Facebook
Podpis:
Numer GG:
KonteStacja.com - radio ludzi wolnych Cyber Forces
Dziś
21:00
audycja odwołana
Pon
21:00
Wydanie Główne
Słuchaj radia
Wydanie Główne
wczoraj
90% Kontestacji będzie zaorane
O przebudowie strony i nowych możliwościach nadawania video. Nowi goście. Jakie jest miejsce KS? Polacy nie wierzą w podatek cukrowy. Kary za brak płacy minimalnej w transporcie. Kobiety...
Myśleć jak przedsiębiorca
przedwczoraj
HISTORIA PEWNEGO SUKCESU.
„Zamiast gadać o faktach, opowiadaj ludziom historie! Fakty nikogo nie interesują, to historie sprzedają.” Tak uczył mnie dawno temu jeden z moich mentorów. W związku z tym chciałbym...
Skorzystaj z naszych projektów:

▸ Wolny Rynek - w liczbach
▸ Emigrujesz - posłuchaj najpierw
▸ KontestKino - filmy na wieczór
▸ Poważny kryzys - napisz

Audycja: 2014-07-15

Polscy rasiści

Nadający:

Lekka hipokyzja ze strony niektórych z nas...

KOMENTARZE

Mateusz_Imperialista_Zionista_Kolonialista 2014-07-16

Poczekaj, poczekaj, poznaj troche tych ktorych bronisz to ci sie perspektywa zmieni, zwlaszcza jezeli nabierzesz jakiejs lojalnosci w stosunku do kraju w ktorym siedzisz i z ktorego dobrodziejstw kozystasz. Jak jestes tam tylko na zarobek, to zgoda, nie ma co sie wypowiadac kto tam powinien miec do czego prawo. Jak/jezeli zacznie ci zalezec na dobrze I sukcesie UK, jak poczujesz sie czescia tej wspolnoty to dopiero wtedy zrozumiesz jak bardzo polityka emigracyjna zniszczyla cos co byl jeszcze pare dekad temu jednym znajlepszych miesc na swiecie do zycia.

Michał z Canterbury 2014-07-16

Mateusz Imperialista - przepieknie to ująłeś:) 
 
Bart - ja mieszkam w UK ponad 7 lat, jestem wlascicielem domu, landlordem, mezem, czlonkiem spolecznosci miasteczka. Bart'ek: zycze Ci z calego serca wielu sukcesow w UK, majatku i wysokiej pozycji spolecznej - tylko ze wiesz, kiedy juz czlowiek wzbije sie nieco powyzej poziomu kelnera / sprzatacza -imigranta ( od ktorego to poziomu wszyscy zaczynamy ) i zaczyna myslec w kategoriach rodziny / przyjaciol / dzieci / osadzenia sie na stale, to "angielski raj" zaczyna zamieniac sie w hmmm......... slumsy z trzeciego swiata ?  
 
Cóz, moze sie myle..... lecz 99% ludzi, ktorych spotkalem ma takie same odczucia jak ja.....ludzi wyedukowanych, podrozujacych, inteligentnych.......jedyne co nas tu trzyma to mocny £GBP......

Mateusz_Imperialista_Zionista_Kolonialista 2014-07-16

Dzieki, u nas w Ontario coraz czescie spotyka sie emigrantow z UK i Holandii ktorzy mowia wprost: “W imie tolerancji oddalismy kraj barbazyncom i mosielismy uciekac”. To sa ludzi wyksztalceni z zaczynajacy przygode w Kanadzie na wysokim poziomie ekonomicznym. Oby ich wiecej. Problem oczywiscie w tym, ze jak Ameryka Polnocna padnie (a zmiany demograficzne ida w podobnym kierunku jak w UK tyle ze o pare dekad pozniej) to bedzie jak w pieknej piosence Wojtowicza “Nie ma zachodu nie ma gdzie uciekac”

Mr D 2014-07-16

Michał z Canterbury troche cie nie rozumiem bo mowisz ze UK to twoje miejsce a zaraz potem ze trzyma cie tu mocny £??? Wiec jak jest? Jak £ oslabi to sprzedaz swoje i wyjedziesz? 
 
Druga sprawa to cz barbazyncy zmieniaja swoje otoczenie sila? Czy poprostu robia to w ramach systemu? Bo mi sie wydaje ze to drugie. Skoro jest tak duzo ludzi ktorym zalezy to czego oni nic nie robia zeby powstrzymac zmiany barbazyncow???

Michał z Canterbury 2014-07-16

Hej Mr D ! 
Wyobraz sobie ze spelniasz swoje marzenia...jako mlodzieniec opuszczasz rodzinny dom by szukac Twego El dorado...gdzie moglbys osiasc, zapuscic korzenie, zbudowac DOM na nowo.....Wybrales UK...jest SUPER !!!!....tak latwo o prace, stac Cie na mieszkanie, jedzenie, i jeszcze zostaje !!!....W miare uplywu lat rozwijasz sie, osfajasz z otoczeniem, powoli zdobywasz coraz bardziej wartosciowe przyjaznie; inwestujesz serce, czas i wysilek... 
I w miare Twego wzrostu rozumiesz coraz lepiej, doswiadczasz wiecej, troche swiata zwiedziles, spotykasz ludzi pochodzacych ze wszystkich jego stron, roznych warstw spolecznych..... a o dzialaniu mafii w Venezueli opowiada Ci portugalczyk zyjacy tam 16 lat...wyobraz sobie, ze widzisz Dubaj oczami Szejka....... 
 
.......Pojawia sie Kontestacja, ktora otwiera tyle okien...... 
 
I zaczynasz pomalu dostrzegac, w co sie gra na swiecie. 
O co chodzi z emigracja, zachodem, islamem, Putinem, itd.... 
 
Wiesz, pieniadz uzaleznia tak mocno jak heroina. Raz zasmakowawszy luksusu, czlowiek sie juz nie chce cofnac wstecz. A przede wszystkim drozsze sa wartosci takie jak: swoj dom i praca w niego wlozona, przyjaciele, relacje, znajomosci, rozeznanie w terenie, pozycja spoleczna - wszystko to budujemy latami, na to trzeba czasu.... 
 
Wszyscy ktorzy twierdza - Jak masz problem u Ciebie w miasteczku/wsi/kraju to sobie wyjedz.... 
 
Ja powiem: A jak masz problemy z wlasnym dzieckiem to sobie je wymien na inne z sierocinca.... 
 
W zyciu jest wiele roznych czynnikow decydujacych o naszych losach, dlatego OGROM ludzi mieszka w UK, tak naprawde przeklinajac to miejsce.... 
 
Dlatego wlasnie psioczymy na emigracje BART. To nie rasizm, to realne zycie. 
 
UK idzie na dno. Czy zmieni kierunek ?

Mr D 2014-07-16

Ja tez jestem w Uk pare lat - 9. I tez spotykalem i spotykam rozniych ludzi. Wyobraz sobie ze moimi znajomymi sa miedzy innymi muzulmanie i czarnoskorzy. I wyobraz sobie ze zaden z nich nie chce mnie nawracac, nie chce mnie zabic, nie chce mnie ograbic, nie chce mi zabraz zony do haremu. Kazdy z nich chce pracowac na wlasny sukcej i dobrobyt. Natomiast kazdy Polak przezemnie poznany w UK wmawia mi ze oni chca ze mna zrobic dokladnie to co napisalem. 
Teraz powiedz mi co ja mam zrobic? Mam wierzyc tym wspanialym Polakom czy wlasnemu doswiadczeniu? 
 
Poznani Polacy w wiekszosci (99%) to zwykli hipokryci i tchorze. Pieprza o nadchodzacym zapasci, uwazaja ze wiedza lepiej niz Brytyjczycy co powinno sie zrobic w UK, zapodaja filmiki na FB a sami publicznie nie zrobia nic w tej kwesti. Dlaczego? Bo sie nie integruja. Pracuja razem, chleja razem i glupi Angole do niczego sa nie potrzebni. Intergacja to nie to samo co przestrzegania prawa. To przejmowanie zasad i obyczajow kraju w ktorym mieszkasz. Moge podac ci sporo przykladow na przejmowanie obyczajow UK przez poznanych hindusow i muzulmanow np wiesz ze ci moi znajomi robia prezenty dzieciom na Boze Narodzenie bo uwazaja ze to fajny obyczaj??? Polak jakby zostal zaproszony na przyjecie na zakonczenie Ramanadu to chyba by sie zesral ze strachu ze go beda chcieli nawrocic a jak sie nie zgoddzi to utna mu glowe. 
 
Muzulmanie, czarnoskorzy i hidusi glosuja w wyborach i tak uzywaja systemu do realizacji swoich rzeczy. Bo tak to sie robi w UK. Na poziomie lokalnym i krajowym.  
 
A Polacy??? Boja sie przyjsc albo im to wisi bo kase straca jak trzeba przyjsc na demonstacje przeciwko zaklamanym wypowiedziom politykow z brytyjskiego podworka. A niektorzy jeszcze sie ciesza - wiesz kto mowi ze deszcz pada jak ktos na niego pluje??? 
 
Slabo wroze przyszlosc polskiej emigracji w UK. Wogole mnie potrafimy sie zintegrowac z bytyjskim podejsciem i wczesniej czy pozniej nasz flirt z UK zakonczy sie przeprowadzka....

Mateusz_Imperialista_Zionista_Kolonialista 2014-07-16

“Druga sprawa to cz barbazyncy zmieniaja swoje otoczenie sila? Czy poprostu robia to w ramach systemu? Bo mi sie wydaje ze to drugie. Skoro jest tak duzo ludzi ktorym zalezy to czego oni nic nie robia zeby powstrzymac zmiany barbazyncow???” 
 
To nie jest takie proste. Krotka odpowiedz jest “Tak oczywiscie w ramach systemu”. Model jaki do nie tak dawna obowiazywal w Kanadzie i Stanach to model spoleczenstwa obywatelskiego. Mam wrazenie ze podobnie bylo w UK. To byl model oparty na oddolnej naturalnej uczciwosci obywateli. I ja wiem ze nie jeden ktory przeczyta te slowa skrzywi lub parsknie smiechem. Bo trzeba w to spoleczenstwo wzyc sie zeby je zrozumiec. Dla swiezego emigranta jest to z reguly Sci-fi. Ale tak do nie dawna bylo.  
 
Pamietaj ze np w Stanch kazdy ma prawo glosowac i nie mozna od niego wymagac zadnego dowodu tozsamosci. Zastanow sie jak wielkie zaufanie maja obywatele do siebie nawzajem zeby to dzialalo? Wiadomo ze, zawsze byly jednostki ktore bez skrupulow doily system i w dupie mialy konsekwencje. Ale tak dlugo jak wiekszosc czula sie w jakims stopniu odpowiedizlna za dobro ogolne to dzialalo niezle.  
 
Nie chce byc niegrzeczny ale ciezko jest tlumaczyc panszczyznianemu ze powinno mu zalezec na sukcesie dworu. Ludzie wychowani w srodowiskach gdzie panuje socjalizm/kolektywizm/islam nie czuja lojalnosci w stosunku do kraju do jakiego przybyli. Ci sami ludzie bez wachania doja ten system jak tylko sie da. Im jest ich wiecej tym bardziej system upada. Wszedzie gdzie nastepuje wzrost emigracji nastepuje gwaltowny wzrost aparatu panstwowego dbajacego o emigrantow. To sa kolejne pijawki. Bo przeciez trzeba pomoc tym emigrantom, i panstwo serwuje narkotyk i uzaleznia. Czesc emigrantow oczywiscie nie chce miec z tym nic wspolnego i chce osiagnac indywidualny sukces. Oni po jakims czasie zaczynaja utozsamiac sie ze spoleczenstwem ktore ich przyjelo. Wiekszosc (bez wachania mowie wiekszosc) niestety zachowuje sie tak w samo zbydlecony sposob jak zachowywalo sie u siebie w domu. Nadal mentalnosc panszczynianego pozostaje i sukcesem dla niech jest to ze moga wyszarpac wiecej niz mogli u siebie w kraju.  
 
No to nalezy zmiec system powiadasz. Ale to sie nie stanie. Garstka libertarian ktorzy chca panstwa minimum moze sobie do woli krzyczec. Moze slusznie przekonywac ze gdyby nie socjal to by nie bylo problemow z emigracja, ze wtedy emigrowali by tylko ci ktorzy nie chca doic systemu. No mozemy sobie zgodnie pokrzyczec. I co to da? Z jednej strony przeglosuja nas emigranci i ci co sie niemi opiekuja, z drugiej strony ci co placa popatrza na nas jak na oszolomow. Bo dla tych co placa panstwo minimum nie jest rozwiazaniem. Oni chcieliby zeby bylo tak jak kiedys czyli zeby naturalna uczciwosc powstrzymywala rozwoj socjalu i panstwa. I nie przetlumaczysz im ze naturalnej uczciwosci brak. Bo to z kolei dla nich jest Sci-Fi. No przeciez oni sie wychowali w uczciwym spoleczenstwie i tylko takie znaja.

Michał z Canterbury 2014-07-16

Mr D - Masz racje. Masz bardzo duzo racji w tym co piszesz. Trudno jest rozmawiac o emigracji gdy kilku bardzo aktywnych lobuzów z danej nacji jest w stanie popsuc opinie calej reszcie. Problemy, ktore borykaja UK wynikaja moim zdaniem z pomyslu na kraj multi - culti, i tak jak napisales wczesniej, z systemu, ktory po prostu niszczy potege Wlk Brytanii.

Michał z Canterbury 2014-07-16

Mr D - zacytuje jeszcze slowa jednego z Polaków, którego dziewczyna jest z Indii ( czlowiek odrobine wszedl w srodowisko hindusów )  
 
"Oni (hindusi) to DOPIERO potrafia wyciagac benefity od tych glupich anglikow ! "

Mateusz_Imperialista_Zionista_Kolonialista 2014-07-17

I jeszcze proponuje ten artykol: blog.chron.com tak jest 70% nielegalnych w Texasie siedzi na socjalu, i niech ktos mi powie ze oni emigruja za praca.

Mr D 2014-07-17

"Oni (hindusi) to DOPIERO potrafia wyciagac benefity od tych glupich anglikow ! " 
 
Jak to swietnie oberazuje moj poglad. Przyjezdza Polak za praca ktora dostaje u Anglika. Hindus lub muzulmanin wynajmuje mu mieszkanie, kupuje polski browar u Turka. Ale Angole sa debilami.... oczywiscie. 
 
Co sie Polakom nie podoba to to ze ONI NIE DOSTAJA A PRZECIEZ ZASLUZYLI !!!. Polacy nie protestuja zeby miec rowne szanse, zeby zniesc albo ograniczyc benefity dla wszystkim. Oni nie dostaja albo dostaja mniej to jest cale clue!!!!  
 
Oczywiscie caly atak idzie na innych imigrantow. Zamiast na ludzi ktorzy tak naprawde tym systemem kreca. A kto bije polskich emigrantow??? Muzulmanie??? Hindusi??? Zobacz sobie co sie dzieje w Irlandii.... 
 
Polscy narodowcy tu w UK to juz smiesznosc poza wszelkimi granicami. Wiesz ze oni maja swoja sekcje w EDL??? Angielscy narodowcy pluja na nich a oni sie ciesza i ida za nimi.  
 
Wiesz ze Anglicy uwazaja nas za idiotow? A wiesz dlaczego? Bo po 10 latach emigracji w UK nie ma oni jednej (ZERO) organizacji ktora bronilaby naszych praw i dobrego imienia. Nie ma!!!. 10 lat!!! Czaisz to? 
 
Anglicy zrobia to co robia zawsze. Czyli to co jest w ich interesie. Zrobili tak po wojnie, zrobia i teraz. Nie beda sie kierowac sentymentami w stosunku do Polakow. Beda nas doic jak tylko mozna ( juz sie mowi o podniesieniu skladki do 150% dla imigrantow z poza UE - wiesz jaki bedzie drugi krok???? ) a potem wywala na zbity pysk.

Mr D 2014-07-17

Przyklad: londynek.net 
 
W normalnych okolicznosciach taki pracownik dostalby nagane, ostrzezenie czy zostalaby mu zabrana premia/bonus lub nie zostalby przyjety na to stanowisko lub oddelegowany do innych zadan. Ale mamy panstwo opiekuncze ktore takich przypadkow nie zostawia wlascicielowi sklepu tylko wszyscy maja byc tak samo traktowani... i to rodzi konflikty.  
Gosciu chcial wykozystac system to co jest on winien czy ktos kto taki system zrobil???

Mateusz_Imperialista_Zionista_Kolonialista 2014-07-18

Rozumiem ze dla ciebie jest to przyklad tego zasymiliwanego muzulmanina o ktorym wspominales wyzej? Tak? No i gadaj tu z panszczyznianym co przez dekade siedzi w UK i dla niego nadal Anglicy to “oni” a Polacy to “nasi.” 
 
Przy okazji, chociaz nie o to tu chodzi, to w normalnych okolicznosciach to by ten bydlak zostal zlinczowany, nakarmiony bekonem i powieszony przed sklepem.

Mr D 2014-07-18

A przeczytales moj komentarz co moim zdaniem nalezaloby zrobic z takim pracownikiem?

Mateusz_Imperialista_Zionista_Kolonialista 2014-07-18

No i dla czego ci rasisci nazekaja na imigracje, no przeciez muzulmanstwo sie tak pieknie integruje:  
 
www.telegraph.co.uk 
 
A damning report into the alleged Trojan horse crisis in Birmingham schools has uncovered evidence of "co-ordinated, deliberate and sustained action to introduce an intolerant and aggressive Islamist ethos into some schools in the city". 
 
The conclusion comes from a leaked draft of a report, commissioned by the former Education Secretary Michael Gove and written by Peter Clarke, the former head of the Metropolitan police's counterterrorism command, which is due to be published in the next 24 hours.

Sq 2014-07-18

Nie chce mi się za dużo czytać. Z własnego doświadczenia powiem, też byłem kiedyś antyrasistą i w sumie teraz też uważam, że nie zależy to od koloru skóry ale od kultury w której się wychowałeś. Poznałem w PL ludzi z afryki, murzynów i na pierwszy rzut oka wszystko ok ale.... ale po bliższym poznaniu widzisz, że to zupełnie inna kultura, inne priorytety inne podejście do rodziny i kraju. Dla nich ich ojczyzna jest najważniejsza, nie próbują się asymilować oni po postu narzucają innym swoją kulturę swoje podejście do punktualności, czasu (spóźnianie się jest dla nich czymś normalnym), do rodziny w której kobieta jest czymś w rodzaju żywego przedmiotu, przyjaźni w której zawsze jedna strona musi być "liderem i nauczycielem" i wielu wielu innych rzeczy. Pomijając, że 90% z nich to zwykli rasiści. Tak więc problem w tym przypadku z Afrykanami jest taki jak już opisałem i w sumie pewnie prędzej czy później przekonasz się na własnej skórze, że to co mówisz nie do końca zgadza się z realiami. Pozdro!

Mr D 2014-07-18

I jak poznalem kilku i moge co powiedziec ze sa to bardzo pracowici ludzie, nie spozniaja sie, nie klamia, traktuja kobiety z szacunkiem a niektorzy sa moimi przyjaciolmi. Mam kolege w teamie co jest bardzo religijnym muzulmanem a naszym przelozonym jest kobieta i co.... nic wyobraz sobie ze 3 lata pracujemy razem i jeszcze zyje. 
 
Co z tego wynika??? Nic. Ty znasz takich co ci sie nie podobaja z znam takich co sa OK. Ludzie sa rozni i tyle.  
 
A co do tego spisku to tylko potwierdza to co napisalem wczesniej. Wkracic sie w system potem go zmieniac od srodka i wykozystywac do swoich celow. Komunisci to zrobili, teraz muzulmanie a my siedzimy i pierdzimy w stolek (jak to mowil moj prof od fizyki). Krzyczymy na zlych muzulmanow we wlasnym gronie jakby to duzo dalo. Nikt nie oddezwie sie po angielsku, nie zaglosuje, nie chce sie udzilac spolecznie. 
 
Wielcy mi oborncy europejskiej cywilizacji.

Mateusz_Imperialista_Zionista_Kolonialista 2014-07-19

"... nie zależy to od koloru skóry ale od kultury w której się wychowałeś..." 
 
Dokladnie o to chodzi.

Mateusz_Imperialista_Zionista_Kolonialista 2014-07-19

“Wkracic sie w system potem go zmieniac od srodka i wykozystywac do swoich celow. Komunisci to zrobili, teraz muzulmanie a my siedzimy i pierdzimy w stolek” 
 
No ja pie*****!. Zrozum to wreszcie ty klonica czesany panszczyzniany fornalu, nie chodzi zeby system zmieniac tak zeby nam sie udalo wiecej z niego wydrzec dla siebie. To jest wlasnie PRLowska mentalnosc. Nakrecanie systemu zeby sluzyl naszym a nie im (co ten system zbudowali) to nie jest zadna integracja. To jest zwyczajne pakowanie sie w zabloconych buciorach na salony i domaganie sie zeby oni to szanowali. W UK jest (bylo) dobrze bo spoleczenstwo powstalo wlasnie przez odrzucenie tych bydlecych norm. A ty pogardzasz Polakami bo swoich bydlecych norm nie potrafia narzucic tak skutecznie jak to robia muzulmanie.  
 
Przepasc cywilizacyjna nigdy nie byla bardziej wyrazna jezeli ty reprezentujesz tych lepszych.  
 
I dla tego wlasnie masowa emigracja jest problemem. Bo tej panszczynianej mentalnosci ni jak nie idzie wykozenic.

Mr D 2014-07-19

Czekaj.... mowisz ze emigracja jest problemem przez moje podejscie do sprawy ale 99% polskich emigrantow tak NIE mysli. Robia dokladnie co innego a wyniki sa takie jakie sa. 
Wiec obecna sytuacja to NIE wynik mojego podejscia tylko przeciwnego czyli NIE "pakowania sie w zabloconych buciorach na salony i domaganie sie zeby to oni na szanowali". 
 
Nie wiem jak bylo w UK 100 , 200, 300 lat temu. Ale wiem jak jest przez ostatnie 9 lat i wiem zeby cos miec wplyw na zycie lokalne to trzeba przynajmiej glosowac w wyborach lokalnych - a Polacy wlanie NIE glosuja bo wyzmaja twoja filizofie a NIE moja. 
 
I jakie to ma wyniki? Taki ze przedstawiciele wszystkich (slownie: WSZYSTKICH) partii politycznych oglosili publicznie ze otworzenie rynku pracy dla Polakow (i nie tylko) bylo bledem. Nie dla muzylmanow, nie hindusow, nie czarnych (skroty myslowe chodzi mi o panstwa) tylko dla nas. To wynik twojego podejscia, NIE mojego.

Mateusz_Imperialista_Zionista_Kolonialista 2014-07-20

Nie o to chodzi ze sie nie zgadzamy, chodzi o to ze sie kompletnie mijamy w argumentach. Twierdzisz ze polscy emigranci w UK to patalachy ktore nie potrafia sie zorganizwac, wierze ci. Sa dupowaci w Kanadzie, sa dupowaci w Stanach nie widze powodow zeby bylo inaczej w UK. Ok? Pelna zgoda w tym temacie? Dobra, postawmy kropke.  
 
Nie rozumiemy sie dla tego ze ja jestem Kanadyjczykiem (to ze urodzonym w Polsce nie gra w tym temacie wiekszej roli) a ty jestes Polakiem w UK. Mi zalezy na sukcesie mojego Ontario, mojej Kanady. Ja czuje wdziecznosc i jestem lojalny wobec spolecznosci ktora mnie tutaj przyjela, umozliwila mi zrobienie karjery i zycie dostatnie. Mi zalezy zeby tak bylko dalej. Ja nie czuje konfliktu wypowiadajac sie przeciwko masowej emigracji z Polski do Kanady jezeli wierze ze ta emigracja nie jest na kozysc mojej Kanadzie. Jakbym chcial byc przede wszystkim Polakiem to bym zostal w Polsce. Mieszkajac w Kanadzie jestem Kanadyjczykiem i zadam i wymagam od innych emigrantow zeby sie dostosowali to tutaj panujacych norm i zeby ich lojalnosc byla po stronie Kanady nie po stronie spolecznosci/panstwa/plemienia z ktorego tutaj przybyli. Dlatego opowiadam sie przeciwko panujacej, politycznie poprawnej, doktrynie multiculturalismu. Bo wierze ze ta doktryna prowadzi wlasnie do etnicznego apartheidu. Ze ta doktryna rozsadza wiezi spoleczne od srodka. Ze zmosza do tolerowania tych ktorzy aktywnie dzialaja na szkode mojej Kanadzie. Nie chce tego, jak sie emigranci nie potrafia utozsamic z interesem Kanady to won.  
 
Gdyby polska spolecznosc w Kanadzie domagala sie specjalnych praw to bym sie przeciwstawial ich zadaniom jako Kanadyjczyck i tez bym sie domagac zeby ich z tad wywalic i przestac wpuszczac. Po czesci z powodu dupowatosci opisanej przez ciebie, po czesci z powodu ze, ci ktorzy odnosza sukces latwo sie integruja i bardzo szybko odcinaja sie od polonijnego kotla (w brew pozorom jest ich calkiem sporo), nie mosze sie o to obawiac. To jest moja postawa i tyle o mnie.  
 
Czytam co piszesz. Anglicy to oni, Polacy to nasi. Nas oni wykopia bo nasi sie nie potrafia zorganizowac i im postawic tak jak robia to inni. Dziesiec lat tam mieszkach chlopie i Anglicy to nadal oni? Nadal obcy? Nadal interes UK nie jest twoim interesem? Nie widzisz w tym patologi? Po jakiego ch*** tam siedzisz? Zeby kiche zapchac i sie nachlapac nigdy nie bedac u siebie? Nie zalezy ci na sukcesie panstwa i spolecznosci ktore pozwolilo ci zaczac od nowa? W czym ty jestes lepszy od tych nazekajacych dupkow co sie tylko do kopania rowow nadaja pod warunkiem ze nadzoruje ich Hindus? Tym ze awansowales u obcych? Ze dopchales sie do lepszego niz te patalachy miejsca przy korycie? 
 
“Anglicy zrobia to co robia zawsze. Czyli to co jest w ich interesie. ... Nie beda sie kierowac sentymentami w stosunku do Polakow. Beda nas doic jak tylko mozna … a potem wywala na zbity pysk.” 
 
I bardzo dobrze jak po dziesieciu latach emigracji nadal nie jestescie Anglikami.  
 
Tu prosze piekny przyklad masowej integracji wsrod muzulmanow: blogs.spectator.co.uk codziennie moge ci podsylac podobne linki. Och jaka szkoda ze ci dupowaci Polacy nie potrafia sie podobnie zorganizowac i odnosic podobnych sukcesow na emigracji.

Mr D 2014-07-20

Dzieki Mateusz za komentarz. Dobrze to opisales. 
 
Tak, nie czyje sie Anglikiem, byc moze brytyjczykiem ale to tez lekkie oszukliwanie siebie. Dlaczego...byc moze ze rzeczywistosc to nie nie paszport czy przynaleznosc w spisie. Mi jest przypominanie czesto ze jestem emigrantem. W telewizji, w gazetach, czy nawet w zyciu spolecznym. Dlaczego tak jest - nie wiem. Tak jest. 
 
Dlaczego tu jestem? Wiesz moi rodzice wyjechali ze wsi w czasach PRLu do miata - zacznynali od zera. I placa za ten chory system, placa za swoja decyzje bo gdyby zostali to mieliby materialnie troche lepiej. Ale dzieki temu ja skonczylem studia, nauczylem sie jezyka i teraz mieszkam w UK. Pytalem sie dlaczego to zobili. Dla dzieci. Zeby mialy lepiej. Ja oczekuje dziecka za 3 miesiace. Nie zamierzam wracac do Polski to to oznaczaloby ze mlody bedzie mial przerabane. Wole byc Polakiem w UK, moje dziecko bedzie juz Brytyjczykiem.... 
 
Ja nawet jesli czuje sie Brytyjczykiem to mialbym ogromne problemy aby poradzic sobie z obecna sytuacja w UK jesli chodzi o Polakow. Zreszta nie czuje sie Brytyjczykiem i to by bylo oszukiwanie siebie. Zauwazam roznice w podejsciu Angielskim i Polskim i mi sie to nie podoba. Oni maja zupelnie inna historie wiec nie doswiadczyli pewnych rzeczy wiec nie rozumuja tak jak my.  
 
Wiem ze nie odpowiedzialem ci w 100% na twoje pytanie. Niestety sam nie jestem pewien czy znam odpowiedz - dlaczego. To raczej kwestia uczuc czy odczuc... typowe polskie podejscie.

Michał z Canterbury 2014-07-20

Mateusz, imponuje mi Twoje poczucie bycia Kanadyjczykiem. Podziwiam Cie za to i zazdroszcze. Swietnie opisujesz sprawy, ktore sam tez chcialbym omowic / wyjasnic, lecz brakowalo mi slow aby wyrazic swe mysli. 
 
Co do stawania sie Anglikiem....tak bardzo tesknie za poczuciem swego miejsca na ziemi, przynaleznosci..... 
 
Jest w UK jest cos takiego, i wielu ludzi to mowi, ze nie potrafimy sie tu zasymilowac.....nawet rodowici Anglicy opisuja swoj kraj jako BRAK SPOLECZENSTWA. Sa jednostki zyjace obok siebie. Jednostki odddalone od innych.  
 
Dystans, chlod, rezerwa, egoizm, materializm, plytkie kontakty miedzy ludzkie - trudno zapuscic korzenie w takim srodowisku.

Mateusz_Imperialista_Zionista_Kolonialista 2014-07-22

Dzieki panowie za zrozumienie i sorry ze wczesniej za ostro wyjechalem. Dla mnie nie do zniesienia byloby mieszkanie nie u siebie. Jak przyjezdzam do Polski (zadko) to tylko spotkac sie z rodzina i ciagnie mnie po paru dniach do tego co dla mnie jest normalnoscia.  
 
To co wy opisujecie to sa wlasnie skutki multiculturalismu. Nikt, nie jest u siebie, nikt nie jest lojalny do reszty spolecznosci, kazdy szarpie ten kawal radziwiloskiego sukna. Obcy robia to lepiej wiec powoli was kolonizuja. Smutne to, bo gdyby nie biurwokracja i zainspirowany przez lewactwo patologiczny kult przepraszania swiata za sukcesy moglobyc inaczej. A skonczy sie to krwawo, ... niestety nie ma innego wyjscia.

Mateusz_Imperialista_Zionista_Kolonialista 2014-07-22

Acha zapomnialem: 
 
"Ja oczekuje dziecka za 3 miesiace. ..." 
 
Gratulacje!!!!

Marcin Banach 2014-07-27

@21 Mateusz_Imperialista_Zionista_Kolonialista. Jako, że mieszka pan długo w Kandzie niech pan powie jak to jest z Żydami czy oni po 10 latach są już Kanadyjczykami czy raczej słabo się integrują? 
Polacy w UK bierzcie przykład z Żydów w UK.

Mateusz_Imperialista_Zionista_Kolonialista 2014-07-31

Zydzi w Kanadzie zadko naleza do nowych emigrantow. Ci co sa w Kanadzie sa przewaznie od pokolen i kompletnie zintegrowani.

Przyszly Kanadyjczyk 2014-08-21

Czesc Mateusz nie wiem czy to czytasz ale zgadzam sie z tym ze ci ktorzy mieszkaja juz jakis czas powinni sie zaasymilowac.Moim marzeniem jest wyjazd do Kanady (Toronto) uwielbiam ten kraj zawsze marzylem zeby zostac obywatelem Kanady mam nawet duza flage nad lozkiem znam hymn i historie tego kraju za rok wyjezdzam do Uk tez do Bristolu tam gdzie Bart mieszka. 
Jade tam zeby zarobic na dalsza emigracje do Kanady mam nadzieje ze wszystko sie uda ze zdobede staly pobyt w Kanadzie zawsze zawsze chcialem tam zyc. I takie pytanie jak sie dostales do Kanady? Pozdrawiam ciebie i cala Kontestacje :)

Future_ Canadian_citizen 2014-08-21

Czesc Mateusz zgadzam sie z tym co mowisz ci co mieszkaja juz jakis czas za granica powinni sie zaasymilowac ja osobiscie marze o wyjezdzie do Kanady (Toronto) zawsze o tym marzylem od dziecka uwielbiam ten kraj z radoscia przyjalbym obywatelstwo Kanadyjskie mam nawet duza flage Kanady nad lozkiem znam hymn i troche historii tego kraju. Mam nadzieje ze mi sie uda tam wyjechac za rok wyjezdzam do Uk tez do Bristolu na gora dwa lata zeby odlozyc na osiedlenie sie w Kanadzie, zazdroszcze ci troche ze mieszkasz w tak wspanialym kraju 
Mam pytanie jak znalazles sie w Kanadzie? Pozdrawiam ciebie Barta i cala Kontestacje :D

Przyszly Kanadyjczyk 2014-08-21

Przepraszam za dwa podobne komenty, myslalem ze sie nie wyslalo :D

Dodaj komentarz...


Bart - nasz elbląski konstestklubowicz właśnie zdał maturę, i zamierza wyjechać do Wielkiej Brytanii. Zupełnie w ciemno, sam, bez żadnych znajomości, z minimalnymi pieniędzmi (ledwo starczy najedzenie :)).

Jak mówi - "udam się tam autostopem, a spał będę głównie przez Couch Surfing". I jednocześnie chce nagrywać videobloga. Pokazać wszystko: podróż i osoby, które na niej spotka, szukanie pracy i mieszkanie na wyspach od zera, oraz jak W OGÓLE przetrwać w takich warunkach. Jak to wygląda od podszewki.

Może go zaszytyletują. Może wróci zaraz, bo niczego nie osiągnie. A Może nie.

Inne audycje tego autora:




Multi kulti na Zachodzie (11) - 4 lata temu


Polscy rasiści (31) - 6 lat temu


Więcej audycji...
A dzisiaj polecamy:
 align="center">
Program sponsorują:

chwilówki online - - 20.00
Wypożyczalnia samochodów - - 30.00
Wypożyczalnia samochodów - - 30.00
Kuba - dla Barta, żeby częściej nagrywał - - 20.00
joAnna - - 15.00
Przemek z Poznania - - 50.00
I'm Krzysztof and I like Liberty - - 50.00

Możesz i ty zasponsorować >>>

Promuj radioWydrukujDaj komuś ulotkęChcesz prowadzić audycję?Kontakt