|
|
|
Co należy zrobić z islamskimi terrorystami?
Dziś rozmawiamy o tym, czy bardziej prawdopodobne jest, że sam się zabijesz, czy że zrobi to muzułmański terrorysta?
KOMENTARZE
2
2015-01-13
Wnioski z audycji: "ofiar jest mało więc nie ma czym się przejmować, problemu nie ma, wszystkiemu winne jest państwo bo jakby go nie było to nie byłoby problemu" to tak jak mowic "gdybyś nie miał pieniedzy przy sobie to by cie nie okradli więc twoja wina :) Poza tym okradli cię tylko 6 razy a to w skali makro za mało żeby panikować." A jak walczyć? "No wolnym rynkiem". Kupimy od nich kilka ton terroryzmu, trochę piasku i odejdą w pokoju :)
3
2015-01-13
@2
4
2015-01-13
Kolejny raz plączesz Hugo- mówisz- jestem za nieprzestrzeganiem głupiego prawa. tyle że to działa w 2 strony, wtedy imigranci mogą stwierdzić że prawa tutejsze są głupie (choćby nienaruszalność cielesna, żeby przytoczyć przykład) i wbrew naszym obyczajom, wiec go nie przestrzegamy. Wiec jak zwykle- fantastyczne pomysły z kontestacji z zerowym zastosowaniem w realnym świecie.
5
2015-01-13
@3 dla czego jesteście tak krótkowzroczni jeśli można wiedzieć? Myślicie że to pojedyncze przypadki które nie mają nic wspólnego z muzułmanami zamieszkującymi Europę ani nie ma nic wspólnego z ogromnym starciem cywilizacji zachodniej i tej islamu? Na serio nie widzicie tego? :) Obejrzyjcie sobie reakcję cieszących się muzułmanow we Francji po dokonaniu tych 2 zamachów jak się cieszą i wykonują jednoznaczne gesty do kamery. Po prostu oni są tak różni i wrogo nastawieni do naszych zasad że nie potrafią żyć wśród nas. Polak czy Niemiec nie zabija w innym kraju jakiś redaktorow 4 rzędnej gazetki za ich rysunki. Bo nalezymy do jednego kręgu kulturowego i cywilizacji. Tak już jest że jeżeli jakaś mniejszość chce istnieć w danym kraju musi zachowywać się niezwykle taktownie i nie drażnić większości, natomiast większość musi być wyrozumiała(o ile chce ich tam u siebie). Tutaj jest od tego baaardzo daleko. Ale mysle że wasze podejście bierze się stąd że nie odczowacie z nikim więzi narodowej, kulturowej, cywilizacyjnej. Mi np bliższy jest Izraelczyk w konflikcie Izrael Palestyna (granica między naszym a ich światem, linia frontu). Wam to chyba obojętne i stąd takie podejście i machanie ręką na to wszystko.
6
2015-01-13
Kochani, nie dajcie się manipulować. Muzułmanie czy chrześcijanie, czarni czy biali -jesteśmy tylko ludźmi, pragnącymi spokoju i odrobiny miłości od drugiego człowieka. Ten cały terroryzm to cyrk, przedstawienie na scenie, gdzie akcje wykonują opłaceni aktorzy. Rząd Światowy potrzebuje dla swojego bytu światowego terroryzmu, by dla rzekomej ochrony Ciebie Przyjacielu - mógł walczyć, zbroić się, wydawać Twoje podatki, podsycać nienawiść do brata swego. To wielka ściema, manipulacja, obłuda tylko po to, byś stał się ich zakładnikiem. By Ci ograniczono prawa obywatelskie, byś sobie dał założyć obrożę. Kiedy w Polsce zacznie się zapowiadana Rewolucja, poprowadzą ja tak, by o wszystko obwinić prawdziwych patriotów, określając ich mianem szowinistów, nacjonalistów i faszystów. Przyjacielu, przejrzyj na oczy. Dzisiaj cała wiedza o naszym świecie jest dostępna, dotrze do Ciebie pod warunkiem, że odrzucisz schematy i otworzysz umysł.
7
2015-01-13
@5
8
2015-01-13
Problem polega nie na bezsilnym państwie - to jest fakt, ale tylko rezultat tego , że ludzie przestali czcić i wierzyć w Prawdziwego Boga ( większość zachodniego świata ). Co za tym idzie ważniejsze dla nich jest życie teraźniejsze niż przyszłe. Do tego jeszcze nie mają względu na nic ( przykładem jest np. to bluźniercze lewicowe pisemko ) , na świętości, na wartości , na prawość. Taki niewierny MUSI przegrać z wierzącym, nawet jak wierzy w fałszywego proroka. Dla niewierzącego życie i majątek to wszystko co ma, do tego kruche jak porcelana. Dla drugiego to przeszkoda w drodze do raju.
9
2015-01-13
@7 jak to również podstawieni aktorzy? Czy ja cos mowilem o aktorach?
10
2015-01-13
Jeśli chodzi o manifestacje we Francji to mają one jak najbardziej sens, ponieważ ludzie uczestniczący w nich, zwłaszcza Ci, którzy trzymają kartki z napisem "Je suis Charlie" pokazują, że nie się boją, solidaryzują się z tymi dziennikarzami czyli z obiektem ataku. Jest to zachowanie odwrotne od tego, jakie chcieli uzyskać terroryści, a chcieli wzbudzić strach.
11
2015-01-14
@7 Kwiat
12
2015-01-14
To, że prawdopodobieństwo zostania ofiarą zamachu terrorystycznego jest niewielkie, nie oznacza, że mamy terrorystów lekceważyć i bagatelizować!
13
2015-01-16
14
2015-01-18
Witam ponownie wszystkich po kilkunastu miesiącach, kiedy to moja historia wywołała w miarę burzliwą jak na to miejsce, dyskusję. Dzisiaj zapraszam na ciąg dalszy, jeśli są zainteresowani, więcej na: wniewolizadluzenia.pl
15
2015-01-18
Terrorystów należy wysadzić.
16
2015-01-20
Edon, masz rację, zgadzam się. A co do tego prawa, ale bez przemocy, to też jestem za. Tak się asymiluje, a nie polityczną poprawnością. U nas żyją od setek lat muzułmanie (Tatarzy) ze swoją religią, strojami, obyczajami, i każdy może mówić o nich, co chce, więc przeważnie (o ile ktoś w ogóle o nich wie) mówi się dobrze, bo i powodów szczególnych do mówienia źle nie dają, jak to ludzie (każda duża grupa, której się nie określiło wybiórczo, żeby wypadła źle, tylko np. po narodowości). Ale gdyby państwo (przepisami prawa lub praktyką ich stosowania) czyniło jakieś różnice (jak np. między białymi, Indianami i murzynami w USA), to pojawiłyby się problemy. |
Marcin Hugo Kosiński i Marek Zemsta
Medale:
Czy coś nam grozi za wyjście do knajpy? - wczoraj
LEWICA DZIAŁA RAZEM Z WOLNOŚCIOWCAMI? (1) - 7 dni temu
Jak szybko policja dojedzie na Marsa? - 2 tygodnie temu
Premier znowu bredzi (2) - 3 tygodnie temu
Czy w Wolnym kraju krowy dają więcej mleka? - 4 tygodnie temu
Czy pomaganie ma sens? - 5 tygodni temu
Czy to już komunizm? (2) - 6 tygodni temu
Program sponsorują:
nowy sącz rozwody sprawy
- - 20.00 |
Trumna, tak czy owak to 100% inwestycja ;-)