|
|
|
ZUS emigruje do USA
O tym, jak tragiczna w skutkach będzie ustawa zdrowotna Obamy i o dwóch idiotycznych wyrokach polskiego sądu.
KOMENTARZE
2
2010-03-23
"Brak karania za mówienie lub pisanie czegokolwiek". A oszustwa? Błędny opis na opakowaniach, podszywanie się jako twórca czegoś, takie rzeczy.
3
2010-03-23
Ok EstEst, how about this: Za pedofilie, zarowno sam akt jak i swiadome umozliwianie aktu przez osoby trzecie trzeba zabijac. Rodzice nie moga gwalcic dzieci i nie moga swiadomie kupczyc dzieckiem. Moze, mozna sie nie zgadzac co do wieku kiedy to przestaje byc pedofilia. No powiedzmy ze tak. Ale nikt z mozgiem nie bedzie arguemntowac ze przed dojzewaniem to nie jest pedofilia. To juz nie jest kwestja domniemanej kultury ani tak zwanej religiji.
4
2010-03-23
JM - to o czym mowisz miesci sie wlasnei w pojeciu, ze na swoich drzwiach od swojego domu mam prawo napisac sbie coca cola lub cokolwiek innego.
5
2010-03-23
Hugo chyba nie rozumie czym jest islam. Islam to nie jest religia - to bandycki ustrój totalitarny, porównywalny chyba jedynie z komunizmem. "Nie jesteś z nami - możemy ściąć Ci głowę". Sowieci stosowali identyczną metodologię w stosunku do wrogów klasowych. Jeśli ktoś twierdzi, że to religia pokoju, perfidnie kłamie lub jest niedouczonym idiotą.
6
2010-03-23
@shark masz rację. Islam w swoje założenia ma wpisany Dżihad, czyli walkę z niewiernymi. Ta religia (a przy okazji i ustrój) kształtuje się oparciu o antagonizm z innymi religiami. Owszem nie jestem za tym żeby wjeżdżać czołgami np. do Pakistanu, ale nie jestem również za tym, żeby wpuszczać ich tutaj i pozwalać im działać na ICH prawach.
7
2010-03-23
Pare moich komentarzy:
8
2010-03-23
Mateusz z Kanady:
9
2010-03-23
@EstEst - sorki za blad oczywiscie masz racje. W UK taka sama sytuacja zaistniala podczas wyborow lokalnych. Tutejsi nacjonalisci BNP dodtali sie do wladz lokalnych dzieki starym imigrnatom z Pakistanu. Co ciekawe ci kolesie zabraniali kolorowym wstepu do swojej partii. Ale to juz inna historia.. tez smieszna ;)
10
2010-03-23
A propos książki Zyzaka:
11
2010-03-24
@EstEst, masz racje, chyba nie do konca przeczytalem twoj pierwszy post ("post" jak to sie polsku nazywa? "Wpis"?) .
12
2010-03-24
Rozmawiałem z jednym dość zamożnym amerykanem na ten temat US ZUSu. Powiedział że jego podatki przez tą ustawę skoczą o 30%.
13
2010-03-24
@ Mateusz masz rację: Zresztą wystarczy przyjrzeć się jakimkolwiek reakcjom środowisk Muzułmańskich na krytykę ich światopoglądu (znamiennym przykładem jest furia nienawiści do Benedykta XVI po jego wykładzie w Ratyzbonie w 2008). Ta religia nie dopuszcza do swej świadomości, że ktoś może krytykować islam. A jeśli krytykuje - tym gorzej dla niego.
14
2010-03-24
Co do Zyzaka: można mieć różne zdania co do wartości historycznej czy literackiej książki, tak jak można być krytycznym wobec filmu Brauna (Towarzysz generał), niemniej faktem jest, iż w naszym "wolnym" kraju są osoby NIETYKALNE, które korzystają z ochrony instrumentów władzy. Są też tematy, których NIE WOLNO podejmować, gdyż od razu konkretne środowiska, przy aprobacie aparatu państwowego uciszają niewygodną osobę.
15
2010-03-24
Ja w cale nie mialem zamiaru bronic muzulmanow ani ich usprawiedliwiac. Zgadzam sie z wami w 100%. |
Marcin Hugo Kosiński i Marek Zemsta
Medale:
Muzeum z najwyższej półki - 7 dni temu
WK nareszcie wchodzi na giełdę! - 12 dni temu
Kiedy ojczyzna wzywa! (2) - 3 tygodnie temu
Zabił świnię, a odpowie... - 4 tygodnie temu
Hugo zostaje kurem domowym (3) - 5 tygodni temu
Kto nas będzie leczył? (4) - 6 tygodni temu
Upadli politycy, imperia i konsumenci (7) - 7 tygodni temu
Program sponsorują:
Szkoła rysunku kraków format studio
- - 20.00 |
Zacznę od reklamy:
Po lewej w zakładce ,,Nasze audycje'' jest link do strony przeglądu tygodnia, czyli audycji "Tydzień w sieci", która dziś została zainaugurowana oficjalnie (acz z problemami).
Odsłuchać przeglądu można póki co na: smp.if.uj.edu.pl/~kosiorowski/Kontestacja . Plik: audycja22III.mp3 .
Strasznie chaotycznie dziś było. Liczyłem na jakąś wnikliwszą analizę, zwłaszcza wydarzeń w USA. Się chłopaki słabo przygotowaliście ;). A wyroki sądu zaiste włos na głowie jeżą.
Nie chciałem zajmować za dużo czasu antenowego, więc zbiegłem z pola dyskusji, licząc, że jeszcze jakieś tematy się rozwiną. Tutaj mam miejsce, więc się jeszcze wypowiem w kwestii Jemenu, pełnoletności i władzy rodzicielskiej. Otóż niespecjalnie wierzę w to, że 6-latka jest faktycznie na takim poziomie umysłowym, by zawrzeć świadomie umowę na całe życie. Zwłaszcza, gdy nie ma możliwości wyboru. A rodzice praktycznie ,,sprzedający'' dziecko - bądź, co bądź, innego człowieka - w niewolę na całe życie, władzy swej moim zdaniem nadużywają. I tak jak dziecka nie powinni móc bezkarnie zabić ani zgwałcić, tak i wyswatać do pewnego wieku nie powinni móc. Jaki to jest wiek, to kwestia innej dyskusji. Co do uwag Hugo, że te dziewczynki mogą przecież gdzieś dzwonić, działać itp. to zważywszy władzę, jaką mają mężczyźni nad swoimi kobietami w islamie, jeśli tylko chce, szansa dla nich na to jest minimalna. A i niewiele dzieci ma ochotę mówić komukolwiek o tym, co taki mąż z nimi wyprawia. Przypadkiem kiedyś usłyszałem o fatwie uczonych islamskich zalecających w takiej sytuacji tak zwany mufakhathat (nie pytajcie, naprawdę nie chcecie wiedzieć) i dotąd się czuję, jakbym wpadł do szamba i pociągnął stamtąd potężny haust ,,płynu''.
To podejście sprawia mi oczywiście pewien problem - ze względu na to, że stawiam ograniczenia naturalnej władzy rodzicielskiej, powinienem sprecyzować ich granicę. Bo jeśli nie sprecyzuję, to jakbym mówił, że powinien je ustalić jakiś urzędas, czego na pewno nie chcę. A nie umiem ustalić. Dlatego liczę na wszelkie pomocne propozycje i argumenty. Chętnie dam się przekonać ;)