmieszne to, starczyło na całą niedzielę ;)  
czego ja będę słuchał w tygodniu ? 
gratuluję weny, jak mówił jeden z słuchaczy: wena jest king konga

szaman 2013-10-21

@adamwroo; może i krytyka była mało konstruktywna, ale jak widać powyżej, odniosła konstruktywne skutki...nie sądzicie, że od Krawca można oczekiwać znacznie więcej? Pozdrawiam wszystkich.

Corewin Rage/ 2013-10-21

@Krawcze! 
 
Generalne niższe oceny dla tej audycji to po prostu wina doboru tematu, bo mało jest osób które identyfikują się z rolą gwiazdy (może 0.1% słuchaczy, byćmoże nikt poza mną i tobą Krawcze ;) ), szczególnie słuchających radia spoza głównego źródła. 
 
Moje propozycje tematów "dla ludu": 
 
1. Jak żyć, skoro nie płacą Ci za robotę - urban survival w wykonaniu Polaków. 
 
2. Twój ulubiony kraj, do którego chciałbyś emigrować z Polski. 
 
3. Sens życia (nie pamiętam czy już było, ale to taki podstawowy temat dla twojej audycji, który musi być przerobiony). 
 
4. Sens życia w Polsce. (dop. tutaj miałbyś Krawcze sporo do powiedzenia) 
 
5. Co nam się nie podoba w Anglii - edycja 2013 
 
6. Kącik prawny - czyli jak sobie radzić z urzędasami. (brakuje tego po zakończeniu prawniczka) 
 
7. (Sz/Ż)ycie na miarę Krawca - lifehacking w wykonaniu mistrza.

Jacek, Dania 2013-10-21

Na poczatku bylo dretwo. Poszedlem na balkon, otworzylem zgrzewke Zywca przemyconego prez dunska granice z narazeniem zycia, zdrowia i dobrego imienia. Wypilem 3 i nie moglem przestac sie smiac :D

evilClown 2013-10-21

Zrób audycję o starzeniu się. Chyba masz już jakieś doświadczenie w tym temacie.

evilClown 2013-10-21

Tematy depresyjne są najlepsze.

Andrewww 2013-10-21

Audycja na dobrym poziomie, były lepsze, ale i nawet gorsze od tej, więc nie ma się co zamartwiać. 
 
A pomysł na gości do audycji bardzo dobry, Tymański czy Brylewski Robert, jak ulał do tej audycji albo Konjo. Pewnie by się zgodzili.

Max 2013-10-21

szaman ~ 
ostatnio tylko Jacek i Agent trzymają dobry poziom, 
reszta jest słaba/średnia

octanq 2013-10-21

Wymagania od Krawca macie większe niż NASA od swoich promów kosmicznych.

szaman 2013-10-21

@octanq; dlatego musieli zaprzestać lotów, a my nie chcemy by Krawiec przestał "latać" @Max; no też...

Andrewww 2013-10-21

Mnie NASA obrzydzili eksperci od Macierewicza. 
 
A co do Krawca to raczej póki co marzenia niż żądania ;-)

Lutzky 2013-10-21

Do kolegi który zjechał Izziego a sam nic nie powiedział. 
Dieta Dukana to jedna z najbardziej destrukcyjnych diet NIE polecanych przez żadnego dietetyka także sam Panie pierdzielisz i polecasz głupoty. 
 
Izzy miał rację z jedzeniem na wieczór. Ostatni posiłek powinno się jeść 3-4h przed snem więc jak modelowo idziemy spać o 23:00 to jemy maksymalnie o 20:00 a najlepiej o wspomnianej 19:00. Raz że lepiej się wyśpimy bo organizm nie musi tracić energii na trawienie i lepiej wypocznie to dodatkowo podczas snu metabolizm jest znacznie obniżony co prowadzi do odkładania niestrawionego pokarmu w formie tłuszczu.

Jacek, Dania 2013-10-21

@Max 
 
Akurat B-talks to IMHO najbardziej przereklamowana audycja w Kontestacji. A Krawiec czyma poziom, wiec cza go wlanczac. Kto nie lubi tego poczucia humoru to niech idzie posluchac o czym innym.

LordBlick 2013-10-22

Spróbuję was pogodzić - Krawieć trzyma poziom, a Bejsment pion... ;)

Corewin Rage/ 2013-10-22

Krawiec i Jacek z BT są OK, każdy ma troszkę inny humor - obydwoje mają swoje perełki w twórczości. Wałęsa zagrany przez Jacka Z BT byłby ciekawym doświadczeniem.

AntoniusBlock 2013-10-22

@Lutzky  
Powiedziałem, że dieta powinna zależeć przede wszystkim od tego jaki tryb życia prowadzimy. 
 
Z tekstów w stylu "Ostatni posiłek powinno się jeść 3-4h przed snem" - można wyciągnąć wniosek, że nawet jak nażremy się słodyczy to nie grozi nam przytycie, bo przecież zasypiamy dopiero za 4 godziny... 
 
"podczas snu metabolizm jest znacznie obniżony co prowadzi do odkładania niestrawionego pokarmu w formie tłuszczu." 
 
tłuszcz nie powstaje z niestrawionego POKARMU tylko z nadmiaru CUKRU... (i to nie tylko podczas snu) 
 
Więc pozwolę sobie kolegę zacytować: "sam Panie pierdzielisz i polecasz głupoty". 
 
P.S. o "Dukanie" wspomniałem, ponieważ znam 2 osoby, które zwalczyły nadwagę dzięki tej diecie i UWAGA: żyją i są zdrowe. 
Ciekaw jestem z iloma dietetykami Lutzky rozmawiał na temat tej diety. 
 
P.S.2 Radzę nie czerpać informacji z portali typu "onet" .

Lutzky 2013-10-22

@AntoniusBlock, 
"Z tekstów w stylu "Ostatni posiłek powinno się jeść 3-4h przed snem" - można wyciągnąć wniosek, że nawet jak nażremy się słodyczy to nie grozi nam przytycie, bo przecież zasypiamy dopiero za 4 godziny... " 
 
Nikt nic takiego nie powiedział ani na antenie ani tutaj w komentarzu więc dorabiasz sobie ideologię pod swoje teorie. 
 
"tłuszcz nie powstaje z niestrawionego POKARMU tylko z nadmiaru CUKRU... (i to nie tylko podczas snu)" 
 
Masz rację i nikt nie pisze inaczej. Faktem jest że cukry najgorzej spalamy podczas snu i dlatego lepiej zjeść wafelka 4h przed snem niż pół godziny przed snem.  
 
"P.S. o "Dukanie" wspomniałem, ponieważ znam 2 osoby, które zwalczyły nadwagę dzięki tej diecie i UWAGA: żyją i są zdrowe." 
 
A ja znam 5 osób które po Dukanie nie chciały korzystać z żadnej diety i zraziły się do prawidłowego odżywania na zawsze. 
 
"Ciekaw jestem z iloma dietetykami Lutzky rozmawiał na temat tej diety." 
 
Nie ważne z kim rozmawiałem a to jakie sa fakty. Fakty są takie że dieta Dukana to wojna z własnym organizmem i łatwy sposób na problemy ze zdrowiem. www.youtube.com

EmacE 2013-10-23

Żadnego zmieniania formuły, bałem się, że kontestacja krawca naprostuje, albo krawiec sam się ukontestuje. Tematy wolnościowie "informacyjne" to 99% kontestacji, więc po co kolejna taka sama audycja ?

LordBlick 2013-10-23

Nie lękajcie się EmacE...

Andrewww 2013-10-23

EmacE bo niektórzy mają obsesję na tym punkcie i nawet mi się wydaje, że tak naprawdę wolą socjalizm, bo wtedy czują się wyjątkowi odmiennymi wolnorynkowymi poglądami i mają o czym gadać ;-)

octanq 2013-10-23

Do Krawca: 
 
1. Dodaj proszę e-mail/kontakt do siebie w opisie audycji (na tej stronie). 
2. Wywiad z prezydętem pod nazwą: "Lech Wałęsa: trzeba na nowo organizować świat" 
 
link: www.polskieradio.pl (hit od 5:58)

AntoniusBlock 2013-10-23

@Lutzky 
Nie dorabiam sobie ideologii. Pokazuję tylko do jakich wniosków może dojść ktoś kto zamiast poznać podstawowe procesy zachodzące w organizmie i składniki jakie biorą w nich udział słucha rad typu "nie jedz po 19". 
 
Różne organizmy różnie mogą znosić różne diety. 
 
"Nie ważne z kim rozmawiałem a to jakie sa fakty. Fakty są takie że dieta Dukana to wojna z własnym organizmem i łatwy sposób na problemy ze zdrowiem. " 
 
Skoro twierdzisz, że ŻADEN dietetyk nie poleca Dukana, to właśnie ważne z iloma na ten temat rozmawiałeś (pewnie z żadnym skoro na "dowód" pokazujesz mi jakiś filmik, na którym gruba baba straszy Dukanem). 
 
Kompletnie nie zależy mi na przekonywaniu kogokolwiek. 
Czy sam skorzystałbym z tej diety ? Nie, ponieważ nie wyobrażam sobie odstawienia węglowodanów, ale jak już wspomniałem znam 2 osoby, którym taki sposób odżywiania pasuje. 
 
Jeśli tobie Lutzky odpowiada niejedzenie po 19 to "okej". 
Ja dalej twierdzę, że to poprostu durny przesąd.

Andrewww 2013-10-23

Antonius dobrze prawisz, a jak ktoś napierdala w robocie na 4 zmiany to co ma nie jeść w nocy?

Suszarka 2013-10-24

@octanq 
Wiedz kolego, że Krawiec maile czyta, ale nigdy nie odpisuje. Cierpi na mailowstręt. Między innymi. Podawanie maila nie ma sensu.

Remol 2013-10-25

@Lutzky, AntoniusBlock: 
 
Układanie diety to dużo bardziej zawiła sprawa, niż odnoszenie się do pewnych rad (skądinąd często puszczanych bez żadnego racjonalnego podparcia). Aby w jakiejkolwiek diecie osiągnąć pożądany wynik, większość dietetyków najpierw dokładnie analizuje tryb życia danej osoby, nawyki żywieniowe i dopiero po takiej analizie można cokolwiek stwierdzić. Żaden szanujący się (a tym bardziej klientów) dietetyk nie powie "polecam dietę Dukana", może co najwyżej skorzystać z tego typu diet jako podstawy do układania indywidualnego planu żywienia. 
 
Przytoczone wyżej jedzenie 3-4 godziny przed snem to straszne nadużycie. Owszem, nie warto zapychać się tuż przed snem, ale też jeżeli ktoś kładzie się spać o północy, a przed 23 czuje głód, to znacznie lepszym rozwiązaniem jest zjeść coś w miarę lekkiego, niż potem słuchać burczenia w brzuchu. Tego typu różnorakich "rad" jest masa, często na różnych stronach są różne informacje, dlatego najlepiej iść do sprawdzonego dietetyka, od którego można otrzymać sprawdzone informacje i ewentualną dietę ułoży tak, by była zarówno skuteczna, jak i mało męcząca. W końcu jedzenie powinno być przyjemnością.

RAdesign 2013-10-27

Dukan na długą metę jest dietą trującą. Człowiek ma organizm roślinożercy-zbieracza, podczas zlodowacenia nauczył się jeść mięso - na dietę wysokobiałkową mamy za długi przewód pokarmowy i za małą tolerancję na mocznik. Jak ktoś się żywi tylko mięsem i nabiałem to prędko siądą mu nerki i stawy. 
To może być dieta na szybkie schudnięcie ze 2 kilo przed Sylwestrem czy inną imprezą, ale stosowanie tego jako głównej diety to proszenie się o szybki pogrzeb =) 
 
Najlepszą dietą jest po prostu posiadanie jakiejś masy mięśniowej i stymulowanie jej ruchem i wahaniami temperatury. Jak jest popyt na kalorie, to nie ma nadpodaży tłuszczyku :P

Filozofus 2013-10-28

Kiedy najnowszy odcinek wrzucon będzie?

Loony 2013-10-28

No właśnie, kiedy będzie ostatni odcinek? :)

wierny słuchacz 2013-10-28

Ta audycja przydługa - Krawiec jest lepszy w duecie np. z Martinem, a sam zbytnio się rozgaduje.  
Natomiast z radością zauważam, że Krawiec też jest fanem Świata wg Kiepskich. Dla mnie to wciąż przez wielu niedoceniany serial - na prawdę wyróżnia się spośród innych sitkomów, nie tylko kolokwializmami, ale i ambicją. Polecam np. wydania pt. "Titanic", "Zorro", "Korumpcja", "Wal Magistra", "Perpetum Mobile", "Edzio Ośmiornica", "Kraina Obfitości", "Biały Miś", "Galareta Społeczna".

octanq 2013-10-29

Gdyby Krawiec wrzucił audycję w sobotę, to już bym ją miał przesłuchaną ze 30 razy. 
 
@39 
Też mi się wydaje, że z Krawcem i Martinem wychodzą niezłe kawałki. Wnoszę o audycję z Krartinem :)

Rafiał 2013-10-29

Chyba pierwszy raz w historyi kontestacyji zdarzyło się, że odcinek sprzed tygodnia wrócił na podium :>

Andrewww 2013-10-29

Audycje Krawca są "tripowe" i trzeba być w odpowiednim stanie umysłu, żeby je właściwie odebrać ;-)

LordBlick 2013-10-29

@40 Myślę, że Krawtin brzmi bardziej swojsko... ;)

Corewin Rage/ 2013-10-29

Jeszcze nie ma nowej audycji. 
 
FIIIIIIIIIIIIIIIIX IT! ;)

TomMcFly 2013-10-29

Jak grochem w mur, do kufy niędzy!  
 
Ciekawe i irytujące jest mylenie wolności z działaniem "na przekór". 
A jeszcze ciekawsze są zapędy samo-orające.

TomMcFly 2013-10-29

Odnośnie duetów radiowych.  
 
Krawiec i Martin z mojego punktu widzenia nie "grają".  
 
Co innego duo Krawiec-Claude, czyli audycja "SupeAfterparty" - w moim głębokim przekonaniu fenomen polskiej net-radiowej satyry. Ci panowie chyba nie do końca zdają sobie sprawę, jakie to dobre było, no ale było i nie ma... 
 
Nie wiem, co wstępowało na czas tamtej audycji w Claude'a, ale koniec końców ta dwójka dawała takiego czadu, że Frank Zappa -gdyby żył - byłby zachwycony. Idę o spory zakład.

Dodaj komentarz...


Audycja nieco głupawa, ale też i niesamowicie mądra. Wesoła, ale zarazem poważna. Krawiec udziela się jako domorosły filozof i psycholog amator (a także specjalista od deserów).

Uwaga! Przed włączeniem należy wyjąć kij z tyłka, w przeciwnym razie słuchanie może źle odbić się na zdrowiu psychicznym.

Inne audycje tego autora:


Mikołajów wielu (6) - 7 lat temu

Chłop i baba (10) - 7 lat temu

Kierunek kosmos (47) - 7 lat temu

Czy warto (49) - 7 lat temu



Więcej audycji...
Zwyczaje człowieków (33) - 7 lat temu


Lorem Ipsum 3 (41) - 7 lat temu

Od piątku w Kontestacji... (43) - 7 lat temu

A dzisiaj polecamy:
 align="center">
Program sponsorują:

LordBlick - - 50.00
LordBlick - Składka członka... ;) - - 10.00
Na leki dla Zuzi - - 100.00
Rafael from Silesia - - 30.00
Cezary(c69) - - 10.00
Za pomyślność sprawy słusznej - - 37.00
Glen - - 10.00

Możesz i ty zasponsorować >>>

Promuj radioWydrukujDaj komuś ulotkęChcesz prowadzić audycję?Kontakt